PDA

Bekijk Volledige Versie : Cc wil effe het volgende kwijt...



Couscousje
16-10-02, 13:05
... aan degenen die haar het vuur aan de sGenen hebben gelegd toen ze dit jaar weigerde te stemmen!!!

:vingers:

Ha!

Eat your heart out!!! Mij "dom" noemen, omdat ik het vertikte naar die stembus te gaan... Wie is er nou "dom"? Jullie gekozen kabinet is gevallen!

:fpuh:

Cc

P.S.: Zo, dat is wel genoeg kinderaGtigheid voor vandaag...

magden_david
16-10-02, 13:06
jij bent dom
cc ik vind je een ehhhh bijzonder persoon en heb je lief op een bizare manier die er even niet toe doet maar neit stemmen is echt debiel.
los van het feit dat democratie in dit land met veel bloed is gekocht houdt niet stemmen in dat de stem van de meest radicale mensen in nederland DUBBEL TELT.

real stupid

bman
16-10-02, 13:07
Geplaatst door Couscousje
... aan degenen die haar het vuur aan de sGenen hebben gelegd toen ze dit jaar weigerde te stemmen!!!

:vingers:

Ha!

Eat your heart out!!! Mij "dom" noemen, omdat ik het vertikte naar die stembus te gaan... Wie is er nou "dom"? Jullie gekozen kabinet is gevallen!

:fpuh:

Cc

P.S.: Zo, dat is wel genoeg kinderaGtigheid voor vandaag...

Niet stemmen is altijd dom.

Couscousje
16-10-02, 13:14
Echt niet!!!

Als je je onthoudt van stemmen dan wordt je stem verdeeld over alle partijen ofzo iets... :maf:

Dus.

Stemmen was dom, in jullie geval!

Morons!

Jullie hebben gestemd en oh oh oh wat een geweldig kabinet was dat! Petje af!

Cc

Tomas
16-10-02, 13:16
Geplaatst door magden_david
...niet stemmen in dat de stem van de meest radicale mensen in nederland DUBBEL TELT.


Met als resultaat dat die radicalen nu wel wat genuanceerder zullen denken en de LPF voorgoed van het toneel verdwijnt.

Dus zo dom is het nou ook weer niet.

Nee. De LPF is gone. Leve Lijst Winny de Jong!

Maaruh, dat bizarre liefhebben enzo, wil je daar nog weat plaatjes van posten?

magden_david
16-10-02, 13:19
dat zou ik wel willen doen maar sinds die "affaire" liggen mijn benen in het gips , ik kan die foto's dus ff niet in scannen.

i love israel
16-10-02, 13:20
is het niet zo dat wanneer je niet stemt, je stem automatisch naar de grootste partij gaat? en was de LPF niet de grootste partij? of was dat nou het CDA? *zucht* ik weet het niet meer.

Couscousje
16-10-02, 13:23
Geplaatst door kaassietoch
Of iemand gaat stemmen of niet moet ie zelf weten maar het is niet slim om het niet te doen. Het ontneemt je in ieder geval het recht te ouwehoeren over een regering en dat privelege alleen al is het meer dan waard. Bovendien zie je het wijkcentrum weer eens van binnen, ook leuk.

Naar ik heb begrepen wordt je stem verdeeld over alle partijen OF gaat automatisch naar de grootste partij...

1 van de 2...

En wij stemmen gewoon in de oude basissGool... Zie je je kleurtekeningen uit het jaar nul weer terug...

Cc

Qays
16-10-02, 13:30
Je kunt altijd nog blanco stemmen.

Couscousje
16-10-02, 13:39
Geplaatst door kaassietoch


Die zijn dan ook pr8tig. Een paar expressionistische kleurpotloodkrassen waaronder in keurig juffenhandschrift "Paard" staat. Ik moet het doen met de lucht van verschraald bier en een in de weg staande bingomachine.

Da is geen paard! Da is een AUTO ja!

:kwaad:

Cc

Zaqi's Angel..
16-10-02, 14:48
HAHAHA....t komt zelden voor dat CC wat nuttigs te melden heeft..
zo ook dus nu... Damn,heb je nix beters te doen?!
(sorry moest ik ff kwijt)
Cioa..!!!! :auw: :lole:

Couscousje
16-10-02, 14:51
Geplaatst door Zaqi's Angel..
HAHAHA....t komt zelden voor dat CC wat nuttigs te melden heeft..
zo ook dus nu... Damn,heb je nix beters te doen?!
(sorry moest ik ff kwijt)
Cioa..!!!! :auw: :lole:

Ja, jij kan dat weten! Want jij hebt met je 1 post al zoveel te melden gehad...

Echt wel.

:rolleyes:

Cc

P.S.: Voor aandaGt ben je bij mij aan het verkeerde adres... Jij zult mij never nooit niet evenaren in gevatheid, schoonheid en intelligentie, dus ga jezelf verzuipen. Scheelt ons hier weer een heleboel debiele topics van jouw persoontje. Met andere woorden: JE TRAUMA OVER Cc's POPULARITEIT INTERESSEERT ONS NIET!

Watnietbezetis
16-10-02, 21:14
Mijn woede gaat uit naar de domme oenen die naar de stembus gingen om vervolgens een verkeerde stem uit te brengen... Beetje denken dat LPF DE oplossing was voor DE "zogenaamde" problemen...

Alsof we leefden in een of ander arm derde wereld land... Men had het goed, but taking it for granted....

Een bolle buik raakt nooit vol...


Groet,

N.

Ikke4real
16-10-02, 21:16
Mijn 3 stemmen op Adje waren ook verspilling :jammer:

Donna
16-10-02, 21:24
Geplaatst door Ikke4real
Mijn 3 stemmen op Adje waren ook verspilling :jammer:


Gevalletje stembusfraude, of was je gemachtigd? ;)

Tomas
16-10-02, 21:26
't meest zielige is nog wel dat Adje dacht dat er drie hele mensen op hem gestemd hadden.

Ikke4real
16-10-02, 21:41
Geplaatst door Tomas
't meest zielige is nog wel dat Adje dacht dat er drie hele mensen op hem gestemd hadden.




Ik was gemachtigd ja.

Overigens sluit ik niet uit dat zijn aftreden hier niets mee te maken heeft :)

Qays
16-10-02, 22:06
Geplaatst door Ikke4real





Ik was gemachtigd ja.

Overigens sluit ik niet uit dat zijn aftreden hier niets mee te maken heeft :)

Hij moest achter de schermen het klusje nog klaren (het kabinet naar de Filistijnen helpen) ;) . Ik denk dat hij met een gerust hart emigreert.

Q.

Marsipulami
16-10-02, 22:16
Ja zeg, wij in België hebben stemplicht en krijgen een zware boete als we niet gaat stemmen. In Nederland is men tenminste vrij. Misschien zal ik dan toch maar het Nederlandse staatsburgerschap aanvragen. Wie van de autochtoon Nederlandse prikkers wil er allemaal een aanbevelings brief schrijven voor mij om mijn aanvraag te ondersteunen en het bewijs van integratie te leveren ?

vlegeltje
16-10-02, 23:02
Geplaatst door Qays
Je kunt altijd nog blanco stemmen.

Ja, maar blanco stemmen worden niet mee geteld.

Ik pleit ervoor om blanco stemmen wel mee te tellen en om het kiezen (net als in bels) verplicht te stellen.

Krijgen we blanco zetels in de kamer :D

Stel dat we dan de meerderheid krijgen :schok:

hehehe :zwaai:

Donna
16-10-02, 23:16
Geplaatst door Marsipulami
Ja zeg, wij in België hebben stemplicht en krijgen een zware boete als we niet gaat stemmen. In Nederland is men tenminste vrij. Misschien zal ik dan toch maar het Nederlandse staatsburgerschap aanvragen. Wie van de autochtoon Nederlandse prikkers wil er allemaal een aanbevelings brief schrijven voor mij om mijn aanvraag te ondersteunen en het bewijs van integratie te leveren ?


Wie ben jij?


JIJ HEBT MARS VERMOORD!!!!


Jij kunt NOOIT mars zijn.

Maak je bekend! Moordenaar!

Wij van maroc.nl komen je LYNCHEN zodra we je hebben! Je blijft met je gore poten van onze Nederlandhatende Mars af okee???

Marsipulami
17-10-02, 10:04
Geplaatst door Donna
Wie ben jij?


JIJ HEBT MARS VERMOORD!!!!


Jij kunt NOOIT mars zijn.

Maak je bekend! Moordenaar!

Wij van maroc.nl komen je LYNCHEN zodra we je hebben! Je blijft met je gore poten van onze Nederlandhatende Mars af okee???

Hmm, ik had een ander idee van aanbevelingsbrieven. Maar goed hij klinkt wel overtuigend. :nl: :lole: