PDA

Bekijk Volledige Versie : Groei hersenen maakt pubers onuitstaanbaar



Zwarte Schaap
17-10-02, 13:39
Donderdag 17 Oktober 2002

Groei hersenen maakt pubers onuitstaanbaar

Londen - Ouders van tieners kunnen gerust zijn. Wetenschappers denken de oorzaken van het onaangepaste gedrag van hun puberende kinderen te hebben ontdekt. Dat blijkt het gevolg van een groeispurt van de hersenen. Het slechte nieuws is echter dat deze situatie voortduurt tot ongeveer het achttiende levensjaar.

In een artikel in het wetenschappelijke blad New Scientist stellen enkele hersenonderzoekers van de universiteit van San Diego in de VS dat het humeurige en bozige gedrag met de plotselinge woedeaanvallen het gevolg is van een tijdelijke toename van de zenuwactiviteit in de hersenen. Daardoor hebben pubers moeite informatie van buiten te verwerken en schatten ze sociale situaties verkeerd in.

De onderzoekers beproefden het vermogen van mensen in de leeftijd tussen de 10 en 22 jaar om emoties, uitgedrukt in beelden en tekst in te schatten. Ze ontdekten dat dat vermogen te maken heeft met leeftijd. De snelheid waarmee kinderen emoties als woede en blijdschap herkenden, daalde bij het bereiken van de elfde levensjaar met wel 20 procent. In de daaropvolgende jaren werd het steeds iets beter om bij de leeftijd van 18 jaar weer normale waarden te bereiken.

Tomas
17-10-02, 13:40
Toch klopt dit verhaal niet helemaal met de praktijk.

Neem Yeh. b.v.

Moet ik er nog meer noemen?

Couscousje
17-10-02, 13:47
Geplaatst door Tomas
Toch klopt dit verhaal niet helemaal met de praktijk.

Neem Yeh. b.v.

Moet ik er nog meer noemen?

Je haalt me de woorden uit de mond... In zijn geval de groei van 1 hercencel naar 1,02442...

Cc

bman
17-10-02, 13:50
Geplaatst door Tomas
Toch klopt dit verhaal niet helemaal met de praktijk.

Neem Yeh. b.v.

Moet ik er nog meer noemen?


Jawel, het klopt wel...de schedel van dat jochie wordt namelijk 'afgekneld' door dat witte mutsje van hem.

Zwarte Schaap
17-10-02, 13:56
Geplaatst door bman



Jawel, het klopt wel...de schedel van dat jochie wordt namelijk 'afgekneld' door dat witte mutsje van hem.

Je kan kwaadspreken wat je wil, maar hij is tenminste oprecht, iets wat je van de meeste zich als autochtonen voordoende zionisten niet kan zeggen.

Couscousje
17-10-02, 13:58
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je kan kwaadspreken wat je wil, maar hij is tenminste oprecht, iets wat je van de meeste zich als autochtonen voordoende zionisten niet kan zeggen.

Deze topic is zeker een zelfreflectie geweest?

Cc

Tomas
17-10-02, 13:59
Geplaatst door Couscousje


Deze topic is zeker een zelfreflectie geweest?

Cc

Is het niet Dit Topic?

Ik weet het niet hoor..

bman
17-10-02, 14:05
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je kan kwaadspreken wat je wil, maar hij is tenminste oprecht, iets wat je van de meeste zich als autochtonen voordoende zionisten niet kan zeggen.

Mars, is geen autochtoon. Eigenlijk ook geen zionist. Maar goed, je zou toch alleen maar mensen persoonlijk beledigen? Waarom beperk je je nu tot generalisaties dan?

Couscousje
17-10-02, 14:09
Geplaatst door Tomas


Is het niet Dit Topic?

Ik weet het niet hoor..

Neej.

De topic. Afgeleid van het Engelse "the topic"... Jij vervoegt het vanaf het Nederlandse woord "het onderwerp" en maakt er dus "het topic" van...

Cc

magden_david
17-10-02, 14:09
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je kan kwaadspreken wat je wil, maar hij is tenminste oprecht, iets wat je van de meeste zich als autochtonen voordoende zionisten niet kan zeggen.

ik ben zionist en autochtoon dus over mij heb je het niet.

trouwens als een debiel oprecht is maakt dat nog geen goed mens.

Zwarte Schaap
17-10-02, 14:10
Geplaatst door bman


Mars, is geen autochtoon. Eigenlijk ook geen zionist. Maar goed, je zou toch alleen maar mensen persoonlijk beledigen? Waarom beperk je je nu tot generalisaties dan?

Je maakt een fout bman. Deze post is niet beledigend, dit is een objectief waarneembaar feit.

Zwarte Schaap
17-10-02, 14:14
Geplaatst door magden_david


ik ben zionist en autochtoon dus over mij heb je het niet.

trouwens als een debiel oprecht is maakt dat nog geen goed mens.

Wie over het hoofd ziet dat jij geen zionist bent, die moet wel stekeblind zijn.

Ik geef de voorkeur aan oprechte debiele mensen boven leugenachtige zich goed voordoende mensen.

Overigens is de typering debiel voor jouw rekening.

bman
17-10-02, 14:14
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je maakt een fout bman. Deze post is niet beledigend, dit is een objectief waarneembaar feit.

Ach, dus het uitmaken van de meerdeheid van de autochtonen voor 'onoprachte zionisten' is geen belediging. Ik ben zo'n autochtoon en voel mij zeer geschoffeerd. Excuses graag.

bman
17-10-02, 14:15
Geplaatst door yehiyaayyash
Het doet me goed dat de onnozelen de taal van de wijzen en wijsgeren nooit zullen begrijpen , zelfs zullen ze dezen die hen intellectueel gezien de les lezen als idijood bestempelen ... :fpetaf:

En knap staaltje zelfkennis. Bravo Yediyahahahaa!

Zwarte Schaap
17-10-02, 14:23
Geplaatst door bman


Ach, dus het uitmaken van de meerdeheid van de autochtonen voor 'onoprachte zionisten' is geen belediging. Ik ben zo'n autochtoon en voel mij zeer geschoffeerd. Excuses graag.

Leer eerst je stellingen logisch te formuleren, want ik heb geen zin om je losse flodder te corrigeren.

Zwarte Schaap
17-10-02, 14:25
Geplaatst door kaassietoch


Oprecht is ie zeker in zijn gedweep met OBL. Zelden zo'n onstuimige verliefdheid mogen zien en dat nog wel op een man! Haram!

Kaasietoch je moet bewondering niet verwarren met verliefdheid.

Tomas
17-10-02, 14:31
Geplaatst door Couscousje


Neej.

De topic. Afgeleid van het Engelse "the topic"... Jij vervoegt het vanaf het Nederlandse woord "het onderwerp" en maakt er dus "het topic" van...

Cc

Bron?

Ik heb helemaal niks met taal, maar toch denk ik dat het niet helemaal klopt wat je zegt.

In het engels betaat geen geslacht of onzijdigheid, dus dan zijn alle anglicismen volgens jouw stelling een "De", omdat wij geen man/vrouw verschil meer onderscheiden.

Maar het is volgens mij wel "Het keyboard", toch? Of is dat ook "De keyboard".

Taal.

Bah.

bman
17-10-02, 14:34
Voor Schaap:

Het uitmaken van de meerderheid van de autochtonen (op dit forum) voor 'onoprechte zionisten' is een grove belediging.

Ik ben zo'n autochtoon en voel mij nu persoonlijk ten zeerste geschoffeerd. Excuses graag.

Canaris
17-10-02, 14:36
er is nog een leven na de dood

eine quote

bron?
:giechel:

Zwarte Schaap
17-10-02, 14:41
Geplaatst door bman
Voor Schaap:

Het uitmaken van de meerderheid van de autochtonen (op dit forum) voor 'onoprechte zionisten' is een grove belediging.

Ik ben zo'n autochtoon en voel mij nu persoonlijk ten zeerste geschoffeerd. Excuses graag.

Er scheelt wat aan je vermogen om begrijpend te kunnen lezen. Doe daar wat aan en kom dan pas aan mijn hoofd zeuren.

Couscousje
17-10-02, 14:44
Geplaatst door Tomas


Bron?

Ik heb helemaal niks met taal, maar toch denk ik dat het niet helemaal klopt wat je zegt.

In het engels betaat geen geslacht of onzijdigheid, dus dan zijn alle anglicismen volgens jouw stelling een "De", omdat wij geen man/vrouw verschil meer onderscheiden.

Maar het is volgens mij wel "Het keyboard", toch? Of is dat ook "De keyboard".

Taal.

Bah.

De woorden die vervoegd worden vanuit een andere taal genieten niet de Nederlandse spellings- en grammaticaregels, maar gaan over het algemeen gewoon op taalgevoel... Er zijn geen banden waaraan Engelse of Franse woorden gelegd moeten worden, om in de Nederlandse grammatica opgenomen worden...

Cc

Tomas
17-10-02, 14:47
Geplaatst door Couscousje


De woorden die vervoegd worden vanuit een andere taal genieten niet de Nederlandse spellings en grammaticaregels, maar gaan over het algemeen gewoon op taalgevoel... Er zijn geen banden waaraan Engelse of Franse woorden gelegd moeten worden, om in de Nederlandse grammatica opgenomen worden...

Cc

OK. Dan is Dit Topic dus ook goed.

'k heb liever dat dit voor alle woorden zou gelden, dus ook Nederlandse.

Misschien wel haalbaar in het kader van gelijkheid en cultuurrelativisme enzo.

Zwarte Schaap
17-10-02, 14:49
Geplaatst door kaassietoch


Nou de jongen die zich heeft vernoemd naar de man die door een ontploffend telefoontoestel werd gedood(sexy einde hoor) maakt het me bijzonder moeilijk....

En bewondering voor een kille moordenaar is ook niet kies, wel haram.

De verzetshelden in Nederland zouden zich in hun graf omdraaien als ze kille moordenaars werden genoemd. Zionisten noemen elke verzetsheld die tegen hun strijdt een terrorist.

bman
17-10-02, 14:50
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je kan kwaadspreken wat je wil, maar hij is tenminste oprecht, iets wat je van de meeste zich als autochtonen voordoende zionisten niet kan zeggen.

Kijk, dit gaf je mij als antwoord. Ik ben dus een autochtoon, en voor zo'n ontmaskerde zionist ben ik ook al uitgemaakt, derhalve voel ik mij dus aangesproken en gekrenkt door jouw grove generalisatie. Gaarne Excuus.

Couscousje
17-10-02, 14:50
Geplaatst door Tomas


OK. Dan is Dit Topic dus ook goed.

'k heb liever dat dit voor alle woorden zou gelden, dus ook Nederlandse.

Misschien wel haalbaar in het kader van gelijkheid en cultuurrelativisme enzo.

Ja, "dit topic" is dan ook gewoon goed. Immers, er zijn geen regels waarvan afgeleid kan worden dat het fout is...

Cc

Zwarte Schaap
17-10-02, 16:47
Geplaatst door bman


Kijk, dit gaf je mij als antwoord. Ik ben dus een autochtoon, en voor zo'n ontmaskerde zionist ben ik ook al uitgemaakt, derhalve voel ik mij dus aangesproken en gekrenkt door jouw grove generalisatie. Gaarne Excuus.

Jammer voor je , je hoeft je alleen aangesproken te voelen als je een zionist bent die zich als gewone autochtoon voordoet en zijn zionistische motieven achter houdt !

En verzin nu maar wat anders, dit kinderachtige gedoe is echt onder je niveau.

Zwarte Schaap
17-10-02, 16:55
Geplaatst door kaassietoch


Nou van jouw vergelijking, die je overigens geheel voor eigen rekening maakt, zullen alle Nederlandse verzetsstrijders zich in hun graf omdraaien, meerdere keren. Nederlandse verzetsstrijders hebben nooit en te nimmer een paar dommige types geronseld om voor hun een kleine 3000 onschuldige burgerslachtoffers te maken. Dat is toch een heel verschil. OBL heeft bloed aan zijn handen heel veel, bloed van onschuldigen welteverstaan, vraag dat maar aan de kinderen en echtgeno(o)t(e) die zijn achtergebeleven. Leuk dat ie zegt dat ie voor de Moslims strijdt maar je kan niet ontkennen dat deze man de verpersoonlijking is van massaal zinloos geweld.

Beste Kaasietoch,

Ik geloof dat je echt beter moet lezen wat mensen hier schrijven. Het helpt ook als je je eigen postings erbij betrekt. Waarschijnlijk heb je over het hoofd gezien dat mijn reaktie niet over Ussama ging immers ik reageerde op jouw posting , en daar heb jij het niet over Ussama, maar juist over Yehiya.

Geplaatst door kaassietoch


Nou de jongen die zich heeft vernoemd naar de man die door een ontploffend telefoontoestel werd gedood(sexy einde hoor) maakt het me bijzonder moeilijk....

En bewondering voor een kille moordenaar is ook niet kies, wel haram.

Ik geloof niet dat je het hierboven over Ussama hebt. Mijn reaktie hierop was:


De verzetshelden in Nederland zouden zich in hun graf omdraaien als ze kille moordenaars werden genoemd. Zionisten noemen elke verzetsheld die tegen hun strijdt een terrorist.

Oke capice? Voortaan beter de threads doornemen en je eigen woorden herrineren aub.

groetjes,

Zwarte Schaap

bman
17-10-02, 16:58
Geplaatst door Zwarte Schaap


Jammer voor je , je hoeft je alleen aangesproken te voelen als je een zionist bent die zich als gewone autochtoon voordoet en zijn zionistische motieven achter houdt !

En verzin nu maar wat anders, dit kinderachtige gedoe is echt onder je niveau.

Nou, dan zal ik dit maar aanvaarden als een schaapachtig excuus. ;)

Zwarte Schaap
17-10-02, 17:06
Geplaatst door bman


Nou, dan zal ik dit maar aanvaarden als een schaapachtig excuus. ;)

Een excuus is pas op zijn plaats als ik ernaast zat, en de hele tijd was jij diegene die ernaast zat. Ik zal niet zeuren om je excuses, ik zie het als een goede daad dat ik je een beetje begrijpend lezen heb bijgebracht.

de balle !

bman
17-10-02, 17:09
Geplaatst door Zwarte Schaap


Een excuus is pas op zijn plaats als ik ernaast zat, en de hele tijd was jij diegene die ernaast zat. Ik zal niet zeuren om je excuses, ik zie het als een goede daad dat ik je een beetje begrijpend lezen heb bijgebracht.

de balle !

Ach, als je daar op kickt, dan gun ik jou je lolletje wel hoor. Veel plezier ermee!

Zwarte Schaap
17-10-02, 17:12
Geplaatst door bman


Ach, als je daar op kickt, dan gun ik jou je lolletje wel hoor. Veel plezier ermee!

Ik kick daar helemaal niet op, ik probeer je alleen te woord te staan, en ik ben best wel geduldig geweest met je, ondanks de brutale toon die je aanslaat.

bman
17-10-02, 18:29
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ik kick daar helemaal niet op, ik probeer je alleen te woord te staan, en ik ben best wel geduldig geweest met je, ondanks de brutale toon die je aanslaat.

Niet zo'n hooghartig toontje zeg. Zoal ik zei voelde ik me (als autochtoon) wel degelijk aangesproken, te meer daar je mij in dit antwoord (Je kan kwaadspreken wat je wil, maar hij is tenminste oprecht, iets wat je van de meeste zich als autochtonen voordoende zionisten niet kan zeggen. ) direkt aansprak.

Dat ik mij derhalve aangesproken voelde was niet meer dan logisch, dat jij eventueel iets anders bedoelde dat totaal niet overkwam lag aan de wazigheid van jouw formulering. Bij navraag van mijn kant ga je eerst zemelen over tikfouten om vervolgens een en ander af te doen als losse flodders, brutaliteiten en wat dies meer zei. Later pas kom je uiteindelijk met een uitleg van je opmerking (iets wat je ook direkt had kunnen doen)

Zoals ik zei, ik accepteer je uitleg als excuses en daarmee was voor mij de kous af. Dat je blijf dooremmeren over mijn zogenaamde onkunde om begrijpend te kunnen lezen is geen teken van geduld noch van goed fatsoen, hooguit een zwaktebod van jouw kant.

Jammer dat je er zelf niet op kickt overigens, dan had in ieder geval een van ons twee er nog lol aan beleefd.

groetjes,

Bman.

Zwarte Schaap
17-10-02, 18:34
Geplaatst door kaassietoch
[

Met de kille moordenaar heb ik het dus nog steeds over OBL. Dat echte telefoonterreur slachtoffer komt er niet in voor snappie? Waarom snap je het eigenlijk niet.
Was die real yihayadipuddipiddy nou eigenlijk wel een lieverdje of had ie ook niet zo'n probleem met onschuldige dode joodse kinderen en vrouwen?

Oke capice? Voortaan beter de threads doornemen en LEZEN WAT ER STAAT in plaats van speculatie aub voordat je onterecht bijdehanterig tegen me gaat zitten doen.

Draai er ook niet omheen en geef gewoon toe dat OBL weinig aanspraak kan maken op de kwalificering 'nobel'. En kom zeker niet meer met die WOII nonsens aan, die heb je helemaal niet nodig om jezelf te kakken te zetten blijkt maar weer.

Sorry hoor kaasie nu doe je echt heel dom. Ik snap niet wat er scheelt aan jouw begrijpend lezen? Ben je dom of dom of superdom !

Lees dan thread terug, daar zie je heel duidelijk dat ik jouw kopie heb gebruikt waar jij het over Yehiya ayash de echte hebt. en daaronder staat mijn reaktie erbij. In jouw reaktie komt de naam Ussama niet eens voor !

Dus nu snel ophouden met dat zielige gejank.

Zwarte Schaap
17-10-02, 18:39
Geplaatst door bman


Niet zo'n hooghartig toontje zeg. Zoal ik zei voelde ik me (als autochtoon) wel degelijk aangesproken, te meer daar je mij in dit antwoord (Je kan kwaadspreken wat je wil, maar hij is tenminste oprecht, iets wat je van de meeste zich als autochtonen voordoende zionisten niet kan zeggen. ) direkt aansprak.

Dat ik mij derhalve aangesproken voelde was niet meer dan logisch, dat jij eventueel iets anders bedoelde dat totaal niet overkwam lag aan de wazigheid van jouw formulering. Bij navraag van mijn kant ga je eerst zemelen over tikfouten om vervolgens een en ander af te doen als losse flodders, brutaliteiten en wat dies meer zei. Later pas kom je uiteindelijk met een uitleg van je opmerking (iets wat je ook direkt had kunnen doen)

Zoals ik zei, ik accepteer je uitleg als excuses en daarmee was voor mij de kous af. Dat je blijf dooremmeren over mijn zogenaamde onkunde om begrijpend te kunnen lezen is geen teken van geduld noch van goed fatsoen, hooguit een zwaktebod van jouw kant.

Jammer dat je er zelf niet op kickt overigens, dan had in ieder geval een van ons twee er nog lol aan beleefd.

groetjes,

Bman.


Ik dacht dat koppigheid alleen bij echte ezels voorkwam. Ik bied geen excuses aan !! Ben je gek geworden !! Blijf maar smeken om iets wat er niet staat.

Nogmaals beter ga je snel ophouden met je kinderachtige gezeur want de oorzaak is nog steeds gelegen in je onkunde om teksten begrijpend te kunnen lezen.

Dag zionistje,

Zwarte Schaap

Zwarte Schaap
17-10-02, 18:44
Geplaatst door Zwarte Schaap



Ik dacht dat koppigheid alleen bij echte ezels voorkwam. Ik bied geen excuses aan !! Ben je gek geworden !! Blijf maar smeken om iets wat er niet staat.

Nogmaals beter ga je snel ophouden met je kinderachtige gezeur want de oorzaak is nog steeds gelegen in je onkunde om teksten begrijpend te kunnen lezen.

Dag zionistje,

Zwarte Schaap

Beste ezels,

Hierbij bied ik mijn nederige excuses aan alle ezels, omdat ik het lef heb gehad om bman te vergelijken met jullie. Hetis een grove belediging van mij om bman in de verste verte met jullie te vergelijken.

Mijn excuses hiervoor

groetjes,

Zwarte Schaap

bman
17-10-02, 18:46
Geplaatst door Zwarte Schaap



Ik dacht dat koppigheid alleen bij echte ezels voorkwam. Ik bied geen excuses aan !! Ben je gek geworden !! Blijf maar smeken om iets wat er niet staat.

*** Sukkeltje, ik vraag al helemaal niet meer om excuses. Was jij nu degene die mij vertelde dat ik slecht was in begrijpend lezen? Of is dit alleen maar die drang van je om altijd het laatste woord te hebben?

Nogmaals beter ga je snel ophouden met je kinderachtige gezeur want de oorzaak is nog steeds gelegen in je onkunde om teksten begrijpend te kunnen lezen.

*** Ja, dat was jij. De man van het begrijpend lezen. Zoals ik zei heb ik je (vage) verklaring reeds geaccepteerd als een excuses.

Dag zionistje,

*** Is dit nu je oprechtheid? Is dit nu wat je van me denkt? Of probeer je alleen maar te stoken?

Zwarte Schaap

bman
17-10-02, 18:47
Geplaatst door Zwarte Schaap


Beste ezels,

Hierbij bied ik mijn nederige excuses aan alle ezels, omdat ik het lef heb gehad om bman te vergelijken met jullie. Hetis een grove belediging van mij om bman in de verste verte met jullie te vergelijken.

Mijn excuses hiervoor

groetjes,

Zwarte Schaap

Je bent af en toe nog best grappig, jammer dat je de rest van de tijd een onoprechte, arrogante oetlul bent.

Mark
17-10-02, 18:48
Geplaatst door Zwarte Schaap


Beste ezels,

Hierbij bied ik mijn nederige excuses aan alle ezels, omdat ik het lef heb gehad om bman te vergelijken met jullie. Hetis een grove belediging van mij om bman in de verste verte met jullie te vergelijken.

Mijn excuses hiervoor

groetjes,

Zwarte Schaap

Thanks!

:koppel:

Joesoef
17-10-02, 19:52
Geplaatst door Zwarte Schaap


Beste ezels,

Hierbij bied ik mijn nederige excuses aan alle ezels, omdat ik het lef heb gehad om bman te vergelijken met jullie. Hetis een grove belediging van mij om bman in de verste verte met jullie te vergelijken.

Mijn excuses hiervoor

groetjes,

Zwarte Schaap


Tssss!!!

Het zwarte schaap een animist. Terwijl zijn besneden vrouwtje in het dorpje achterblijft om babytjes te baren vergrijpt man lief zich aan de ezeltjes in de bergen.

Ik heb zo een vermoeden waar het krasje zich bij het zwarte schaap bevind. :maf:

Zwarte Schaap
18-10-02, 00:05
Kaasietoch , keep on dreaming!

Lezen en schrijven is klaarblijkelijk een grote opgave voor je. Jezelf uidrukken is ook een kunst. Autochtoon !

Zwarte Schaap
18-10-02, 00:12
Geplaatst door Joesoef



Tssss!!!

Het zwarte schaap een animist. Terwijl zijn besneden vrouwtje in het dorpje achterblijft om babytjes te baren vergrijpt man lief zich aan de ezeltjes in de bergen.

Ik heb zo een vermoeden waar het krasje zich bij het zwarte schaap bevind. :maf:

Zwarte Schapen zijn eeuwig single, oke ?

Gossie wat leuk zeg ! Humor hoor ! Ik heb tenminste respect voor je eventuele vriendje, die hou ik er buiten.

Joesoef
18-10-02, 07:53
Geplaatst door Zwarte Schaap


Zwarte Schapen zijn eeuwig single, oke ?



Voor de Umma wel ja. Maar ondertussen....

Joesoef
18-10-02, 07:55
Geplaatst door Zwarte Schaap

Gossie wat leuk zeg ! Humor hoor ! Ik heb tenminste respect voor je eventuele vriendje, die hou ik er buiten.

Scrapie heeft echt je hersens aangetast. Als ik een vriendje had dan had ik dat allang gebruikt om het zooitje hier te lopen fucken. Mij kan het namelijk geen ene fuck schelen.

bman
18-10-02, 10:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kaasietoch , keep on dreaming!

Lezen en schrijven is klaarblijkelijk een grote opgave voor je. Jezelf uidrukken is ook een kunst. Autochtoon !

Ga je nu elke discussie die je klaarblijke niet met normale argumenten kan winnen zo be-eindigen? Ach het is natuurlijk moeilijk om een rol te spelen en daarom nooit oprecht stelling te kunnen nemen.

p.s.: Oh, ik heb nog een tip voor je: LIESLAARZEN. Daar kan je de achterpoten van die ezel in kwijt. Zo loopt ze niet weg en kan je je handen lekker vrijhouden.

Zwarte Schaap
18-10-02, 14:44
Geplaatst door kaassietoch


Ach ja, alles glashard ontkennen is ook een tactiek he.

Nou heb ik meer met de realiteit en die is:


Je hebt te graag willen scoren maar de plank totaal misgeslagen
je hebt abslotuut geen poging gedaan deze constatering te ontkrachten
Je bent dus uitgeluld
Te dom/koppig/trots, vul maar in, om toe te geven. In ieder geval zit je kolossale ego je dwars
Het maakt je een beetje zielig
Je bent een lompe :boer: omdat je je niet veronschuldigt voor je valse beschuldiging en beledigende aanpak.
Discussies die je niet kan winnen bij jou altijd uitdraaien in gedraaikont en beschuldigingen of beledigingen
Je doet je behoorlijk wat wijzer en interessanter voor dan je bent
Je op deze wijze impliciet toegeeft, wat ook moeilijk te ontkennen valt, dat OBL gewoon het predikaat KILLE MOORDENAAR verdient, omdat ie nu eenmaal over de rug van een kleine 3000 slachtoffers zijn punt heeft willen maken. Dat maakt het aanhangen en/of verheerlijken van OBL voor Moslims hardstikke Haram. Overigens is er geen verzetsheld in WOII die ook maar een klein beetje vergeleken kan worden met OBL omdat OBL dus geen held is, maar goed voor jou met die kilo's stront in oren en ogen waarschijnlijk geen reden om van je standpunt af te wijken.

PS zijn jouw hersens eigenlijk al volgroeid? Zo nee dan snap ik je een stuk beter......

Leuk joh !

Blijf maar zeiken over dingen die ik niet gezegd heb en verzin de rest maar bij. Voorlopig gaat het over yehiya ayash. Als jij over iemand praat en een regel verder praat je over iemand anders dan zou het helpen als je dan de naam van andere erbij zet.

Nu kun je wel allerlei verzinsteltjes erbij halen om de boel te verwarren, maar daar gaat het niet over. Je klunsachtige schrijfstijl is verantwoordelijk voor je verwarring, moeilijk toe te geven, maar ik zit er niet mee.

Jij schijnt mij beter te kennen als ik mij zelf, probeer me maar in elke extreme hoek te stoppen, maar zulke beschuldigingen maken op mij geen indruk. Zoiets werkt eerder als je een autochtoon beschuldigt van antisemitisme. Het is een nieuwe trend om een moslim als terrorist voor te stellen, wat dat betreft doe je niet onder voor de aivd , die zich ook in allerlei bochten wringt om maar de moslims hier van terrorisme te kunnen beschuldigen.

Dag kaasje

Zwarte Schaap
18-10-02, 14:51
Geplaatst door bman


Ga je nu elke discussie die je klaarblijke niet met normale argumenten kan winnen zo be-eindigen? Ach het is natuurlijk moeilijk om een rol te spelen en daarom nooit oprecht stelling te kunnen nemen.

p.s.: Oh, ik heb nog een tip voor je: LIESLAARZEN. Daar kan je de achterpoten van die ezel in kwijt. Zo loopt ze niet weg en kan je je handen lekker vrijhouden.

Mijn oprechtheid is alleen belangrijk voor sommige prikkers hier, wat jij van mij vindt zal me een worst wezen.

Beperk jij je nou maar tot inhoudelijk geprik want je mist de creativiteit om leuk over te komen. Lieslaarzen wekken mischien eerder de humor op bij diegene die dat in hun dagelijkse leven tegenkomen, maar hier wordt het als een autochtone afwijking gezien.

Deze ronde is al voorbij , mischien heb je de volgende ronde weer een kans! Tot dan zul je je moeten schikken in de rol van sextreme fantast.

(bespeurde ik een voorliefde voor bestialiteiten? raar mens!)

bman
18-10-02, 14:57
Geplaatst door Zwarte Schaap


Mijn oprechtheid is alleen belangrijk voor sommige prikkers hier, wat jij van mij vindt zal me een worst wezen.

** Goh, ik dacht nu juist dat jij degene was die zo hoog opgaf van oprechtheid.

Beperk jij je nou maar tot inhoudelijk geprik want je mist de creativiteit om leuk over te komen. Lieslaarzen wekken mischien eerder de humor op bij diegene die dat in hun dagelijkse leven tegenkomen, maar hier wordt het als een autochtone afwijking gezien.

** Waar is hier?

Deze ronde is al voorbij , mischien heb je de volgende ronde weer een kans! Tot dan zul je je moeten schikken in de rol van sextreme fantast.

** Ja, en je bent K.O. jammer dat het zelf niet ziet. Ook jammer dat als je inhoudelijk niet meer uit de voeten kan dat je als een peuter gaat jammeren over andermans schrijfstijl en onkunde op het gebied van begrijpend lezen. Is het nu zo moeilijk voor je om iemand een keer gelijk te geven of om te zeggen dat je iemand niet begrepen hebt?

(bespeurde ik een voorliefde voor bestialiteiten? raar mens!)

** zucht.

Don
18-10-02, 15:24
Geplaatst door yehiyaayyash


JA beste ongelovigen vele moslims hebben inderdaad hele andere denkbeelden dan jullie . En zien jullie westerse maatschappij helemaal niet zo reuskleurig al jullie . Ik zou zeggen , wen er maar vast aan , wij helpen jullie wel aan dit proces .

En dan helpen 'wij' 'jullie' wel even netjes de grens over....in Vlaanderen schijnt het tegenwoordig erg aangenaam te zijn....ik neem tenminste aan dat je niet meteen terug wilt naar het oerwoud....

bman
18-10-02, 15:28
Geplaatst door yehiyaayyash
Wat een aanval op zwarte schaap alleen omdat hij zijn mening geeft ?? vragen jullie ongelovigen je eigen eens af of jullie eigenlijk hyperextremistisch zijn ?Ik denk het niet ... :jammer:

** Nee, niet vanwege zijn mening, kereltje, maar vanwege zijn onvermogen tot redeneren.

schaap ventileerd zijn mening en een stel ezels valt hem aan ...ezels die alleen mediabullshit uitbalken zonder hun miniscule breintjes te gebruiken .

** Noem eens een voorbeeld van 'medianbullshit' welke tegen ZS is gebezigd in deze topic?

Als de bedoeling is dat jullie proberen iedereen die de kant van de mujahideen kiest of sympathie heeft voor sommige moslims hier aan te vallen dan denk ik dat jullie gedoemd zijn overgestressed te raken en zelfs dat kleine minieme hersencelletje zal het begeven . Blijf daarom relaxed , en ga niet de pad op van Eddy die nu ergens met zijn hoofd tegen de muur bonkt .... ;)

Debatteer en respecteer . Kun je bepaalde meningen niet aan , debatteer dan niet .

** Dat is dat nog uit die krentebollekop van jou mogen horen! Je gaat al vooruit.

JA beste ongelovigen vele moslims hebben inderdaad hele andere denkbeelden dan jullie . En zien jullie westerse maatschappij helemaal niet zo reuskleurig al jullie . Ik zou zeggen , wen er maar vast aan , wij helpen jullie wel aan dit proces . :melig2:

** Zo, en nu weer terug in je hok, muilkorfje op en dwangbuisje aan, de verplegers komen zo langs met je pilletjes.

Zwarte Schaap
18-10-02, 16:01
Geplaatst door Don


En dan helpen 'wij' 'jullie' wel even netjes de grens over....in Vlaanderen schijnt het tegenwoordig erg aangenaam te zijn....ik neem tenminste aan dat je niet meteen terug wilt naar het oerwoud....

Beste Don key,

Ik heb mijn excuses al aan de ezels aangeboden, dus waarom zeur je nou ? Jij kwam toch uit de USA, ben je daar ook uitgezet, en kom je hier wraak nemen?

groetjes,

Je grote vriendSchaap

Don
18-10-02, 16:04
Geplaatst door Zwarte Schaap


Beste Don key,

Ik heb mijn excuses al aan de ezels aangeboden, dus waarom zeur je nou ? Jij kwam toch uit de USA, ben je daar ook uitgezet, en kom je hier wraak nemen?

groetjes,

Je grote vriendSchaap

Ik geloof dat ik slechts reageerde op een verhaaltje van die yaehoo-mongool. En ik ben alleen in de US geboren....