PDA

Bekijk Volledige Versie : Man krijgt 9,5 jaar voor verkrachten 7-jarig meisje



i love israel
21-10-02, 12:38
MÜNCHEN - Een 19-jarige man is maandag door een rechter in München in Duitsland tot 9,5 jaar cel veroordeeld wegens het verkrachten en het bijna verstikken van een 7-jarig meisje.

De psychisch gestoorde man wordt voordat hij naar de gevangenis gaat in een psychiatrische inrichting behandeld.

De man verkrachtte het meisje in oktober 2001 op het toilet van een basisschool in München.


bron: www.nu.nl




kijk dat noem ik nog eens straffen.

Arvid
21-10-02, 12:59
Nou wat een straf
20 jaar is beter
maar ja hij krijgt toch vette klappen in de gevangenis als zijn celgenoten erachter komen dat hij pedofiel is en terecht.

Pixelshade
21-10-02, 13:05
Geplaatst door Arvid
Nou wat een straf
20 jaar is beter
maar ja hij krijgt toch vette klappen in de gevangenis als zijn celgenoten erachter komen dat hij pedofiel is en terecht.

Precies, daar krijgt hij ze gepaste straf

bman
21-10-02, 13:17
Hoewel ik niet echt een voorstander van volksgerichten en lynchpartijen ben krijg ik onbewust een gevoel van poetical justice als ik hoor hoe men in de bajes met dergelijk tuig placht om te gaan.

i love israel
21-10-02, 14:42
ja en daar hebben ze nu 9,5 jaar de tijd voor. zou bijna medelijden krijgen met die man. bijna......... in de volgende eeuw misschien.

Bart
21-10-02, 14:48
Geplaatst door i love israel
ja en daar hebben ze nu 9,5 jaar de tijd voor. zou bijna medelijden krijgen met die man. bijna......... in de volgende eeuw misschien.

Nou, hij is langer dan 9,5 jaar opgesloten hoor. Hij moet namelijk eerst naar een psychiatrische inrichting (en terecht!!!). Pas als hij daaruit wordt ontslagen (en dat kan heel lang duren) komt hij in de gevangenis.

Mark
21-10-02, 21:39
Wie zegt dat hij aangepakt gaat worden?

Hij gaat zich gewoon de komende 9,5 jaar uitleven op zijn medegevangenen.

Couscousje
22-10-02, 10:18
Geplaatst door ORANGE


Ben je de misdaden van je ras genoten soms vergeten ?

Wil jij je racistische uitlatingen voor je laten of als de sodemieter opk*nkeren van dit forum?

Cc