PDA

Bekijk Volledige Versie : Claus



bman
15-10-02, 20:39
Ik vond het een mooie, sobere dienst. Wat vonden jullie? Mooie preken ook.

~Panthera~
15-10-02, 20:41
Heel mooi...zeer ingetogen.
Gelukkig niet zo'n idiote hysterische bende als bij een vorig "afschijt".
Men gaat zoals men geleefd heeft...zegt men. :D

gaypride
15-10-02, 20:46
ik vond die paarse koets niet zo mooi eerlijk gezegd dat zag er een beetje uit als een goedkope film maar die camera's met een hoogwerker dat je van hoog boven ergens op neerkijkt dat vind ik altijd mooi.

verder respectvol
Gp

KuntaKinti
15-10-02, 21:43
Ik hoop dat ie geen CLAUStrofobie heeft......

:zwaai:

tallesman
15-10-02, 21:43
Ik vond die katholieke Huub Oosterhuis goed. Die sprak normaal, en zei goeie dingen. Leuk dat hij zo'n groot aandeel had. Het was niet erg hervormd, daardoor.

Het indrukwekkendst vond ik de familie.
Dat die mensen zo overduidelijk allemaal veel van elkaar houden, en elkaar steunen. En zoveel verdriet hadden.

barfly
15-10-02, 21:49
Jammer dat die man met waarschijnlijk goede talenten in een gouden kooitje zat.
Verder heel stemmig.

bman
15-10-02, 22:46
Dat paars zag er wel stijlvol uit...de struisvogelveren zagen er inderdaad een beetje tacky uit. Toch mooi om te zien hoor (ik woon op de markt, hen alles goed kunnen zien)

MaRiaH
16-10-02, 01:40
Ik vond ut ook mooi.. niet zo calvinistisch kil als ik had verwacht..
vooral Huub Oosterhuis vond ik Goed en sprankelend.. gewoon warme oprechte woorden..

En jah het verdriet van de familie maakte ook indruk.. t was gewoon een officiele, warme menselijke en persoonlijke dienst..

mooi..

Simon
16-10-02, 08:33
Ik heb alleen stukjes in de herhaling gezien. Het was zeker indrukwekkend en waardig. Het meest indrukwekkend vond ik een interview met een Joodse vriend van Claus. De twee hadden duidelijk een zeer hechte vriendschap en daar wist deze man erg mooi over te vertellen. Een schril contrast met de politici die ook op deze dag nog met elkaar over straat rollebolden. Hopen dat we vandaag van dit kabinet af zijn.

Simon

Canaris
16-10-02, 10:03
Ik heb er maar een beetje van gezien, maar wat ik zag beviel mij bijzonder goed.

Zoals al gezegd , gelukkig niet zo hervormd. Ik weet zeker dat calvinistisch Nederland niet gelukkig was met deze dienst.
AGNUS DEI !! op de begrafenis van Prins Claus.

Ik vond dat juist zo mooi. De Katholieken hebben dit soort dingen altijd al beter gekund en dat heeft men erkend.

Een protestantse dienst met Katholieke invloeden.

Welkom in 2002

Mafkees
16-10-02, 10:06
Errug mooi en respectvol!

bman
16-10-02, 10:23
Geplaatst door Canaris
Ik heb er maar een beetje van gezien, maar wat ik zag beviel mij bijzonder goed.

Zoals al gezegd , gelukkig niet zo hervormd. Ik weet zeker dat calvinistisch Nederland niet gelukkig was met deze dienst.
AGNUS DEI !! op de begrafenis van Prins Claus.

Ik vond dat juist zo mooi. De Katholieken hebben dit soort dingen altijd al beter gekund en dat heeft men erkend.

Een protestantse dienst met Katholieke invloeden.

Welkom in 2002

Ik denk dat die weerstand tegen het Katholiek ritueel al is weggesmolten tot in de schaduw van strenger gereformeerden hoor.