PDA

Bekijk Volledige Versie : i love israel, de heer Davids is eindelijk ontmaskerd...



Couscousje
17-10-02, 22:26
Weet je nog die Davids waar ik je over verteld had, die me steeds suf PMde op Joods.NL en die ik totaal niet vertrouwde... Ik heb je een paar beriGten van hem laten zien...

Zie hier de ontknoping.

Cc doesn't get played... Cc plays you!


David374
Ik kom net kijken
Geregistreerd: Jul 2002
Berichten: 11
Re: Hallo lieverd
Ik heb je heb je berichtje gelezen. Over net goed dat daar een Jood hing.

Denk je nu echt dat we gek zijn, vanaf het begin dat je Joods.nl binnen kwam hebben je in de gaten gehuoden en we weten heel veel over je meer dan je zelf in de gaten hebt. Ik heb gewacht tot je fout maakte, leuk spelletje he, aardig tegen je doen, anderen voor mij jou aanvallen. Je bent er in getrapt.

We hebben je, alles van zelfs je inbelnummer.

Zion rull midden oosten.
__________________
M.Davids

bman
17-10-02, 22:29
uitleg? Wat heeft dit met ILI te maken?

Mark
17-10-02, 22:29
je bent erbij Cc!

:stout:

Couscousje
17-10-02, 22:29
Geplaatst door bman
uitleg? Wat heeft dit met ILI te maken?

Dat weet ILI.

Cc

bman
17-10-02, 22:30
ikke nie snappe

~Panthera~
17-10-02, 22:30
Nou....met je inbelnummer doet ie ook niks, dus daar heeft ie ook niets aan. :D

Couscousje
17-10-02, 22:30
Geplaatst door Mark
je bent erbij Cc!

:stout:

:hihi:

Yup!

Ze hebben zelfs mijn inbelnummer... Cc bibbert van angst...

Iemand zin in shoarma trouwens?

:D

Cc

Couscousje
17-10-02, 22:31
Geplaatst door ~Panthera~
Nou....met je inbelnummer doet ie ook niks, dus daar heeft ie ook niets aan. :D

Neej, maar het is wel leuk vermaak... Zo leuk dat ik mijn principe over het privé houden van PMs maar even voor het gemak terzijde heb gesGoven...

:hihi:

Cc

~Panthera~
17-10-02, 22:32
Geplaatst door Couscousje

Iemand zin in shoarma trouwens?

:D

Cc
----

DAT had je nou niet moeten zeggen ! :fplet: (drool) :D

bman
17-10-02, 22:32
UITLEG...anders kunnen we niet meepraten...

bman
17-10-02, 22:34
Ja, maar wat is er dan ontmaskerd? Weet zo'n Zionazistisch complot van Talmudische kinderbloeddrinkers? Of toch weer iets met aliens, gnoes en atheisten?

Couscousje
17-10-02, 22:37
Geplaatst door David374
Couscousje is verbannen uit Joods.nl lees maar

Couscousje was al verbannen van Joods.NL...

Loop je aGter?

Cc

~Panthera~
17-10-02, 22:38
Geplaatst door Couscousje


Couscousje was al verbannen van Joods.NL...

Loop je aGter?

Cc
-------------

JIJ ergens verbannen ?? :schok:
Hoe is t mogelijk. :hihi:

Couscousje
17-10-02, 22:50
Geplaatst door ~Panthera~

-------------

JIJ ergens verbannen ?? :schok:
Hoe is t mogelijk. :hihi:

:eek:

De brutaliteit, nietwaar!

Cc

P.S.: bman, de heer Davids hierboven zoGt contact met mij en probeerde me te paaien met tal van mailtjes en PMs vanaf het moment dat ik op Joods.NL arriveerde... Ik heb i love israel hier meteen van op de hoogte gebraGt, daar ik vond dat er nogal een stinkend luGtje aan al die aandaGt zat... Nu blijkt dat de heer Davids hier op Maroc.NL actief is om te kijken of ze die ban op Joods.NL kunnen goedpraten, daar die ban wegens zeer racistische redenen is gezet... Meneer Davids denkt nu zijn bewijs te hebben, hij bedoelt dus mijn sarcastische opmerking op de topic van Shaheed... Hij beweert mij nu een poets te hebben gebakken... Alleen jammer dat ik al meerdere mensen op de hoogte heb gesteld van mijn vermoedens betreffende de heer Davids, onder andere i love israel, die ook op Joods.NL actief is... De heer Davids bewijst nu alleen dat hijzelf ook een racistisch en zionistisch personage is dat hier zogenaamd een open discussie wil voeren, maar zijn geheime agenda nog steeds naleeft: namelijk haat verspreiden.

Mark
17-10-02, 22:52
Geplaatst door Couscousje


:eek:

De brutaliteit, nietwaar!

Cc

P.S.: bman, de heer Davids hierboven zoGt contact met mij en probeerde me te paaien met tal van mailtjes en PMs vanaf het moment dat ik op Joods.NL arriveerde... Ik heb i love israel hier meteen van op de hoogte gebraGt, daar ik vond dat er nogal een stinkend luGtje aan al die aandaGt zat... Nu blijkt dat de heer Davids hier op Maroc.NL actief is om te kijken of ze die ban op Joods.NL kunnen goedpraten, daar die ban wegens zeer racistische redenen is gezet... Meneer Davids denkt nu zijn bewijs te hebben, hij bedoelt dus mijn sarcastische opmerking op de topic van Shaheed... Hij beweert mij nu een poets te hebben gebakken... Alleen jammer dat ik al meerdere mensen op de hoogte heb gesteld van mijn vermoedens betreffende de heer Davids, onder andere i love israel, die ook op Joods.NL actief is... De heer Davids bewijst nu alleen dat hijzelf ook een racistisch en zionistisch personage is dat hier zogenaamd een open discussie wil voeren, maar zijn geheime agenda nog steeds naleeft: namelijk haat verspreiden.

Het is een complot tegen jou!!!! Splijtstof had dus toch gelijk over alles!!! :lole:

Couscousje
17-10-02, 22:54
Geplaatst door Mark


Het is een complot tegen jou!!!! Splijtstof had dus toch gelijk over alles!!! :lole:

Leuk, he! Al die intriges...

*gniffel*

Alleen jammer dat de tegenpartij zulke enorme sukkels zijn... :haha:

Cc

Aselhiej
17-10-02, 22:58
AAAA CC,

JE ZOEKT OOK DE SPANNIG OP MEID, JE GAAT NAAR EEN LIHUD SITE, VIND JE ET GEK DAT ZE JE WILLEN NAAIEN?!?



PS. KOM WE LOKKEN EEN PAAR VAN DIE LIHUDS NAAR MAROC.NL EN MAKEN HUN LEVEN ZUUR :D

Couscousje
17-10-02, 23:09
Geplaatst door Aselhiej
AAAA CC,

JE ZOEKT OOK DE SPANNIG OP MEID, JE GAAT NAAR EEN LIHUD SITE, VIND JE ET GEK DAT ZE JE WILLEN NAAIEN?!?



PS. KOM WE LOKKEN EEN PAAR VAN DIE LIHUDS NAAR MAROC.NL EN MAKEN HUN LEVEN ZUUR :D

Ze hebben een trauma van me daar...

Cc had done a good job. Play them before they play you.

Cc

bman
17-10-02, 23:11
Wat is een lihud?

Couscousje
17-10-02, 23:13
Geplaatst door bman
Wat is een lihud?

Een Jood.

Cc

bman
17-10-02, 23:16
Geplaatst door Couscousje


Een Jood.

Cc

Oh, ik dacht dat dat een Yahoedi was...is lihud hetzelfde als 'likud' in het Ivriet of is dat toeval?

Ach, waarom zou je mensen hierheen willen lokken, we hebben al een aantal prima Joden van topkwaliteit! Waiting, MD, ILI...mischien zelfs nog een paar meer! ;)

Couscousje
17-10-02, 23:17
Geplaatst door bman


Oh, ik dacht dat dat een Yahoedi was...is lihud hetzelfde als 'likud' in het Ivriet of is dat toeval?

Ach, waarom zou je mensen hierheen willen lokken, we hebben al een aantal prima Joden van topkwaliteit! Waiting, MD, ILI...mischien zelfs nog een paar meer! ;)

Neej, lihud is gewoon Jood in het Marokkaans... Beetje een dialect dus...

En ik ben zelf ook heel blij met ILI en MD.

Cc

Couscousje
17-10-02, 23:55
Geplaatst door Kidon2
Wat enig!

Is dat een eGte Jood die daar bungelt? Een zionist?

Net goed.

*applaus*

Bis! Bis! Bravo!

Heb je meer fotootjes?

Cc


Meneer Haselhoef, :Iluvu: :koppel:

Ik ben de kleinzerigste niet... Ik ga ook niet om iedere kwestie op deze aarde janken...

Het zal me een worst wezen of daar nu een Jood, een Palestijn of een Chinees bungelde...

Een mens blijft een mens en ieder leven is gelijk...

Wat mij triest stemt is dat u het sarcasme van mijn bovengaande post totaal is ontgaan.

Cc

Ik moet zeggen.. je hebt je domheid knap weten te maskeren.

NOT. :melig2:

Ik moet zeggen... Je poging om buiten sGot te blijven is jammerlijk mislukt...

Doei doei, Isaac!

Cc

Bashar Al Assad
17-10-02, 23:55
lihoed = joden

Joesoef
18-10-02, 20:52
Geplaatst door Kidon2
http://smilies.networkessence.net/cwm/cwm/piss2.gif http://www.us-israel.org/images/yahya.gifhttp://smilies.networkessence.net/cwm/cwm/piss.gif

Wat een onbetrouwbare rotkop zeg !

Wie is dit stuk verdriet eigenlijk ?



http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/anti-semitism/ot_report.html


In January Hamas operational leader Yahya Ayyash was killed in the Gaza Strip, when a remote-controlled booby-trapped cellular telephone blew up as he was using it. Ayyash was considered the mastermind of several suicide bombings that killed and wounded dozens of Israelis in 1994 and 1995.

Couscousje
18-10-02, 20:52
Geplaatst door Kidon2
http://www.us-israel.org/images/yahya.gif

Wat een onbetrouwbare rotkop zeg !

Wie is dit stuk verdriet eigenlijk ?

Dat is nou yehiyaayyash...

Cc