PDA

Bekijk Volledige Versie : "Hindoes moeten zelfmoordbrigades vormen"



Don
17-10-02, 16:50
17/10 "Hindoes moeten zelfmoordbrigades vormen"

De leider van een van de Indiase coalitiepartijen heeft zijn hindoeïstische achterban opgeroepen zelfmoordbrigades te vormen om moslims aan te vallen.
Bal Thackeray van de partij Shiv Sena pleitte afgelopen dinsdag voor de vorming van hindoeïstische zelfmoordbrigades in een toespraak over het religieuze geweld in de deelstaat Gujarat, met name over de aanval op een hindoetempel daar, waarbij vorige maand dertig mensen werden gedood.

Ook in een artikel in de partijkrant van Shiv Sena heeft Thackeray het over zelfmoordbrigades. "Alleen als zulke brigades worden gevormd kunnen we de daders van zinloos geweld aanpakken", schreef de partijleider. Om terrorisme door islamitische militanten de kop in te drukken, "moeten hindoes bereid zijn hun leven te geven", voegde hij daaraan toe.

De oppositie in het Indiase parlement heeft van de regering geëist dat zij juridische stappen neemt tegen Thackeray. De politie van de deelstaat Maharashtra maakte donderdag bekend dat Thackeray daar aangeklaagd zal worden vanwege het aansporen tot religieuze haat.

bman
17-10-02, 17:11
Geplaatst door Don
17/10 "Hindoes moeten zelfmoordbrigades vormen"

De leider van een van de Indiase coalitiepartijen heeft zijn hindoeïstische achterban opgeroepen zelfmoordbrigades te vormen om moslims aan te vallen.
Bal Thackeray van de partij Shiv Sena pleitte afgelopen dinsdag voor de vorming van hindoeïstische zelfmoordbrigades in een toespraak over het religieuze geweld in de deelstaat Gujarat, met name over de aanval op een hindoetempel daar, waarbij vorige maand dertig mensen werden gedood.

Ook in een artikel in de partijkrant van Shiv Sena heeft Thackeray het over zelfmoordbrigades. "Alleen als zulke brigades worden gevormd kunnen we de daders van zinloos geweld aanpakken", schreef de partijleider. Om terrorisme door islamitische militanten de kop in te drukken, "moeten hindoes bereid zijn hun leven te geven", voegde hij daaraan toe.

*** Net zo'n gek als Ahmed, Yehihahaaha en Dienna.

De oppositie in het Indiase parlement heeft van de regering geëist dat zij juridische stappen neemt tegen Thackeray. De politie van de deelstaat Maharashtra maakte donderdag bekend dat Thackeray daar aangeklaagd zal worden vanwege het aansporen tot religieuze haat.

*** Kijk in een fatsoenlijk land wordt zo iemand dus opgepakt en voor de rechter gesleept. Daar zouden landen als Iran en de Palestijnse gebieden nog wat van kunnen leren.

GroteWolf
17-10-02, 17:27
Als je voor je geloof gestorven bent, kom je terug als Zoogdier of Mens. Anders loopt je de kans bacil of ongewervelde te worden.

GroteWolf
17-10-02, 17:41
Geloof jij in reincarnatie..?


Nee, niet echt. Hindoes wel dacht ik....

bman
17-10-02, 17:48
Geplaatst door BiL@L


O.. Zou dat de stimulerende reden zijn tot het plegen van zelfmoordaanslagen denk je..?

Nee, dat lijkt me onjuist. Immers hun wordt na zo'n misdaad geen paradijs met 74 hoeris in het vooruitzicht gesteld. Integendeel: zij zullen als lagere levensvormen terugkeren om hun straf uit te zitten.

bman
17-10-02, 17:54
Geplaatst door BiL@L


Zozo.. en toch gaan ze een dergelijke daad plegen.. Toe maar.. Zouden het dan toch mensen zijn..? Of zijn het ook ongedierten, net zoals de Palestijnen bijvoorbeeld..?

Vooralsnog is er nog niets gepleegd en is die leider door de politie opgepakt. (maak ik uit artikel op). Wie 'ze' is weet ik niet, maar het zijn vast mensen, net als de Palestijnen. Ik vind het beneden alle peil dat je de Palestijnen voor ongedierte uitmaakt, zulke taal laat ik liever aan Yehihhaha cum suis over.

bman
17-10-02, 18:14
Geplaatst door BiL@L


O, okej.. Dan heb ik niets gezegt..

Maar k begin me nu toch echt af te vragen of dat Yahya misschien niet de politiek in moet gaan..

Ik heb uit betrouwbare bron (ahem, zeg maar al-jazeerablabla ofzo) vernomen dat Yehiyadahahahaha tot mullah van het islamitische emiraat 'Hollandistan' wordt uitgeroepen zodra JP dit met majesteit heeft kunnen overleggen.

Dam krijgt iedereen gratis internet en een levenslange voorraad clearasil. Joepie!

bman
17-10-02, 18:26
Geplaatst door BiL@L


O.. Kheb zijn protret gezien..

http://jihadunspun.com/theplayers/images/players/img_04-omar-over.jpg

Geen pukkel te bekennen toch..?

:confused:

Haha. Clearasil werkt dus echt!

Predator
17-10-02, 19:34
Geplaatst door Don
17/10 "Hindoes moeten zelfmoordbrigades vormen"

De leider van een van de Indiase coalitiepartijen heeft zijn hindoeïstische achterban opgeroepen zelfmoordbrigades te vormen om moslims aan te vallen.
Bal Thackeray van de partij Shiv Sena pleitte afgelopen dinsdag voor de vorming van hindoeïstische zelfmoordbrigades in een toespraak over het religieuze geweld in de deelstaat Gujarat, met name over de aanval op een hindoetempel daar, waarbij vorige maand dertig mensen werden gedood.

Ook in een artikel in de partijkrant van Shiv Sena heeft Thackeray het over zelfmoordbrigades. "Alleen als zulke brigades worden gevormd kunnen we de daders van zinloos geweld aanpakken", schreef de partijleider. Om terrorisme door islamitische militanten de kop in te drukken, "moeten hindoes bereid zijn hun leven te geven", voegde hij daaraan toe.

De oppositie in het Indiase parlement heeft van de regering geëist dat zij juridische stappen neemt tegen Thackeray. De politie van de deelstaat Maharashtra maakte donderdag bekend dat Thackeray daar aangeklaagd zal worden vanwege het aansporen tot religieuze haat.


Daar hebben ze het ''IMAAN'' niet voor