PDA

Bekijk Volledige Versie : HELP!! Dit is een noodkreet!! HELP!!



GyPSy_LaDy_22
22-10-02, 13:22
HELP!! HELP!! HELP!! HELP!!

Hallo,

Ik weet dat dit, wat ik nu ga doen, niet de bedoeling is van dit forum maar ben ff radeloos, en weet niet zo goed waar ik anders terecht kan..

Ben namelijk met spoed(!) op zoek naar een afstudeerscriptie geschreven in 2001 of 2002 voor een Heao-studie MER, BE, CE, Communicatie, enz...

Dit is een serieuze oproep & mocht je me willen helpen, mail dan gauw naar [email protected]

Ps. Ik zal je er goed voor betalen!

Groetjes,
Rita :huil:

HELP!! HELP!! HELP!! HELP!!

Joesoef
22-10-02, 13:30
Geplaatst door GyPSy_LaDy_22
HELP!! HELP!! HELP!! HELP!!



Ps. Ik zal je er goed voor betalen!

Groetjes,
Rita :huil:

HELP!! HELP!! HELP!! HELP!!


Hey dat is fraude!

GyPSy_LaDy_22
22-10-02, 13:37
:zwaai: Dag Joesoef,

Ik weet dat 't onder de noemer fraude valt waar ik nu mee bezig ben.. Een mens doet gekke dingen in een radeloze situatie.. Jeetje, wat klink ik wanhopig joh :tranen: Anyway, kan iemand mij ajb snel helpen?!!

Liefs, Rita

Joesoef
22-10-02, 13:44
Geplaatst door GyPSy_LaDy_22
Anyway, kan iemand mij ajb snel helpen?!!

Liefs, Rita

Zoeken met google en yahoo, kijken bij home sites of intranet/ websites van hoge scholen. Die dingen worden vaak ook op het web gezet.

Kijk wel uit wat je copieerd.

bman
22-10-02, 15:08
Ja, je kan beter een heel verhaal in je eigen woorden overschrijven (larderen met eigen plaatjes / bronnen etc.) een beetje een lezer heeft snel door als iets niet van jou is...serieus.

Tegenwoordig wordt daar namelijk (hier op de tu) steeds meer op gecontrolleerd....dus bezint eer ge begint of doe het GOED on ondetecteerbaar.

Mark
22-10-02, 20:37
Geplaatst door bman
Ja, je kan beter een heel verhaal in je eigen woorden overschrijven (larderen met eigen plaatjes / bronnen etc.) een beetje een lezer heeft snel door als iets niet van jou is...serieus.

Tegenwoordig wordt daar namelijk (hier op de tu) steeds meer op gecontrolleerd....dus bezint eer ge begint of doe het GOED on ondetecteerbaar.

Je gaat toch niet op de TUDelft frauderen he? Een beetje mijn zuurverdiende titel omlaaghalen :melig:

Wat studeer je BMan?

bman
22-10-02, 20:46
Nee ik niet, moet wel vrijdag inleveren...(IO)

Mark
22-10-02, 20:49
Geplaatst door bman
Nee ik niet, moet wel vrijdag inleveren...(IO)

IO? dat doet kaassietoch ook al!

bman
22-10-02, 20:50
Geplaatst door Mark


IO? dat doet kaassietoch ook al!

Ik dacht het wel ja...en jij? (zoals je ziet heb ik sinds mijn groen licht (in september) heel veel tijd aan mijn afstuderen besteed...;)

magden_david
22-10-02, 20:51
Geplaatst door GyPSy_LaDy_22
:zwaai: Dag Joesoef,

Ik weet dat 't onder de noemer fraude valt waar ik nu mee bezig ben.. Een mens doet gekke dingen in een radeloze situatie.. Jeetje, wat klink ik wanhopig joh :tranen: Anyway, kan iemand mij ajb snel helpen?!!

Liefs, Rita


je hebt je hele studie door zitten blowen he?!?!?!
en nu zit je te panieken he ?jaaa jaaaa oh neee........dat was ik .
hoe komt het ???

Mark
22-10-02, 20:53
Geplaatst door bman


Ik dacht het wel ja...en jij? (zoals je ziet heb ik sinds mijn groen licht (in september) heel veel tijd aan mijn afstuderen besteed...;)

Ik heb CT gedaan maar ik ben oud, heb nog het 4 jarig programma gedaan........... ik ben 4 jr geleden afgestudeerd

bman
22-10-02, 20:54
Geplaatst door magden_david
je hebt je hele studie door zitten blowen he?!?!?!
en nu zit je te panieken he ?jaaa jaaaa oh neee........dat was ik .
hoe komt het ???

:cola: + :fpimp: + :maf2: + :fparty: = :student:

bman
22-10-02, 20:56
Geplaatst door Mark


Ik heb CT gedaan maar ik ben oud, heb nog het 4 jarig programma gedaan........... ik ben 4 jr geleden afgestudeerd

Haha, dan zijn we zowat tegelijk begonnen. (tja, iets te veel andere dingen gedaan in de tussentijd)

Mark
22-10-02, 20:58
Geplaatst door bman


Haha, dan zijn we zowat tegelijk begonnen. (tja, iets te veel andere dingen gedaan in de tussentijd)

ikke 1991 heb ook nog jaar natuurkunde gedaan

magden_david
22-10-02, 21:07
Geplaatst door bman


:cola: + :fpimp: + :maf2: + :fparty: = :student:


ga een echte studie doen man !

rechten waar de echte kerels worden gemaakt (behalve als je in leiden, nijmegen, amsterdam, rotterdam of utrecht hebt gestudeerd).

Mark
22-10-02, 21:10
rechten>?

:ego:

doe ik in het weekend erbij


LOL

magden_david
22-10-02, 21:22
daarom zei ik ook dat NIJMEGEN UITDRUKKELIJK NIET BIJ DEZE LIJST HOORT.

bman
23-10-02, 11:51
Er gaat niets boven Delft...ahem. Rechten is altijd een soort veredelde LOI cursus geweest, met name als je het in Groningen of Maastricht hebt gedaan. Die steden liggen niet voor niets zover van het rijke, leuke en gezellige westen af! Datzelfde westen des lands waar Delft het bruisende hart van is!

pssst (ikke 1994, heb eerst jaar in VS 'gestudeerd')

GyPSy_LaDy_22
23-10-02, 11:53
Geplaatst door bman
Ja, je kan beter een heel verhaal in je eigen woorden overschrijven (larderen met eigen plaatjes / bronnen etc.) een beetje een lezer heeft snel door als iets niet van jou is...serieus.



Hoi BMan!

Thnx 4 je tip! Ik wil 't best zelf proberen, dus net wat jij zegt, maar 't probleem is tijd.. Ik ben nu al 5ejrs en moet ff opschieten anders wordt 't 6e jrs en dat vind ik te zot voor woorden!! Vandaar dat ik er ff een andere scriptie naast wil leggen, dat scheelt een hoop tijd.. Majaa, 't lijkt alsof tegenwoordig niemand wat centjes op 'n makkelijke manier wil verdienen..

Gr. Rita

magden_david
23-10-02, 12:29
Geplaatst door bman
Er gaat niets boven Delft...ahem. Rechten is altijd een soort veredelde LOI cursus geweest, met name als je het in Groningen of Maastricht hebt gedaan. Die steden liggen niet voor niets zover van het rijke, leuke en gezellige westen af! Datzelfde westen des lands waar Delft het bruisende hart van is!




kuch pardon hoe zegt u ???????????????
LOI cursus ????
de randstad gezellig ?????
jullie smeken om maar 1% van de glorie van het bourgondisch rijk te mogen meemaken.
elk jaar komt dat klootjesvolk uit amsterdam naar ons mooie vrijthof om gekleed in spandex broeken en ontblote bier buiken luid schreewend hun pilsje te bestellen TFFFOOOEEEE!!!!!

en nu, wilt u allen gaan staan om het limburgs volkslied aan te MOGEN horen :)
1....2.........3.
wie schoen ons limburg ist, da weet toch nimmes
alleen de zuuderling die limburg lief het
en deur de joaren heen blief limburg onbetwis
das stukske nederlan' da toch ne schoonste nis!

bman
23-10-02, 13:10
Geplaatst door GyPSy_LaDy_22


Hoi BMan!

Thnx 4 je tip! Ik wil 't best zelf proberen, dus net wat jij zegt, maar 't probleem is tijd.. Ik ben nu al 5ejrs en moet ff opschieten anders wordt 't 6e jrs en dat vind ik te zot voor woorden!! Vandaar dat ik er ff een andere scriptie naast wil leggen, dat scheelt een hoop tijd.. Majaa, 't lijkt alsof tegenwoordig niemand wat centjes op 'n makkelijke manier wil verdienen..

Gr. Rita

Is er online niet e.e.a te vinden?

(misschien zelfs in het engels, als je dat vertaalt....) Maar echt pas gigantisch op met hele obscure onderwerpen (dat valt op!) of met het kopieren van teksten (dat valt ZEER snel door de mand bij een beetje kritische lezer, hier op de TU zijn er al mee door de mand gevallen)

Beter is het om een scriptie te nemen en deze 'globaal' na te bouwen...althans zo schijnt men in Maastricht door de studi heen te fietsen.

Bart
23-10-02, 13:37
Geplaatst door magden_david


de randstad gezellig ?????
jullie smeken om maar 1% van de glorie van het bourgondisch rijk te mogen meemaken.
elk jaar komt dat klootjesvolk uit amsterdam naar ons mooie vrijthof om gekleed in spandex broeken en ontblote bier buiken luid schreewend hun pilsje te bestellen TFFFOOOEEEE!!!!!

en nu, wilt u allen gaan staan om het limburgs volkslied aan te MOGEN horen :)
1....2.........3.
wie schoen ons limburg ist, da weet toch nimmes
alleen de zuuderling die limburg lief het
en deur de joaren heen blief limburg onbetwis
das stukske nederlan' da toch ne schoonste nis!

:handbang:

Er gaat NIETS boven Maastricht! (hoewel ik in Rotterdam gestudeerd heb...)

Mark
23-10-02, 19:38
Geplaatst door magden_david



kuch pardon hoe zegt u ???????????????
LOI cursus ????
de randstad gezellig ?????
jullie smeken om maar 1% van de glorie van het bourgondisch rijk te mogen meemaken.
elk jaar komt dat klootjesvolk uit amsterdam naar ons mooie vrijthof om gekleed in spandex broeken en ontblote bier buiken luid schreewend hun pilsje te bestellen TFFFOOOEEEE!!!!!

en nu, wilt u allen gaan staan om het limburgs volkslied aan te MOGEN horen :)
1....2.........3.
wie schoen ons limburg ist, da weet toch nimmes
alleen de zuuderling die limburg lief het
en deur de joaren heen blief limburg onbetwis
das stukske nederlan' da toch ne schoonste nis!

Beste David, prima dat je joods bent... maar limburger?

:giechel:

Klootjesvolk uit Amsterdam? lol die Amsterdammers moet je gewoon je stad uitschoppen ;)

Lang leve de randstad!!!!!!!!!!!!!

Tammy
23-10-02, 20:12
Heyz u allen!! Ik reageer natuurlijk weer verkeerd, en maak van mijn reply een heel nieuw bericht.... Tja, vrouwen.... (deze dan...) Maar goed, Rita, als je advies wilt: ga ff naar de topic: reply noodoproep Rita.
C ya!! (en voor de gene die amsterdammers klootjesvolk noemde: ga jij daar ook ff kijken, ok?)

Maarten
25-10-02, 02:44
Geplaatst door GyPSy_LaDy_22
....Ik wil 't best zelf proberen, dus net wat jij zegt,
Gr. Rita

Gut, ze gaat nou proberen om het ZELF OVER TE SCHRIJVEN!!!! Hahaha..


Geplaatst door GyPSy_LaDy_22
.....Vandaar dat ik er ff een andere scriptie naast wil leggen, dat scheelt een hoop tijd..
Gr. Rita

Er NAAAAST leggen, heet het nou! HAHAHAHAHA.....


Geplaatst door GyPSy_LaDy_22

...Majaa, 't lijkt alsof tegenwoordig niemand wat centjes op 'n makkelijke manier wil verdienen..
Gr. Rita

Tsja... van écht studeren lijkt iedereen steeds dommer te worden... HAHAHAHA!!....



Geplaatst door bman


:cola: + :fpimp: + :maf2: + :fparty: = :student:

Bman...HAHAHAHA!!.. dit verdient de smily-prijs van het Jáar!! Hahahaha!.


Eigenlijk moesten ze dit doen: de medewerker die de scriptie beoordeelt, maar ook de fraude ziet, die keurt 'm gewoon goed...
Maar als je dan bij het afstuderen zit, met je familie en de bloemen op de gang, kratjes in huis, dan moet er even om opheldering gevraagd worden! Beetje pers er bij enzo.. En dan leert men dat wel af.
(maar ja, ik studeerde nou eenmaal Recht in Nijmegen he?..)