PDA

Bekijk Volledige Versie : Vandalen vallen Australische mosliminstellingen aan



Don
17-10-02, 16:44
17/10 Vandalen vallen Australische mosliminstellingen aan

Voor de tweede keer deze week is een islamitische instelling in Australië doelwit geworden van vandalisme. Donderdagmorgen werd in Sydney een brandbom door de ruiten van een moskee gegooid. Dinsdag had al een groep vandalen huisgehouden in een islamitische school in Melbourne. In geen van beide gevallen raakte iemand gewond.

Volgens de moslimgemeenschap in Australië gaat het om vergeldingsacties voor de bomaanslagen op Bali waarbij veel Australische slachtoffers vielen en waarvoor moslimextremistische groeperingen verantwoordelijk worden gehouden. "Dit is een gevolg van Bali", zei Noor Dean van het Islamitische Centrum Uma. "De gemeenschap is zich daarvan bewust."
De politie onderzoekt nog of de vernielingen een politieke of religieuze achtergrond hadden.

Canaris
17-10-02, 16:52
ben jij verbaasd??

Canaris
17-10-02, 16:57
eindelijk zijn we één mening

Ik ook teleurgesteld en diep droevig.

Ikke4real
17-10-02, 17:00
Het ziet ernaar uit dat men na ruim een jaar niets geleerd heeft :jammer:

bman
17-10-02, 17:00
Zouden die bommenleggers van Bali dit nu uit hebben willen lokken?

Tomas
17-10-02, 17:01
Geplaatst door Ikke4real
Het ziet ernaar uit dat men na ruim een jaar niets geleerd heeft :jammer:

Hoezo een jaar?

Don
17-10-02, 17:04
Geplaatst door yehiyaayyash
Dit bevestigt maar weer dat de ongelovigen en grote haat koesteren tegen de moslims en elke gelegenheid zullen aangrijpen om de Islam en de Moslims aan te vallen .

Altijd weer die ongelovigen......

Ikke4real
17-10-02, 17:04
Geplaatst door Tomas


Hoezo een jaar?

(Kort) na 11 sept 2001 waren islamitische instelling ook al het doelwit geworden van vandalisme.

Tomas
17-10-02, 17:07
Geplaatst door Ikke4real


(Kort) na 11 sept 2001 waren islamitische instelling ook al het doelwit geworden van vandalisme.

Het is toch al sinds het ontstaan van de mensheid zo, dat de eerste primaire reactie altijd oog om oog is. Dat is toch niet sinds 11 september?

Anders zou je ook denken dat "ze" bij die aanslag in Bali ook niks geleerd hebben na een jaar.

Dat is ook zo. De mens leert namelijk niet erg best. De mens is helemaal niet zo intelligent als het denkt. Maar vergelijkt zich met apen en andere nog minder intelligente wezens, om zich goed te voelen.

Canaris
17-10-02, 17:11
yeheweetikveel

haal die ontzettend grote balk uit je ogen en kijk uit je doppen.

Verdomme kind , hoe kan je zo selectief blind zijn.

Bart
17-10-02, 17:12
Geplaatst door yehiyaayyash
Dit bevestigt maar weer dat de moslims een grote haat koesteren tegen de westerlingen en elke gelegenheid zullen aangrijpen om het westen en de kafirs aan te vallen.

Dit kun je namelijk ook met net zoveel recht zeggen.

Neemt niet weg dat elke vergelding teveel is: oog om oog is slechts voor de dommen.

Ikke4real
17-10-02, 17:15
Geplaatst door Tomas


Het is toch al sinds het ontstaan van de mensheid zo, dat de eerste primaire reactie altijd oog om oog is. Dat is toch niet sinds 11 september?

Anders zou je ook denken dat "ze" bij die aanslag in Bali ook niks geleerd hebben na een jaar.

Dat is ook zo. De mens leert namelijk niet erg best. De mens is helemaal niet zo intelligent als het denkt. Maar vergelijkt zich met apen en andere nog minder intelligente wezens, om zich goed te voelen.

Dat "ze" op Bali niets geleerd hebben heb je wel gelijk in, wat ik te horen heb gekregen is dat op Bali Moslims, Chinezen etc goed overweg met elkaar konden, anders dan op de Molukken.

Het is jammer om te zien dat het nu (weer) een oog om oog is :jammer:

Tomas
17-10-02, 17:30
Geplaatst door Ikke4real


Dat "ze" op Bali niets geleerd hebben heb je wel gelijk in, wat ik te horen heb gekregen is dat op Bali Moslims, Chinezen etc goed overweg met elkaar konden, anders dan op de Molukken.

Het is jammer om te zien dat het nu (weer) een oog om oog is :jammer:

Yep...

Bart
17-10-02, 17:31
Geplaatst door yehiyaayyash
probeer niet mijn woorden te verdraaien vrind .

De ongelovigen haatten de moslims zoals ik al heb gezegd en zullen alle mogelijkheid pakken om de Islam en de moslims aan te vallen .
DEze gebeurtenis behoort tot een van de vele misdaden die deze vervloekte honden tegen de moslims aanrichten .Zo zijn er vrouwen met hoofddoeken bespuugd , mannen met baarden neergeschoten . En waarom ?

Omdat ze getuigen dat er geen God is dan Allah en dat Mohammed ( vzmh ) Zijn boodschapper is ....

Wij betreuren dit , toch stelt dit onze vermoedens vast dat de ongelovigen deze
"oorlog tegen terrorisme "willen veranderen in een "oorlog tegen de Islam "...

Lees je tekst nou eens rustig met een kopje thee in de hand door. Heb je nou echt niet in de gaten dat met net zoveel recht het omgekeerde beweerd kan worden? Dat het de "vervloekte moslims zijn die keer op keer misdaden begaan tegen de westerlingen, vrouwen worden voor hoe.r uitgemaakt, mannen worden neergeschoten of anderszins opgeblazen"???

Hou toch eens op met dat eeuwige slachtoffertje spelen!!!! "De" moslims hebben net zoveel schuld aan de problemen in de wereld als "de" westerlingen/"ongelovigen".

bman
17-10-02, 17:32
Geplaatst door yehiyaayyash
probeer niet mijn woorden te verdraaien vrind .

De ongelovigen haatten de moslims zoals ik al heb gezegd en zullen alle mogelijkheid pakken om de Islam en de moslims aan te vallen .

*** Oh, ik dacht juist dat het de Christelijke Kruisvaarders en de Talmudische Joodse Zionisten waren....

DEze gebeurtenis behoort tot een van de vele misdaden die deze vervloekte honden tegen de moslims aanrichten .Zo zijn er vrouwen met hoofddoeken bespuugd , mannen met baarden neergeschoten . En waarom ?

*** Dat zijn alle slechte daden. Dadelijk schieten ze Sint. Nicolaas nog af omdat jij een jurk draagt en een baard heeft! Of Prins Bernhard, want die heeft ook een baard!

Omdat ze getuigen dat er geen God is dan Allah en dat Mohammed ( vzmh ) Zijn boodschapper is ....

*** Zou je denken? Ik heb nog nooit een moslim dat soort dingen zien verklaren in dit land als gevolg waarvan hij geslagen of bespuwd is.

Wij betreuren dit , toch stelt dit onze vermoedens vast dat de ongelovigen deze

*** Wie is 'wij'?

"oorlog tegen terrorisme "willen veranderen in een "oorlog tegen de Islam "...

*** Nee, het was toch andersom: de oorlog tegen de Islam werd veranderd in 'de oorlog tegen het terrorisme' om haar zo verkoopbaar te maken. Vertel eens: hoeveel moskeeen hebben de VS aangevallen, wanneer vallen ze Mecca en Medina aan?

Don
17-10-02, 17:32
Geplaatst door yehiyaayyash

Omdat ze getuigen dat er geen God is en dat Mohammed Zijn boodschapper is ....


Ah Mohammed, die ouwe pik kwam ik net tegen....hij vertelde me dat jij een stomme idioot bent....

Bart
17-10-02, 17:33
Geplaatst door kaassietoch
Het is triest dat dit gebeurt. Het lost niks op, diegenen die worden aangevallen hebben met het hele verhaal niks van doen en het is weer eens zo'n domme vergeldingsactie die de tegenstellingen nog waar eens verder vergroot. Kalm en waardig blijven is dat nou te moeilijk.

Yehia, jij hebt echte brainpolio. Dat weten we nu. Je hoeft dus niet iedere keer met nieuwe bewijzen te komen, geloof jij nou maar dat er een kruistocht tegen de Moslims gaande is, je bent toch niet meer te redden.

Ik dacht altijd dat raaskallende mensen naar een gesticht moesten. Yehihaha is er toch nog steeds in geslaagd uit hun greep te blijven. Het wordt toch langzamerhand tijd zou ik bijna zeggen.

Tomas
17-10-02, 17:38
Geplaatst door Bart


Ik dacht altijd dat raaskallende mensen naar een gesticht moesten. Yehihaha is er toch nog steeds in geslaagd uit hun greep te blijven. Het wordt toch langzamerhand tijd zou ik bijna zeggen.

Wat een onzin!

Ze hebben tegenwoordig overal internet, oen! Dat jij op dergelijke figuren blijft reageren, betekent dat je misschien ook een moet gaan "praten".

Zo.

Dat moest er ff uit.

GroteWolf
17-10-02, 17:38
Onder het mom dat ze tegen een 'onderdrukking' strijden is een kleine groep bloeddorstige Moslims het aan het verpesten voor de rest.

bman
17-10-02, 17:46
Geplaatst door yehiyaayyash
Onder het mom ??? Dat mosliminstellingen aangevallen worden is zeker ook maar een leugentje ?

** Aha, zoals op Bali? Of Manado? Of op Papua? Of op Mindanao?

Ach beste ongelovigen de moslimgemeenschap weet wel beter .

Er is een groot deel van ongelovigen die een groot ummah van gelovigen wil aanvallen . Met Allah's wil is elke moslim ontwaakt en weet dat hij de target is van de Kruisvaarders/joodszionistische verbond .

Weet je wat nu zo raar is? Dat kruisvaarders en zionisten helemaal geen gemeenschappelijke belangen hebben, een verbond lijkt me dan ook allerminst waarschijnlijk.

Don
17-10-02, 17:46
Geplaatst door yehiyaayyash
Onder het mom ??? Dat mosliminstellingen aangevallen worden is zeker ook maar een leugentje ?

Ach beste ongelovigen de moslimgemeenschap weet wel beter .

Er is een groot deel van ongelovigen die een groot ummah van gelovigen wil aanvallen . Met Allah's wil is elke moslim ontwaakt en weet dat hij de target is van de Kruisvaarders/joodszionistische verbond .

Even serieus, wat doe je nou echt hier Yerashonthewall?

Tomas
17-10-02, 17:47
Geplaatst door bman


Weet je wat nu zo raar is? Dat kruisvaarders en zionisten helemaal geen gemeenschappelijke belangen hebben, een verbond lijkt me dan ook allerminst waarschijnlijk.

Inderdaad. Ik ben namelijk hier in Duistland bezig als Kruis-vaarder en daar heb je helemaal geen zionisten!

Don
17-10-02, 17:50
Geplaatst door BiL@L


Ik denk dat ie aan het sjoelen is.. Mee doen..?

Nee, ik wil eerst een antwoord van dat tuig....

Tomas
17-10-02, 17:51
Geplaatst door Don


Nee, ik wil eerst een antwoord van dat tuig....

Owe God...

There we go again, again, again and again...

bman
17-10-02, 17:51
Geplaatst door Tomas


Inderdaad. Ik ben namelijk hier in Duistland bezig als Kruis-vaarder en daar heb je helemaal geen zionisten!

lol...


zeg, hoever ben je al?

Tomas
17-10-02, 17:55
Geplaatst door bman


lol...


zeg, hoever ben je al?

Ik dacht ik doe eerst de blonde stoten, om ff in te komen.

Maar ik heb dit land helemaal verkeerd ingeschat!

Daar hebben ze er echt veel van!

Ich spreche shon ein bisschen deutsch. Ich werde auch ein schweinhund.

Deeeeuuttscchhhhh Laaaaand!

Uber allllleeeeesss!

GroteWolf
17-10-02, 17:55
Er is een groot deel van ongelovigen die een groot ummah van gelovigen wil aanvallen . Met Allah's wil is elke moslim ontwaakt en weet dat hij de target is van de Kruisvaarders/joodszionistische verbond

Er is helemaal geen groot Ummah van gelovigen. Er zijn wel gebieden waar Moslims nu eenmaal een minderheid zijn. Daar gaat het nu steeds mis.
De 'ongelovigen' willen helemaal geen oorlog, ze willen in vrede, gezondheid en voorspoed leven. Zonder aanslagen en terrorisme.

GroteWolf
17-10-02, 17:57
Duitsland? Hmm...wellicht kun je een concert van Die Tote Hosen meepakken....

Tomas
17-10-02, 17:59
Geplaatst door GroteWolf
Duitsland? Hmm...wellicht kun je een concert van Die Tote Hosen meepakken....

Vrouwengroep?

Tomas
17-10-02, 18:00
Geplaatst door yehiyaayyash
HeY DON keyshit wass ist loss ? Je stoort me man(wijf ).

:zweep:

De eindtag!

Vraag het nu maar aan je oudere zus.

bman
17-10-02, 18:01
Geplaatst door Tomas


Vrouwengroep?

Nee een soort harde punkmuziek over zuipen enzo. "Bier, Korn, Schnapps und Wein! Und wir horen unseren Lebern schreien! etc.etc."

bman
17-10-02, 18:01
Geplaatst door BiL@L


Wist je dat Duitsland Palestijnse polities gaat opleiden..?


Heeft Nederland ook al gedaan.

Tomas
17-10-02, 18:02
Geplaatst door bman


Nee een soort harde punkmuziek of zuipen enzo. "Bier, Korn, Schnapps und Wein! Und wir horen unseren Lebern schreien! etc.etc."

Ah!

Fakers.

Houwe zo.

Don
17-10-02, 18:02
Geplaatst door yehiyaayyash
HeY DON keyshit wass ist loss ? Je stoort me man(wijf ).

:zweep:

Zonder dit (ongelovige) land zat je op dit moment een geit te neuken op een berg....vergeet dat niet droplul.

Tell your friends!

Don
17-10-02, 18:04
Geplaatst door bman


Nee een soort harde punkmuziek of zuipen enzo. "Bier, Korn, Schnapps und Wein! Und wir horen unseren Lebern schreien! etc.etc."

Eisgekühlter Bommerlunder!

Idolater
17-10-02, 18:05
Geplaatst door yehiyaayyash
Dit bevestigt maar weer dat de ongelovigen en grote haat koesteren tegen de moslims en elke gelegenheid zullen aangrijpen om de Islam en de Moslims aan te vallen .

Je keert oorzaak en gevolg om. De terroristen noemen zichzelf Moslims, het is dan logisch dat echte Moslims hier slachtoffers van worden. Terroristen blazen mensen op, ect etc dat lokt ook haat uit. Die haat tegen islamitische instellingen zou er niet zijn als die terroristen zichzelf niet Moslim zouden noemen. Die haat wordt dus uitgelokt.

bman
17-10-02, 18:05
Geplaatst door BiL@L


Ow wist ik niet.. Wanneer..? Waar..?

Jaartje of wat geleden...ze hebben ook spullen gekregen voor een politiebureau (in Ramallag geloof ik) en uniformen...Nederland probeert ook nog steeds een haven aan te leggen, maar er gaat een hoop mis wegens corruptie en het geweld...

Tomas
17-10-02, 18:06
Geplaatst door Idolater


Je keert oorzaak en gevolg om. De terroristen noemen zichzelf Moslims, het is dan logisch dat echte Moslims hier slachtoffers van worden. Terroristen blazen mensen op, ect etc dat lokt ook haat uit. Die haat tegen islamitische instellingen zou er niet zijn als die terroristen zichzelf niet Moslim zouden noemen. Die haat wordt dus uitgelokt.

Ja joh!

Ga ook ff lekker discusseren met Yeh.

Waarschijnlijk overtuig je 'm wel.

Tomas
17-10-02, 18:07
Geplaatst door bman


Jaartje of wat geleden...ze hebben ook spullen gekregen voor een politiebureau en uniformen...Nederland probeert ook nog steeds een haven aan te leggen, maar er gaat een hoop mis wegens corruptie en het geweld...

Een Israelische buldozers begrijpen hun taak bij het aanleggen van die havens ook niet helemaal.

Zal wel een communicatie probleem zijn.

Mark
17-10-02, 19:46
Geplaatst door yehiyaayyash
Volgens mij idolater trek je te snel conclusies of jij moet beter op de hoogte zijn dan de Indonesische politie .

Daardoor blijkt duidelijk de stelling dat alle moslims schuldig zijn tot hun onschuld is bewezen .
En worden er anno 2002 razzias uitgevoerd tegen moslims en moskeeen aangevallen .

Maar de Strijd die de Kruisvaarders/ joodszionistische verbond voert tegen de islam zal niet slagen . Allah's boodschap zal overwinnen met Allah's wil en de onrechtvaardigheid van de ongelovigen zal overwonnen inshallah .

Zijn die kruisvaarders die ridders uit indiana Jones? Die waren onwijs oud! Maar ze hadden het eeuwige leven door te drinken uit de holy grail!

Ik wil ook een holy grail!

En voor altijd leven!

Dan heb ik eindelijk de tijd om alle lappen tekst van figuren zoals Maarten, Zwarte Schaap en Kaassietoch te lezen!


:haha: :haha: :haha:

bman
17-10-02, 19:49
Dat fotootje van Yehihadodahhaahomohaat, is dat een plaatje van Abdoelah Haselhoef met zonnebril ofzo? Waar ken ik die kop van?