PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor de infantiele beheerders van dit KUT prikbord



Joesoef
20-10-02, 22:57
Gaan we nog eens wat doen aan dat polbeest?


:zweep:

bman
20-10-02, 23:35
[cc-mode]

He, zweterige vetkleppen bij beheer! Leg nu even die hamburger opzij en haal die 1,5 liter fles cola uit je mond en doe eens wat aan die poll-mongoll. Mijn mooie koppie en heerlijke lijf kunnen dit gesoll van de poll-mongoll niet aan.

Bman huppelt vrolijk weg naar een andere topic.

[/cc-mode]

Simon
21-10-02, 09:06
Ja het moet niet zo moeilijk zijn die idioot op te sporen en / of maatregelen te treffen.

Simon

Tomas
21-10-02, 09:26
Schakel anders dat hele poll-mechanisme maar uit.

Het slaat toch nergens op.

Simon
21-10-02, 09:59
Nou of wat eerder is voorgesteld dat je er maximaal 7 dagen op mag stemmen nadat een Poll is aangemaakt.

Simon

Joesoef
21-10-02, 10:07
Geplaatst door Simon
Nou of wat eerder is voorgesteld dat je er maximaal 7 dagen op mag stemmen nadat een Poll is aangemaakt.

Simon


Die 7 dagen is een optie. Er is maar een goede oplossing en dat is een stem per ip-adres.

Tomas
21-10-02, 10:24
Geplaatst door Joesoef



Die 7 dagen is een optie. Er is maar een goede oplossing en dat is een stem per ip-adres.

Maar als dat allemaal te ingewikkeld is voor Beheertje, dan stel ik toch voor om het poll-mechanisme gewoon uit te zetten.

Wie kan mij het nut van poll's duidelijk maken?

Wie heeft er wel eens verbaasd op gekeken van een uitslag of iets geleerd van een uitslag?

Ik niet.

bman
21-10-02, 10:34
Jep 7 dagen (das lang genoeg om een poll relevant te houden...of wil je nu nog steeds gaan stemmen op 'wie wint het WK' en andere fijne polls)

En anders die suffe polls helemaal uitzetten of verplaatsen naar een poll-corner. Dan hoeven normale posters zich daar niet meer te wagen.

Op IP-adres scannen lijkt me ook een goede optie, maar volgens mij is er software dat je een veranderend IP-adres geeft...

Wie oh Wie maakt er even een poll om te beslissen hoe het poll-gedrocht (polleke de beer?) het beste onschadelijk kan worden gemaakt?

Joesoef
21-10-02, 10:49
Geplaatst door Tomas


Maar als dat allemaal te ingewikkeld is voor Beheertje, dan stel ik toch voor om het poll-mechanisme gewoon uit te zetten.



En een poll-filter? c.q. een ignore optie.....

Tomas
21-10-02, 11:15
Niemand die dus de zin van poll's kan aantonen.

Uitzetten dus...

bman
21-10-02, 11:18
Geplaatst door Tomas
Niemand die dus de zin van poll's kan aantonen.

Uitzetten dus...

Hoho. daar moeten we eerst dus voor pollen. Ik maak er eentje! Beheer leest u mee?

Joesoef
22-10-02, 17:32
Wel lezen niets doen.


Toedeloe beheer!

Idolater
22-10-02, 17:36
ik vind het ook zwaar irri dat ik dit forum het maar even voor gezien houd totdat dit probleem is opgelost.

Couscousje
22-10-02, 17:43
Geplaatst door bman
[cc-mode]

He, zweterige vetkleppen bij beheer! Leg nu even die hamburger opzij en haal die 1,5 liter fles cola uit je mond en doe eens wat aan die poll-mongoll. Mijn mooie koppie en heerlijke lijf kunnen dit gesoll van de poll-mongoll niet aan.

Bman huppelt vrolijk weg naar een andere topic.

[/cc-mode]

:haha:

Maar jammer dat ze altijd je naam verkeerd spellen... ( Cc, Cc, Cc, Cc!!!)

Cc <---

P.S.: Wie Cc-modus activeert, sGakelt automatisch de ingebouwde spellingscontrole aan... Dus... FOUTEN ERUIT! :kwaad:

Couscousje
22-10-02, 17:45
Geplaatst door Joesoef



Die 7 dagen is een optie. Er is maar een goede oplossing en dat is een stem per ip-adres.

Iemand die relt maakt altijd gebruik van een proxy... Dat wil zeggen, als het een intelligente reller is... Zoals Cc.

:D

Cc

Joesoef
22-10-02, 18:22
Daar zeg je wat.

Andere oplossing is alleen registreren via een niet gratis e-mail adress.


Ik geloof dat beheer er de ballen van snapt.