PDA

Bekijk Volledige Versie : **** Nog een keer over het pollen ****



bman
21-10-02, 10:20
Once and for all!

Deze poll is slechts 7 dagen geldig...(dat kan je dus aanvinken)

Ja stemmers: maak even bekend wie je bent...anders kan het poll beest de boel weer verstieren.

Tomas
21-10-02, 10:24
Als je iets anders aanfinkt dan "Weg ermee" geld je stem alleens als je een voor mij acceptabel argument prikt om poll's te behouden.

bman
21-10-02, 10:25
Geplaatst door Tomas
Als je iets anders aanfinkt dan "Weg ermee" geld je stem alleens als je een voor mij acceptabel argument prikt om poll's te behouden.

Ja lijkt me ook (of in ieder geval zeggen wie je bent), anders kan het poll-beest weer zijn gang gaan en deze poll 'riggen'.

Simon
21-10-02, 10:40
Ja met geldigheidsduur van 7 dagen is het best 'fun'.

Simon

Tomas
21-10-02, 10:41
Geplaatst door Simon
Ja met geldigheidsduur van 7 dagen is het best 'fun'.

Simon

Zelden zo'n acceptabel argument gelezen....

Wat mag de fun dan wel zijn?

Simon
21-10-02, 10:59
Geplaatst door Tomas


Zelden zo'n acceptabel argument gelezen....

Wat mag de fun dan wel zijn?

Ja ik vind het leuk om de mening van de mede prikkers over verschillende onderwerpen te peilen / lezen en een Poll kan daar een samenvattend beeld van geven. Helaas zijn er echter veel te veel Polls hier. Misschien kan het ook in een ander format. Dus gewoon zoals dagbladen het doen op hun sites: 1 actuele Poll tegelijk op de openingspagina van het Forum en dan na een week ........... afsluiten.

Simon

Tomas
21-10-02, 11:08
Geplaatst door Simon


Ja ik vind het leuk om de mening van de mede prikkers over verschillende onderwerpen te peilen / lezen en een Poll kan daar een samenvattend beeld van geven. Helaas zijn er echter veel te veel Polls hier. Misschien kan het ook in een ander format. Dus gewoon zoals dagbladen het doen op hun sites: 1 actuele Poll tegelijk op de openingspagina van het Forum en dan na een week ........... afsluiten.

Simon

Een poll geeft helemaal geen beeld. Je weet niet wie er aan mee doen en je weet niet hoe waterdicht het is en je weet niet waarom of hoe serieus ze ergens voor kiezen.

Er zijn bepaalde fanatici die in hun geestelijke gestoordheid denken belang te hebben bij een bepaalde uitslag en daar allerlei technische trucendozen voor opentrekken.

Ik vind alleen een beargumenteerde mening interessant om te lezen. Het zonder argumentatie dom aanvinken van een keuze boeit me voor geen meter.

i love israel
21-10-02, 11:09
van mij mogen ze blijven bestaan. maar wel met een geldigheid van 7 dagen en dan weg ermee.

Marsipulami
21-10-02, 11:10
Geplaatst door Tomas


Een poll geeft helemaal geen beeld. Je weet niet wie er aan mee doen en je weet niet hoe waterdicht het is en je weet niet waarom of hoe serieus ze ergens voor kiezen.

Er zijn bepaalde fanatici die in hun geestelijke gestoordheid denken belang te hebben bij een bepaalde uitslag en daar allerlei technische trucendozen voor opentrekken.

Ik vind alleen een beargumenteerde mening interessant om te lezen. Het zonder argumentatie dom aanvinken van een keuze boeit me voor geen meter.

Jij moet de tafel gaan dekken ;)

bman
21-10-02, 11:13
Tom, stemmen = stemmen. Maar iedereen moet wel even aangeven DAT ie (voor) heeft gestemd, zodat we geen vervalsers krijgen...


Beheer, kijkt u mee?

Simon
21-10-02, 11:14
Geplaatst door Tomas

Een poll geeft helemaal geen beeld. Je weet niet wie er aan mee doen en je weet niet hoe waterdicht het is en je weet niet waarom of hoe serieus ze ergens voor kiezen.


Nee zo is dat. Je weet veel niet zeker en ik zie het ook echt niet als een representatieve steekproef. Het is gewoon 'fun' zoals ik al eerder zei. Maar nu er zoveel misbruik van gemaakt wordt wordt het natuurlijk onhandelbaar als er niks gebeurd.

Simon

Tomas
21-10-02, 11:21
Geplaatst door Marsipulami


Jij moet de tafel gaan dekken ;)

't is herfstvakantie.

:D

mulan
21-10-02, 11:24
Polls hebben hier niet echt nut.......ikzelf kijk in ieder geval nooit naar wat de resultaten zijn :confused:

En JA het is herfstvakantie :lole:

i love israel
21-10-02, 11:31
hangt ervan af waar je woont, hier is de herfstvakantie alweer voorbij.

bman
21-10-02, 11:43
Wie heeft "Ja houden zo gestemd?"...ik denk het 'beest'.

mulan
21-10-02, 11:46
Geplaatst door bman
Wie heeft "Ja houden zo gestemd?"...ik denk het 'beest'.

Oke,er moet nu dus echt een onderzoek naar gehouden worden.CIA en FBI en dergelijke zullen hier nooit achter komen,ik stel voor dat beheer ingeschakeld moet worden,ik weet het,een erg serieuze maatregel maar het kan nu niet langer meer zo :gniffel:

bman
21-10-02, 12:21
Geplaatst door mulan


Oke,er moet nu dus echt een onderzoek naar gehouden worden.CIA en FBI en dergelijke zullen hier nooit achter komen,ik stel voor dat beheer ingeschakeld moet worden,ik weet het,een erg serieuze maatregel maar het kan nu niet langer meer zo :gniffel:

In een andere draad heb ik al foto's van de digitale dader geplaatst... ;)

bman
21-10-02, 19:09
3 keer op ja gestemd, niemand die zegt dat hij/zij dat is geweest...hmmmmm....ongeldige stemmen?

bman
22-10-02, 14:06
Er is al 6 keer 'anoniem' JA gestemd...lijkt me een duidelijk teken aan de wand voor Beheer...WAKKER WORDEN!