PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorbeeld van zelfhaat door beinvloeding.



Zwarte Schaap
22-10-02, 16:58
Geplaatst door Couscousje


Vies beest, in tegenstelling tot jou besteed ik mijn tijd niet aan het uitpluizen van threads om maar een paar kwootjes te kunnen plaatsen, die jou maar al te goed uit zouden komen...

Immers, de waarheid verdraaien zodat deze in je bekeutelde straatje past is meer jouw pakkie an, vies beest.

Nogmaals, wij moslimvrouwen hebben geen infantiel sGaamhaarbaardventje met territoriumdrift nodig om voor ons te spreken, want je doet ons meer kwaad dan goed. Alleen omdat je zelf zo aandaGstgeil bent...

Jij bent gewoon een sexistische k*nkerhond (geen sGaap, want ik had de vergelijking met een hond, daar je steeds je eigen anus likt, omdat er niemand anders is to kiss you ass, al eerder gemaakt.) die aandaGt zoekt voor zijn eigen zielige karakter, over de rug van de Marokkaanse moslimvrouw...

Ga huilen, want je bent gewoon een out-cast. En daar komt die ontkenningsfase weer terug... Je bijt je vast in je eigen standpunten, zoals die vieze teek in je oren... Maar die kunnen we wel wegbranden, no worries... En jouw kutpersoontje ook.

Cc

Over dat napluizen is bij jou echt niet nodig, het is zovaak raak dat ik vrijwel altijd kans heb om iets smerigs van je tegen te komen. Ik verdoe daarentegen mijn tijd niet met loze beschuldigingen en scheldpartijen.

Ik spreek niet voor jou meid, ik spreek alleen voor mezelf, jij bent diegene die juist de moslimvrouw beledigt en haar levenswijze.

Ga nou maar eerst je oude beschuldigingen bewijzen en kom dan weer met nieuwe beschuldigingen.

Ik wil je niet onderuit halen meid maar er scheelt echt wat aan je man-vrouw beeld.

Ach ja ik moet je ook niets kwalijk nemen al die jaren van stigmatisering en hersenspoeling gaat je niet in de koude kleren zitten. Jij wil ook maar je best doen om niet te voldoen aan het beeld van ''de Nederlander'' dat je geen slaafse vastgeketende vrouwtje bent.

Meid ze hebben je zelfrespect en je identiteit afgenomen. Het spijt me voor je. Ik hoop dat je met de jaren rust kunt vinden en mischien een evenwichtiger beeld kunt vormen. inzake je vrouwzijn/trots/ zelfrespect en je afkomst.


Voorbeeld van subtiele beinvloeding inzake moslim in de grootste boekhandel van Rotterdam.

Couscousje
22-10-02, 17:03
Ze?

Ze?

Jij hebt overduidelijk last van aGtervolgingswaanzin... Wie waan je je? Osama Bin Laden?

Ga jezelf toG een lekkere ruk geven, masturberen is geoorloofd binnen de Islam en jij kan dat zeker gebruiken, ziek kutventje...

Het feit dat iemand jouw hopeloze kutkarakter eens even onder de loep neemt, wil niet zeggen dat je er ook eGt toe doet. Je oversGat je eigen belangrijkheid, maar dat is typisch een kutkaraktertrek van een kutfundi...

Mijn geloofsovertuiging gaat jouw geen ene mallemoer aan. Jij bent een in- en intrieste representatie van de Marokkaanse moslimman, zielig, koppig, OERDOM en vooral sexistisch.

Verkoop jezelf aan de eerste de beste Islamitische slager, die zal er nog wel voor zorgen dat je geen pijnlijke dood krijgt, maar dat is eigenlijk wel wat bebaarde k*nkerlijers als jij verdienen...

Doei doei, mond- en klauwzeerlijdend ongedierte... :hihi:

Cc

Zwarte Schaap
22-10-02, 17:07
Geplaatst door Couscousje
Ze?

Ze?

Jij hebt overduidelijk last van aGtervolgingswaanzin... Wie waan je je? Osama Bin Laden?

Ga jezelf toG een lekkere ruk geven, masturberen is geoorloofd binnen de Islam en jij kan dat zeker gebruiken, ziek kutventje...

Het feit dat iemand jouw hopeloze kutkarakter eens even onder de loep neemt, wil niet zeggen dat je er ook eGt toe doet. Je oversGat je eigen belangrijkheid, maar dat is typisch een kutkaraktertrek van een kutfundi...

Mijn geloofsovertuiging gaat jouw geen ene mallemoer aan. Jij bent een in- en intrieste representatie van de Marokkaanse moslimman, zielig, koppig, OERDOM en vooral sexistisch.

Verkoop jezelf aan de eerste de beste Islamitische slager, die zal er nog wel voor zorgen dat je geen pijnlijke dood krijgt, maar dat is eigenlijk wel wat bebaarde k*nkerlijers als jij verdienen...

Doei doei, mond- en klauwzeerlijdend ongedierte... :hihi:

Cc

Leugens en scheldpartijen moet je met argumenten bestrijden. Je mag mij uitschelden maar leugens laat ik niet gaan.

Jij hebt gelogen !

Couscousje
22-10-02, 17:16
Geplaatst door Zwarte Schaap


Leugens en scheldpartijen moet je met argumenten bestrijden. Je mag mij uitschelden maar leugens laat ik niet gaan.

Jij hebt gelogen !

Bedankt voor je zelfreflectie, maar we wisten eigenlijk al dat je een hypocriet en sexistisch varken bent, dus die bevestiging was nergens voor nodig.

:D

Cc

Zwarte Schaap
22-10-02, 17:25
Geplaatst door Couscousje


Bedankt voor je zelfreflectie, maar we wisten eigenlijk al dat je een hypocriet en sexistisch varken bent, dus die bevestiging was nergens voor nodig.

:D

Cc

Je kent het woord zelfreflectie wel, maar toepassen ho maar !

Riag-nose : Hysteria fantastica

Couscousje
22-10-02, 17:26
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je kent het woord zelfreflectie wel, maar toepassen ho maar !

Riag-nose : Hysteria fantastica

Ontkenningsfase... Accepteer het: JE BENT EEN SEXISTISCH VARKEN!

Cc

Zwarte Schaap
22-10-02, 17:33
Geplaatst door Couscousje


Ontkenningsfase... Accepteer het: JE BENT EEN SEXISTISCH VARKEN!

Cc

talk to the hand !

Couscousje
22-10-02, 17:38
Geplaatst door Zwarte Schaap


talk to the hand !

Sheep don't have hands.

Cc

i love israel
22-10-02, 18:00
typisch weer een trekje van en wolf in schaapskleren. kun je het niet winnen dan probeer je iemand op een andere manier zwart te maken.

neem een voorbeeld aan Cc wolf, die is 1000x de moslim die jij bent.

Zwarte Schaap
22-10-02, 18:07
Geplaatst door Couscousje


Sheep don't have hands.

Cc

And you don't have a dick !

Last van penisnijd of zo?

Zwarte Schaap
22-10-02, 18:13
Geplaatst door i love israel
typisch weer een trekje van en wolf in schaapskleren. kun je het niet winnen dan probeer je iemand op een andere manier zwart te maken.

neem een voorbeeld aan Cc wolf, die is 1000x de moslim die jij bent.

Geen onzin posten aub, wie maakt wie zwart? Ik ben bezig om zware beledigingen en leugens aan het opruimen.

Luister meid ik heb het nergens gehad over wie een betere moslims is, onthou je van dergelijke commentaar. Ga geen oordeel daarover vellen, dat is Allah's taak.

So beat it !

Couscousje
22-10-02, 18:22
Geplaatst door Zwarte Schaap


And you don't have a dick !

Last van penisnijd of zo?

Dick?

I am looking at one...

Cc bekijkt de avatar van Zwarte Schaap wat beter en walgt...

Couscousje
22-10-02, 18:25
Geplaatst door Zwarte Schaap


Geen onzin posten aub, wie maakt wie zwart? Ik ben bezig om zware beledigingen en leugens aan het opruimen.

Luister meid ik heb het nergens gehad over wie een betere moslims is, onthou je van dergelijke commentaar. Ga geen oordeel daarover vellen, dat is Allah's taak.

So beat it !

Look who's talking?

Neem je eigen advies in ere, onthou je van dergelijk commentaar, ga geen oordeel vellen, dat is Allah's taak.

So beat it!

Cc

rafiq
22-10-02, 18:28
Bah bah.......

JonaH
22-10-02, 18:29
Geplaatst door i love israel
typisch weer een trekje van en wolf in schaapskleren. kun je het niet winnen dan probeer je iemand op een andere manier zwart te maken.

neem een voorbeeld aan Cc wolf, die is 1000x de moslim die jij bent.

Mag ik me ff tussen wringen....ik snap niet wat jouw kop hier doet.....lekker aan de zijkant zitten en van je popcorn genieten? zolang jij niks ZINVOLS post zie ik eigenlijk weinig in wat voor nut je bestaan op Maroc_NL heeft.....

Simpel adviesje...

GET A LIFE !

Zwarte Schaap
22-10-02, 18:29
Geplaatst door Couscousje


Look who's talking?

Neem je eigen advies in ere, onthou je van dergelijk commentaar, ga geen oordeel vellen, dat is Allah's taak.

So beat it!

Cc

Probeer maar een post van mij te vinden waar ik jou geloof beoordeel. Alweer leugens !

Zwarte Schaap
22-10-02, 18:31
Ik merk dat ik anderen irriteer, dus ik kap er wel mee !

Cc aan jou de eer voor het laatste woord.

Couscousje
22-10-02, 18:36
Geplaatst door Zwarte Schaap


Probeer maar een post van mij te vinden waar ik jou geloof beoordeel. Alweer leugens !

Je bent zo geobsedeerd door andermans zogenaamde leugens, dat je je eigen dwangmatige leugenstoornis niet ziet...

Sexistisch varken.

Tfoe!

Cc

Couscousje
22-10-02, 18:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik merk dat ik anderen irriteer, dus ik kap er wel mee !

Cc aan jou de eer voor het laatste woord.

Er is totaal geen eer in het preventief ruimen van met mond- en klauwzeer besmet vee.

Cc

i love israel
22-10-02, 21:11
Geplaatst door JonaH


Mag ik me ff tussen wringen....ik snap niet wat jouw kop hier doet.....lekker aan de zijkant zitten en van je popcorn genieten? zolang jij niks ZINVOLS post zie ik eigenlijk weinig in wat voor nut je bestaan op Maroc_NL heeft.....

Simpel adviesje...

GET A LIFE !

look who's talking

Mafkees
22-10-02, 21:14
Hahahah M3eeza ik wist deze topic zou zie hierover gaan...

Canaris
23-10-02, 10:07
Heb ik iets gemist?

Waar gaat dat hier over , en waarom deze brachiale strijd cultur ?

Tomas
23-10-02, 10:12
Geplaatst door Canaris
Heb ik iets gemist?

Waar gaat dat hier over , en waarom deze brachiale strijd cultur ?

Volgens mij is het baltsgedrag.

Ali G
23-10-02, 11:18
Geplaatst door JonaH


Mag ik me ff tussen wringen....ik snap niet wat jouw kop hier doet.....lekker aan de zijkant zitten en van je popcorn genieten? zolang jij niks ZINVOLS post zie ik eigenlijk weinig in wat voor nut je bestaan op Maroc_NL heeft.....

Simpel adviesje...

GET A LIFE !

Simpel adviesje komt mij anders ook niet echt zinvol over...
wat ik nu schrijf trouwens ook niet nee.

Elie Hobeika
24-10-02, 01:04
Hoort deze topic niet bij Wie Schrijft Die Blijft ? ik bedoel 9 van de 10 Topics bestaan daar uit Onzin.. dit valt ook hieronder ;).

Zwarte Schaap
24-10-02, 01:10
Geplaatst door Elie Hobeika
Hoort deze topic niet bij Wie Schrijft Die Blijft ? ik bedoel 9 van de 10 Topics bestaan daar uit Onzin.. dit valt ook hieronder ;).

De starter van deze thread komt niet bij ''wie schrijft die blijft''.

Elie Hobeika
24-10-02, 01:18
Geplaatst door Zwarte Schaap


De starter van deze thread komt niet bij ''wie schrijft die blijft''.

De starter van ''Het nieuws van de dag'' kwam met inhoud die in "Wie Schrijft die Blijft'' hoort ;).

Vooruit denken heet zoiets.

Zwarte Schaap
24-10-02, 01:32
Geplaatst door Elie Hobeika


De starter van ''Het nieuws van de dag'' kwam met inhoud die in "Wie Schrijft die Blijft'' hoort ;).

Vooruit denken heet zoiets.

Dit is geen losstaand bericht. Het is een vervolg op een thread wat verwijderd is.

Terugkijken heet zoiets.

Elie Hobeika
24-10-02, 01:41
Geplaatst door Zwarte Schaap


Dit is geen losstaand bericht. Het is een vervolg op een thread wat verwijderd is.

Terugkijken heet zoiets.

Verwijderd voor een reden ;).

i love israel
24-10-02, 08:19
Geplaatst door 752511



bek houden kenker hoor

jij dag zal er komen samen emt je kenker kinderen en je ras genoten

je bent gemeld bij beheer kleuter.