PDA

Bekijk Volledige Versie : Win een gnoe!!!



Couscousje
17-10-02, 19:01
Beste leden van het Nieuws van de dag forum,

Dit is uw kans! Sla uw slag!

Wil je een gnoe winnen? Zet dan hier een uitgebreide motivatie waarom je dan deze gnoe wilt winnen en eventueel wat je van plan bent om met deze gnoe te doen! Binnen nu en een uur de uitslag van deze competitie!

Ready?

Steady?

GO!

Cc

:D

Is,
17-10-02, 19:02
Wat moet ik met een GNOE!


Did I win?

Girl@Egy
17-10-02, 19:03
Geplaatst door Is,
Wat moet ik met een GNOE!


Did I win?

Was dat?

bman
17-10-02, 19:06
Ik zou de Gnoe een wit kanten slipje en behaatje aantrekken en een mooie rose zijden jurk. Voorts 4 Italiaanse muiltjes en diamanten in het haar!

Daarna de ouders van Yehi opbellen om een huwelijk te arrangeren.

Pixelshade
17-10-02, 19:56
Geplaatst door Couscousje
Beste leden van het Nieuws van de dag forum,

Dit is uw kans! Sla uw slag!

Wil je een gnoe winnen? Zet dan hier een uitgebreide motivatie waarom je dan deze gnoe wilt winnen en eventueel wat je van plan bent om met deze gnoe te doen! Binnen nu en een uur de uitslag van deze competitie!

Ready?

Steady?

GO!

Cc

:D

verveel je je mischien? :rotpc:

Tomas
17-10-02, 20:01
Geplaatst door Couscousje
[size=4]Beste leden van het Nieuws van de dag forum,

Dit is uw kans! Sla uw slag!

Wil je een gnoe winnen?
:D

Ik wil 'm wel.

Mark
17-10-02, 20:05
Past ie op mijn BBQ?

Joesoef
17-10-02, 20:06
Geplaatst door Couscousje
Beste leden van het Nieuws van de dag forum,

Dit is uw kans! Sla uw slag!

Wil je een gnoe winnen? Zet dan hier een uitgebreide motivatie waarom je dan deze gnoe wilt winnen en eventueel wat je van plan bent om met deze gnoe te doen! Binnen nu en een uur de uitslag van deze competitie!

Ready?

Steady?

GO!

Cc

:D

We geven hem aan ons Zwarte Schaap. Heeft ie een slacht-offer voor zijn animistische praktijken :D.

bman
17-10-02, 20:08
Geplaatst door Joesoef


We geven hem aan ons Zwarte Schaap. Heeft ie een slacht-offer voor zijn animistische praktijken :D.

Dat zal zijn ezel niet leuk vinden! Oh, zwarte-schaap-moslims doen natuurlijk aan polygamie, dus het mag van Allah.

Joesoef
17-10-02, 20:09
Geplaatst door bman


Dat zal zijn ezel niet leuk vinden! Oh, zwarte-schaap-moslims doen natuurlijk aan polygamie, dus het mag van Allah. :melig:

Couscousje
17-10-02, 20:44
Na lang beraad hebben we de volgende persoon tot winnaar van de gnoe uitgeroepen!!!


Geplaatst door bman
Ik zou de Gnoe een wit kanten slipje en behaatje aantrekken en een mooie rose zijden jurk. Voorts 4 Italiaanse muiltjes en diamanten in het haar!

Daarna de ouders van Yehi opbellen om een huwelijk te arrangeren.

Gefeliciteerd en heel veel plezier met je gnoe!

~Panthera~
17-10-02, 20:53
Geplaatst door kaassietoch
Ik pleur hem een flatgebouw in en claim de eerste aanslag uit naam van het atheisme ter wereld. Vervolgens zeg ik dat het een complot is van de Saoudische geheime dienst, vervolgens spreek ik een bandje in waarmee ik de Gnoe feliciteer met het behaalde resultaat en doe weer opschepperig en claimerig over de aanslag, vervolgens doe ik mijn beklag over de kruistocht die onder leiding van Marsupilami tegen het atheisme wordt gevoerd en vervolgens gooi ik een gnoe tegen een boot in Yemen tegen een disco, ik laat een gnoe ontploffen in een autobus een pizzeria en vervolgens ga ik in de weer met radioactieve gnoes....en vervolgens met gnoes de wereldheerschappij overnemen, daarna het immer groeiende heelal enneh...

Het is geloof ik niet zo'n goed idee als ik hem krijg he :(
----------

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/pink.gif

bman
17-10-02, 21:27
Geplaatst door Couscousje
Na lang beraad hebben we de volgende persoon tot winnaar van de gnoe uitgeroepen!!!



Gefeliciteerd en heel veel plezier met je gnoe!

Ik heb 'm al naar de kleermaker toegestuurd...hoihoi, wat zal onze Yehi blij zijn!