PDA

Bekijk Volledige Versie : Oil Protection Too Costly



Bas
18-10-02, 10:41
Up up up!!!

Mid-East oil 'too costly' for Europe


Australian Prime Minister John Howard in Bali: Security is expensive



By Alex Kirby
BBC News Online environment correspondent


The cost of protecting the West's Middle East oil supplies is about a dollar a gallon, a UK Government minister says. Peter Hain, the Europe Minister, said this cost should be reflected in transport and other domestic policies.

Ultimately, he said, no amount of money could guarantee secure oil supplies, especially in the next few decades.

He urged a rapid effort to develop renewable and low-carbon replacement fuels.

In a speech to the Royal United Services Institute (Rusi) in London on energy security, Mr Hain said there were three clear priorities for action:

"first, to do everything we can to ensure stability in the Middle East by creating the conditions for a Palestinian state and a secure Israel"
to diversify oil supplies as much as possible
to take urgent action to reduce our long-term dependence on oil as our principal transport fuel.
"The costs of maintaining security in our current energy system are huge", he said.
"Paid predominantly by the US, the costs of protecting our Middle East oil supplies are as high as $15-25 a barrel - that is about a dollar a gallon.

Double benefit

"We should factor these sizeable external costs into all our decision-making - for example in transport policy - rather than placing them in a separate box marked 'security'.


The French tanker Limbourg ablaze off Yemen

"Even more troubling in a divided world, there may be no amount of money we can spend that will guarantee the security of our oil supplies, especially their vulnerability to short- and medium-term disruption over the next few decades."

Mr Hain said reducing the use of oil as a transport fuel would boost other objectives, notably on air quality and climate change, in "convergent policy-making".

He said: "There is no area where the need for convergent policy-making is greater than in ensuring our energy security, especially in the field of transport."

Transport was the fastest-growing source of greenhouse gas emissions globally, and consumed a growing share of total oil consumption, he added.

Hope for Africa

New fuels would be needed, including biomass, wind and solar power, and wave and tidal energy, and also new transport technologies.

There would be another gain from the transition away from oil, Mr Hain said - "massive potential benefits for poverty reduction, particularly in Africa".


Solar power "is part of the answer"

"I believe that renewable energy technologies have an important part to play in Africa's longer-term development, and could help define a new successful Africa of 'lion economies'.

"A combination of mobile telecommunications and solar and renewable power could bring affordable energy to all the people of Africa.

"We can shift the bounds of the possible if we can combine the political urgency we associate with our national security with the wide range of low-carbon transport fuel technologies. We must not be prisoners of our own time."

All must change

Mr Hain told BBC News Online: "The horrific terrorist attack in Bali, the attack on the French tanker off Yemen the other week - these threats are coming at the world from all directions.

"And you can't continue, though it's important to try obviously, to just keep erecting security and defence barriers all around you.

"We have a way of life, a set of consumption patterns, that are going to have to change - all of us.

"We have to recognise that without a major shift in the whole way we organise ourselves, our pattern of life is simply not sustainable."

Is,
18-10-02, 10:43
Ha die bas, goedemorgen, bali overleefd? Fijn....

Nou Prikze dan he :zwaai:

Bas
18-10-02, 10:50
Geplaatst door Is,
Ha die bas, goedemorgen, bali overleefd? Fijn....

Nou Prikze dan he :zwaai:

wat is het toch weer hartverwarmend om vast te stellen hoe sarcastisch je omgaat met een tragedie als Bali. Naast de directe doden daar is een hele industrietak weggevaagd waardoor de hindoe bevolking van dat eiland straks niets meer te eten heeft... en allemaal door islamitische fundi's die daar niets te zoeken hebben in de eerste plaats. Maar goed, maak jij maar fijn grapjes dan maakt de rest van de wereld beleid.

Is,
18-10-02, 10:52
Geplaatst door Bas


wat is het toch weer hartverwarmend om vast te stellen hoe sarcastisch je omgaat met een tragedie als Bali. Naast de directe doden daar is een hele industrietak weggevaagd waardoor de hindoe bevolking van dat eiland straks niets meer te eten heeft... en allemaal door islamitische fundi's die daar niets te zoeken hebben in de eerste plaats. Maar goed, maak jij maar fijn grapjes dan maakt de rest van de wereld beleid.


:rolleyes: Best.....wees welkom..

Shaheed
18-10-02, 11:01
en allemaal door islamitische fundi's die daar niets te zoeken hebben in de eerste plaats




Is dit trouwens al bewezen, of weet jij dingen die wij niet weten?

Bas
18-10-02, 11:04
Geplaatst door Shaheed
en allemaal door islamitische fundi's die daar niets te zoeken hebben in de eerste plaats

Is dit trouwens al bewezen, of weet jij dingen die wij niet weten?

Om wat preciezer te zijn - het bewijs is er nog niet - en hoogstwaarschijnlijk allemaal door islamitische fundi's die daar niets te zoeken hebben in de eerste plaats ... maar ik durf met 95% zekerheid te zeggen dat het wel islamitische fundi's zijn. Daarom begrijp ik ook niet dat mainstream moslims niet in opstand komen, ik zou woest zijn wanneer uit naam van mijn geloof dit soort dingen zouden gebeuren.

Tomas
18-10-02, 11:06
Geplaatst door Shaheed
en allemaal door islamitische fundi's die daar niets te zoeken hebben in de eerste plaats




Is dit trouwens al bewezen, of weet jij dingen die wij niet weten?

Maakt jou dat uit, dan?

Jij hangt toch ook OBL aan, terwijl je hem zowel vereert voor zijn oorlogsdaden als het bewijs van zijn betrokkenheid zo nodig ontkent.

Dat kan je toch gewoon blijven doen, ongeacht bewijs of wat dan ook.

Shaheed
18-10-02, 11:07
Dus jij bent ook de straat op gegaan toen de amerikanen Afghanistan hadden gebombardeerd en onschuldige vrouwen en kinderen hebben vermoord?

Laten we het even dichter bij huis zoeken, jij bent dus ook de straat opgegaan toen de autochtone nederlandse racisten de moskeeen en islamitische scholen in brand hebben gestoken en toen ze op laffe wijze de moslima's terroriseerden?

Shaheed
18-10-02, 11:09
Geplaatst door Tomas


Maakt jou dat uit, dan?

Jij hangt toch ook OBL aan, terwijl je hem zowel vereert voor zijn oorlogsdaden als het bewijs van zijn betrokkenheid zo nodig ontkent.

Dat kan je toch gewoon blijven doen, ongeacht bewijs of wat dan ook.


Net zoals hoe jij Al Qaida overal de sdchuld van kan geven, ongeacht bewijs of niet.

Tomas
18-10-02, 11:10
Geplaatst door Shaheed
Dus jij bent ook de straat op gegaan toen de amerikanen Afghanistan hadden gebombardeerd en onschuldige vrouwen en kinderen hebben vermoord?

Laten we het even dichter bij huis zoeken, jij bent dus ook de straat opgegaan toen de autochtone nederlandse racisten de moskeeen en islamitische scholen in brand hebben gestoken en toen ze op laffe wijze de moslima's terroriseerden?

Jij verwacht van de ander dat ze de straat op gaan en protesteren, terwijl die ander van jou alleen maar verwacht dat je het niet goedkeurt of bejubeld.

Dat verschil zal je altijd blijven ontgaan ben ik bang voor.

Bas
18-10-02, 11:11
Geplaatst door Shaheed
Dus jij bent ook de straat op gegaan toen de amerikanen Afghanistan hadden gebombardeerd en onschuldige vrouwen en kinderen hebben vermoord?

Nee, omdat hoe treurig ook voor onschuldige slachtoffers, deze oorlog rechtvaardig was. Als de Taliban Osama hadden uitgeleverd was het niet nodig geweest. De verantwoordelijkheid voor onschuldige slachtoffers ligt puur bij de Taliban en Al Quaida. Niet de rollen omdraaien.



Laten we het even dichter bij huis zoeken, jij bent dus ook de straat opgegaan toen de autochtone nederlandse racisten de moskeeen en islamitische scholen in brand hebben gestoken en toen ze op laffe wijze de moslima's terroriseerden? [/QUOTE]

Ja, ik heb zeker protest aangetekend. Ik vind dit soort acties walgelijk en verachtelijk en ik eis dat mijn regering er alles aan doet om dit te voorkomen en daders te straffen. In Nederland is ook een storm van protest geweest hiertegen, oa in de media. Kan jij hetzelfde zeggen over OBL of de daders van Bali?

Tomas
18-10-02, 11:11
Geplaatst door Shaheed



Net zoals hoe jij Al Qaida overal de sdchuld van kan geven, ongeacht bewijs of niet.

Als je het er mee eens bent, waarom doe je het dan?

Trouwens IK geef Al Qaida niet OVERAL de schuld van.

bman
18-10-02, 11:14
Geplaatst door Shaheed
Dus jij bent ook de straat op gegaan toen de amerikanen Afghanistan hadden gebombardeerd en onschuldige vrouwen en kinderen hebben vermoord?

*** Nee, want dat is ook niet gebeurt. Er zijn inderdaad door Amerikaans falen onschuldige slachtoffers gevallen, dat weet ieder mens. En dat is verschrikkelijk. Maar het is wel feit dat voor het eerst sinds een jaar of 30 de vluchtelingen naar dat land terugkeren. Ach, dat zal wel zionistische propaganda zijn he?

Laten we het even dichter bij huis zoeken, jij bent dus ook de straat opgegaan toen de autochtone nederlandse racisten de moskeeen en islamitische scholen in brand hebben gestoken en toen ze op laffe wijze de moslima's terroriseerden?

*** Je hoeft niet op straat te gaan om je afkeur daar over te uitten. Maar als je het wilt weten: dat keurde zowat heel nederland (op een paar neo-nazi's) af. De politie gaat ook altijd achter dat soort figuren aan.

Maar goed: als ik nu een Shaheed zou zijn zou ik gaan roepen dat ****** een fantastische kerel was die veel voor Europa heeft gedaan, dat neo-nazi's dapper strijders zijn tegen de Islamitische Hordes die Europa overspoelen MAAR dat het in de brand steken van Moskeen, het vergassen van Joden en het bespuwen van Moslimas 1. niet te bewijzen is. 2. hun eigen schuld 3. een complot van de moslims zelf 4. dappere oorlogsdaden tegen legitieme doelen.

Bas
18-10-02, 11:16
Geplaatst door Shaheed



Net zoals hoe jij Al Qaida overal de sdchuld van kan geven, ongeacht bewijs of niet.

Na 11 September mag Al Quaida en haar sponsoren wat mij betreft worden geëlimineerd, waar dan ook ter wereld. Dus Bali of geen Bali, daar was ik al. De goede les uit Bali is misschien dat Aziatische landen nu ook massaal inzien waarom de strijd tegen het terrorisme moet worden geïntensifeerd. Uitroeien die gasten!

Shaheed
18-10-02, 11:23
Nee, omdat hoe treurig ook voor onschuldige slachtoffers, deze oorlog rechtvaardig was. Als de Taliban Osama hadden uitgeleverd was het niet nodig geweest. De verantwoordelijkheid voor onschuldige slachtoffers ligt puur bij de Taliban en Al Quaida. Niet de rollen omdraaien.



Oke en nu mijn visie daarop, hoe treurig die vergeldingsactie op 11 september voor de onschuldige slachtoffers ook was , die aanslag was gerechtvaardigd.
Obl verklaarde in 1995 de amerikanen de oorlog en waarschuwde hen dat ze hen eenzijdige steun richting de illegale racistische apartheidsstaat van Israel moesten opzeggen.
Ook moesten zij hen soldaten laten vertrekken uit het heilige land , zo niet dan komen er actie's.
Dus de amerikanen hadden die hele aanslag kunnen voorkomen de verantwoordelijkheid daarvan ligt bij de regering.
Saoedie Arabie is een dictatuur en mensen kunnen helaas hen regering niet kiezen, de huidige regering houd de amerikanen de hand boven het hoofd en is dus helemaal niet een regering voor het volk.
Volgens onderzoek is 90% het met OBL eens dus kun je zeggen dat OBL de stem van de Saoedische bevolking vertegenwoordigd.

Laten we het even dichter bij huis zoeken, jij bent dus ook de straat opgegaan toen de autochtone nederlandse racisten de moskeeen en islamitische scholen in brand hebben gestoken en toen ze op laffe wijze de moslima's terroriseerden? [/QUOTE]

Ja, ik heb zeker protest aangetekend. Ik vind dit soort acties walgelijk en verachtelijk en ik eis dat mijn regering er alles aan doet om dit te voorkomen en daders te straffen. In Nederland is ook een storm van protest geweest hiertegen, oa in de media. Kan jij hetzelfde zeggen over OBL of de daders van Bali?


Heb jij protest aangetekend?
Ik wacht nog steeds op een demonstratie tegen zulke racistische uitspattingen gedaan door autochtone nederlanders ook waar jij toe behoort.
Ik geloof namelijk ook helemaal niet dat de meeste nederlanders het met die aanvallen niet eens was, het succes van de LPF liegt er niet om.
In de media is er slechts een fractie van protest geweest in vergelijking met de hetze tegen de islam.

Shaheed
18-10-02, 11:26
Geplaatst door Bas


Na 11 September mag Al Quaida en haar sponsoren wat mij betreft worden geëlimineerd, waar dan ook ter wereld. Dus Bali of geen Bali, daar was ik al. De goede les uit Bali is misschien dat Aziatische landen nu ook massaal inzien waarom de strijd tegen het terrorisme moet worden geïntensifeerd. Uitroeien die gasten!

Al Qaida bestaat alleen als er zulke hypocriete regeringen bestaan als die van Amerika en Israel.
Zonder die regeringen zou Al Qaida helemaal geen bestaans recht hebben.

Bas
18-10-02, 11:40
Geplaatst door Shaheed


Al Qaida bestaat alleen als er zulke hypocriete regeringen bestaan als die van Amerika en Israel.
Zonder die regeringen zou Al Qaida helemaal geen bestaans recht hebben.

en hoe weet jij dat Shaheed? Wie geeft jou de garantie dat ze bijv. Marokko niet gaan aanvallen net zo lang totdat er daar een islamitische republiek heerst? Wanneer je dit soort geweld gedoogd is het het begin van het einde. Dan komen er tegenkrachten die hetzelfde gaan doen, een vliegtuig laten crashen op Mekka of een bom op een markt in Caïro. Dit zijn barbaren dit niets anders nastreven dan macht en dominantie en moeten als barbaren worden behandeld en geëlimineerd door de gehele mensheid. Geen enkele concessie aan die mensen, gewoon uitroeien.

Bas
18-10-02, 11:44
Geplaatst door Shaheed
[B]Nee, omdat hoe treurig ook voor onschuldige slachtoffers, deze oorlog rechtvaardig was. Als de Taliban Osama hadden uitgeleverd was het niet nodig geweest. De verantwoordelijkheid voor onschuldige slachtoffers ligt puur bij de Taliban en Al Quaida. Niet de rollen omdraaien.



Oke en nu mijn visie daarop, hoe treurig die vergeldingsactie op 11 september voor de onschuldige slachtoffers ook was , die aanslag was gerechtvaardigd.
Obl verklaarde in 1995 de amerikanen de oorlog en waarschuwde hen dat ze hen eenzijdige steun richting de illegale racistische apartheidsstaat van Israel moesten opzeggen.
Ook moesten zij hen soldaten laten vertrekken uit het heilige land , zo niet dan komen er actie's.
Dus de amerikanen hadden die hele aanslag kunnen voorkomen de verantwoordelijkheid daarvan ligt bij de regering.
Saoedie Arabie is een dictatuur en mensen kunnen helaas hen regering niet kiezen, de huidige regering houd de amerikanen de hand boven het hoofd en is dus helemaal niet een regering voor het volk.
Volgens onderzoek is 90% het met OBL eens dus kun je zeggen dat OBL de stem van de Saoedische bevolking vertegenwoordigd.





Dus OBL vertegenwoordigt de Saudi's in jouw ogen? Volgens mij is hij een obscuur mannetje dat een aantal eisen heeft geformuleerd aan de Amerikanen, zoals dat ze weg moeten uit Saoedie Arabie. Als de wereld daar naar moeten luisteren dan zijn er verschillende scenario's mogelijk:

- Een Le Pen die roept dat alle moslims Europa uitmoeten, dat het heilige Christelijke continent geen moslim mag bevatten. Als de moslims hier geen gehoor aan geven is een aanval op Mekka geoorloofd.

- Een extremistische Jood die roept dat geen enkele moslim in het Groot Israel mag blijven. Als de moslims geen gehoor hieraan geven mag er Cairo een atoombom worden gegooid.

Dit is jouw logica. De wereld moet luisteren naar een obscure, racistische en megalomane terrorist. Zo niet, dan is een aanval gerechtvaardigd. Be careful what you wish for...

PS: ik ben er al lang van overtuigd dat landen als SA eerder een vijand dan vriend zijn en ik vind dan ook dat het Westen SA zo moet behandelen. Aangezien veel Saoedi's geld geven aan Al Quaida, mogen ook deze donateurs in mijn ogen door de CIA worden geliquideerd

Shaheed
18-10-02, 11:57
Waarom zou je de hele wereld liquideren , als je ook het as van het kwaad ( Bush en Sharon ) kunt elimineren.

Zij zijn de oorzaak van al die ellende, vraag dat maar aan Willem Oltmans.

bman
18-10-02, 15:42
Geplaatst door Shaheed
Nee, omdat hoe treurig ook voor onschuldige slachtoffers, deze oorlog rechtvaardig was. Als de Taliban Osama hadden uitgeleverd was het niet nodig geweest. De verantwoordelijkheid voor onschuldige slachtoffers ligt puur bij de Taliban en Al Quaida. Niet de rollen omdraaien.



Oke en nu mijn visie daarop, hoe treurig die vergeldingsactie op 11 september voor de onschuldige slachtoffers ook was , die aanslag was gerechtvaardigd.
Obl verklaarde in 1995 de amerikanen de oorlog en waarschuwde hen dat ze hen eenzijdige steun richting de illegale racistische apartheidsstaat van Israel moesten opzeggen.
Ook moesten zij hen soldaten laten vertrekken uit het heilige land , zo niet dan komen er actie's.
Dus de amerikanen hadden die hele aanslag kunnen voorkomen de verantwoordelijkheid daarvan ligt bij de regering.

Saoedie Arabie is een dictatuur en mensen kunnen helaas hen regering niet kiezen, de huidige regering houd de amerikanen de hand boven het hoofd en is dus helemaal niet een regering voor het volk.
Volgens onderzoek is 90% het met OBL eens dus kun je zeggen dat OBL de stem van de Saoedische bevolking vertegenwoordigd.

*** Dus als ik je maar op tijd waarschuw mag ik alles doen? Shaheed, ik eis nu dat jij ophoudt met het steunen van de moslims die waar ook ter wereld oorlog maken. Doe je dat niet dan mag ik morgen met een bom het einde maken aan het leven van 2000 nietsvermoedende mensen op een nogal willekeurige plek ter wereld. Zo redeneer jij dus. Je bent een slecht mens. Door en door slecht.

Heb jij protest aangetekend?
Ik wacht nog steeds op een demonstratie tegen zulke racistische uitspattingen gedaan door autochtone nederlanders ook waar jij toe behoort.

*** Dan kijk je niet goed genoeg, het barst van de antifascitische websties, groeperingen, demonstraties (stop de golf) en multiculti manifestateis. Sterker nog: in dit land gaat de politie achte dat soort klootzakken aan. Maar ja, dat WIL jij gewoon niet zie he? Jij wil kunnen blijven geloven in dat satanische westers gevaar...


Ik geloof namelijk ook helemaal niet dat de meeste nederlanders het met die aanvallen niet eens was, het succes van de LPF liegt er niet om.

*** Die staan op 4 zetels en de LPF heeft nog nooit opgeroepen dat soort aanvallen uit te voeren, niet eens iets wat daar op lijkt.

In de media is er slechts een fractie van protest geweest in vergelijking met de hetze tegen de islam.

** Tja, dat is subjectief. De ernst van 911 of Bali is namelijk voor ONS net even wat groter he?

bman
18-10-02, 15:42
Geplaatst door Shaheed
Nee, omdat hoe treurig ook voor onschuldige slachtoffers, deze oorlog rechtvaardig was. Als de Taliban Osama hadden uitgeleverd was het niet nodig geweest. De verantwoordelijkheid voor onschuldige slachtoffers ligt puur bij de Taliban en Al Quaida. Niet de rollen omdraaien.



Oke en nu mijn visie daarop, hoe treurig die vergeldingsactie op 11 september voor de onschuldige slachtoffers ook was , die aanslag was gerechtvaardigd.
Obl verklaarde in 1995 de amerikanen de oorlog en waarschuwde hen dat ze hen eenzijdige steun richting de illegale racistische apartheidsstaat van Israel moesten opzeggen.
Ook moesten zij hen soldaten laten vertrekken uit het heilige land , zo niet dan komen er actie's.
Dus de amerikanen hadden die hele aanslag kunnen voorkomen de verantwoordelijkheid daarvan ligt bij de regering.

Saoedie Arabie is een dictatuur en mensen kunnen helaas hen regering niet kiezen, de huidige regering houd de amerikanen de hand boven het hoofd en is dus helemaal niet een regering voor het volk.
Volgens onderzoek is 90% het met OBL eens dus kun je zeggen dat OBL de stem van de Saoedische bevolking vertegenwoordigd.

*** Dus als ik je maar op tijd waarschuw mag ik alles doen? Shaheed, ik eis nu dat jij ophoudt met het steunen van de moslims die waar ook ter wereld oorlog maken. Doe je dat niet dan mag ik morgen met een bom het einde maken aan het leven van 2000 nietsvermoedende mensen op een nogal willekeurige plek ter wereld. Zo redeneer jij dus. Je bent een slecht mens. Door en door slecht.

Heb jij protest aangetekend?
Ik wacht nog steeds op een demonstratie tegen zulke racistische uitspattingen gedaan door autochtone nederlanders ook waar jij toe behoort.

*** Dan kijk je niet goed genoeg, het barst van de antifascitische websties, groeperingen, demonstraties (stop de golf) en multiculti manifestateis. Sterker nog: in dit land gaat de politie achte dat soort klootzakken aan. Maar ja, dat WIL jij gewoon niet zie he? Jij wil kunnen blijven geloven in dat satanische westers gevaar...


Ik geloof namelijk ook helemaal niet dat de meeste nederlanders het met die aanvallen niet eens was, het succes van de LPF liegt er niet om.

*** Die staan op 4 zetels en de LPF heeft nog nooit opgeroepen dat soort aanvallen uit te voeren, niet eens iets wat daar op lijkt.

In de media is er slechts een fractie van protest geweest in vergelijking met de hetze tegen de islam.

** Tja, dat is subjectief. De ernst van 911 of Bali is namelijk voor ONS net even wat groter he?

bman
18-10-02, 15:42
Geplaatst door Shaheed
Nee, omdat hoe treurig ook voor onschuldige slachtoffers, deze oorlog rechtvaardig was. Als de Taliban Osama hadden uitgeleverd was het niet nodig geweest. De verantwoordelijkheid voor onschuldige slachtoffers ligt puur bij de Taliban en Al Quaida. Niet de rollen omdraaien.



Oke en nu mijn visie daarop, hoe treurig die vergeldingsactie op 11 september voor de onschuldige slachtoffers ook was , die aanslag was gerechtvaardigd.
Obl verklaarde in 1995 de amerikanen de oorlog en waarschuwde hen dat ze hen eenzijdige steun richting de illegale racistische apartheidsstaat van Israel moesten opzeggen.
Ook moesten zij hen soldaten laten vertrekken uit het heilige land , zo niet dan komen er actie's.
Dus de amerikanen hadden die hele aanslag kunnen voorkomen de verantwoordelijkheid daarvan ligt bij de regering.

Saoedie Arabie is een dictatuur en mensen kunnen helaas hen regering niet kiezen, de huidige regering houd de amerikanen de hand boven het hoofd en is dus helemaal niet een regering voor het volk.
Volgens onderzoek is 90% het met OBL eens dus kun je zeggen dat OBL de stem van de Saoedische bevolking vertegenwoordigd.

*** Dus als ik je maar op tijd waarschuw mag ik alles doen? Shaheed, ik eis nu dat jij ophoudt met het steunen van de moslims die waar ook ter wereld oorlog maken. Doe je dat niet dan mag ik morgen met een bom het einde maken aan het leven van 2000 nietsvermoedende mensen op een nogal willekeurige plek ter wereld. Zo redeneer jij dus. Je bent een slecht mens. Door en door slecht.

Heb jij protest aangetekend?
Ik wacht nog steeds op een demonstratie tegen zulke racistische uitspattingen gedaan door autochtone nederlanders ook waar jij toe behoort.

*** Dan kijk je niet goed genoeg, het barst van de antifascitische websties, groeperingen, demonstraties (stop de golf) en multiculti manifestateis. Sterker nog: in dit land gaat de politie achte dat soort klootzakken aan. Maar ja, dat WIL jij gewoon niet zie he? Jij wil kunnen blijven geloven in dat satanische westers gevaar...


Ik geloof namelijk ook helemaal niet dat de meeste nederlanders het met die aanvallen niet eens was, het succes van de LPF liegt er niet om.

*** Die staan op 4 zetels en de LPF heeft nog nooit opgeroepen dat soort aanvallen uit te voeren, niet eens iets wat daar op lijkt.

In de media is er slechts een fractie van protest geweest in vergelijking met de hetze tegen de islam.

** Tja, dat is subjectief. De ernst van 911 of Bali is namelijk voor ONS net even wat groter he?