PDA

Bekijk Volledige Versie : islam partij in de tweede kamer ????



PSYCHO
22-10-02, 20:06
Waarom wordt er geen islam-partij opgericht voor in de tweede kamer ????
Het aantal kiesgerechtigen in Nederland die op deze partij zal stemmen zal een groot aantal zijn , gezien de vele alochtonen in Nederland.
Wat zijn de gedachten van zowel de Nederlanders als de Alochtonen hierover ????

Pixelshade
22-10-02, 20:09
denk niet dat dat zal komen, nederland is niet een Islamitisch land

PSYCHO
22-10-02, 20:15
De nederlanders kunnen d.m.v. een islam-partij wel veel te weten komen over de gedachtengang van alochtonen over politieke kwesties , aangezien over 5 jaar ongeveer 15 % van nederland uit alochtonen bestaat kan dit belangrijk zijn.

B_M_W
22-10-02, 20:19
hele goede vraag

PSYCHO
22-10-02, 20:34
Leuke opmerking :duim:

Maar geef ook je mening eens , die is veel belangrijker !!!!

rachid23
22-10-02, 20:41
Geplaatst door Pixelshade
denk niet dat dat zal komen, nederland is niet een Islamitisch land

Dat hoeft ook niet, nederland is ook geen christelijk land meer. Toch zien we bijvoolbeeld de CDA terug in de tweede kamer.

Shaheed
22-10-02, 20:43
Wij zijn daarmee bezig , binnenkort gaan we samen werken met de AEL (arabisch europese liga).




Maarre wil je niet telkens allochtonen en moslims door elkaar halen, dat zijn namelijk twee verschillende dingen.
Niet elke allochtoon is moslim of van islamtische kom af.
Sterker nog meer dan de helft van de allochtonen in Nederland hebben geen islamitische achtergrond.

magden_david
22-10-02, 20:45
islam en democratie ? het kan wel turkije bijvoorbeeld, o nee die tellen niet mee.
pakistan ook niet meer, indonesie ? ook niet echt sterk en met lijsttrekkers als shaheed gaat mijn stem al helemaal naar de LMD

rachid23
22-10-02, 20:55
Geplaatst door magden_david
islam en democratie ? het kan wel turkije bijvoorbeeld, o nee die tellen niet mee.
pakistan ook niet meer, indonesie ? ook niet echt sterk en met lijsttrekkers als shaheed gaat mijn stem al helemaal naar de LMD

In de korte tijd dat ik hier ben, hang jij me echt de keel uit echt waar.
Jij met je kortzichtige en onwetende antwoorden.

En wat het helemaal afmaakt is die zakdoek die je laat terugkomen onder jouw berichten.

mimoun@tiscali.
22-10-02, 21:27
HET IS NIET ZO'"N SLECHT IDEE EEN ISLAMITISCHE PARTIJ,DAN KOMEN DE NIET ISLAMIETEN TENMINSTE TE MAKEN MET DE DENKWIJZE VAN DE ISLAMIETEN EN WORDEN DAARDOOR VEEL VOOROORDELEN WEGGENOMEN. :fplayer:

mimoun@tiscali.
22-10-02, 21:30
Geplaatst door magden_david
islam en democratie ? het kan wel turkije bijvoorbeeld, o nee die tellen niet mee.
pakistan ook niet meer, indonesie ? ook niet echt sterk en met lijsttrekkers als shaheed gaat mijn stem al helemaal naar de LMD

IK DENK DAT DE MOSLIMS DE JODEN WEL KUNNEN LEREN WAT DEMOCRATIE IS. :giechel:

PSYCHO
23-10-02, 00:03
Geplaatst door mimoun@tiscali.
HET IS NIET ZO'"N SLECHT IDEE EEN ISLAMITISCHE PARTIJ,DAN KOMEN DE NIET ISLAMIETEN TENMINSTE TE MAKEN MET DE DENKWIJZE VAN DE ISLAMIETEN EN WORDEN DAARDOOR VEEL VOOROORDELEN WEGGENOMEN. :fplayer:

OF ER ZULLEN VEEL VOOROORDELEN UIT KOMEN :hihi:

Idolater
23-10-02, 00:26
We beginnen de LPF en Fortuyn's "gedachtegoed" kwijt te raken, dus geen Islamitische partij in Nederland. We hebben in Nederland al godsdienstige partijen zoals de SGP, daar kunnen fundamentalitische Moslims terecht.

Bovendien zal de invloed van z'on partij nihil zijn en de LPF doen herleven. Wees verstandig, stem links. :)

Idolater
23-10-02, 00:31
Trouwens, Fortuyn aanhangers maak je hiermee bang met het gevoel dat de buitenlanders het gaan overnemen in het land. Ik vind nieuwe politieke partijen maar niets, iedereen kan terecht bij de bestaande partijen en daar vernieuwingen indien mogelijk doorvoeren.

Dus nee tegen een islamitische partij of welke andere partij dan ook.

Marsipulami
23-10-02, 01:33
Geplaatst door PSYCHO
Waarom wordt er geen islam-partij opgericht voor in de tweede kamer ????
Het aantal kiesgerechtigen in Nederland die op deze partij zal stemmen zal een groot aantal zijn , gezien de vele alochtonen in Nederland.
Wat zijn de gedachten van zowel de Nederlanders als de Alochtonen hierover ????

Ik ben voorstander van een islamitische partij in Nederland en ook in België. Ik zou er zelfs voor stemmen. Ook al haalt zo een partij maar 2% van de stemmen, het zal de andere partijen verplichten rekening te houden met de moslims. Dat is democratie; iedereen telt mee en dus ook de moslims. Niet-moslims kunnen nooit de stem van de moslims vervangen in het politieke debat. De 'moslims' die nu in het parlement zitten vertegenwoordigen alleen de niet-moslims die vinden dat de islam een achterlijk cultuur is en dringend aangepast moet worden. Ik hoop dat er snel een paar fundi's in het parlement terechtkomen. Als de fundi's meer dan 10% van de stemmen halen dan ga ik weer een andere partij zoeken. Maar zover is het voorlopig nog niet.

Mark
23-10-02, 07:57
Shaheed: wat zijn je programmapunten?

bman
23-10-02, 11:21
Geplaatst door Mark
Shaheed: wat zijn je programmapunten?

Ja, ik ben benieuwd hoe een partij de belangen van zowel CC als Victory als Yehi als Abdullah Haselhoef zou moeten behartigen...

Don
23-10-02, 11:23
Geplaatst door Marsipulami


Als de fundi's meer dan 10% van de stemmen halen dan ga ik weer een andere partij zoeken.

Misschien is het dan wel 'te laat'....

PSYCHO
23-10-02, 19:03
Geplaatst door Marsipulami


Ik ben voorstander van een islamitische partij in Nederland


Wie zou dan de politieke leider van deze partij moeten worden ?
Die heinsbroek richt ook zomaar even een nieuwe partij op en probeert het tenminste(niet dat ik een fan van heinsbroek ben)maar goed als je het niet probeert weet je nooit of het slaagt.
Zijn de islamieten soms bang dat het niet werkt een eigen partij en dan een afgang tegemoet te gaan ?
iedere stem en iedere mening mag gehoord worden, en de beste manier is nog altijd via de politiek.

rachid23
24-10-02, 00:17
Geplaatst door Mark
Shaheed: wat zijn je programmapunten?

Ha, laat het progamma beginnen van het strenger straffen van misdadigers...

Elie Hobeika
24-10-02, 02:16
Geplaatst door PSYCHO



Wie zou dan de politieke leider van deze partij moeten worden ?


:denk: ..

Ali Eddouadi ? ;) ... daar zou mijn voorkeur bij liggen.