PDA

Bekijk Volledige Versie : Hmido Pradaboy deel ?

Aboe
15-10-02, 23:44
De winter was aangekomen en Hmido moest wahed nieuwe leren jacka van Prada
regelen.
Maar hij zit een beetje krap bij kas aangezien hij net een BMW 318I coupe
met ingebouwde DVD-Speler Alpina met gestolen onderdelen heeft geregeld.
De zomer is nu voorbij en de winter is nabij, de vader van Hmido heeft hem vandaag een preek gegeven dan mensen over zijn zoon praten dat die met teveel geld speelt en dat hij aan zijn neven moet denken in El Campoe.
Hmido denkt nu aan 1 ding hij moet gewoon een nieuwe jacka van Prada regelen. Hoe en wat maakt niet.
Hij stapt het huis uit en loopt richting zijn omgebouwde BMW bij binnenkomst doet hij de Alpina installatie aan en start de 318Ieerst maar een cd’tje erin om tot rust te komen. safie hij pakt de oude cd van Bouchnak en doet die.
Er in geen commerciële R&B maar gewoon de oude Bouchnak.
Het is nu 2 uur in de middag en Hmido denk safie ik ga eerst naar
Kanaalstraat om een shoarma naar binnen te schieten en dan zie ik wel.
Eenmaal aangekomen in kanaalstraat parkeert Hmido zijn bak en loopt naar de shoarma boer die op Sylvester Stallone lijkt. Nadat Hmido zijn shoarma gegeten heeft bedenkt hij zijn plannetjes.

Hij bedenkt zich dat hij vandaag een rug binnen moet halen voor die PradaJas. Hij rijdt naar Kanaleneiland om daar te gaan checken of er wat handel binnen is gekomen, theehuis Afrah heeft altijd iets te bieden. Vanaf Kanaalstraat rijdt hij eerst een rondje om Hoog Catherijne en ziet hij Fetosha bij de taxi standplaatsen al staan hij stopt bij haar en vraagt hoe het ermee is Door de Huba Buba die ze kauwt spuugt
ze Hmido helemaal onder bij het antwoorden,
Ah missie alghanza wat doe je nou? Mijn witte Armani shirt zit nu onder je spuug, al mensogha. "Ah maak je niet druk schatje ik ga hem wel voor je schoonmaken na shie stoeipartij" zegt ze met een smerige lach.
Hmido kijkt haar aan, wordt misselijk en rijdt met spinnende banden weg. Daardoor laat hij Fetosha lmensogha scheldend achter in een rookwolk.
Hmido kan niet meer bijkomen van het lachen tot hij Hamid Bouteklinkiek in een CLK AMG uitvoering met speciale witte achterlampen voorbij ziet blazen. Hmido schakelt de 318 terug in zijn twee "Kickdown a jemeshhhhhhh"
en rijdt achter hem aan, want waar Hamid Bouteklinkiek is daar is ook handel!!

Na 20 minuten achter hem aan te hebben gereden kan hij hem eindelijk
stoppen. “Ewa kifas a sahbie, van wie is die CLK??”
“Ah je weet wahied roof gisternacht van drarie uit Kanaalstraat.”
“Ewa, kain shie handel awla??”
"jah deze CLK AMG gaat vandaag nog de deur uit "
“Met of zonder installatie?” vraagt Hmido.
"Ah zonder, a sahbie, zoveel mogelijk erop pakken, je weet"
“ Safie, doe mij die installatie, dan kan ik vandaag geld binnen halen.”

Als ze de DVD speler en de radardetector eruit halen lopen ze naar de Kofferbak. Ze openen de kofferbak om te kijken wat de boxen waard zijn.
Tot hun schrik vinden Hamid Bouteklinkiek en Hmido Prada boy een koffertje. Ze beginnen te flippen en slopen hem. Ze vergeten de CD wisselaar en de
versterker die in de CLK ligt. Na het openen van de koffer komen
ze alleen waardeloos papier tegen en een creditcard. Ze maken een deal,
“ik de installatie en jij de creditcard” zegt Hmido, wetende dat de card inmiddels is geblokkeerd. Hamid Bouteklinkiek gaat akkoord en paast hem de Installatie van de CLK. Hmido zijn dag kan niet meer stuk, installatie is binnen en nu alleen nog de voor de verkoop zorgen.
Van het industrie terrein rijdt hij terug naar Kanaleneilanden en ondertussen maakt hij een tussenstop op Hoog Catherijne. Ineens hoort hij keihard gebeuk op zijn dak. Hij stapt pissed uit om te kijken wie het is.
“ Waahh, awilie!!”
Van schrik loopt hij bijna achteruit.
Aichakandisa in een rood leren minirok. Panty´s met ladders die een straatmeid niet zouden misstaan. Dit werd veroorzaakt door het overhaast omkleden in de trein.

“ Safie geregeld, een snoepje voor vandaag” denkt Hmido.
Op het moment dat hij naar Aichakandisa loopt, ziet hij Fetosha al huppelend aankomen. Dit keer blijft hij staan.
Fetosha was inmiddels aangekomen en vraagt Hmido luid kauwend of hij misschien zin heeft om wahed doura te maken naar Amsterdam, maar Hmido weet beter.
“ Als ik naar Amsterdam ga kan ik daar wel shie snoepje regelen, ik ga niet vanaf hier iets meenemen” zegt hij keihard, “ nee mij niet gezien!!”
De twee dames gaan over de rooie en Hmido stapt snel in zijn 318 en blaast bliksemsnel weg naar Kanaleneiland om de installatie vandaag nog te verkopen.

Het was er vol met mharba, Hmido dacht “ safie iemand weet vast wel een klant voor die installatie die achterin ligt.”
En jah hoor, Hmido had helemaal gelijk, Anouar Scheeftand :nerd: wist nog een Molukker die er
wel belang bij had. Hmido geeft hem de complete installatie en regelt zo 350 Euro.
Hmido denkt “ safie morgen nog wat regelen dan kan ik mijn nieuwe Prada yacket Halen.”

Thanks to Crazy2000

crazy2000
16-10-02, 08:15
Geplaatst door Aboe
De winter was aangekomen en Hmido moest wahed nieuwe leren jacka van Prada
regelen.

Thanks to Crazy2000

:giechel: :giechel: :wijs: :wijs:

Souad
16-10-02, 09:01
Cool!
:haha: :duim:

sba3
16-10-02, 16:24
kanaalstraat :maf2:

:duim: :hihi:

KuntaKinti
16-10-02, 16:32
Cool!!! Keep up the good work!!!

:lol:

missmaghreb
16-10-02, 16:48
:duim:

MarocSistah
16-10-02, 17:05
hahahaha hij is leuk!!!!!!!!!

HighClassLady
16-10-02, 17:07
:lole:

Thug_Fatima
19-10-02, 11:30
:D steeds weer een ieuwe verbazing :D

najla
16-11-02, 09:52
WAJOOOOOOOOOOOOOOO JULLIE VERHALEN ZIJN GATARLIJKKKKK!!!!!!! IK VIND ZE ECHT VET HE MAAR JULLIE MOETEN ECHT EEN VERHAAL VAN IN DE RAMDAN MAKEN WANNEER KOMT ER EEN? EN OM DE HOEVEEL TIJD MAKEN JULLIE WEER EEN NIEUW VERHAAL????

NAJMA 17
07-02-03, 16:08
Hey

Alles goed met mij wel hoor die verhalen doen gewoon heb je misschien nog meer van die verhalen WANT ZE DOEN GEWOON!!!!!! maar ik ga maar weer thallah groetjes van Najma wie anders?! :haha: :wohaa: :maf2:

:lachu:

:fpimp:

Najma

cabonegro_chick
14-02-03, 14:09
Salaam,

Aboe, je verbaasd me weer! Je kan echt goed schrijven!
Keep up the good work!! :lol:

Al_Hamka
04-03-03, 20:49
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa narriiii :hihi:

Hij is weer cool zoals altijd :hoera:

Complimentjezzzzzzzzzzz :duim:

Timoesh
05-03-03, 10:07
Salaam,

Jeh wieli !!!!!!!!
echt komisch man!

Ewa je moet je verhaaltje wel verder afmaken!
Wanneer heb je hem gehaald, met wie ben je gegaan, welke kleur en hoe heb je de rest van de money verdient?!?

groeties :wohaa: