PDA

Bekijk Volledige Versie : paar vraagjes over marokko

anadyr
21-10-02, 22:56
salaam aleekum!

nou ik ben van plan om volgende zomervakantie naar Marokko te fietsen (!) heb toch de tijd. En nou vroeg ik me een paar dingen af:

1. kan ik met egyptisch terecht? Ik studeer namelijk arabisch in amsterdam, maar ik leer alleen egyptisch als spreektaal.
2. waar moet ik zeker heen (en waar zeker niet)?
3. is het ver? (okee, ittalta tabta, ik moest toch nog wat vragen)

ik wil graag naar Marrakech, Casablanca (alleen de naam al!) en, nou ja, mooie plaatsjes in het algemeen. En kun je je fiets mee op de trein nemen ofzo? Nou ja, het is nog lang geen juni :-) tijd genoeg om dat uit te zoeken.

masaa ilxeer
rogier

escape statica

Bahija
22-10-02, 16:29
Hahahaaha

Dus jij wilt met de fiets naar marokko.
Dat meen je toch niet he?
Hoe kom je erbij?
Wens je een goeie reis dan.

de mazelll :rolleyes:

dodi_vega
22-10-02, 16:37
Geplaatst door anadyr
salaam aleekum!

nou ik ben van plan om volgende zomervakantie naar Marokko te fietsen (!) heb toch de tijd. En nou vroeg ik me een paar dingen af:

1. kan ik met egyptisch terecht? Ik studeer namelijk arabisch in amsterdam, maar ik leer alleen egyptisch als spreektaal.
2. waar moet ik zeker heen (en waar zeker niet)?
3. is het ver? (okee, ittalta tabta, ik moest toch nog wat vragen)

ik wil graag naar Marrakech, Casablanca (alleen de naam al!) en, nou ja, mooie plaatsjes in het algemeen. En kun je je fiets mee op de trein nemen ofzo? Nou ja, het is nog lang geen juni :-) tijd genoeg om dat uit te zoeken.

masaa ilxeer
rogier

escape statica

"Fietsen" :rolleyes: ??? :confused: ?????????????

karim1
22-10-02, 17:49
hahaha fietsen

anadyr
22-10-02, 18:26
lach maar niet :-p

nou kijk als je dan 3 maanden vrij hebt ofzo...
het duurt ongeveer een maand om erheen te fietsen met 100km/dag nou en dan ben je daar, en dan heb je nog 2 maanden, tijd genoeg om veel te zien zou ik zeggen, tentje mee enzo.