PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit is echt vreselijk....



Tomas
17-10-02, 16:59
Duitsers liegen over orgasme

HAMBURG - De leugen regeert in de Duitse slaapkamers. Slechts 20 procent van de vrouwen en 41 procent van de mannen heeft nog nooit een orgasme gesimuleerd. Dat blijkt uit een enquête in opdracht van het vrouwenblad Marie Claire.

De helft van de vrouwen en een op de drie mannen gelooft bovendien 'dat alle vrouwen van tijd tot tijd tijdens het geslachtsverkeer doen of zij een orgasme hebben'.

Liefde en seks horen volgens 55 procent van de vrouwen en 59 procent van de mannen 'onvoorwaardelijk samen'. Dat seks zonder orgasme ook bevredigend kan zijn, vindt 54 procent van zowel de mannen als de vrouwen. De helft van de ondervraagden vindt overigens dat het orgasme 'over het algemeen veel te serieus wordt genomen'. Slechts 28 procent van de vrouwen en 42 procent van de mannen vindt klaarkomen het mooiste aan seks.

Duitsers

Het intieme leven van de Duitsers wordt dezer dagen flink onder de loep genomen. Een andere enquête, in opdracht van het tijdschrift Elle, onthult dat een derde van de Duitse vrouwen denkt dat mannen in bed 'soft' doen om bij de partner te scoren, terwijl zij - naar de vrouwen vermoeden - eigenlijk primair geïnteresseerd zijn in een vluggertje. Tenslotte verdenkt 68 procent van de vrouwen de man ervan, in gedachten veel heftiger seks te hebben dan in de realiteit. De helft van de mannen gaf dit ook onomwonden toe.

(c) www.nu.nl


Oh! Wat heb ik toch een hekel aan dat liegende volk!

Nu is het dit, wat volgt..?

Tomas
17-10-02, 17:10
Geplaatst door kaassietoch
Hoe faken die 59% duitse mannen dan een orgasme? Overdreven kreunen en injectiespuit met yoghurt onder handbereik?

Ik denk dat ze zelfs dit onderzoek gefaket hebben.

De gore smeerlappen!

Don
17-10-02, 17:25
Geplaatst door kaassietoch

Ik bedoel, ik vind birkenstocks met een knickerbocker en een truttig sjaaltje nou niet echt erotiserend.

Ah joh, LPF4Life is verder best aardig....

bman
17-10-02, 17:25
Wederom een bewijs dat de Duitsers onbetrouwbare Teutonen zijn! Maar er is hoop! Nooit zal de Hollandse leeuw rusten voor elke Greta, Heidi en Marga van Pruisen tot Tirol een kermend orgasme van Nederlandse bodem heeft ervaren!

Ik wijs Tomas aan als vrijwilliger om dit harde werk op zich te nemen.

Tomas
17-10-02, 17:28
Geplaatst door bman
Wederom een bewijs dat de Duitsers onbetrouwbare Teutonen zijn! Maar er is hoop! Nooit zal de Hollandse leeuw rusten voor elke Greta, Heidi en Marga van Pruisen tot Tirol een kermend orgasme van Nederlandse bodem heeft ervaren!

Ik wijs Tomas aan als vrijwilliger om dit harde werk op zich te nemen.

Ik groet u allen.

Ik kom voorlopig even niet aan prikken toe.

Eh..! Juist wel. Maar dan anders.

bman
17-10-02, 17:33
Geplaatst door Tomas


Ik groet u allen.

Ik kom voorlopig even niet aan prikken toe.

Eh..! Juist wel. Maar dan anders.

lol

Couscousje
17-10-02, 17:37
Geplaatst door kaassietoch


Laat haar dan tenminste dat probeersnorretje afscheren

:hihi:

Cc

Mark
17-10-02, 19:18
Wat een vooroordelen..

wat een haat!

Jullie zijn allemaal racisten!

:student:

Tammy
17-10-02, 19:46
:fplayer: lol@thomas&bman

Maarten
17-10-02, 20:50
Of is het nou walgelijker, dat velen een partner simuleren tijdens hun orgasme....

bman
17-10-02, 20:51
Geplaatst door Maarten
Of is het nou walgelijker, dat velen een partner simuleren tijdens hun orgasme....

Hahaha, nou in het geval van Yehi is het voor die partner waarschijnlijk beter zo.