PDA

Bekijk Volledige Versie : Bnet Mini rokjes Deel 8, Uitgaanseditie

Aboe
18-10-02, 23:38
Fetosha kijkt op haar GuesS-horloge (50 dirham) In de verte ziet ze al Aichakendiesja aanlopen met een groepje jongens achter haar aan.
Fetosha denkt bij haar eigen : What the Tagna doen die jongens bij haar terwijl ik hier sta?
Wiellie Wiellie hla mongooltjes van de schelde tax. Aichakendiesja loopt blij naar Fetosha
toe aan vertelt haar dat de jongens haar de hele tijd achterna zitten.
Fetosha kijkt haar jaloers aan en zegt tegen haar: "Ze wisten dat je naar mij toe zou komen! hihihihi"
Ze lopen door Hoog Cathrijne, en elke jongen die langs loopt plakt aan Aichakendiesja
Fetosha trekt aan haar riem zodat haar duncanbroek nog strakker gaat zitten.
Zehma mijn tagna is niet feskel? Aichakendiesja flirt met elke jongen die bij haar loopt.... Fetosha staat heel even stil om haar push up beha strakker te zetten...
ziet ze ineens op de rug van Aichakendiesja geplakt een brief met daarop geschreven: "Ik ben toe aan een nieuwe vriendje"... Wiellie Wiellie, a taboza!! Kijk
eens wat er op je rug staat geschreven

a legra, ze hebben je letterlijk genaaid mkoewed gewoon, net op het moment dat Aichakendiesja uit wil schelden ziet ze twee jongens in style voorbij lopen.
Ze hoorden de een zeggen, "kom a sahbie gaan effe cheken wat er te beleven valt op maroc.nl" dat klonk maar al te goed in de oren van Fetocha.
Aichakendiesja en Fetosha dachten niet eens na en pakten de hubba bubba uit de Almani tassen die ze twee weken geleden in Berverwijk hebben gekocht.
Fetosha kijkt Aichakendiesja zo van deze twee lekkere gozers kunnen we niet laten schieten chek mijn tagna dan, terrr wat wat ik heb maar maat 35-32 voor Duncan zehma is dat niet gatar awla.
De mannen houden toch van volle meiden, nou jah vol ben ik niet, ik ben sexy zegt ze tegen geloofwaardig tegen Aichakendiesja.
De twee heren beginnen op het prikbord van Maroc.nl te lezen en beginnen gelijk een toppic over :
Marokkaanse meiden hot or Not. Aichakendiesja en Fetosha kijken met een glimlach naar de heren waarna eentje zei ewa kifas??

dus snel inklokken en 1 Euro in de automaat gegooid die ze vanochtend uit de spaarpot van haar zusje heeft gestolen met mes scheef te houden in de gleuf.
De dames hebben een half uur de tijd om de heren zo gek te maken dat ze wat met Aichakendiesja en Fetosha gaan drinken.
Aichakendiesja en Fetosha zijn net aan het inloggen wanneer er een heer binnenkomt met een siekje de dames kijken de jongeman aan en beginnen te lachen,
die jongen was aan de telefoon en kon niks horen totdat een van de heren hem riep "he Aligathar!! hier a sahbie" riep Kidje Kapri hem toe, oh hier zijn jullie !! ewa kifas a drarie whssuppp Bakkie??? ewa katoesh a bro zegt Bakkie er gelijk achteraan.
ewa is er wat te spacen vandaag awla??? ah yah man BEESTEn spacen altijd jongen dat weet je toch!! kifas shie spacepartij vandaag awla??
Zeg wellaaaah dat je niet weet zegt Bakkie er gelijk achteraan, neeh man zegt Alighatar, op achtergrond horen ze TFIE A LEHNIEZ ik zei toch dat je moest wachten met geld erin gooien!! Nu is het voor niks weg!!
De heren beginnen een beetje te lachen waarna Alighatar gelijk vraagt waar en hoe en met er gefeest gaat worden vandaag,
Kidj Kapri geeft hem gelijk aan dat er vandaag een competitie strijd is tussen de Beesten en de [email protected] om 1 uur in de nacht verzamelen in binnen in "Get Down" Bakkie gooit de volgende motto aan"act correctly and Dress Corectly"
Waaaaaaaaaaahhh vanavond gaan die jongens uit WIJ MOETEN GAAN denk Aichakendiesja, he a boe elhantoeza we moeten vandaag gewoon gaan ik weet niet hoe jij denk!!!

Sjoefie, het is 5 uur... Jij gaat naar mijn huis bellen. Zoals de vorige keer. Zeg dat je van de Catering bent en dat ik moet werken, wahid nachtshift. en dan bel ik methetzelfde verhaal naar jou thuis toe.
Ayemaaaaaaaaa, wielie wiellie, Fetosha jij bent hier een prof in....
AloŽ, miet Babesh van hier. Goedenavond u spreekt met Kees van ************* Tolsteeg. Wilt u doorgeven dat Fetosha vandaag nachtdienst heeft. Neej, mijn dugter niet doet nachtdienst. Maar meneer ze verdient 200% extra! Plus eten is op onze kosten... Ahhh... dan is gutt. Ik zegge tegen haar. Adios! Dag meneer.

Vandaag de salsa in Get Down ayemaaa ymaaa inooooooo. Ik trek mijn sexiest pakje aan. Jij Aichakendiesja moet die ene zwarte rokje aan trekken en die puntschoenen.. Wiellie Wiellie... el fiesta vandaag.

Manie et roh met die falda? Wa Eyemaaaa, ik moet vandaag werken bij de 2e kamer in Dien Haag. Yallah rohie, oe tie Kok wahid boesa fe sfajef...
9 uur 's avonds en de twee dames staan buiten. Yallah bel eens anouar Scheeftand :nerd: om ons naar de stad te brengen.
Anouar Hoebinoooo, liefje, schatje, hlielef djelie!! Kemara djel soekar!!... Heb je zin om met twee chickies stoer te doen in je auto? Sjoef we blijven tot 12 uur bij jou in de auto, kun jij weer zeggen dat je chickies in je bmw 325 met Xenos lampen hebt gehad.. en wij zijn blij dat je ons in de stad afzet..
Yallah is goed, ik zie jullie achter bij de zwembad Den Hommel...

Waaahhh a hamka we hebben het voor elkaar gekregen we gaan vandaag shie feest actie doen met die lekkere jongens!! we moeten echt wel shiehasa versieren, wat wat zehma die chikies die daar zijn hebben een lekkere tagna dan die van mij pff ga ga schreewt Fetosha!!
Moet jij eens opletten vanavond zegt Aichakendiesja ik gooi mijn charmes erin en zeker weten dat ik shie wahied regel met shie nieuwe M3 dan kan Hamid Bouteklinkiek naar mij fluiten, chek yah BH die ik aan ga trekken wahied super beugel zodat mijn je weet goed naar voren komen.
Is dat alleeeesssss waahhh let jij maar eens op a Aichakendiesja je weet toch vorige week, was mijn neef uit Brussel op bezoek bij ons, ik had toen in zijn Bora gezeten en kijk in zijn CD hoes ik heb daarzi 30 Euro gevonden ik heb gewoon meegenomen en bentoen naar de H&M gegaan ik wist gewoon dat er iets zou gebeuren deze week.
Jah zo wat heb je ermee gedaan dan Fetosah?? die 30 Euro awla?? "Ja" je weet dat mannen geilen op string!! ik ga ze vandaag helemaal opwinden ik heb een G-String gekocht!! wellah?? jah wat dacht jij?? wat die chikies uit Amsterdam kunnen dat kunnen wij of niet dan?? wahhh jij bent een echt heloefa al mesgoeta!!
Safie safie geen bla bla we hebben met Anouar Scheeftand afgesproken dus opschieten a mel7hoeka zometeen gaat hij niet wachten dus opschieten opschieten omkleden we hebben nog anderhalf uur de tijd a Aichakendiesja.

oke we gaan eerst alles maar doornemen zodat alles goed verloopt safie Fetosha?
Oke 9 uur achter de zwembad Den Hommel rijden met Hamid Bouteklinkiek, Anouar Scheeftand tot 12 uur dan zet hij ons af in het centrum daar gaan we eerst naar shie cafeetje om te chillen en dan GET DOWN!!! die lekkere gozers versieren!!
safie.

Soefie we moeten ook nog Hubba Bubba kauwgom regelen he en ohjaa we moeten ook nog nummers uit ons GSM wissen zodat we zoveel mogelijk nummers kunnen regelen. Je hebt gelijk jij bent echt sneaky a Aichakendiesja dat ik daar niet eens aan dacht.
Beste wat we kunnen doen is naar mijn huis a Fetosha daar kleden we ons om en gaan we snel naar Zwembad.

Aichakendiesja en Fetosha lopen samen naar de bus en stappen snel in net op tijd gelukkig maar anders zouden we het nooit halen.
safie de dames tutten zich en vertrekken uit huis en lopen snel naar het Zwembad eenmaal aangekomen zien ze Anouar scheeftand al met cd's klooien zodat hij de hele avond met goede muziek rond kan rijden in Utrecht met twee chiks in zijn auto,
Anouar Hoebinoooo, liefje, schatje, hlielef djelie! HOEST MET JOU!!! ah goed goed hoe is het mijn twee engels (zehma player) goeedddd zeggen Aichakendiesja en Fetosha, ziedo stap in maar ik heb net die Licardo stoelen helemaaal schoongemaakt dus makeinshie shie rwina he ik moet morgen nog naar Amsterdam!!
Is goed houbie zegt Aichakendiesja, Anouar scheefstand start zijn MR 3 en begint heel rustig te rijden, de dames beginnen gelijk te gillen ewa zied 7tie elkash je hebt een BMW weet je nog!! maar anouar is niet van gister hij weet dat als hi gelijk de auto zijn max geeft dat die dan volgende week weer Bijboer is om hem te gaan maken, dus hij tuint daar niet in.

Clap your hands if you think your sexy TDNNN TDNNNN klinkt er uit de woofers van Anouar Scheeftand :nerd: Joejeoeoeoeoeooeeooe... yallah Joejoeoeeoeoeoeoeoeeo verschijnt er uit de hoebaboeba kauwende mond van Fetosha.
Brrrrrrrrrrt trrrrrrrrrrrt brrrrrrrrrrt hoort Anouar scheeftand terwijl hij zijn volume ergens op max. heeft staan. Ineens trekt hij aan zijn handrem waarna ze een graad of 360 draaien.. Waardoor Aichakendiesja een beweging maakt waardoor haar SpanishLooking Shirt van Jenniefier Lopez bij haar oksels scheurt. Wiellie Wiellie schreeuwt Fetosha... Code drie Code drie roept Anouar scheeftand erachter...
WAhhhhhh stelletje Kroed, wie van jullie twee heeft die scheet gelaten? Yallah miejek uit mijn BMW 325 met kalfsleren interieur.

5 seconden later staan ze voor de Halal Shourma zaak waar een turk werkt die ipv 6 kippepootjes altijd 4 in je bestelling doet. Langzaam begint het te regenen. De mascara van Fetosha druipt van haar gezicht af... Nail hail diend Maybelline-New York... Wiellie Wiellie, je hele mascara druipt van je gezicht af... De tranen verschijnen bij Aichakendiesja... Ineens begint Fetosha ook mee te huilen...
hihihihiih... wat lach je a mesgota? Je hebt zwart lipgloss a heks giert Aichakendiesja ineens. hahahahah, wiellie wiellie...
Gaan we liever naar huis? Yallah... we zeggen wel dat het kabinet gevallen is ofzo.. en dat we daarom niet hoeven te werken..

In combinatie met Crazy2000

fatiha elg...
19-10-02, 00:09
Hij is toffie, maar wel lang. Beter, kan je lekker doorlezen.

You have true talent Aboe.

Wasalaam fatiha

:strik:

fatiha elg...
19-10-02, 00:10
En doe wat aan je avatar

:maf2:

crazy2000
19-10-02, 00:12
Geplaatst door fatiha elg...
Hij is toffie, maar wel lang. Beter, kan je lekker doorlezen.

You have true talent Aboe.

Wasalaam fatiha

:strik:

50 % van Aboe en 50 % van CRAZY2000 ! ! !

maaaaaaaar maakt niet uit

fatiha elg...
19-10-02, 00:15
Geplaatst door crazy2000

50 % van Aboe en 50 % van CRAZY2000 ! ! !

maaaaaaaar maakt niet uit

okee jij ook dan maar je bent toppie en up for you.

En je bent leuk in je schrijven.

Ga zo door zou ik zeggen.

Maar zeg tegen Aboe dat ie wat aan zijn avatar moet doen, als je wil.

Kid Capri
19-10-02, 00:37
Hahahahahaha!...Aboe!...Yallah, kom me helpen met opstaan...Ik lig hier op de grond van het lachen...:haha:...Bnet Minirokjes wordt met het vervolg spannender...Ik kijk al uit naar het volgende deel...Top!...;)

Kidje:italie:.....

P.S. Crazy...'A hoofT' (Zo toG?..)...Goed gedaan, boyo!...:)

Couscousje
19-10-02, 00:49
Gatverdamme...

Willen jullie dat nooit meer doen? Mensen vanuit Wie sGrijft die blijft hierheen lokken...

Aboe, you know the deal... Je verhalen zijn bagger! Wat zeg ik? Bagger! Met een hoofdletter B!

Beter ga je gebruiksaanwijzingen of bijsluiters sGrijven...

Cc huppelt weer verder...

;)

crazy2000
19-10-02, 11:41
Geplaatst door Couscousje
Gatverdamme...

Willen jullie dat nooit meer doen? Mensen vanuit Wie sGrijft die blijft hierheen lokken...

Aboe, you know the deal... Je verhalen zijn bagger! Wat zeg ik? Bagger! Met een hoofdletter B!

;)

safie lees je ze toch niet!!

volgende x kopieer ik wel shie sex verhaal vanuit shei internet site voor jou dan :giechel: :maf:

gegroet een :boer:

PS Kidje yah jongen dat stond dat de prikkers erin staan hahahah A hoofT

Thug_Fatima
19-10-02, 11:47
wahaahahahhahaahhahaahahah :hihi: :hihi:

wallah jullie zijn top allebij crazy en aboe :duim:

ga door met jullie verhalen :boogie: :boogie: :boogie:

:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

Thug_Fatima
19-10-02, 11:49
trouwens ik verwacht ook een ramadam versie over aichakendiescha en fatosch :haha:

crazy2000
19-10-02, 11:59
Geplaatst door Thug_Fatima
trouwens ik verwacht ook een ramadam versie over aichakendiescha en fatosch :haha:

waa dat zekers je weet eerste dag van de ramadan ofzo, ah komt wel goed safie

Missy_maroclady
19-10-02, 13:25
Aboe en Crazy2000,
ik wil jullie ALLEBEI een groot compliment geven voor jullie verhaaltjes want als ik chagerijnig ben lees ik die verhaaltjes en ben ik gelijk weer vrolijk :p

thnxzzzzzzzzzzz

Souad
19-10-02, 14:35
Wederom een TOP-verhaal!
Klasse!
:fpetaf: Crazy en Aboe------> :duim:

MAGICA ARABICA
19-10-02, 23:35
wollah ik vond het NEP

:wat?!:

larissa
20-10-02, 00:15
Geplaatst door MAGICA ARABICA
wollah ik vond het NEP

:wat?!:

Tis ook geen reallife story..:o

Aboe:duim: hahahaha dat verhaal is droooooooooog:maf2:supergrappig...:)

crazy2000
20-10-02, 00:30
Geplaatst door larissa

Tis ook geen reallife story..:o

Aboe:duim: hahahaha dat verhaal is droooooooooog:maf2:supergrappig...:)

yak a vriendjespolitiek wacht maar volgende x terk ik aan die boskrullen van je :zweep: :zweep: crazy heeft de helft geschreven!!!

:ego:

Larissa = :duim:

Gegroet een :boer:

larissa
20-10-02, 01:42
Geplaatst door crazy2000

yak a vriendjespolitiek wacht maar volgende x terk ik aan die boskrullen van je :zweep: :zweep: crazy heeft de helft geschreven!!!

:ego:

Larissa = :duim:

Gegroet een :boer:

Whahahaha sorry sorry..inderdaadCrazy2000 you didn't disapoint me.....Echte beest.... kan ook al verhalen schrijven...:duim:

Wacht met spanning af op de volgende..:D

Hilaalia
14-11-02, 14:40
Geplaatst door Couscousje
Gatverdamme...

;)

Cc, je bent weer veel te kritisch, de rammeldarm doet je niet goed meid.

Aboe je verhalen zijn toppie, je valt alleen wel een beetje in herhaling..

ZwYgStErr
26-11-02, 12:32
Eerlijk gezegd vond ik dit verhaal veel minder. De andere Aboe verhaaltjes zaten technisch veel beter in elkaar. Maar het concept van het verhaal is op zich niet zo slecht...

Ik raad je (of jullie) wel zeker aan om door te gaan, weet zeker dat als je zo doorgaat dat je verhalen steeds beter zullen worden.

p.s. Waar is de duim-smilie? :confused:

naadje21
02-12-02, 14:28
In 1 woord geweldig En diegene die negatief zijn, voelen zich gewoon aangesproken. Ga zo door, hopelijk krijgen die meiden ook een keer in de gaten hoe ongelooflijk DOM en OPPERVLAKKIG ze zijn !!!!!!!!!!!!!!
keep on going!!!!!!!!1

MiSsY mArOc
10-12-02, 15:44
he wanneer komt er weer een vervolg op BNET MINIROKJES.
Ben echt benieuwd.

kamelya
12-12-02, 10:00
je verhalen zijn echt wel supper
ik heb tot nu toe al je verhalen gelezen
ik zou zeggen doe zo voort!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laat die zulke verhalen maar komen.
ze lijken zo echt
je kunt echt zeer goed vertellen.
BLIJVEN SCHRIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shahinez
12-12-02, 10:25
WALLAH katzjieboeha wallah,ik ben nog maar net een lid van maroc.nl, kat harfoe nog geen internet thuis, nog PRIMITIEF, maar wallah mijn applaus voor jullie schrijftalent, en wie weet wat hierna komt ya draries

KUSJES THalaw fie risankoem

SHahinez

fessia1986
26-12-02, 11:51
Hallo marokanen :kusgrijs:

Ik vind het maar een mager verhaal.Maar ik vind dat iedereen een kans mag hebben om zijn/haar verhaar te schrijven,want je wwet maar nooit wat er in de toekomst gebeurt.En in wat voor manier de verhaal verandert.Maar ik wens iedereen een lekkere vakantie toe.En ga eens snel verder met je verhaal,want ik ben nieuwsschierig wat er gaat gebeuren.(ik vind dat die marokaanse meisjes die haast naakt over de straat lopen de slechte voorbeeld geven,en daardoor de nl-ders slecht over ons gaan denken.Ik vind dat iedereen zelf mag bepalen wat zij dragen maar denk wel hoe andere mensen over je gaan denken. dit is mijn mening.wat vinden jullie?)

ok thanx voor het lezen en veel suc-6 :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

kusjes van fessia

senna20
26-12-02, 21:19
ECHT een goed gevoel voor humor zeg!!! Ik lag in een deuk van het lachen! :lachu: :melig: :lachu:

Aboe en Crazy2000: YOU ARE THE BEST!!! :duim: :duim:

Maar wanneer komt het volgende deel?? :knipoog:

bouchratamazigt
10-04-03, 10:31
salam aboe.
ik hoop dat alles goed is met jullie.
ik heb een vraag, maar jij Aboe moet het niet verkeerd opvatten oke?? hoe kun je zoveel tijd hieraan besteden?? verveel je je dat je zo veel tijd aan deze onzinnige woorden besteed?? ik heb een stukje van je verhaal gelezen maar eerlijk gezegt ben ik nog nooit zo iemand tegen gekomen die zo is als jij in je verhaal beschrijft. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hier niet om kan lachen en mochten die meisjes wel degelijk bestaan kan ik er ook niet om lachen want die verlagen zichzelf alleen maar en het ergste is dat jij jezelf hiermee ook verlaagt.
kijk ik wil je niet beledigen maar wat mij opvalt bij sommige mensen die zo praten over andere mensen is dat ze zo praten om zichzelf vaak hoger te doen lijken. dus met andere woorden ze willen niet naar hun eigen fouten kijken maar kijken naar de fouten van een ander zodat de aandacht niet op hun wordt gevestigd maar op de ander.

en er zei ook iemand dat als je hier negatief op reageert dat je je aangesproken voelt. maar nee lieve zuster ik voel me absoluut niet aangesproken maar ik vindt gewoon niet dat je zo moet praten over die mesijes die mesijes zijn onwetend en inshallah zullen hun ogen een keer geopend worden. ik vind het gewoon onacceptabel om over mensen te roddelen en ik weet dat je nu gaat zeggen dat dit geen roddelen is maar er bestaan vormen van roddelen ikz al ze hier onder voro je opnoemen:

een mens roddelt omdat ze:

1. Vriendelijk zijn en mee gaan met zijn vrienden. Hij denkt dat als hij ze bekritiseert, ze hem niet meer zullen mogen.

2. Iemand willen terugpakken. Hij bozer hij is over iemand des te meer hij geniet van laster over hem.

3. Je eigen positie willen verhogen door die van een ander naar benenden te halen en zijn positie aan te vallen.

4. Spelen en grappen; het kan zijn dat hij anderen aan het lachen wil
brengen door andere mensen te imiteren.
(en hier wil ik mijn nadruk opleggen wat betreft je verhalen)

5. H'asad (jaloezie) Als mensen een man prijzen, zegt hij, 'Er mankeert dit en dit aan hem, en ik ken hem beter dan jou.' Hij ziet geen andere manier om de persoon, waar hij jaloers op is, te pakken te krijgen behalve hem zwart te maken en hem te bekritiseren.

6. Te veel vrije tijd hebben en je vervelen, zodat je nergens anders je tijd mee kan vullen, dan het noemen van de tekortkomingen van mensen.Dit komt doordat hij zijn tijd niet gebruikt om Allah te aanbidden. Er zijn meer verplichte taken dan tijd om ze uit te voeren. De salaf was gewoon te zeggen, "Als je niet je nafs (begeerte) bezighoudt, dan zal het jou bezighouden."

7. Mee proberen te gaan met je baas of manager in het zoeken naar fouten van een medewerker, die hij niet mag, zodat hij in de gunsten van hem verwerft. Denk er maar eens aan: Je begeeft je onder oneindig veel mensen, familieleden, vrienden, leraren en buren daarbij inbegrepen. Wees op je hoede opdat je ze morgen samen met jou voor Allah ziet staan, en je ziet je vrienden en geliefden vergoeding zoeken voor het zwartmaken van hun eer, waaraan jij ze hebt blootgesteld.

Allah
zegt (interpretatie van de betekenis roddelen):

"Zou iemand van jullie het vlees van zijn dode broeder willen eten?"
(Al-H'oedjoeraat 49:12). dit verwijst naar menselijk vlees met betrekking tot roddelen.

bouchratamazigt
10-04-03, 10:39
en wat ik er nog bij wil toevoegen is dat je je niet beledigt moet voelen nog benadeelt. want het is niet mijn bedoeling om je af te kraken noch is het mijn bedoeling om een felle discussie aan te wakkeren hierdoor maar ik wil gewoon dat de mensen eens een keer goed nadenken voordat ze iets zeggen.
wasalam

Aboe
11-04-03, 14:30
Geplaatst door bouchratamazigt
salam aboe.

en er zei ook iemand dat als je hier negatief op reageert dat je je aangesproken voelt. maar nee lieve zuster ik voel me absoluut niet aangesproken maar ik vindt gewoon niet dat je zo moet praten over die mesijes die mesijes zijn onwetend en inshallah zullen hun ogen een keer geopend worden. ik vind het gewoon onacceptabel om over mensen te roddelen en ik weet dat je nu gaat zeggen dat dit geen roddelen is maar er bestaan vormen van roddelen ikz al ze hier onder voro je opnoemen:

een mens roddelt omdat ze:

1. Vriendelijk zijn en mee gaan met zijn vrienden. Hij denkt dat als hij ze bekritiseert, ze hem niet meer zullen mogen.

2. Iemand willen terugpakken. Hij bozer hij is over iemand des te meer hij geniet van laster over hem.

3. Je eigen positie willen verhogen door die van een ander naar benenden te halen en zijn positie aan te vallen.

4. Spelen en grappen; het kan zijn dat hij anderen aan het lachen wil
brengen door andere mensen te imiteren.
(en hier wil ik mijn nadruk opleggen wat betreft je verhalen)

5. H'asad (jaloezie) Als mensen een man prijzen, zegt hij, 'Er mankeert dit en dit aan hem, en ik ken hem beter dan jou.' Hij ziet geen andere manier om de persoon, waar hij jaloers op is, te pakken te krijgen behalve hem zwart te maken en hem te bekritiseren.

6. Te veel vrije tijd hebben en je vervelen, zodat je nergens anders je tijd mee kan vullen, dan het noemen van de tekortkomingen van mensen.Dit komt doordat hij zijn tijd niet gebruikt om Allah te aanbidden. Er zijn meer verplichte taken dan tijd om ze uit te voeren. De salaf was gewoon te zeggen, "Als je niet je nafs (begeerte) bezighoudt, dan zal het jou bezighouden."

7. Mee proberen te gaan met je baas of manager in het zoeken naar fouten van een medewerker, die hij niet mag, zodat hij in de gunsten van hem verwerft. Denk er maar eens aan: Je begeeft je onder oneindig veel mensen, familieleden, vrienden, leraren en buren daarbij inbegrepen. Wees op je hoede opdat je ze morgen samen met jou voor Allah ziet staan, en je ziet je vrienden en geliefden vergoeding zoeken voor het zwartmaken van hun eer, waaraan jij ze hebt blootgesteld.

Allah
zegt (interpretatie van de betekenis roddelen):

"Zou iemand van jullie het vlees van zijn dode broeder willen eten?"
(Al-H'oedjoeraat 49:12). dit verwijst naar menselijk vlees met betrekking tot roddelen.

Ik heb hier geen reactie voor.. Ik word het zat met jullie.

Sureya
03-05-03, 18:23
Geplaatst door Aboe
Ik heb hier geen reactie voor.. Ik word het zat met jullie.

:hihi:

Aboe
08-10-03, 16:48
Geplaatst door Sureya
:hihi:

:p

missoililly
18-10-03, 21:05
jullie zijn lauw a aboe en ..??? ga alstublieft door ~x~chaimae :boogie: :boogie: [COLOR=orangered]

diditmyway
29-10-03, 15:00
hee hoe is t

mtiwia
28-11-03, 21:56
hahahah hij is kapot goed :duim:

zo dat er zulke meiden bestaan tfoeeeeee

chilem mtiwia

ww40
03-12-03, 22:33
kan het ff normaal

gekke riffi
07-12-03, 18:43
Good Good :hihi:

Waar gaat het heen met met de verrachte aarde
als de chiks niet meer denken aan de normen en waarden .. :duivel:
het is tog helemaal te gek voor woorden, ik kan we wel 1 voor 1 vermoorden :maffia:
zulke wijfen horen gewoon in de lkoezina thuis, zo niet, dan in de eljehenemm ..... Burn bitches you all deserve the die !!!

De hartelijke groeten :zwaai:

M.

ouarda-ward
09-12-03, 10:31
sommige wijfen zijn echt tfoe man echt kahba's geen normen en waarden voor hun zelf korte truitjes en kleine minie rokjes en strakke broekjes om hun kontje heen (hesjek) ze hebben geen zelfrespeckt dan vergeet maar domme hoeren dan verdien je dat ook niet van een ander en dat krijg je dan ook niet dit voor hun :vingers:

schatje17
10-12-03, 09:46
Geplaatst door ouarda-ward
sommige wijfen zijn echt tfoe man echt kahba's geen normen en waarden voor hun zelf korte truitjes en kleine minie rokjes en strakke broekjes om hun kontje heen (hesjek) ze hebben geen zelfrespeckt dan vergeet maar domme hoeren dan verdien je dat ook niet van een ander en dat krijg je dan ook niet dit voor hun :vingers:

Tzzzzz wat zegt een rokje of een strak truitje over de persoon zelf joh achterlijk koei!! Je moet niet zo snel het woordej kehba zeggen als je zelf niet eens weet wat het inhoud lompe drol!!

En nou beter ga jij jezelf verwijderen van hier want je praat namenlijk alleen maar p0ep :vingers:

mimatie
11-12-03, 10:31
kkidnnend[SIZE=1]

mimatie
11-12-03, 10:41
Mensen,

Waar gaat deze wereld nu naar toe?? Ik wil jullie allemaal even mijn mening geven hoe ik over Mini Rokjes denk. ik vind dat de dames die met Mini rokjes lopen een schande voor de Islam. Schoonheid zit van binnen en niet van buiten, dus dames loop a.u.b niet te koop met jullie lichaam, dat is het allemaal niet waard. Ik heb een aantal andere reacties van dames gelezen en daar zijn de meningen een beetje verdeeld, de ene helft zegt dat het niks uitmaakt en de andere zegt weer dat het een schande is. De meeste dames die geen problemen hebben met Mini Rokjes reageren met woede, even advies voor jullie ZAND EROVER, ZAND EROVER, het maakt ons niet uit hoe je erbij loopt. We zijn geen familie of vrienden van je, dus we kunnen niet beslissen wat je wel of niet aantrekt, maar a.u.b denk een beetje aan je GELOOF EN JE CULTUUR.

Groetjesss

Mimatie

chaima262
12-12-03, 23:55
salaam

mensen aub waar gaan we naartoe. mensen bedek aub jullie lichaam.de schoonheid van een vrouw zit binnenin en dit is het belangrijkste. wij meisjes moeten zich niet mooi maken zodat een jongen naar je zou kijken, d as allemaal niet nodig. de dag des oordeels zullen er allerlei vragen gesteld worden, en dan :traan1: dus mensen aub laat je niet mislijden door een andere persoon. de dag des oordeels zal jij er alleen staan en dan. mensen de wereld zal vergaan dus denk eraan wanneer je je nogan nochaland gekleed bijloopt er is een haadit dat zegt wanneer een mannelijk geslacht na je kijkt wanneer je er nogal ........ gekleed uitziet het alsof is dat je starfellah met hem gedaan hebt wat verboden is in de ilslam. Dus mensen aub respecteer jullie lichaam hou van jullie lichaam door het te bedekken. er is ook een haadith dat zegt "de goeien voor de goeie, en de slechte voor de sclechte" Dus denk er aan jullie lichaam te bedekken en het te bewaren voor jullie toekomstige man incha allah.

allah weet het best.
chokrane om het tekst te lezen
jullie zuster in de islam uit belgie

muslima86
13-12-03, 22:44
salaam alikoem wr wb
Zie meisjes waarom moeten jullie korte rokjes aandoen? Om aandacht te krijgen van de gasten??? Zie die jongens die lachen jullie uit.. die jongens zullen nooit zo'n meisjes respecteren das gewoon om hun tijd te spenderen, maar ze zullen later incha-allah met een goei meisje trouwen dat van thuis is en haar lichaam bedekt... Daarom meisjes laat jullie niet misleiden door deze wereld das gewoon de shetaan jullie denken das een prachtige wereld maar das gewoon een leugen de echte wereld moet je nog zien en meisjes jullie moeten weten das zoals een test, maar deze test kan je maar 1 keer doen das ni zoals van mag ik da nog eens herdoen safi das te laat dan... en je staat er helemaal alleen voor... dus aub doe er iets aan voor het te laat is!!! En ik wil alleen het beste voor jullie want jullie zijn mijn zusters in de islam...

Respect

vraagteken
15-12-03, 16:58
Geachte dames,

Willen slechts die dames zich zo kleden wiens lichaam het toelaat om zich zo te kleden!!!
En wat minstens zo schokkend is, is het dragen van hijaab in combinatie met een half kilo "plamuur" en een te strakke rok. Zijn achterwerken dan echt gevoelloos dat ze iedere dag weer een wurggreep overleven?

Denk ook eens aan een ander!! Ik moet het helaas aanzien. Als dit zo door blijft gaan word ik waarschijnlijk blind en kots ik nog een keer mijn ingewanden uit!!

Please draag bedekkende kleding!!

dzjeja
16-12-03, 10:58
Geplaatst door gekke riffi
Good Good :hihi:

Waar gaat het heen met met de verrachte aarde
als de chiks niet meer denken aan de normen en waarden .. :duivel:
het is tog helemaal te gek voor woorden, ik kan we wel 1 voor 1 vermoorden :maffia:
zulke wijfen horen gewoon in de lkoezina thuis, zo niet, dan in de eljehenemm ..... Burn bitches you all deserve the die !!!

M.

dat zal ik je eens zeggen,en ook nog eens uitleggen!
de wereld gaat verloren,
de wereld is verdoemd,
als ik zoiets aan moet horen,
en er niks aan kan doen.
want ji bent hulpeloos,hopeloos,hatelijk en dom
maar ach,wie geeft erom.

'mensen' zoals jij moeten er ook tussen zitten,om de goede van de slechte te scheiden!!!!!!!!!!1

ps.jij bent niemand,om te oordelen.jij bepaalt niet wie naar de djena of de eljehenem gaat!!!!!!!!!!(ondanks dat heb ik verder niks tegen jou,want ik ken je niet) :strik:

dzjeja
16-12-03, 11:05
Geplaatst door mimatie
Mensen,

Waar gaat deze wereld nu naar toe?? Ik wil jullie allemaal even mijn mening geven hoe ik over Mini Rokjes denk. ik vind dat de dames die met Mini rokjes lopen een schande voor de Islam. Schoonheid zit van binnen en niet van buiten, dus dames loop a.u.b niet te koop met jullie lichaam, dat is het allemaal niet waard. Ik heb een aantal andere reacties van dames gelezen en daar zijn de meningen een beetje verdeeld, de ene helft zegt dat het niks uitmaakt en de andere zegt weer dat het een schande is. De meeste dames die geen problemen hebben met Mini Rokjes reageren met woede, even advies voor jullie ZAND EROVER, ZAND EROVER, het maakt ons niet uit hoe je erbij loopt. We zijn geen familie of vrienden van je, dus we kunnen niet beslissen wat je wel of niet aantrekt, maar a.u.b denk een beetje aan je GELOOF EN JE CULTUUR.

Groetjesss

Mimatie

mimatie als je er echt zo over denkt wat doe je moeilijk dan over mini-rokjes??!als je echt vindt dat het innerlijk telt,dan kan het je dus niet schelen hoe anderen zich kleden...waarom discusieer je dan mee,als ik vragen mag?waarom vind je het een schande als ze er zo bijlopen?
Verklaar je nader!!! :fpotver: :strik:

mimatie
16-12-03, 16:51
hey chaima,

Moet je eens ff luisteren, als jij er als een h...rje wilt bijlopen, moet je het zelf weten. Ik geef mijn mening hoe ik over mini rokjes denk. Ik zeg niet tegen jou dat je het moet doen, daarom discussieren we ook. Vraagje je aan jou. Hoe denkt jou familie erover als jij in een mini rokje zal lopen(misschien doe je het al, maar dat terzijde)?????

P.s. denk a.u.b. een beetje aan je eigen waarden :baard:

Ik hoop dat je nog reageert

Groeten

*~Lady-C~*
17-12-03, 12:06
hahahhahahhahahhahhahahah e jemma wat voor wijfen zijn dat dan hahahhahah :D :D :D

mimatie
18-12-03, 07:48
Ewa lady*c,

Zulke dames heb je er ook bij lopen :dood:

lelathamoe
18-12-03, 12:58
Mensen doe toch allemaal niet zo serieus het is maar een zelf verzonnen verhaal!

saida1990
19-12-03, 11:09
hey waar blijft het verhaal

ewaaaaaa heij is strak kapppppppppppppppuuuuuuuut

om te lachuuuuuuuuu

kom op laat ons je verhaal af lesen

(k) (l)

leef je nog eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

laat ons weten waneer jij het gaat af makuuuuuuuuuuu
'
eeeey lieverd jij hebt talent!!!!!!!!

so give me ya story

go aboe go aboe!!!!!!!gooooooooooooo abou!

*~Lady-C~*
19-12-03, 12:26
Geplaatst door mimatie
Ewa lady*c,

Zulke dames heb je er ook bij lopen :dood: das waar:D:D thalla *~Lady-C~* :kusgrijs: :hihi: :hihi:

saida1990
20-12-03, 12:34
yooooooooooooooooooooo waar blijt die goeie verhaal ik wagt al een dag ik kan niet ,meer wagten mijn geduld raakt op luister ik ben je grootste fan

so give me the story

ow wil je hem langer maken.
het is niet dat ie kort is maar ik wil hem gewoon helemaal lezen ik heb hem wee keer over nioeuw gelezen geef me die verhaal nu dit is een bevel nuuu

jij hebt talent aboe ga zo dooooooooooooooor

ilove you

god bless aboe!!!!!!!!!!!!!!!! THALA FIL RASEK!!!!!!

WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ WILLEN EEN VERHAAL WIJ

saida1990
21-12-03, 19:32
hallo wanneer krijgen we je verhaal sorry mijn geduld raakt op

ik wil de verhaal lesen helemaal ik wil hem nu ik wagt al een week geef me je verhaal ik ben heel erg benieuwd naar je verhaal

WE WANT MORE
WE WANT MORE
WE WANT MORE
WE WANT MORE (k) (L) :)
WE WANT MORE
WE WANT MORE

GO ABOE GO ABOE GOOOOOOOOOO ABOE

IK BEN JE GROOTSTE FAN ONTHOUD DAT ASJEBLIEFT ABOE KOM SNEL MET JE VERHAAL!!!!!!!!!!

IK VIND HET EEN TOPPER!!!!!!!!!!!1

nadorgirl87
23-12-03, 20:52
Wallah je hebt helemaal gelijk. Ga door met je verhalen. Groetjes xxx veel liefs nadorgirl

gekke riffi
25-12-03, 13:30
Mocht er zulke wijfen bestaan, dan ben ik niet degene die over hun oordeelt,dus van mij mogen ze lekker hun gangetje gaan :vingers:
pas als we dood gaan realiseren ze zich dat ze he-le-maal fout zaten ......ALLAH AKBAR

hartelijke groetjes :zwaai:

M.

Imaane
29-12-03, 19:47
het verhaal leest voor geen meter :maf3: .... in het vervolg graag ff in abn

thalla :jumping:

noreaga
29-12-03, 20:10
ik vind dat sommige mensen echt zeuren over die shit met mini rokjes ensoww als mensen die willen dragen laat ze dan dragen dan kunnen ouders niks zeggen of familie of vrienden of haterzz buiten al zou allah dat niet willen dan straft hij later wel die mensen die dat doen als dat niet mag want mensen maken van de islam een spelletje en dat is niet goed let eerst goed op je zelf dan pas op anderen en ojah ik ben geen meisje maar toch ik vind onzin waar mensen over discuseren bij deze bedenk voortaan wat beters thalla fi rasek en peace to all of jah

gekke riffi
29-12-03, 23:53
Groot gelijk heb je Noreaga :duim: ...... mijn complimentjes

M.

DinaGhzala
02-01-04, 08:36
Salaam Alaykum wr wtb El ikhouan,

Mensen, mensen gaat er niet om hoe een meisje eruit ziet.
Maar hoe ze zich gedragen!!!!

Als een meid nou bedekt erbij loopt, betekent dit dan dat het een goed meisje is???
nee toch?? dacht het ook niet.
En als een meid zich uitdagend Kleed, will dit zeggen dat ze meteen uitschot is?????
Neeen, dacht het ook niet!!!!
Het gaat erom hoe een meisje zich gedraagt!!

Kleding zegt niets!!!!!!!!!!

Het gaat erom wat eronder zit en de manier van denken van die persoon.

Nou ik oordeel niet, heb wel genoten van je verhaal!!!

Wa Aalaykum salaam wr wtb

thaiboxter
02-01-04, 15:18
wooooooooooooooooooooow check this out!! deze is dopeeeeee gek!! hij is van my sistaaaaaaaaaaaaaa

Sommige meiden zijn schande voor mens en dier!!

Het zou aan mijn ogen kunnen liggen ofzo, maar als ik op Hoog Catherijne in utrecht kom dan zie ik maar 2 dingen: die mooie sultan schoenen en alle soorten make-up van Esteť lauder tot aan afgeprijsde Aldi make-up. elk meisje is weer anders gekleed het lijkt wel carnaval. elk meisje wil er beter uit zien dan de ander ze besseffen alleen niet dat het er echt niet uitziet!! ik durf er een wedje op te leggen dat als ze net zo gek waren op koran leren als op die mode en make-up shit dat ze de koran al 60keer hebben gelezen EN geleerd. en laten we het maar helemaal niet hebben over die kilo's parfum!! ayaaaaaa siedie rassolah, heilige god die meiden ruik je van een kilometer afstand. je ziet mij ook helemaal wazig kijken als weer es zo'n mislukte samira sa3eed langsloopt...zodra de lopende Douglas al weer is doorgehuppelt kan ik eindelijk weer normaal adem halen! en die kleding die combinaties serieus het is allemaal echt heel mooi wallah echt het heeft stijl P-RA-C-H-T-I-G! maar dat staat toch niet bij een islamitisch meisje? waarom al die strakke broeken en truitjes met openingen tot aan je maag! ewa ze3ma wij marokanen volgen alleen die hollanders laat hun es een oerouderwetse tezjedebt aan doen met zo'n mooie hoofdoek erbij.haaaaa nee he!! tuurlijk niet zij hebben hun eigen geloof alleen wij doen net als ezels onze geloof, normen en waarden in de steek laten. ik weet wel voor 100% zeker dat als armani morgen op de proppen komt met de nieuwste tezjedebt dan zo'n mini ding ofzo, dat elk meisje op deze hele gare aardkloot hetzelfde gaat doen!! want suzanne die houdt van de multiculturele samenleving en ze trekt zo'n ding aan!!
je kan je wel modieus kleden maar niet zo strak he! halloooooo je zit niet een dwangbuis!
en als je dan begint over de islam dan worden ze nerveus hoor!! het eerste wat ze zeggen is HET GELOOF ZIT VAN BINNEN!! ik hou van mijn geloof. en dan ook met zo'n irritante piepstemmetje erbij oohh om gek van te worden. ach jah sorry ik zag het niet dat het vanbinnen zit!!en dan komen ze ook nog met van die nog zieligere iedeen aankakken als: ik ga pas hoofddoek dragen als ik ga trouwen!! tzzzzz alsof je het voor je man doet hij gaat straks niet mee je graf in als 3azrajen je komt halen je doet het voor allah a mensen!! saffie hoofddoek niet? wagga haal dan ALLEEN MAAR chen 10 cm plamuur van je gezicht en trek wat wijdere kleding aan!! dan start je al een goed begin!ewa jah he...mohammed (VZMH) spoorde ook alle vrouwen aan om vooral half bloot te lopen. en dat kroezige haar dat je van allah (SAW) heb gekregen te stijlen en hij adviseert je ook nog om het niet met de strijkbout te doen want dan beschadigen je haarzakjes!! en oja..in koran staat ook nog vermeld dat je de nieuwe dag creme van max factor moet gebuiken voor dat je de foundation van Chanel gebuikt. voor een uiterst natuurlijk resultaat, omdat je het waard ben!!! Ja toch? staat toch allemaal in het heilige boek? oohh niet? maar waarom al die diesel broeken en al die verflagen? oohh wacht ik heb hem!! nee geen jongen...maar die onnozele trieste ideeen...jullie zijn bezig met integratie!! net als ze3ma jennifer lopez en jessica uit je klas!! a die gaan allemaal enkeltje hel en jullie denken maar dat jullie wat zijn!! allemaal richting thiemesiet. ey met alle respect hoor als jij straks wil liggen barbequen ey succes dan ik adviseer je gebruik een hoge factor!
want ohh je zou maar es zonder je 12 lagen de deur uit gaan ik denk dat geen hond naar je kijkt!! hhaha ik lach me altijd kapot van binnen als ik weer es wat moet halen voor me moeder en ik loop heel gaar met me trainingsbroek, trui tot aan me knieen , hoofddoek scheef en capuchon op door de stad loop. hahah al die blikken op mij gericht heel verschrikt denken ze: DAAAMNN HOE KEN ZE ER ZO BIJ LOPEN? ach jah zoiets heet SCHIJT AAN DE MAATSCHAPPIJ!!
en toch heb ik ergens echt wel bewonderding voor die meiden. ik begrijp nog steeds niet hoe ze het voor mekaar krijgen om zo perect op school te komen zonder telaatbriefje!! echt een prestatie. lukt mij echt niet!!!! volgens mij staan ze ook om 5 uur op, nee niet om lefzjer te bidden maar om hun gezicht toonbaar te maken. want onze Fatosh Lopezzen weten niet dat je elke avond die kalkaanslag en plamuur moet verwijderen!! en jah dan ben je een tijdje bezig he. en in plaats van boeken mee nemen ze hun liefdevolle toilet tas mee!! met van alles en nog wat erin...terpentine, verfverdunner, grote kwast, kleine kwast, dikke kwast, dunne kwast, rode verf, blauwe verf, gele verf...aah men het lijkt wel praxis!!
maar waar ik dan het meest verbaasd over sta is als ze zeggen 'euhh jongens van utrecht ook!!' 'ze hebben geen manieren'
nee jij wel dan? is niet zo gek he als je zelfs je stringetje die je niet hoort te zien door je broek heen ziet, dat hun allal en kadour daar beneden op gaat reageren! dat doe je allemaal zelf als je er gewoon normaal beschaafd bij loopt dan hebben ze vanzelf respect voor je en zie je ze ook niet bij je in de buurt komen. echt jonge he die meiden maken mij echt paraaaaaaa vooral als ze zeggen:'jah en meiden met een hoofddoek zijn nog erger!!'
ik vervloek het eerste meisje dat gezien is met een sigaret en dat een hooffdoek draagt, want nu hebben deze girlss ze3ma een reden om ook over ONS te praten! nou schatjes ik weet dat veel meisjes hun hoofddoek af en doen en daarna doen wat ze willen en dat er ook meisjes zijn die niet eens moeite doen om die hoofddoek af te doen maar dat zijn er veeeeeel minder dan degene die geen hoofddoek dragen. met alle respect hoor jullie hoeven je niet aangevallen te voelen wat ik hiermee wil duidelijk maken is dat het niet goed gaat met deze wereld als ik zo om mij heen kijk. ik bedoel waar gaat het in hemels naam heen met de aarde? na3lie shaitan zeg **** you tegen al die meisjes die je proberen op het slechte pad te brengen en vertrouw op allah. en ik geef jullie aan 1 kant ook groot gelijk het heeft ook geen nut om een hoofddoek te dragen als je nog meer blowt dan heel utrecht bij elkaar!! ondanks deze preek ahahah hou ik toch van jullie en wil ik alleen het beste voor my sista's!! just trust on ya self and on allah en dan kom je er wel. ey latersss xxxislamietje

wahhahahahahaha cker dopeeee one loveeee

hashiesh
02-01-04, 15:25
WAAR GAAT DEZE WERELD TOCH HEEN
ALS IK NOG VANAF VANDAAG 1 VERHAAL LEES OVER MAROKKAANSE MEISJES DIE weer DE SLOERIE UITHANGEN , DAN SLOOP IK ZE ALLEMAAL WANT IK BEN HET ZAT.

saida1990
02-01-04, 16:24
thaiboxer fucking goed verhaaaaaaaaaaaal egt goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

waaaaaaaaaaaaar blijft god verdomme die vrhaal van bnet mini rokjes ik ben het langzamerhand zat!!!

allah hopelijk is aboe niet dood yarbi heb ik niet aangedacht lah ye toeb h3lih!

ookal ken ik hem niet!

zeg ik toch lah ye toeb h3lieh!!!!!

mensen ik denk dat we geen verhaal meer krijgen van aboe!

maar ik w8 wel

aboe als je dit leest moet je reageren!!!!!!!!

aboeeeeeee reageer asjeblieft!!!!!!!!!

Aboe
04-01-04, 02:23
Geplaatst door saida1990
thaiboxer fucking goed verhaaaaaaaaaaaal egt goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

waaaaaaaaaaaaar blijft god verdomme die vrhaal van bnet mini rokjes ik ben het langzamerhand zat!!!

allah hopelijk is aboe niet dood yarbi heb ik niet aangedacht lah ye toeb h3lih!

ookal ken ik hem niet!

zeg ik toch lah ye toeb h3lieh!!!!!

mensen ik denk dat we geen verhaal meer krijgen van aboe!

maar ik w8 wel

aboe als je dit leest moet je reageren!!!!!!!!

aboeeeeeee reageer asjeblieft!!!!!!!!!

Hahaha!

Hamdoelilah ik leef nog. En ik heb genoten van je reacties.. Gewoon prachtig! Ik zal de andere bnet mini rokjes snel plaatsen.

Groetjes!!!

saida1990
04-01-04, 14:29
bedankt voor je reactie gelukkig je leeft nog dat was lang geleden waalah hila!!:duim:

hahah maar bedankt voor je complimentjes!!!:nijn:

:regie:aboe we wachten op de tweede deel!

kom snel met je verhaal!!!

en hopelijk dit keer krijgen we een langere stuk van je verhaal!!!

doeiii love ya :Iluvu:

aboe laat me niet lang wachten!:hihi:

tetouaniadikra
04-01-04, 21:42
Het klinkt allemaal ongeloofwaardig maar helaas is dit wat je ziet,
Als ze het nu nog nite doorhebben :confused: :fplet: :fplet: dan is er wat mis.. :fplet:
mohim ga maar lekker door ik heb me eigenlijk wel geamuseerd :alien:

Adios

saida1990
07-01-04, 17:40
tuurlijk is het strak maar aboa snel een beetje ik ben je number 1 fan

Halouma
09-01-04, 13:06
Heej Abou,

Je moet echt weten dat ik bij je verhaal helemaal in een deuk lag, gewoon hilarisch! Jongen je hebt gewoon talent. Mijn advies is om er wat mee te doen, en dit is een begin.
Voorlopig blijf ik alles van je lezen en ben ik je grootste fan.
Schrijf je snel weer iets???

Veel succes en veel liefs, Halouma

miss_marocia
09-01-04, 18:25
hee mensen doe alsjebliefd normaal het is maar een verhaal je hoeft je woede er niet op te reageren . er zijn meiden die zo denken als deze meisjes maar allah zal hun wel straffen jullie doen wel heillig maar weet je niet dat allah heeft gezegd dat oordelen over ander mensen ook haram is . het is allah's keus om hun te straffen en niet die van jullie (nu praat ik over die meiden die net als die meiden zijn van het verhaal)
maar alsjebliefd trek je nietsaan het verhaal als je het leuk vindt lees je het zo niet dan ga je maar naar een andere verhaal!!

ps: schrijfers trek jullie er niks van aan en ga gewoon verder!!!!

mazdouline
23-01-04, 12:35
Ik begrijp echt waarom iedereen zo drukt doet om meisjes die minirokjes dragen. Trouwens gaat het jullie wat aan? Worden jullie daarvoor later er voor gestraft op dag des oordeels? Volgens mij niet hoor! Let alsjeblieft op jullie zelf en niet op andere mensen. Ga wat nuttigs doen in plaats van meisjes afkraken waren jullie volgens mij heel erg jaloers op zijn. Wat ik denk die meisjes die het afkraken die zelf meestal heel lelijk zijn en niet kunnen om gaan met het feit dat die bnet mini rokjes er veel beter uit zien dan hun. Volgens mij hebben ze een minderwaardigheidscomplex! Ik voel me zeker niet aangesproken door de onzin verhalen die je schrijft. By the way jongens die te snel meisjes hoeren noemen die zijn eigenlijk zelf hoeren. Ze gaan elke dag met een verschillende meisjes naar bed. Ik ben bang tegenwoordig om met een Marokkaanse jongens te gaan trouwen voor dat je weet ben je dan met besmet met aids of zo. Als ik dan zal gaan trouwen moet mij man eerst een test doen dan pas komt er een huwelijk!!! Dus alsjeblieft let op jullie zelf en dan pas op andere jongens en meisjes.

E.M.R.
23-01-04, 13:54
Ja waar wordt zo moeilijk over gedaan?

Geplaatst door hashiesh
WAAR GAAT DEZE WERELD TOCH HEEN
ALS IK NOG VANAF VANDAAG 1 VERHAAL LEES OVER MAROKKAANSE MEISJES DIE weer DE SLOERIE UITHANGEN , DAN SLOOP IK ZE ALLEMAAL WANT IK BEN HET ZAT.

Hashiesh, gedraag je. Jij sloopt gewoon even niemand, anders gaan we met z'n alle jou slopen. En ik vindt het gewoon een kutverhaal dat je weer die nadruk moet leggen op "Marokkaanse". Als het een oerhollandse slet betreft doe je er absoluut niet moeilijk over en pak je de kind gewoon. Maar Marokkaanse meisjes mogen dat niet?

Laat iemand zich kleden zoals hij of zij wil. Daar moet je niet moeilijk over doen. Maar als die meisjes een te kort rokje of een te strak truitje aan hebben, laat de dames dan op een beschaafde manier merken dat je het verafschuwd. Dus niet in je dagelijkse geile bui die kinderen de aandacht geven die ze vragen met hun outfit. En doe dat consequent, dus negeer zowel die Marokkaanse meisjes als de hitsige Hollandse kaasboerinnetjes.

En dames, een kort rokje of een strak truitje is niets mis mee. Maar als jullie de lengtes en maten volgens TMF richtlijnen volgen, dan vraag je erom, om geminacht te worden.

Maar waar jullie je misschien meer druk over moeten maken is over de types die misbruik van je maken, of je willen "slopen". Die trek je nou eenmaal aan met die kleding.

fruta
27-01-04, 10:16
Geplaatst door DinaGhzala
Salaam Alaykum wr wtb El ikhouan,

Mensen, mensen gaat er niet om hoe een meisje eruit ziet.
Maar hoe ze zich gedragen!!!!

Als een meid nou bedekt erbij loopt, betekent dit dan dat het een goed meisje is???
nee toch?? dacht het ook niet.
En als een meid zich uitdagend Kleed, will dit zeggen dat ze meteen uitschot is?????
Neeen, dacht het ook niet!!!!
Het gaat erom hoe een meisje zich gedraagt!!

Kleding zegt niets!!!!!!!!!!

Het gaat erom wat eronder zit en de manier van denken van die persoon.

Nou ik oordeel niet, heb wel genoten van je verhaal!!!

nou ik sluit me VOLLEDIG aan bij jou!!!!

Wa Aalaykum salaam wr wtb

Sara2004
27-01-04, 10:46
Ik heb mij niet eens vermaakt tijdens het lezen van jou grabaka...

anouar2
27-01-04, 11:09
hahaha, wat een grapjassen!!

Ik moet wel zeggen dat er ene kern van waarheid inzit.Als jullie er meer weten, zet t dan gelijk op t forum!!!

Ciao anouar :tik:

KIbnAlWaleed
28-01-04, 14:35
Tuurlijk moet iedereen doen waar hij / zij zin in heeft. Als iemand alcohol wilt drinken dan moet ie dat vooral doen. Feit blijft dat alcohol, net zoals mini rokjes, geen hoofddoek dragen, strakke / korte kleding etc. verboden is in de Islam. Zoals vermeld in de Quran en Hadith.

Dus of je gelooft of niet. Maar voor de rest mag iedereen doen waar ie zin in heeft.

Als een hollandse vrouw/meisje uitdagende kleding draagt dan doet dit mij niets omdat ik me niet verantwoordelijk voel. Maar als een marokkaanse of ander islamitische meisje dit doen dan voel ik een zekere mate van pijn en schaamte. Hetzelfde heb ik als ik marokkaanse of andere islamitische jongens / mannen schandelijke dingen zie doen.

MissesMaroc
30-01-04, 08:48
IK VIND HET ECHT EEN HEEL LEUK VERHAAL!!!!!!!!!!
IK MOEST ECHT LACHEN :hihi: IK GING ECHT HELEMAAL STUK :schok:
IK BEN OOK EEN BNET MINI-ROKJE (ALLEEN VEEL ONSCHULDIGER!)
IK HEB GEHOORD DAT ER VEEL MEER DELEN ZIJN, JE MOET ZE ECHT PLAATSEN, WANT ZE ZIJN ECHT LEUK!!!!!!!!!

magribgirl
26-02-04, 23:32
Salaam Alaikoem

pffffffff Aboe ik vraag me af of je die reacties nog leest. ik zou allang opgehouden zijn met ze te lezen aangezien dit maar een fictief verhaal is. ze zouden zich er niet zo druk om moeten maken.
het is een zeer leuk verhaal en doe zo voort. jij ook crazyboy :duim:

ik had eigenlijk een klein vraagje:
ik reageer niet zo vaak op verhalen...wel eigenlijk bijna nooit:-), maar ik snap het hier niet zo goed. zijn er soms meerdere verhalen van jou (jullie) en bestaat dit verhaal uit verschillende delen waarvan sommige hier niet meer opstaan.
zo ja, ik zou ze graag allemaal willen lezen. zou je me kunnen zeggen waar ik ze allemaal kan vinden.

Alvast bedankt

groetjes en nog veel plezier verder

beslama

saida1990
08-01-05, 15:21
hey er is een jaar voorbij en nog steeds geen vervolg ik vind echt niet meer aardig