PDA

Bekijk Volledige Versie : Connecties sluipschutter en AQ



seis
19-10-02, 11:27
'Sluipschutter Washington onderdeel al-Qaeda'
BRUSSEL (ANP) - De sluipschutter die Washington onveilig maakt, zou zijn getraind door al-Qaeda. Dat meldden de Belgische kranten De Morgen en Le Soir zaterdag op basis van bronnen bij de Brusselse justitie.


De Amerikaanse FBI heeft volgens beide dagbladen afgelopen week in Brussel de Tunesische van terrorisme verdachte Nizar Trabelsi verhoord, die zegt dat al-Qaeda in Afghanistan drie sluipschutters heeft getraind om in de VS personen van grote afstand te kunnen doden.

De FBI zou de informatie nu willen controleren bij strijders van al-Qaeda die vastzitten op de Cubaanse basis Guantanamo. De oud-profvoetballer van Borussia Dortmund Trabelsi werd kort na 11 september vorig jaar aangehouden in Brussel, op verdenking de Amerikaanse ambassade in Parijs te willen opblazen. Hij zit sinds die tijd vast in Brussel, waar hij al enkele jaren woonde.
http://www.brabantsdagblad.nl/regioportal/BD/0,2622,2733-Laatstenieuws-Nieuws

Simon
19-10-02, 11:30
Nou dit zou Bush wel erg goed uitkomen. Ik geloof er niks van dat die sluipschutter iets met Al Qaeda heeft te maken.

Simon

plexus
19-10-02, 12:14
...gebakken air... net zoals dat anthraX gedoe... angst is een heerlijk druKmiddel :fplet:

bman
19-10-02, 12:24
Die anthrax boef hebben ze nog steeds niet he? Ik denk ook niet dat die schutter een Al-Quaida terrorist is. Die gaan in het algemeen wat groter en geweldadiger te werk, dunkt me.

plexus
19-10-02, 12:48
Geplaatst door bman
Die anthrax boef hebben ze nog steeds niet he? ....

?heeft deze ooit bestaan dan...

bman
19-10-02, 12:49
Geplaatst door plexus


?heeft deze ooit bestaan dan...

Ah, ik voorvoel een nieuwe complottheorie die dra uit de plexiaanse koker zal komen rollen!

Waiting
19-10-02, 13:06
Geplaatst door Simon
Nou dit zou Bush wel erg goed uitkomen. Ik geloof er niks van dat die sluipschutter iets met Al Qaeda heeft te maken.

Simon

Die gasten zijn bijdehanter dan jij denkt.
"Het komt Bush goed uit" :rolleyes:

Wake Up and smell the coffee!

Het tijdperk wereldterrorisme is aangebroken het zijn niet meer losse incidenten het is precies de chaos die velen voorspelden...
Het duurt niet lang meer voordat er chemische aanslagen komen en dan ben je in Holland ook niet meer veilig.

12 monkeys gezien?
Fictie? of toch niet.

Ik denk er wel eens aan als ik in de metro zit hoor.....

De metro zit Bomvol, één persoon die Europa duidelijk wil maken dat het menes is en toevallig in Rotterdam woont en tot ziens naiviteit.
Je hoeft niet in een ambassade te zitten om risico te lopen, terroristen willen meer dan alles angst zaaien.
Chaos is wat een terrorist wil.

En wat betreft die schutter.... Het kan ook niks met El-Qaida te maken hebben, de meeste serial-killers zijn blanke mannen tussen de 20-30 jaar...
Maar ga niet zeggen het komt Bush goed uit als het Al-Qaida is, want of Bush nou president is of niet, terrorisme gaat meer dan ooit ons leven beinvloeden..................

plexus
19-10-02, 13:11
Geplaatst door Waiting


Die gasten zijn bijdehanter dan jij denkt.
"Het komt Bush goed uit" :rolleyes:

Wake Up and smell the coffee!

Het tijdperk wereldterrorisme is aangebroken het zijn niet meer losse incidenten het is precies de chaos die velen voorspelden...
Het duurt niet lang meer voordat er chemische aanslagen komen en dan ben je in Holland ook niet meer veilig.

12 monkeys gezien?
Fictie? of toch niet.

Ik denk er wel eens aan als ik in de metro zit hoor.....

De metro zit Bomvol, één persoon die Europa duidelijk wil maken dat het menes is en toevallig in Rotterdam woont en tot ziens naiviteit.
Je hoeft niet in een ambassade te zitten om risico te lopen, terroristen willen meer dan alles angst zaaien.
Chaos is wat een terrorist wil.

En wat betreft die schutter.... Het kan ook niks met El-Qaida te maken hebben, de meeste serial-killers zijn blanke mannen tussen de 20-30 jaar...
Maar ga niet zeggen het komt Bush goed uit als het Al-Qaida is, want of Bush nou president is of niet, terrorisme gaat meer dan ooit ons leven beinvloeden..................

..vraagje : draag jij ook speciale kleding als je de metro neemt!

Waiting
19-10-02, 13:19
Geplaatst door plexus


..vraagje : draag jij ook speciale kleding als je de metro neemt!

Nee beste plexus ik ben niet zo zeer bang zelf betrokken te zijn in een aanslag, als je gewend bent om in Israel de bus te nemen dan stelt een metro in Holland niks voor.
En de kans om om te komen in het verkeer is nog altijd groter dan de kans om om te komen door een aanslag, ook in Israel (Dat was mijn redenatie en excuus om door te gaan met het O.V in Israel)

Ik kan me zo'n aanslag echter wel goed voorstellen en als je dan in een bomvolle metro zit en je kijkt naar de onschuldige mensen om je heen en je krijgt flashbacks van aanslagen in Israel en de gruwelijke beelden, dan krijg je wel kippevel.

bman
19-10-02, 14:21
Belgische kranten melden, op basis van informatie van bronnen binnen Justitie, dat de sluipschutter die Washington onveilig maakt getraind zou zijn door al-Qaeda.

Volgens de dagbladen heeft de FBI de afgelopen week in Brussel de Tunesische van terrorisme verdachte Nizar Trabelsi verhoord, die zegt dat al-Qaeda in Afghanistan drie sluipschutters heeft getraind om in de VS personen van grote afstand te kunnen doden.

De FBI zou de informatie nu willen controleren bij strijders van al-Qaeda die vastzitten op de Cubaanse basis Guantanamo. De oud-profvoetballer van Borussia Dortmund Trabelsi werd kort na 11 september vorig jaar aangehouden in Brussel, op verdenking de Amerikaanse ambassade in Parijs te willen opblazen. Sindsdien zit hij vast in Brussel, waar hij al enkele jaren woonde.

Dx_
19-10-02, 19:04
Ik kan me zo'n aanslag echter wel goed voorstellen en als je dan in een bomvolle metro zit en je kijkt naar de onschuldige mensen om je heen en je krijgt flashbacks van aanslagen in Israel en de gruwelijke beelden, dan krijg je wel kippevel.


Zo een aanslag zou volgens mij bij jou spontaan een soort van orgasme teweeg brengen. Het lijkt wel of je naar zo een aanslag verlangt, als ik jou bijdragen hier op het PB lees.

Waiting
19-10-02, 20:22
Geplaatst door Dx_



Zo een aanslag zou volgens mij bij jou spontaan een soort van orgasme teweeg brengen. Het lijkt wel of je naar zo een aanslag verlangt, als ik jou bijdragen hier op het PB lees.

Ja mensen zoals Yehiya en jou interpreteren teksten nogal vaak verkeerd veelal met vreselijke gevolgen.