PDA

Bekijk Volledige Versie : "Whites only"



Don
16-10-02, 17:32
16/10 Gewonden van Bali: "Whites only" voor Australië

De Australische regering is onder vuur komen te liggen wegens het besluit alleen Westerse gewonden van de bomaanslag op het Indonesische eiland Bali over te brengen naar Australië. De Indonesische gewonden werden achtergelaten. De Australische media spreken over discriminatie.

Minister van Buitenlandse Zaken Downer zei daarover op de radio; "De Indonesiërs hebben niet gevraagd om te worden geëvacueerd. Indonesiërs blijven liever thuis dan dat ze naar het buitenland worden overgebracht. Dat is normaal".

bman
16-10-02, 17:54
Geplaatst door mas13

Dat is inderdaad normaal, moest ik Indonesiër zijn zou ik ook liever in mijn land verzorgd worden waar mijn familieleden mij kunnen bezoeken.
Welke idioten maken zich daar nu druk om na het voorgaande!
Jongens jongens toch. :rolleyes:

Nou het zou ze sieren dat als ze ook Britten en Duitsers opnemen (is dit zo?) dat ze ook Balinezen helpen.

bman
16-10-02, 18:03
Geplaatst door mas13

Ze moeten ook nog willen he bman.
Je kan deze mensen moeilijk dwingen naar Austalië te gaan.
Het gros van die mensen is waarschijnlijk nog nooit buiten Bali geweest en zijn niet eens een andere taal machtig.
En hun familieleden kunnen moeilijk naar Australië gaan om hen te bezoeken. De meesten zullen nu al de broekriem moeten aanhalen, waar zouden ze het geld halen!

Tja, of er mensen 'geweigerd' zijn wordt mij niet duidelijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat gebeurd is. De australiers hebben wel vaker hun buurman geholpen als dat nodig was.