PDA

Bekijk Volledige Versie : Tot de tanden gewapend...



i love israel
19-10-02, 10:19
MODESTO, zaterdag
Een 45-jarige vrouw uit Californië heeft flink van zich af gebeten nadat manlief weigerde seks met haar te hebben. Kelli Pratt reageerde op de afwijzing van haar 65-jarige man Arthur door hem maar liefst twintig keer in verschillende lichaamsdelen te bijten. Arthur overleed korte tijd later, waarschijnlijk aan de gevolgen van de bijtwonden.

Arthur wist tijdens de aanval van zijn vrouw het alarmnummer te bellen. Via de centrale kon de politie horen hoe Kelli haar tanden in Arthur zette. Kelli Pratt zit nu achter de tralies op verdenking van misbruik, huiselijk geweld en het aanvallen (met haar tanden) van een politieagent. Daar komt eventueel nog moord bij.

(Reuters)

www.editie.telegraaf.nl

Verdriet
19-10-02, 10:25
Ha getsie derrie.............hij had blijkbaar toch ''door een zure appel moeten bijten'' :D

plexus
19-10-02, 10:28
Geplaatst door i love israel
MODESTO, zaterdag
Een 45-jarige vrouw uit Californië heeft flink van zich af gebeten nadat manlief weigerde seks met haar te hebben. Kelli Pratt reageerde op de afwijzing van haar 65-jarige man Arthur door hem maar liefst twintig keer in verschillende lichaamsdelen te bijten. Arthur overleed korte tijd later, waarschijnlijk aan de gevolgen van de bijtwonden.

Arthur wist tijdens de aanval van zijn vrouw het alarmnummer te bellen. Via de centrale kon de politie horen hoe Kelli haar tanden in Arthur zette. Kelli Pratt zit nu achter de tralies op verdenking van misbruik, huiselijk geweld en het aanvallen (met haar tanden) van een politieagent. Daar komt eventueel nog moord bij.

(Reuters)

www.editie.telegraaf.nl

J.Springer - cultuur :hihi:

BiL@L
19-10-02, 10:46
Ziek..

Dx_
19-10-02, 11:50
Inderdaad, niet helemaal fris die vrouw. In plaats van dat ze de hoofdpijntruc gebruikt, al moet ik wel zeggen dat ze origineel is.

:loog:

bman
19-10-02, 12:10
Geplaatst door Dx_
Inderdaad, niet helemaal fris die vrouw. In plaats van dat ze de hoofdpijntruc gebruikt, al moet ik wel zeggen dat ze origineel is.

:loog:

Tja, die hoofdpijntruc...haha...gewoon zeggen dat je liever wat anders doet (zoals slapen) zou eigenlijk genoeg moeten zijn...hoewel die hoofdpijntruc natuurlijk was 'beleefder' is.

bman
19-10-02, 12:11
p.s. de naam van de plaatsnaam gezien? lekker toepasselijk.

tallesman
19-10-02, 12:16
Geplaatst door Dx_
Inderdaad, niet helemaal fris die vrouw. In plaats van dat ze de hoofdpijntruc gebruikt, al moet ik wel zeggen dat ze origineel is.

:loog:

HIJ had de hoofdpijntruc moeten toepassen.

bman
19-10-02, 12:21
Geplaatst door tallesman


HIJ had de hoofdpijntruc moeten toepassen.

Haha, ik denk dat zijn 'kleine hoofdje' wel pijn zal hebben ervaren.

tallesman
19-10-02, 12:23
Geplaatst door bman


Haha, ik denk dat zijn 'kleine hoofdje' wel pijn zal hebben ervaren.

:( :loog:

Alles beter dan Lorena Bobbit (die gebruikte een mes met tanden).

bman
19-10-02, 12:31
Geplaatst door tallesman


:( :loog:

Alles beter dan Lorena Bobbit (die gebruikte een mes met tanden).

Ouch, oy vey!