PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitspraak van Gretta verdraaid door CIDI



Dienna
17-10-02, 19:24
Ik heb mevrouw Duisenberg gesproken en dat hele gezeik over die 6 miln joden is een grote leugen!

Mevrouw Duisenberg was op de Benefietfestival toen ze een telefoontje kreeg van een van haar medewerkers die haar vertelde:"we hebben al 6 duizend handtekeningen verzameld!"

Later op de dag werd ze geinterviewd door een radioprogramma en haar werd gevraagd: hoeveel handtekekingen denkt u uiteindelijk te verzamelen? Terugdenkend aan de 6 duizend die al waren opgehaald, deed ze er een schepje bovenop en zei: 6 miljoen! Mevrouw Duisenberg beweerd niet gelachen te hebben na deze uitspraak maar wel haar enthousiasme te tonen.
Ze wist trouwens niet eens dat er 6 miljoen Joden waren vergast, ze zei zelf:"Staat dit dan vast of zo?"

Deze hele aanklacht is gewoon weer een zielig spelletje van het CIDI die niet kan hebben dat iemand zoals Duisenberg zoveel aandacht krijgt.

Ze hebben trouwens geen poot om op te staan!

Ook stichting Al-Aqsa werd aangeklaagd door het CIDI met de zielige bewering dat ze banden met Hamas zouden hebben.
Deze aanklacht is inmiddels verworpen (door Remkes) omdat er gewoon niets te bewijzen valt!

Dus mevrouw Duisenberg, niets aantrekken van dat zielige gemekker!

Girl@Egy
17-10-02, 20:02
Geplaatst door Dienna

Dus mevrouw Duisenberg, niets aantrekken van dat zielige gemekker! [/B]

Idd!Blijf doorzetten! :fplayer:

Maarten
17-10-02, 20:14
Sorry jongens, Simon heeft hier al een geluidsfragment van het héle interview geplaatst, en ik meen dat Gretta daarin al zegt, dat er al 10.000 steunbetuigingen waren.. Am I wrong??

Girl@Egy
17-10-02, 20:19
Geplaatst door Maarten
Sorry jongens, Simon heeft hier al een geluidsfragment van het héle interview geplaatst, en ik meen dat Gretta daarin al zegt, dat er al 10.000 steunbetuigingen waren.. Am I wrong??

Dus?

Tomas
17-10-02, 20:34
Geplaatst door Maarten
Sorry jongens, Simon heeft hier al een geluidsfragment van het héle interview geplaatst, en ik meen dat Gretta daarin al zegt, dat er al 10.000 steunbetuigingen waren.. Am I wrong??

Weet je ook waar Maarten?

ik heb het nooit gehoord, maar ging er onderhand vanuit dat het waar was, omdat ik al zoveel betrouwbare mensen heb horen bevestigen en tot nu toe geen enkel tegengeluid gehoord had uit betrouwbare bron.

bman
17-10-02, 20:35
Geplaatst door Girl@Egy


Dus?

Dus klopt die 'redering' van dan Dienna voor geen reet. Die staat of valt bij een getal van 6000.

Maar allee, een vrouw die beweert aanwezig te zijn bij februaristakingherdenkingen, maar ook beweert nog nooit van het omstreden 6 miljoen getal (Joodse WOII slachtoffers) te hebben gehoord (aldus mevrouw Dienna), dat klinkt mij op zijn zachtst gezegd nogal ongeloofwaardig.

Laat de rechter maar beslissen. Jammer voor de Palestijnen dat ze altijd van die kut-vertegenwoordigers van hun zaak hebben.

Tomas
17-10-02, 20:40
Geplaatst door bman


Dus klopt die 'redering' van dan Dienna voor geen reet. Die staat of valt bij een getal van 6000.

Maar allee, een vrouw die beweert aanwezig te zijn bij februaristakingherdenkingen, maar ook beweert nog nooit van het omstreden 6 miljoen getal (Joodse WOII slachtoffers) te hebben gehoord (aldus mevrouw Dienna), dat klinkt mij op zijn zachtst gezegd nogal ongeloofwaardig.

Laat de rechter maar beslissen. Jammer voor de Palestijnen dat ze altijd van die kut-vertegenwoordigers van hun zaak hebben.

Ach natuurlijk, die: "staat dit vast ofzo" opmerking slaat nergens op, dat heeft dat kind gewoon verzonnen of gGretta is echt gek.

Laat maar, Maarten.

't is Dienna maar...

Waarmee de Palestijnse zaak ook weer mee opgescheept zit.

bman
17-10-02, 20:44
Geplaatst door Tomas


Ach natuurlijk, die: "staat dit vast ofzo" opmerking slaat nergens op, dat heeft dat kind gewoon verzonnen of gGretta is echt gek.

Laat maar, Maarten.

't is Dienna maar...

Ik kon me nauwelijks voorstellen dat een intelligente (want dat is ze onmiskenbaar) vrouw als Greta zo'n domme opmerking zou kunnen maken. Zo'n opmerking verwacht je inderdaad eerder van iemand die nog nooit van een boef als Joseph Goebels heeft gehoord en dhr. David Duke een betrouwbare wetenschappelijke bron noemt.

Zeg eens Dienna, waar heb je mevr. Duisenberg gesproken? De pers krijgt haar maar niet te pakken, dus dat het jou lukt lijkt me zeer interessant. (je weet toch dat jokken van God niet mag?)

bman
17-10-02, 21:10
Ik denk ook niet dat Dienna echt met Gretta gesproken heeft, ik denk eerder dat ze een hele rijke fantasie heeft en een hoop boosheid in dat kleine hoofdje van d'r heeft op zitten kroppen.

Dienna
17-10-02, 21:31
Geplaatst door bman



Zeg eens Dienna, waar heb je mevr. Duisenberg gesproken? De pers krijgt haar maar niet te pakken, dus dat het jou lukt lijkt me zeer interessant. (je weet toch dat jokken van God niet mag?)

Op plaatsen waar een ZIONIST nooit uitgenodigd zal worden in ieder geval! :zwaai:

Dienna
17-10-02, 21:32
Geplaatst door bman
Ik denk ook niet dat Dienna echt met Gretta gesproken heeft, ik denk eerder dat ze een hele rijke fantasie heeft en een hoop boosheid in dat kleine hoofdje van d'r heeft op zitten kroppen.

ls jij het zegt zal het wel zo zijn toch? :o

bman
17-10-02, 21:33
Geplaatst door Dienna


Op plaatsen waar een ZIONIST nooit uitgenodigd zal worden in ieder geval! :zwaai:

Oh, nou die willen denken ik ook geen uitnodiging van mevrouw Duisenberg. Maar eh, waar en wanneer heb je Gretta gesproken? Volgens mij verzin je namelijk maar wat, en anders Gretta wel.

i love israel
17-10-02, 21:34
Geplaatst door Dienna


Op plaatsen waar een ZIONIST nooit uitgenodigd zal worden in ieder geval! :zwaai:

hoezo niet? gretta heeft toch niets tgen joden? waarom zouden wij dan niet met haar kunnen praten dienna, leg eens uit?

bman
17-10-02, 21:34
Geplaatst door Dienna


ls jij het zegt zal het wel zo zijn toch? :o

Nou, tenzij jij natuurlijk wat anders beweert. Waar en wanneer heb je Gretta gesproken? (misschien ben je Abdoelah Haselhoeff nog tegengekomen, die heeft haar namelijk vorige week ook al gesproken.)

Dienna
17-10-02, 21:37
Geplaatst door Tomas


Ach natuurlijk, die: "staat dit vast ofzo" opmerking slaat nergens op, dat heeft dat kind gewoon verzonnen of gGretta is echt gek.

Laat maar, Maarten.

't is Dienna maar...

Waarmee de Palestijnse zaak ook weer mee opgescheept zit.

Voor jouw informatie: Het is de PALESTIJNSE zaak waar mevrouw Duisenberg zich in verdiept en niet de JOODSE, dus zo gek is het dan niet als mevrouw niet weet hoeveel Joden er toen zijn vergast!

Aaagh, Barst toch lekker met jullie gezeik om niks, die Moskowic heeft toch geen poot om op te staan! En wat dan nog als ze zoiets heeft gezegd!? Mag je tegenwoordig niet eens meer zelf uitmaken wat je onder humor verstaat!?!

Jullie Joden moeten maar een keer tegen een stootje kunnen; neem een voorbeeld aan de Palestijnen zou ik zeggen, die overleven alles! :hihi: :hihi:

Dienna
17-10-02, 21:38
Geplaatst door bman


Nou, tenzij jij natuurlijk wat anders beweert. Waar en wanneer heb je Gretta gesproken? (misschien ben je Abdoelah Haselhoeff nog tegengekomen, die heeft haar namelijk vorige week ook al gesproken.)

Ja! Nou je het zegt! Die was er inderdaad ook bij, samen met zijn vrouw! :D

bman
17-10-02, 21:42
Geplaatst door Dienna


Voor jouw informatie: Het is de PALESTIJNSE zaak waar mevrouw Duisenberg zich in verdiept en niet de JOODSE, dus zo gek is het dan niet als mevrouw niet weet hoeveel Joden er toen zijn vergast!

*** hahaha, ach voor iemand die niet eens van Joseph Goebels gehoord heeft had ik ook niet beter kunnen verwachten. Dadelijk ga je nog beweren dat er intelligente Nederlanders in dit land rondlopen die bij de kleuren rood, wit , blauw niet aan onze nationale driekleur denken. In andere interviews haalt mevr. Duisenberg sowieso zelf de WOII aan en ik garandeer je dat IEDER ontwikkeld mens in west-Europa en de States dat beruchte getal kent.

Aaagh, Barst toch lekker met jullie gezeik om niks, die Moskowic heeft toch geen poot om op te staan! En wat dan nog als ze zoiets heeft gezegd!? Mag je tegenwoordig niet eens meer zelf uitmaken wat je onder humor verstaat!?!

*** Nee, dus, niet als het onnodig kwetsend en racistisch is.

Jullie Joden moeten maar een keer tegen een stootje kunnen; neem een voorbeeld aan de Palestijnen zou ik zeggen, die overleven alles! :hihi: :hihi:

*** De aap komt weer uit de mouw, kleine racistische Dienna. Je hebt veel opgestoken van meester Duke.



Maar zeg eens beste Dienna, waar en wanneer heb je dat fijne gesprek met mevrouw Duisenberg gevoerd? Volgens mij zuig je dat hele gesprek namelijk uit je duim.

Dienna
17-10-02, 21:43
Geplaatst door kaassietoch
Dienna lult deze keer echt slap uit haar nek, luister

:duim: Bedankt voor je compliment! Ik wist wel dat ik vaak NIET slap uit mijn nek klets maar zeer stevig!! :hihi:

Dienna
17-10-02, 21:44
Geplaatst door bman


Maar zeg eens beste Dienna, waar en wanneer heb je dat fijne gesprek met mevrouw Duisenberg gevoerd? Volgens mij zuig je dat hele gesprek namelijk uit je duim.

Vraag maar aan HAselhoef! :p

bman
17-10-02, 21:47
Geplaatst door Dienna


Vraag maar aan HAselhoef! :p

Nee, ik vraag het nu aan jou. Ben je te bang om te antwoorden?


Volgens mij is je leugentje nu ontmaskerd. Het relaas wat dhr. Haselhoeff geeft van jouw zogenaamde gesprek is namelijk wezenlijk verschillend van jouw versie.

Dus ga je nu ook Abdoella voor leugenaar en zionist uitmaken?

Dienna
17-10-02, 21:51
Bman:*** hahaha, ach voor iemand die niet eens van Joseph Goebels gehoord heeft had ik ook niet beter kunnen verwachten. Dadelijk ga je nog beweren dat er intelligente Nederlanders in dit land rondlopen die bij de kleuren rood, wit , blauw niet aan onze nationale driekleur denken. In andere interviews haalt mevr. Duisenberg sowieso zelf de WOII aan en ik garandeer je dat IEDER ontwikkeld mens in west-Europa en de States dat beruchte getal kent.

Hou nou eens een keer op met die GOEBELS van je! Omdat ik een keer niet heb opgelet tijdens geschiedenisles moet ik dat de hele tijd aanhoren van jou?!
NEE IK KEN GEEN GOEBELS, GELUKKIG MAAR! Ben ik daarom maar meteen DOM>?!>
Even een testje voor jou, kijken of je net zo DOM bent als mij: wie was meneer Al-Ghazali? EN meteen antwoorden anders telt het niet!

Aaagh, Barst toch lekker met jullie gezeik om niks, die Moskowic heeft toch geen poot om op te staan! En wat dan nog als ze zoiets heeft gezegd!? Mag je tegenwoordig niet eens meer zelf uitmaken wat je onder humor verstaat!?!

*** Nee, dus, niet als het onnodig kwetsend en racistisch is.

Hoe vaak worden de Moslims niet gekwetst man! Als we daar elke keer een rechtzaak van zouden maken konden we wel een Islamitische staat beginnen van al het smartegeld dat we zouden ontvangen!

Jullie Joden moeten maar een keer tegen een stootje kunnen; neem een voorbeeld aan de Palestijnen zou ik zeggen, die overleven alles!

*** De aap komt weer uit de mouw, kleine racistische Dienna. Je hebt veel opgestoken van meester Duke.

Wat is hier racistisch aan??

Dienna
17-10-02, 21:54
Geplaatst door bman


Nee, ik vraag het nu aan jou. Ben je te bang om te antwoorden?


Volgens mij is je leugentje nu ontmaskerd. Het relaas wat dhr. Haselhoeff geeft van jouw zogenaamde gesprek is namelijk wezenlijk verschillend van jouw versie.

Dus ga je nu ook Abdoella voor leugenaar en zionist uitmaken?

Bait Al-arabi; en dat is alles wat ik zeg, de rest mag jezelf uitpluizen aangezien je toch niks beters te doen hebt!

En iedereen heeft zijn eigen interpetatie van wat er gezegd wordt: dit is wat ik heb gehoord en hoe ik het heb geinterpeteerd en verder wou ik het hierbij laten want deze discussie is, zoals vaker gezegd in discussies met jou, ZINLOOS EN WAARDELOOS!

Dienna
17-10-02, 21:55
Geplaatst door bman


Nee, ik vraag het nu aan jou. Ben je te bang om te antwoorden?


Volgens mij is je leugentje nu ontmaskerd. Het relaas wat dhr. Haselhoeff geeft van jouw zogenaamde gesprek is namelijk wezenlijk verschillend van jouw versie.

Dus ga je nu ook Abdoella voor leugenaar en zionist uitmaken?

Bait Al-arabi; en dat is alles wat ik zeg, de rest mag jezelf uitpluizen aangezien je toch niks beters te doen hebt!

En iedereen heeft zijn eigen interpetatie van wat er gezegd wordt: dit is wat ik heb gehoord en hoe ik het heb geinterpeteerd en verder wou ik het hierbij laten want deze discussie is, zoals vaker gezegd in discussies met jou, ZINLOOS EN WAARDELOOS!



:fpetaf:

bman
17-10-02, 21:56
Hou nou eens een keer op met die GOEBELS van je! Omdat ik een keer niet heb opgelet tijdens geschiedenisles moet ik dat de hele tijd aanhoren van jou?!
NEE IK KEN GEEN GOEBELS, GELUKKIG MAAR! Ben ik daarom maar meteen DOM>?!>
Even een testje voor jou, kijken of je net zo DOM bent als mij: wie was meneer Al-Ghazali? EN meteen antwoorden anders telt het niet!

** Abu Hamid? Die man uit de middeleeuwen? Wat is daar mee? will je over theologie met me praten?...ik pas denk ik.

Hoe vaak worden de Moslims niet gekwetst man! Als we daar elke keer een rechtzaak van zouden maken konden we wel een Islamitische staat beginnen van al het smartegeld dat we zouden ontvangen!

** Ik zou zeggen: doe een poging. Leve de rechtsstaat..

Wat is hier racistisch aan??

** Grappen over de holocaust noem ik racistisch, geen 'stootje'.

Maar je bent me nog een antwoordschuldig, waar en wanneer heb je Gretta gesproken...nu antwoorden anders WEET ik gewoon dat je jokt. En met jokkebrokken zal jouw God wel raad weten he?

Dienna
17-10-02, 22:00
Geplaatst door bman
Hou nou eens een keer op met die GOEBELS van je! Omdat ik een keer niet heb opgelet tijdens geschiedenisles moet ik dat de hele tijd aanhoren van jou?!
NEE IK KEN GEEN GOEBELS, GELUKKIG MAAR! Ben ik daarom maar meteen DOM>?!>
Even een testje voor jou, kijken of je net zo DOM bent als mij: wie was meneer Al-Ghazali? EN meteen antwoorden anders telt het niet!

** Abu Hamid? Die man uit de middeleeuwen? Wat is daar mee? will je over theologie met me praten?...ik pas denk ik.

OOH WAT BEN JE TOCH EEN DOM KINDJE! JE WEET NIET EENS WIE MENEER AL-GHAZALI IS?! WAT HEEFT PEDAGOGIE NOU IN GODSNAAM MET THEOLOGIE TE MAKEN!
DOM, DOM, DOM KINDJE DAT JE BENT!
(wat is het toch heerlijk je te verlagen tot andermans niveau!)

Hoe vaak worden de Moslims niet gekwetst man! Als we daar elke keer een rechtzaak van zouden maken konden we wel een Islamitische staat beginnen van al het smartegeld dat we zouden ontvangen!

** Ik zou zeggen: doe een poging. Leve de rechtsstaat..

Wat is hier racistisch aan??

** Grappen over de holocaust noem ik racistisch, geen 'stootje'.
IK HAD HET NIET OVER DE HOLOCAUST SUKKEL! JIJ MET JE CONCLUSIES! IK HAD HET OVER DE UITSPRAAK VAN GRETTA EN NIET OVER DE HOLOCAUST ZELF!

Maar je bent me nog een antwoordschuldig, waar en wanneer heb je Gretta gesproken...nu antwoorden anders WEET ik gewoon dat je jokt. En met jokkebrokken zal jouw God wel raad weten he?

ZIE BOVEN JE :D

bman
17-10-02, 22:15
Ookal ga je weer gillen, ik zal toch maar de beleefdheid in acht nemen om je verbaal de hoeken van deze digitale kamer te laten zien.

OOH WAT BEN JE TOCH EEN DOM KINDJE! JE WEET NIET EENS WIE MENEER AL-GHAZALI IS?! WAT HEEFT PEDAGOGIE NOU IN GODSNAAM MET THEOLOGIE TE MAKEN!
DOM, DOM, DOM KINDJE DAT JE BENT!

*** Haha, HAmid Abu Al-Ghazali is een zeer bekende islamitische schriftgeleerde, filosoof en theoloog. Ik geloof ergens uit de 11e of 12e eeuw (zoek maar op in een ecyclopedie, ik heb daar geen tijd voor) Dat jij als 'moslima' deze man niet kent, zegt mij genoeg. Pedagogie is volgens mij maar een splinter van zijn hele oevre, maar ik ben daar niet erg mee bekend. Verrijk mij eens.

Dus niet zo hard lachen, klein meisje, het is hoogmoedig en hoogmoed komt altijd ten val.

(wat is het toch heerlijk je te verlagen tot andermans niveau!)

*** Nee, het is verdomde vermoeiend voor me.

IK HAD HET NIET OVER DE HOLOCAUST SUKKEL! JIJ MET JE CONCLUSIES! IK HAD HET OVER DE UITSPRAAK VAN GRETTA EN NIET OVER DE HOLOCAUST ZELF!

*** Je zegt over de beruchte 6 miljoen opmerking (die in deze discussie in verband is gebracht met de holocaust) zelf het volgedne: "En wat dan nog als ze zoiets heeft gezegd!? Mag je tegenwoordig niet eens meer zelf uitmaken wat je onder humor verstaat!?!" Lijkt me duidelijk dat ik grappen over holocaust ongepast, kwetsend en racistisch vind (ongeacht of dat in dit geval zo was)

Zo Dienna, vertel nou eens wat meer over dat gesprekje met Gretta...want ik weet nu vrijwel zeker dat je jokt. Misschien heb je haar zien zitten, horen praten, maar met jou heeft ze welzeker niet zitten kletsen...Gretta is ondanks alles namelijk een intelligente vrouw, die zou zich dodelijk ergeren aan je beperkte intellect.

A. Haselhoef
17-10-02, 23:16
Geplaatst door Dienna


Ja! Nou je het zegt! Die was er inderdaad ook bij, samen met zijn vrouw! :D

mmm jij hebt zo vaak kritiek op mij gehad je had je wel eens kunnen voorstellen :)

bman
17-10-02, 23:18
Geplaatst door A. Haselhoef


mmm jij hebt zo vaak kritiek op mij gehad je had je wel eens kunnen voorstellen :)

Ze was natuurlijk te druk met haar 'gesprek' met mevrouw Duisenberg. :) Imam Haselhoef, heeft mevrouw Duisenberg tegen u misschien de dingen die Dienna beweert gezegd?

A. Haselhoef
17-10-02, 23:39
Geplaatst door bman


Ze was natuurlijk te druk met haar 'gesprek' met mevrouw Duisenberg. :) Imam Haselhoef, heeft mevrouw Duisenberg tegen u misschien de dingen die Dienna beweert gezegd?

Ik weet niet hoe Dienna eruit ziet dus ik weet niet precies wat er gezegd is tegen haar en wanneer.

Bij de ontmoeting met mevr. Duisenberg waar Dienna refereert heb ik een goed gesprek gevoerd met haar persoonlijke secretaris.

Volgens deze secretaris is het getal van zes miljoen als volgt eruit geslipt:

Zij had kort van te voren gehoord dat er zes duizend handtekeningen inmiddels verzameld waren. Toen er gevraagd werd hoeveel handtekeningen zij wilde verzamelen had zij zestien miljoen willen zeggen. Het bevolkingsaantal van Nederland, maar omdat zij tegelijkertijd realiseerde van dat zestien miljoen handtekeningen onrealistisch was (kinderen, baby enz. kunnen natuurlijk niet tekenen) en zij net te voren het getal zes duizend had gehoord, bleef zij hangen bij het getal zes. En in deze fractie van een split van een seconde werd het getal zesduizend naar zestien miljoen tot uiteindelijk zes miljoen.

Het lachje wat sommige luisteraars menen gehoord te hebben, is geen lachje van goh wat ben ik toch grappig of leuk ik heb onze Joodse medeburgers beledigd en geprovoceerd.

Nee wie de mens Gretta Duisenberg beter leert kennen, ontmoet een vrouw die barst van de levensenergie en successen.

Zij had die dag een aantal bijzondere sucessen meegemaakt waarover ik verder geen mededelingen wil doen. Dus het was een prachtige succesvolle dag en dat was het.

Vervolgens is zij met de journaliste nog een kopje thee gaan drinken op het terras en was het getal zes miljoen van geen enkele associatieve betekenis noch voor de journaliste noch voor mevrouw Duisenberg.

Abdullah Haselhoef

bman
17-10-02, 23:46
Kijk dit klinkt tenminste als een geloofwaardig verhaal, is een stuk aannemelijker dan het dikke duim gebeuren van Dienna. (waar ben je gebleven meid, ben je weer sites van de KKK af aan het struinen met wetenschappelijke feiten over de Joden?)

Ik denk dat we de rechter maar moeten laten beslissen over hetgeen gezegd is, ookal denk ik dat er ondanks Moscovitz weinig kans is dat Gretta een veroordeling aan haar broek krijgt. Niemand kan in iemand anders zijn ziel kijken, dat kan alleen God, maar het blijft een hele domme opmerking van Gretta (bedoeld of onbedoeld) en het was fijn geweest als ze direct eea had ontzenuwd in de pers. Nu moet iedereen het maar van geruchten hebben...

Voorlopig heeft Gretta nog wel het nadeel van de twijfel bij mij....6 miljoen blijft bij mij (als echte Goy) namelijk (zeker in deze context: Israel, Joden etc.) een hele nare associatie hebben, of deze nu door een journaliste of u wordt gedeeld.

magden_david
17-10-02, 23:51
Geplaatst door Dienna

dus zo gek is het dan niet als mevrouw niet weet hoeveel Joden er toen zijn vergast!


Nee wie de mens Gretta Duisenberg beter leert kennen, ontmoet een vrouw die barst van de levensenergie en successen.


maar schijnbaar geen succes achter de schoolbanken. en het maakt haar er ook geen stuiver respectabeler om.



Omdat ik een keer niet heb opgelet tijdens geschiedenisles moet ik dat de hele tijd aanhoren van jou?!
NEE IK KEN GEEN GOEBELS, GELUKKIG MAAR! Ben ik daarom maar meteen DOM>?!>
Even een testje voor jou, kijken of je net zo DOM bent als mij: wie was meneer Al-Ghazali? EN meteen antwoorden anders telt het niet

ik denk dat je die informatie pas ontschiet als je een heel leven niet hebt opgelet.
Als mensen AL-Ghazali niet kennen is dat naar ik aanneem omdat deze man geen overduidelijke significante rol van belang heeft gesppeld in de nederlands / europese geschiedenis, dit in tegenstelling tot goebbels die van essentieel belang is geweest. het antwoord op je semi rethorische vraag is dan ook een volmondig ja.



Voor jouw informatie: Het is de PALESTIJNSE zaak waar mevrouw Duisenberg zich in verdiept en niet de JOODSE, dus zo gek is het dan niet als mevrouw niet weet hoeveel Joden er toen zijn vergast!

misschien dat mevrouw duisenberg eigenlijk uit het mongolisch hooggebergte komt.
elke imbeciel die ook maar een klein beetje weet heeft van geschiedenis kent dit gedeelt evan de geschiedenis.
De meest gedocumenteerde, meest voorbereide en meest bezielde maasamoord uit de geschiedenis. van waaruit de EU, de VN, praktisch alle mensenrechten verdragen zijn ontstaan.

je toont alleen maar je eigen intense, ongeloofelijke, onmeteleijke DOMHEID aan.
ik word er een beejte verdrietig van.

bman
18-10-02, 00:05
Volgens mij weet ik zelfs meer dan Dienna van deze middeleeuwse theoloog-filosoof..maar ach, dat meisje is nu waarschijnlijk samen met David Duke brandende kruizen bij Jerry Springer in de tuin aan het plaatsen.

elMasry
18-10-02, 00:06
Tja in mijn ogen is Gretta Duisenberg geweldig. In dat
'controversiele' interview zei ze o.a. het volgende:

"Elke dag zie ik op tv het onrecht dat de Palestijnen wordt
aangedaan. Ik kon er gewoon niet meer tegen! Ik MOEST
gewoon wat doen"

Ik kan mezelf 100% vinden in die woorden. Eindelijk iemand die
conreet wat onderneemt!! Ik ben dan ook bereid 'r te helpen!

GRETTA IS THA BOMB! :D

En oh ja, ik weet dat ze morgen ergens in een cafe in Amsterdam
een debat leidt over de Palestijnse zaak. Weet alleen dat 't om 20
uur begint. Stond d8 ik in de Echo ofzo. Wie gaat daar heen? Ik
moet zelf helaas werken.

Tomas
18-10-02, 00:21
Geplaatst door bman
Kijk dit klinkt tenminste als een geloofwaardig verhaal, is een stuk aannemelijker dan het dikke duim gebeuren van Dienna. (waar ben je gebleven meid, ben je weer sites van de KKK af aan het struinen met wetenschappelijke feiten over de Joden?)

Ik denk dat we de rechter maar moeten laten beslissen over hetgeen gezegd is, ookal denk ik dat er ondanks Moscovitz weinig kans is dat Gretta een veroordeling aan haar broek krijgt. Niemand kan in iemand anders zijn ziel kijken, dat kan alleen God, maar het blijft een hele domme opmerking van Gretta (bedoeld of onbedoeld) en het was fijn geweest als ze direct eea had ontzenuwd in de pers. Nu moet iedereen het maar van geruchten hebben...

Voorlopig heeft Gretta nog wel het nadeel van de twijfel bij mij....6 miljoen blijft bij mij (als echte Goy) namelijk (zeker in deze context: Israel, Joden etc.) een hele nare associatie hebben, of deze nu door een journaliste of u wordt gedeeld.

Ik vind het getal van 6 mln in deze context zonder associaties op te roepen sterk. En dan het verhaal van Dienna erbij, die blijkbaar ook aanwezig was, maakt mvr Duisenberg wel heel verdacht, met dat: "Staat dat vast ofzo".

Ik kan er niks mee.

Dat Dienna selectief liegt en wel dusdanig dat ze mvr Duisenberg extra wil beschadigen, lijkt me sterk.

bman
18-10-02, 00:25
Geplaatst door Tomas


Ik vind het getal van 6 mln in deze context zonder associaties op te roepen sterk. En dan het verhaal van Dienna erbij, die blijkbaar ook aanwezig was, maakt mvr Duisenberg wel heel verdacht, met dat: "Staat dat vast ofzo".

Ik kan er niks mee.

Dat Dienna selectief liegt en wel dusdanig dat ze mvr Duisenberg extra wil beschadigen, lijkt me sterk.

Ja, dat zijn ook mijn gedachten: of Dienna loopt uit haar nek te kletsen en zo onbedoeld Gretta te beschadigen, of het is allemaal waar en het maakt Gretta nog enger dan ik dacht.

Helaas kon de getuigenis van Haselhoef niet veel licht in de duisternis scheppen en is Dienna vertrokken. Ik ga denk ik ook maar tukken. Die scriptie moet morgen toch echt een keertje af.

Maarten
18-10-02, 02:08
Geplaatst door bman

Jammer voor de Palestijnen dat ze altijd van die kut-vertegenwoordigers van hun zaak hebben.

BINGO!! Zie hier het effect van de commotie!!!!
Toevallig in de buurt Simon??
Zie je het??
Een hoop gekrakeel - much ado about nothing - en Gretta is gedegradeerd tot de Kut-vertegenwoordiger!!!
En DAT was precies de bedoeling van de zaak!
Capito??!....

Zeg mar gerust kutsmoes TIG!

Zwarte Schaap
18-10-02, 02:18
Geplaatst door Maarten


BINGO!! Zie hier het effect van de commotie!!!!
Toevallig in de buurt Simon??
Zie je het??
Een hoop gekrakeel - much ado about nothing - en Gretta is gedegradeerd tot de Kut-vertegenwoordiger!!!
En DAT was precies de bedoeling van de zaak!
Capito??!....

Zeg mar gerust kutsmoes TIG!

BINGO !!!

Ik snap sommigen niet dat ze nog steeds zo superkritisch staan ten aan zien van Gretta. Allerlei muggezifterij en verdraaiingen om dat goede mens zwart te maken. Ik wou dat men zo kritisch was met israels daden, zou veel mensenlevens schelen.

Bedankt meneer Hazelhoef, zo eenvoudig was de verklaring, maar men wil hoe dan ook Gretta besmeuren. Wat een wereld !
Gretta zal veel geleerd hoe de zionisten zich bedienen met allerlei slinkse methodes.

Triest hoor !! Wie misbruikt nu de doden ?

Maarten
18-10-02, 02:49
Geplaatst door Tomas

Weet je ook waar Maarten?



http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/avro/1opdemiddag/20020930.ra?start=00:23:53&end=00:47:00

Het complete interview met Gretta Duisenberg.
Realplayer nodig..

Pffff....Otheist, het duurde wel eff voor ik 'm weer gevonden had. Simon had 'm geplaatst.

Tomas
18-10-02, 09:29
Geplaatst door Maarten



http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/avro/1opdemiddag/20020930.ra?start=00:23:53&end=00:47:00

Het complete interview met Gretta Duisenberg.
Realplayer nodig..

Pffff....Otheist, het duurde wel eff voor ik 'm weer gevonden had. Simon had 'm geplaatst.

Bedankt Maarten, ik zal het thuis eens nauwgezet bestuderen. En een afgewogen oordeel fellen.

Simon
18-10-02, 09:51
Geplaatst door A. Haselhoef
Zij had kort van te voren gehoord dat er zes duizend handtekeningen inmiddels verzameld waren. Toen er gevraagd werd hoeveel handtekeningen zij wilde verzamelen had zij zestien miljoen willen zeggen. Het bevolkingsaantal van Nederland, maar omdat zij tegelijkertijd realiseerde van dat zestien miljoen handtekeningen onrealistisch was (kinderen, baby enz. kunnen natuurlijk niet tekenen) en zij net te voren het getal zes duizend had gehoord, bleef zij hangen bij het getal zes. En in deze fractie van een split van een seconde werd het getal zesduizend naar zestien miljoen tot uiteindelijk zes miljoen.


Deze variant van het verhaal kende ik al maar ik vond deze ongeloofwaardig toen ik de gehele uitzending heb gehoord ...

http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/avro/1opdemiddag/20020930.ra?start=00:23:53&end=00:47:00

Zij zegt immers zelf in de uitzending dat nu reeds 10.000 handtekeningen zijn opgehaald (dus niet 6000). Dus als je dit wil opblazen tot "nog veel meer" zou je zoiets zeggen als "10 miljoen" maar dat is dus niet gezegd.

Simon

bman
18-10-02, 12:04
Sterker nog...ze zegt met nadruk TIEN-duizend handtekeningen...en dat lachje aan het einde van haar 6 miljoen opmerking lijkt me ook nogal moeilijk te ontkennen...sterker nog ze pauseert, zegt "eh.....even denken.....6 miljone.....hahahahahah"

ferrari
18-10-02, 12:17
Geplaatst door Simon


Deze variant van het verhaal kende ik al maar ik vond deze ongeloofwaardig toen ik de gehele uitzending heb gehoord ...

http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/avro/1opdemiddag/20020930.ra?start=00:23:53&end=00:47:00

Zij zegt immers zelf in de uitzending dat nu reeds 10.000 handtekeningen zijn opgehaald (dus niet 6000). Dus als je dit wil opblazen tot "nog veel meer" zou je zoiets zeggen als "10 miljoen" maar dat is dus niet gezegd.

Simon

Dat had ze toch wel meteen kunnen zeggen als het zo simpel was!

Tomas
18-10-02, 12:25
Geplaatst door Simon


Deze variant van het verhaal kende ik al maar ik vond deze ongeloofwaardig toen ik de gehele uitzending heb gehoord ...

http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/avro/1opdemiddag/20020930.ra?start=00:23:53&end=00:47:00

Zij zegt immers zelf in de uitzending dat nu reeds 10.000 handtekeningen zijn opgehaald (dus niet 6000). Dus als je dit wil opblazen tot "nog veel meer" zou je zoiets zeggen als "10 miljoen" maar dat is dus niet gezegd.

Simon

Ik heb het nog niet afgeluisterd, kan ik hier niet.

Maar als jij gelijk hebt (en dat is niet zelden het geval) dan is deze uitleg, door haar zelf blijkbaar gegeven aan Haselhoef een grove leugen!

Is Dienna soms een dochter van Gretta?

Simon
18-10-02, 13:03
Geplaatst door Tomas
Ik heb het nog niet afgeluisterd, kan ik hier niet.

Maar als jij gelijk hebt (en dat is niet zelden het geval) dan is deze uitleg, door haar zelf blijkbaar gegeven aan Haselhoef een grove leugen!

Is Dienna soms een dochter van Gretta?

:) nou ik denk niet dat Dienna een dochter is van Gretta maar ze heeft waarschijnlijk nog niet de volledige uitzending gehoord. Blijkbaar is dit de enige verklaring waarmee men kon komen maar als je de hele uitzending beluistert dan kan je niet anders dan concluderen dan dat het om een leugen gaat.

Simon

Kneidelach
18-10-02, 13:06
Geplaatst door A. Haselhoef

Volgens deze secretaris is het getal van zes miljoen als volgt eruit geslipt:

Zij had kort van te voren gehoord dat er zes duizend handtekeningen inmiddels verzameld waren. Toen er gevraagd werd hoeveel handtekeningen zij wilde verzamelen had zij zestien miljoen willen zeggen. Het bevolkingsaantal van Nederland, maar omdat zij tegelijkertijd realiseerde van dat zestien miljoen handtekeningen onrealistisch was (kinderen, baby enz. kunnen natuurlijk niet tekenen) en zij net te voren het getal zes duizend had gehoord, bleef zij hangen bij het getal zes. En in deze fractie van een split van een seconde werd het getal zesduizend naar zestien miljoen tot uiteindelijk zes miljoen.


Beste heer Haselhoef,

De door de secretaris gegeven lezing is gewoon kolder. Luistert u naar het radiointerview en u kan zelf tot die conclusie komen. De link is al een aantal keer genoemd: http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/avro/1opdemiddag/20020930.ra?start=00:23:53&end=00:47:00

In het begin van dit radioprogramma werd het streefgetal van een half miljoen handtekeningen genoemd, maar de opmerkingen van Gretta laat aan duidelijkheid niets te wensen over.

Selecteer de opgenomen tijd op 8 minuten en 48 seconden en u hoort Gretta zeer duidelijk zeggen dat er al TIENduizend handtekeningen binnen zijn. Nog geen 2 minuten later (!!!!) komt de vraag hoeveel handtekeningen binnen te halen (op 10 minuten en 22 seconden) waarop zij het bekende antwoord gaf.

Met andere woorden, via een leugen probeert men haar opmerking achteraf goed te praten. Opmerkelijk overigens dat Gretta NIETS heeft laten horen en zelf geen toelichting heeft gegeven, dan wel excuses aangeboden dat het niet haar bedoeling was om mensen te kwetsen.



Het lachje wat sommige luisteraars menen gehoord te hebben, is geen lachje van goh wat ben ik toch grappig of leuk ik heb onze Joodse medeburgers beledigd en geprovoceerd.

Dit las ik ook al in uw nieuwsbrief, het vermeende lachje. Blijkbaar voelt u ook op uw klompen aan dat het zeer dubieus is zo uitbundig te lachen om zo een opmerking?

Want "sommige luisteraars" menen dit lachje niet gehoord te hebben???? Ze schaterlacht, geen enkele twijfel over mogelijk. Ik kan niet anders concluderen dan dat u het niet heeft gehoord, want anders verdraait u moedwillig de onmiskenbare feiten. Een ieder kan het geluidsfragment beluisteren en zelf oordelen.



Vervolgens is zij met de journaliste nog een kopje thee gaan drinken op het terras en was het getal zes miljoen van geen enkele associatieve betekenis noch voor de journaliste noch voor mevrouw Duisenberg.

Erg knap dat u als woordvoerder van mevrouw Duisenberg optreedt en dit soort opmerkingen kunt plaatsen. Het feit dat ze niets ten aanzien van deze kwestie heeft laten horen spreekt boekdelen. Ook haar eerder geplaatste opmerkingen over joden waren onfris en voor mij is het dan ook onbegrijpelijk dat deze Vrouw Van, de Palestijnse zaak in Nederland behartigt, zij verdienen een beter persoon, iemand die zich echt bekommert om de Palestijnse kwestie en zich niet door onzuivere motieven laat leiden.

Tomas
18-10-02, 14:09
Geplaatst door Simon


:) nou ik denk niet dat Dienna een dochter is van Gretta maar ze heeft waarschijnlijk nog niet de volledige uitzending gehoord. Blijkbaar is dit de enige verklaring waarmee men kon komen maar als je de hele uitzending beluistert dan kan je niet anders dan concluderen dan dat het om een leugen gaat.

Simon

Of het voor Dienna uitmaakt dat ze de hele uitzending hoort, betwijfel ik.

Heb je dit wel van Dienna gelezen?

Ik heb mevrouw Duisenberg gesproken en dat hele gezeik over die 6 miln joden is een grote leugen!

Mevrouw Duisenberg was op de Benefietfestivale toen ze een telefoontje kreeg van een van haar medewerkers die haar vertelde:"we hebben al 6 duizend handtekeningen verzameld!"

Later op de dag werd ze geinterviewd door een radioprogramma en haar werd gevraagd: hoeveel handtekekingen denkt u uiteindelijk te verzamelen? Terugdenkend aan de 6 duizend die al waren opgehaald, deed ze er een schepje bovenop en zei: 6 miljoen! Mevrouw Duisenberg beweerd niet gelachen te hebben na deze uitsprak maar wel haar enthousiasme te tonen.
Ze wist trouwens niet eens dat er 6 miljoen Joden waren vergast, ze zei zelf:"Staat dit dan vast of zo?"

Deze hele aanklacht is gewoon weer een zielig spelletje van het CIDI die niet kan hebben dat iemand zoals Duisenberg zoveel aandacht krijgt.

Ze hebben trouwens geen poot om op te staan!

Ook stichting Al-Aqsa werd aangeklaagd door het CIDI met de zielige bewereing dat ze banden met Hamas zouden hebben.
Deze aanklacht is inmiddels verworpen omdat er gewoon niets te bewijzen valt!

Dus mevrouw Duisenberg, niets aantrekken van dat zielige gemekker!

Dus of Gretta is met die "Staat dit dan vast of zo?" nog erger dan ik dacht of Dienna liegt net zo goed als Gretta of haar woordvoerders.

Simon
18-10-02, 14:13
Geplaatst door Tomas

Dus of Gretta is met die "Staat dit dan vast of zo?" nog erger dan ik dacht of Dienna liegt net zo goed als Gretta of haar woordvoerders.

Nu ja daarom denk ik dat Dienna de uitzending nog niet in zijn geheel beluisterd heeft. Want ik had ditzelfde verhaal ook gehoord voordat ik de gehele uitzending beluisterd had en was geneigd het te geloven. Totdat ik de link vond naar de gehele uitzending waarin je haar duidelijk hoort spreken over reeds 10.000 opgehaalde handtekeningen en iets later over de hoop op 6 miljoen handtekeningen. Daarmee lijkt dit verhaal totaal ontkracht.

Simon

Bas
18-10-02, 15:01
Geplaatst door Dienna
Ik heb mevrouw Duisenberg gesproken en dat hele gezeik over die 6 miln joden is een grote leugen!

Mevrouw Duisenberg was op de Benefietfestival toen ze een telefoontje kreeg van een van haar medewerkers die haar vertelde:"we hebben al 6 duizend handtekeningen verzameld!"

Later op de dag werd ze geinterviewd door een radioprogramma en haar werd gevraagd: hoeveel handtekekingen denkt u uiteindelijk te verzamelen? Terugdenkend aan de 6 duizend die al waren opgehaald, deed ze er een schepje bovenop en zei: 6 miljoen! Mevrouw Duisenberg beweerd niet gelachen te hebben na deze uitspraak maar wel haar enthousiasme te tonen.
Ze wist trouwens niet eens dat er 6 miljoen Joden waren vergast, ze zei zelf:"Staat dit dan vast of zo?"

Deze hele aanklacht is gewoon weer een zielig spelletje van het CIDI die niet kan hebben dat iemand zoals Duisenberg zoveel aandacht krijgt.

Ze hebben trouwens geen poot om op te staan!

Ook stichting Al-Aqsa werd aangeklaagd door het CIDI met de zielige bewering dat ze banden met Hamas zouden hebben.
Deze aanklacht is inmiddels verworpen (door Remkes) omdat er gewoon niets te bewijzen valt!

Dus mevrouw Duisenberg, niets aantrekken van dat zielige gemekker!

wil niet flauw doen, maar ik heb haar horen zeggen in het interview... was namelijk op de radio. Iedereen kent 6 miljoen. Ik vond eerst dat ze een cool wijf was omdat ze in haar positie voor haar mening uitkwam, dat staat een ieder vrij. Haar uitspraak in het radioprogramma gaat echt veel te ver en kan niet 'zomaar' onbedoeld geplaatst zijn. Vind het jammer dat het Palestijnse verhaal iedere keer schade wordt toegebracht door mensen met antisemitische opvcattingen...

bman
18-10-02, 15:24
Jongens, Dienna heeft Gretta nooit gesproken, zij heeft 'iets van horen zeggen' in haar eigen woorden opgeschreven.. vooral de 'staat dat vast afzo?' opmerking is iets wat een intelligente vrouw als Gretta nooit zo zou zeggen. Een opgeleide vrouw als Gretta is natuurlijk net als ieder ander mens bekend met het 6 miljoen getal, dus ergo: Dienna liegt. Gretta natuurlijk ook...het verhaal dat ze Hasehoef heeft opgehangen klopt (zoals het geluidsfragment aangeeft) van geen kanten.

Dus: Gretta liegt, Dienna liegt en Haselhoef geeft de feiten nogal gekleurd weer. Ik weet dat Haselhoef geen leugenaar is, maar zijn mening klinkt overduidelijk door in de wijze waarop hij de zaken weergeeft. Dat is zijn goed recht, maar hij heeft het dit keer volgens mij bij het verkeerde end.

p.s. Dienaatje...heb je al op een van je vele KKK webstekken over Joseph Goebels kunnen lezen? En weet je eindelijk al wie islamitische schriftgeleerde, theoloog en filosoof Al-Ghazali is?

Tomas
18-10-02, 15:28
Geplaatst door bman
Jongens, Dienna heeft Gretta nooit gesproken, zij heeft 'iets van horen zeggen' in haar eigen woorden opgeschreven.. vooral de 'staat dat vast afzo?' opmerking is iets wat een intelligente vrouw als Gretta nooit zo zeggen. Een opgeleide vrouw als Gretta is natuurlijk net als ieder ander mens bekend met het 6 miljoen getal dus Dienna liegt. Gretta natuurlijk ook...het verhaal dat ze Hasehoef heeft opgehangen klopt (zoals het geluidsfragment aangeeft) van geen kanten.

Dus: Gretta liegt, Dienna lieft en Haselhoef geeft de feiten nogal gekleurd weer. Ik weet dat Haselhoef geen leugenaar is, maar zijn mening klinkt overduidelijk door in de wijze waarop hij de zaken weergeeft. Dat is zijn goed recht, maar hij heeft het dit keer volgens mij bij het verkeerde end.

het zou mij niet verbazen als Haselhoef zich nu behoorlijk misbruikt voelt.

bman
18-10-02, 16:00
Geplaatst door Tomas


het zou mij niet verbazen als Haselhoef zich nu behoorlijk misbruikt voelt.

Ik denkt dat Abdoellah weer 2 weken niet van zich laat horen voor hij ons van repliek dient.

Dienna
18-10-02, 17:50
Geplaatst door bman
Kijk dit klinkt tenminste als een geloofwaardig verhaal, is een stuk aannemelijker dan het dikke duim gebeuren van Dienna. (waar ben je gebleven meid, ben je weer sites van de KKK af aan het struinen met wetenschappelijke feiten over de Joden?)

Ik denk dat we de rechter maar moeten laten beslissen over hetgeen gezegd is, ookal denk ik dat er ondanks Moscovitz weinig kans is dat Gretta een veroordeling aan haar broek krijgt. Niemand kan in iemand anders zijn ziel kijken, dat kan alleen God, maar het blijft een hele domme opmerking van Gretta (bedoeld of onbedoeld) en het was fijn geweest als ze direct eea had ontzenuwd in de pers. Nu moet iedereen het maar van geruchten hebben...

Voorlopig heeft Gretta nog wel het nadeel van de twijfel bij mij....6 miljoen blijft bij mij (als echte Goy) namelijk (zeker in deze context: Israel, Joden etc.) een hele nare associatie hebben, of deze nu door een journaliste of u wordt gedeeld.

Wat is het verschil tussen mijn verhaal en dat van Haselhoef bman? Ik heb toch precies hetzelfde verteld, alleen in verkorte vorm en op de manier waarop ik het heb geinterpeteerd. DAt ik geen titel heb zoals meneer Haselhoef wil nog niet zeggen dat ik meteen alles uit mijn duim zuig en de hele dag uit mijn nek klets!

De conclusie is toch hetzelfde: 6 miljoen verwijst NIET naar 6 miljoen joden en haar lachje was NIET gemeen bedoeld maar uit enthousiasme!

En waaruit maak jij op dat ik uit mijn duim zuig!?

Waar ik was? Nee, niet op een KKK site, maar gewoon bezig met mijn leven aangezien ik die ook nog heb naast het discussieren met jou!

(waar maak ik me eigenlijk druk om?! Ik wilde alleen maar Grettatje verdedigen, meer niet
:jammer: :jammer: )

Dienna
18-10-02, 17:51
Geplaatst door bman
Ookal ga je weer gillen, ik zal toch maar de beleefdheid in acht nemen om je verbaal de hoeken van deze digitale kamer te laten zien.

OOH WAT BEN JE TOCH EEN DOM KINDJE! JE WEET NIET EENS WIE MENEER AL-GHAZALI IS?! WAT HEEFT PEDAGOGIE NOU IN GODSNAAM MET THEOLOGIE TE MAKEN!
DOM, DOM, DOM KINDJE DAT JE BENT!

*** Haha, HAmid Abu Al-Ghazali is een zeer bekende islamitische schriftgeleerde, filosoof en theoloog. Ik geloof ergens uit de 11e of 12e eeuw (zoek maar op in een ecyclopedie, ik heb daar geen tijd voor) Dat jij als 'moslima' deze man niet kent, zegt mij genoeg. Pedagogie is volgens mij maar een splinter van zijn hele oevre, maar ik ben daar niet erg mee bekend. Verrijk mij eens.

Dus niet zo hard lachen, klein meisje, het is hoogmoedig en hoogmoed komt altijd ten val.

(wat is het toch heerlijk je te verlagen tot andermans niveau!)

*** Nee, het is verdomde vermoeiend voor me.

IK HAD HET NIET OVER DE HOLOCAUST SUKKEL! JIJ MET JE CONCLUSIES! IK HAD HET OVER DE UITSPRAAK VAN GRETTA EN NIET OVER DE HOLOCAUST ZELF!

*** Je zegt over de beruchte 6 miljoen opmerking (die in deze discussie in verband is gebracht met de holocaust) zelf het volgedne: "En wat dan nog als ze zoiets heeft gezegd!? Mag je tegenwoordig niet eens meer zelf uitmaken wat je onder humor verstaat!?!" Lijkt me duidelijk dat ik grappen over holocaust ongepast, kwetsend en racistisch vind (ongeacht of dat in dit geval zo was)

Zo Dienna, vertel nou eens wat meer over dat gesprekje met Gretta...want ik weet nu vrijwel zeker dat je jokt. Misschien heb je haar zien zitten, horen praten, maar met jou heeft ze welzeker niet zitten kletsen...Gretta is ondanks alles namelijk een intelligente vrouw, die zou zich dodelijk ergeren aan je beperkte intellect.

Opzoeken kan ik ook! Ik zei nog:meteen reageren! :zweep:

Dienna
18-10-02, 17:54
Geplaatst door A. Haselhoef


mmm jij hebt zo vaak kritiek op mij gehad je had je wel eens kunnen voorstellen :)

Dat valt wel mee hoor broeder Haselhoef. Ik heb alleen kritiek op u als u zegt wat de Nederlanders graag willen horen ipv gewoon recht voor z'n raap te zijn.
Voor de rest heb ik geen kritiek hoor.
En dat bman mij niet gelooft en mij niet serieus neemt zal mee een grote (halal-geslachte) wordt wezen!

wassalaam!

Dienna
18-10-02, 17:55
worst bedoel ik :D

bman
18-10-02, 17:55
Geplaatst door Dienna


Wat is het verschil tussen mijn verhaal en dat van Haselhoef bman? Ik heb toch precies hetzelfde verteld, alleen in verkorte vorm en op de manier waarop ik het heb geinterpeteerd.

*** Hoe KAN dat nou? Je had toch een gesprek met haar gevoerd? Hoe kan HAZELHOEF die jou niet gezien of gehoord heeft een verslag doen van JOUW gesprek met Gretta? Haselhoef beweert overigens dat Gretta zeer begaan is met het Joodse leed, jij dat Gretta daar niets vanaf weet...etc.etc.

DAt ik geen titel heb zoals meneer Haselhoef wil nog niet zeggen dat ik meteen alles uit mijn duim zuig en de hele dag uit mijn nek klets!

*** Je hebt haar nooit gesproken he?

De conclusie is toch hetzelfde: 6 miljoen verwijst NIET naar 6 miljoen joden en haar lachje was NIET gemeen bedoeld maar uit enthousiasme!

*** Die conclusie hebben we al omver geschopt

En waaruit maak jij op dat ik uit mijn duim zuig!?

*** Tja, wat denk je...misschien omdat je verhaal niet klopt. Je hebt haar nooit gesproken, dus hou op met doen alsof.

Waar ik was? Nee, niet op een KKK site, maar gewoon bezig met mijn leven aangezien ik die ook nog heb naast het discussieren met jou!

** gelukkig maar.

(waar maak ik me eigenlijk druk om?! Ik wilde alleen maar Grettatje verdedigen, meer niet
:jammer: :jammer: )

** Dat heb je dan allerbelabberdst gedaan.

bman
18-10-02, 17:57
Maar goed, Dienna, waar, wanneer en hoelang heb je Gretta gesproken? Heb je trouwens al opgezocht wie Al-Ghazali was? Dat je Goebels niet kent is al erg genoed, maar Al-Ghazali is een belangrijk denker van jouw religie, die zou je toch echt eens moeten leren kennen!

Dienna
18-10-02, 18:10
Geplaatst door bman en Dienna
Wat is het verschil tussen mijn verhaal en dat van Haselhoef bman? Ik heb toch precies hetzelfde verteld, alleen in verkorte vorm en op de manier waarop ik het heb geinterpeteerd.

*** Hoe KAN dat nou? Je had toch een gesprek met haar gevoerd? Hoe kan HAZELHOEF die jou niet gezien of gehoord heeft een verslag doen van JOUW gesprek met Gretta? Haselhoef beweert overigens dat Gretta zeer begaan is met het Joodse leed, jij dat Gretta daar niets vanaf weet...etc.etc.

OMDAT HASELHOEF MIJ NIET KENT EN NIET WEET HOE IK ERUIT ZIE MUTS! JIJ VERDRAAIT MIJN WOORDEN EN VOERT DEZE DISCUSSIE ALLEEN MAAR OM TE LATEN ZIEN DAT JIJ HET BIJ HET GOEDE EIND HEBT EN RUKT HIERMEE TOTAAL ALLES UIT ZIJN VERBAND!

DAt ik geen titel heb zoals meneer Haselhoef wil nog niet zeggen dat ik meteen alles uit mijn duim zuig en de hele dag uit mijn nek klets!

*** Je hebt haar nooit gesproken he?
MOET IK MEZELF BEWIJZEN TEGENOVER JOU!? GELUKKIG BEN IK NOG NIET ZO DIEP GEZONKEN!
GELOOF MAAR WAT JE WIL GELOVEN, BOEIT ME GEENREET!

De conclusie is toch hetzelfde: 6 miljoen verwijst NIET naar 6 miljoen joden en haar lachje was NIET gemeen bedoeld maar uit enthousiasme!

*** Die conclusie hebben we al omver geschopt
BOEIEND! IK EN VELE ANDEREN STAAN HOE DAN OOK NOG STEEDS ACHTER HAAR. ALS ZE DAT WERKELIJK HEEFT GEZEGD HEEFT ZE EEN FOUT BEGAAN DIE IEDER ANDER MENS OOK KAN BEGAAN, ALS ZE HET NIET ZO BEDOELDE ZIJN JULLIE EEN STELLETJE ZIELIGE ZEIKERDS BIJ MEKAAR!

En waaruit maak jij op dat ik uit mijn duim zuig!?

*** Tja, wat denk je...misschien omdat je verhaal niet klopt. Je hebt haar nooit gesproken, dus hou op met doen alsof.

JIJ ZAL HET WEL WEER WETEN. ALS JE GOED ZOU LEZEN WAT IK ALLEMAAL HEB GEZEGD ZOU JE MISSCHIEN ACHTER DE WAARHEID KOMEN. AANGEZIEN JE TOCH NIKS BETERS TE DOEN HEBT WENS IK JE ALVAST VEEL SUCCES! MAAR ER METEEN EEN RAPPORT VAN ZOU IK ZEGGEN WANT DIT IS WERELDGESCHIEDENIS: GOEBELS IS HIER NIETS BIJ VERGELEKEN ! :D

Waar ik was? Nee, niet op een KKK site, maar gewoon bezig met mijn leven aangezien ik die ook nog heb naast het discussieren met jou!

** gelukkig maar.

(waar maak ik me eigenlijk druk om?! Ik wilde alleen maar Grettatje verdedigen, meer niet
)

** Dat heb je dan allerbelabberdst gedaan.
THATS UR OPINION!

:zwaai:

Dienna
18-10-02, 18:11
Geplaatst door bman
Maar goed, Dienna, waar, wanneer en hoelang heb je Gretta gesproken? Heb je trouwens al opgezocht wie Al-Ghazali was? Dat je Goebels niet kent is al erg genoed, maar Al-Ghazali is een belangrijk denker van jouw religie, die zou je toch echt eens moeten leren kennen!

Dag Baantjer! :zwaai:

Don
18-10-02, 18:13
Geplaatst door Dienna


Dag Baantjer! :zwaai:

Zwak hoor, Diennaar...

bman
18-10-02, 18:14
Geplaatst door Dienna


Dag Baantjer! :zwaai:

Dag meisje met dikke duim! Jokken is niet netjes!

Vertel anders wat leuks over de bekende moslim theoloog-filosoof Al-Ghazali?

Maarten
18-10-02, 18:22
Dienna, hihi.. Harám geslacht bedoel je! (iets waar je totaal geen waarde aan hecht..)
voorbeeldjes:

Het zal me een harramme worst wezen waar Gretta aan dacht, want de hele bedoeling van de commotie is enkel om haar reputatie aan te tasten!

Ze proberen gewoon om het heldere en uiterst zinvolle gedachtegoed van Gretta vast te kleven aan de een of andere haramme vuilnisbak! OK?

Maarten
18-10-02, 18:31
[i]....net als ieder ander mens bekend met het 6 miljoen getal, dus ergo: Dienna liegt. Gretta natuurlijk ook...het verhaal dat ze Hasehoef heeft opgehangen klopt (zoals het geluidsfragment aangeeft) van geen kanten.
[/B]

Het verhaal van die 6000 was NIET van Gretta zelf! Waar liegt ze volgens jou over??

bman
18-10-02, 18:49
Geplaatst door Maarten


Het verhaal van die 6000 was NIET van Gretta zelf! Waar liegt ze volgens jou over??

Dan liegt Haselhoef dus...

Kijk IEMAND zit te liegen...of Haselhoef of Gretta...(Dienna heeft sowieso last van een te rijke fantasie)

Maarten
18-10-02, 19:01
Iemand heeft hier nét een verse post van Dienna zitten te verwijderen, plús mijn reactie daar op!!!
Dat kan alleen maar Dienna zelf zijn!

Dienna, als jij hier per se wil bewijzen een vuil kreng te zijn, dan gaat het de goede kant op! OK?????
Erken liever, dat je een fout gemaakt hebt, en biedt er je verontschuldigingen voor aan! Of is dat te moeilijk voor je?? Gvd!..

Maarten
18-10-02, 19:18
Geplaatst door bman

Dan liegt Haselhoef dus...

Kijk IEMAND zit te liegen...of Haselhoef of Gretta...(Dienna heeft sowieso last van een te rijke fantasie)

NEE! Er liegt niemand! Je leest niet goed! Haselhoef had het niet over een gesprek met Gretta maar met haar secretaris!

Haselhoef geeft die secretaris nét niet helemaal goed weer: Ik heb hem óok gehoord, namelijk op radio of TV.. Die secretaris deed namelijk niet meer dan suggereren, dat Gretta's opmerking waarschijnlijk te maken had met het feit, dat er rond die tijd net ongeveer 600 steunbetuigingen binnen waren!
Hij beoogde duidelijk niet meer, dan er een mogelijke verklaring voor te geven! Wéten over Gretta's motieven deed hij niks, en dat suggereerde hij ook niet!

Kortom, Haselhoef maakte hier wel een klein foutje, maar die van jou is beslist groter!

En de fout die iedereen maakt, is dat de opmerking van die secretaris weer tot ongekende hoogte wordt opgeschroefd!
Net als die opmerking van Gretta zelf! : Laag hoor.. érg vervuilend.. De lastermachine is in volle gang!

bman
18-10-02, 19:19
Geplaatst door Maarten
Iemand heeft hier nét een verse post van Dienna zitten te verwijderen, plús mijn reactie daar op!!!
Dat kan alleen maar Dienna zelf zijn!

Dienna, als jij hier per se wil bewijzen een vuil kreng te zijn, dan gaat het de goede kant op! OK?????
Erken liever, dat je een fout gemaakt hebt, en biedt er je verontschuldigingen voor aan! Of is dat te moeilijk voor je?? Gvd!..

Tja, ik vermoed een Mossad complot...een beetje laag van Dienna of beheer als dit zo is.

Maarten
18-10-02, 19:25
Beheer had er geen enkel belang bij. Zo erg was het niet. Het was vooral een beetje dom. Ze zag gewoon iets niet.

En grappen over een mossad-complot kan ik niet erg waarderen. Veel joden relativeren daar teveel mee. Ik zag daar al teveel goede discussies mee afgehouden worden!

Maarten
18-10-02, 19:34
Sorry, de echte LUL staat NU op! : de posts staan er nog steeds! Maar in een ander topic! Sorry sorry!!
Of het echt aan mij ligt weet ik niet, want er klopt iets niet met het doorklikken hier.. ik krijg verkeerde pagina's. foutje in de Links ergens... Sorry Dienna!

bman
18-10-02, 19:41
Geplaatst door Maarten
Sorry, de echte LUL staat NU op! : de posts staan er nog steeds! Maar in een ander topic! Sorry sorry!!
Of het echt aan mij ligt weet ik niet, want er klopt iets niet met het doorklikken hier.. ik krijg verkeerde pagina's. foutje in de Links ergens... Sorry Dienna!

Haha, daar had de mossad je toch mooi te pakken he?

Maarten
19-10-02, 05:46
Het ligt allemaal aan de joden! Gisteren kon ik bijvoorbeeld geen shag meer kopen, omdat ik te lang door was gegaan met er eentje mailen. Klare zaak, niet?
Praat ik nog niet over de gevolgen voor derden, zoals de dalende omzet bij Albert Heyn! Voeg erbij de gederfde belastingen , en dan begint de kwestie de fundamenten van de samenleving wel te raken ja...

Tomas
19-10-02, 12:36
Geplaatst door Maarten

NEE! Er liegt niemand! Je leest niet goed! Haselhoef had het niet over een gesprek met Gretta maar met haar secretaris!

Haselhoef geeft die secretaris nét niet helemaal goed weer: Ik heb hem óok gehoord, namelijk op radio of TV.. Die secretaris deed namelijk niet meer dan suggereren, dat Gretta's opmerking waarschijnlijk te maken had met het feit, dat er rond die tijd net ongeveer 600 steunbetuigingen binnen waren!
Hij beoogde duidelijk niet meer, dan er een mogelijke verklaring voor te geven! Wéten over Gretta's motieven deed hij niks, en dat suggereerde hij ook niet!


Dat is dan sneu voor Haselhoef en ook nogal stom, aangezien hij ook de uitzending kan naluisteren.

Verder blijft het feit dat de secretaris liegt of dom is dus. Ik weet niet wat een erger kwalificatie is in dit geval. Want hij is wel heel dom.



Kortom, Haselhoef maakte hier wel een klein foutje, maar die van jou is beslist groter!


Ja, jij bent in staat om dergelijke waarde oordelen te maken.



En de fout die iedereen maakt, is dat de opmerking van die secretaris weer tot ongekende hoogte wordt opgeschroefd!
Net als die opmerking van Gretta zelf! : Laag hoor.. érg vervuilend.. De lastermachine is in volle gang!

Dat doet haselhoef om het als excuus te poneren. Een leugen of hele domme fout als excuus poneren maakt de zaak vanzelf erger.

En blijft een feit dat de Paelstijnse zaak niet met Gretta en haar (soms debiele) woordvoerders is gediend.

Dat frustreerd.

bman
19-10-02, 12:38
Jep, dat is eeuwig zonde. De palestijnen verdienen beter!

Dienna
19-10-02, 13:35
Geplaatst door Maarten
Sorry, de echte LUL staat NU op! : de posts staan er nog steeds! Maar in een ander topic! Sorry sorry!!
Of het echt aan mij ligt weet ik niet, want er klopt iets niet met het doorklikken hier.. ik krijg verkeerde pagina's. foutje in de Links ergens... Sorry Dienna!

geeft niet hoor, ik ben wel wat gewend. :tranen:

Ik snap er helemaal niets meer van, ik doe niks!
:haha:

tallesman
19-10-02, 13:41
Geplaatst door Dienna


geeft niet hoor, ik ben wel wat gewend. :tranen:

Ik snap er helemaal niets meer van, ik doe niks!
:haha:

Ik vond die post van je die je net hebt weggehaald veel leuker.
Dat was zeker een privebericht van de gewaardeerde forumdeelnemer Maarten.

Waarin hij je op een onvoorstelbaar grove manier uitscheldt, en en passant uit de doeken doet hoe hij en shaheed ervoor zorgen dat deze thread bovenaan blijft staan.
Als ik het in de gauwigheid allemaal goed heb gelezen, maar dat geloof ik wel.

bman
19-10-02, 13:46
Jammer dat heb ik net gemist. Dienna, wil je dat nog een keer plaatsen?

tallesman
19-10-02, 13:53
Nou ben ik ook helemaal in de war door al die Gretta-posts die hier overelkaar buitelen.
Het stond in een andere thread, maar ik zal de scheldpartij even hieronder plakken:


Geplaatst door Maarten
Dienna, ben jij nou écht zo stom?? Ik zeg juist dat die lijst bestaat, en dat daar zéer gekwalificeerde mensen op staan!
Shaheed is daar blij mee, uilskuiken! Ook omdat het topic daarmee omhoog gaat, capito?? Kun jij die rotzooi eens uit je ogen halen?

Bman vraagt tenminste waar die lijst staat! Bij deze...
http://www.stopdebezetting.nl/main.html

klik op de adhesiebetuigingen.

Ik zeg altijd maar zo: beter rotzooi in je ogen dan in je hersenpan.

Dienna
19-10-02, 15:22
Geplaatst door bman
Jammer dat heb ik net gemist. Dienna, wil je dat nog een keer plaatsen?

Ik weet me god niet waar jullie het over hebben en dat ZUIG IK NIET UIT MIJN DUIM!

Als jullie beter zouden lezen, want dat doen jullie dus helemaal niet, zouden jullie kunnen lezen dat Maarten zijn excuses heeft aangeboden aan mij omdat zijn bewering helemaal niet klopte!

maar ja, jullie zijn zo bezig met het naar beneden halen van mij dat jullie helemaal vergeten waar het nou werkelijk allemaal om draait en niet eens meer de tijd nemen om goed te lezen.

stelletje kneuzen bij mekaar!

Simon
19-10-02, 15:30
Geplaatst door Dienna
Als jullie beter zouden lezen, want dat doen jullie dus helemaal niet, zouden jullie kunnen lezen dat Maarten zijn excuses heeft aangeboden aan mij omdat zijn bewering helemaal niet klopte!


Nou volgens mij draait het er om dat Gretta's uitspraken dus helemaal niet verdraaid zijn door het CIDI maar dat iemand anders haar uitspraken verdraaid heeft om het te doen voorkomen dat die 6 miljoen handtekening uitspraak een logisch vervolg zou zijn op haar 6000 handtekeningen uitspraak (die dus 10.000 betrof).

Simon

bman
19-10-02, 16:15
Geplaatst door Dienna


Ik weet me god niet waar jullie het over hebben en dat ZUIG IK NIET UIT MIJN DUIM!

Als jullie beter zouden lezen, want dat doen jullie dus helemaal niet, zouden jullie kunnen lezen dat Maarten zijn excuses heeft aangeboden aan mij omdat zijn bewering helemaal niet klopte!

maar ja, jullie zijn zo bezig met het naar beneden halen van mij dat jullie helemaal vergeten waar het nou werkelijk allemaal om draait en niet eens meer de tijd nemen om goed te lezen.

stelletje kneuzen bij mekaar!

Eh, Dienna, die post van mij was nog VOOR de post waarin talles eea uitlegde hoor...maar dat had je zeker gemist. Dus als je boos hierover bent: sorry.

Joesoef
20-10-02, 22:42
Dank je wel Simon voor de link naar Gretta. Ik had al zo een vermoeden maar nu weet ik het zeker, Greta en die van Raai/y slikken dezelfde medicijnen. Hopelijk komt het Palestina commite daar snel achter.

bman
20-10-02, 23:39
Geplaatst door Joesoef
Dank je wel Simon voor de link naar Gretta. Ik had al zo een vermoeden maar nu weet ik het zeker, Greta en die van Raai/y slikken dezelfde medicijnen. Hopelijk komt het Palestina commite daar snel achter.

Wat slikt van Raay? Het zelfde als die Winnie de Jong?

Joesoef
21-10-02, 00:18
Geplaatst door bman


Wat slikt van Raay? Het zelfde als die Winnie de Jong?


Kut ik heb mij weer eens vergist, ik bedoel natuurlijk Winnie de Jong.

Maar goed die hele LPF is volgens mij aan de antidepressiva gezien hun euforische gedrag.

bman
21-10-02, 11:03
Geplaatst door Joesoef



Kut ik heb mij weer eens vergist, ik bedoel natuurlijk Winnie de Jong.

Maar goed die hele LPF is volgens mij aan de antidepressiva gezien hun euforische gedrag.

Nu je het zegt...zoiets lijkt me niet eens onwaarschijnlijk..krijg je van dat soort pillen naast beschreven euforische gedrag en hysterische scheldpartijen op de plee ook nog 'spontaan geheugenverlies' als het zo uitkomt? Dat zou verklaren dat ze in het tijdsbestek van een minuut haar eigen met zeer veel nadruk uitgesproken woorden kan vergeten (dus 10.000 -> 6.000)

Tomas
21-10-02, 11:14
Geplaatst door bman


Nu je het zegt...zoiets lijkt me niet eens onwaarschijnlijk..krijg je van dat soort pillen naast beschreven euforische gedrag en hysterische scheldpartijen op de plee ook nog 'spontaan geheugenverlies' als het zo uitkomt? Dat zou verklaren dat ze in het tijdsbestek van een minuut haar eigen met zeer veel nadruk uitgesproken woorden kan vergeten (dus 10.000 -> 6.000)

Dat van die minuten is niet zeker bman.

Ik heb niet kunnen vaststellen dat het chronologisch uitgezonden is en dat tussen die 10000 uitspraak en de 6000000 uitspraak niets anders is gezegd of hoeveel tijd er tussen zit.

'k heb ook geen zin om dat nog eens na te gaan. Want het is wel saai.

bman
21-10-02, 11:24
oh, dat is natuurlijk waar...maar een interview uitzenden waarin de volgorde danig wordt verknipt (het klonk nogal live, spontaan allemaal) lijkt me ook niet waarschijnlijk....Ach who cares anyway. We all made up our minds a week ago.

Tomas
21-10-02, 11:29
Geplaatst door bman
oh, dat is natuurlijk waar...maar een interview uitzenden waarin de volgorde danig wordt verknipt (het klonk nogal live, spontaan allemaal) lijkt me ook niet waarschijnlijk....Ach who cares anyway. We all made up our minds a week ago.

Ik heb weinig belang bij een specifieke mening, dus als iemand mij weet te prikkelen om het nog eens na te luisteren met overtuigende argumenten en waar ik specifiek op zou moeten letten, dan wil ik dat wel weer eens doen.

Anders niet.