PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand van beheer, maakt niet uit welke kneus!



Couscousje
22-10-02, 21:45
Ga naar Forums Admin
Dan naar vBulletin Options...

In die lijst staat POLLS

Klik dus op POLLS, dan zie je het volgende staan:

Update last post time
Update the last post time for the thread (thus returning it to the top of a forum) when a vote is placed. ( YES or NO)

beheer, vink nou die "NO" gewoon aan... Dat betekent dat de POLL alleen omhoogkomt als er een POST wordt geplaatst, en niet als er een VOTE wordt geplaatst... De POLL kan dan gewoon blijven lopen en mensen kunnen gewoon stemmen, er hoeft dan GEEN houdbaarheidsdatum of dat soort geintjes op, maar de POLL komt dan alleen omhoog als men ook een reactie plaatst...

En dat kan uiteraard niet anoniem, dus heeft POLLS omhoogrellen geen zin...

Cc @ your service...

Tomas
22-10-02, 21:46
Geplaatst door Couscousje
Ga naar Forums Admin
Dan naar vBulletin Options...

In die lijst staat POLLS

Klik dus op POLLS, dan zie je het volgende staan:

Update last post time
Update the last post time for the thread (thus returning it to the top of a forum) when a vote is placed. ( YES or NO)

beheer, vink nou die "NO" gewoon aan... Dat betekent dat de POLL alleen omhoogkomt als er een POST wordt geplaatst, en niet als er een VOTE wordt geplaatst... De POLL kan dan gewoon blijven lopen en mensen kunnen gewoon stemmen, er hoeft dan GEEN houdbaarheidsdatum of dat soort geintjes op, maar de POLL komt dan alleen omhoog als men ook een reactie plaatst...

En dat kan uiteraard niet anoniem, dus heeft POLLS omhoogrellen geen zin...

Cc @ your service...

Dit is zeker iets met computers enzo?

Beheer.

Donna
22-10-02, 21:47
Geplaatst door Tomas


Dit is zeker iets met computers enzo?

Beheer.

:D

Couscousje
22-10-02, 21:50
Geplaatst door Tomas


Dit is zeker iets met computers enzo?

Beheer.

Cc valt om en :haha:

Tomas
22-10-02, 21:51
Nou als de hoehetenjullieookweer-babes toch allemaal aanwezig zijn; doe er dan wat aan.

Ik moet weer weg.

Doei doei.

Couscousje
22-10-02, 21:53
Geplaatst door Tomas
Nou als de hoehetenjullieookweer-babes toch allemaal aanwezig zijn; doe er dan wat aan.

Ik moet weer weg.

Doei doei.

NVDD's Angels is de naam...

Cc http://www.plaudersmilies.de/rough/2ar15smilie.gif

barfly
22-10-02, 22:05
Hahah draait die forum-zut op windows dan? :giechel:

Pixelshade
22-10-02, 22:26
Geplaatst door barfly
Hahah draait die forum-zut op windows dan? :giechel:

de server hier draait waarschijnlijk op linux

Couscousje
22-10-02, 22:33
De POLLs hebben niks met servers te maken, dus hou maar op met die zogenaamd stoere praat... De fout zit binnen het programma vBulletin, al draaide het op een draaimolen...

Cc

Simon
22-10-02, 23:42
Geplaatst door Couscousje
Ga naar Forums Admin
Dan naar vBulletin Options...

In die lijst staat POLLS

Klik dus op POLLS, dan zie je het volgende staan:

Update last post time
Update the last post time for the thread (thus returning it to the top of a forum) when a vote is placed. ( YES or NO)

beheer, vink nou die "NO" gewoon aan... Dat betekent dat de POLL alleen omhoogkomt als er een POST wordt geplaatst, en niet als er een VOTE wordt geplaatst... De POLL kan dan gewoon blijven lopen en mensen kunnen gewoon stemmen, er hoeft dan GEEN houdbaarheidsdatum of dat soort geintjes op, maar de POLL komt dan alleen omhoog als men ook een reactie plaatst...

En dat kan uiteraard niet anoniem, dus heeft POLLS omhoogrellen geen zin...

Cc @ your service...


:duim:

Pixelshade
22-10-02, 23:46
Geplaatst door Couscousje
De POLLs hebben niks met servers te maken, dus hou maar op met die zogenaamd stoere praat... De fout zit binnen het programma vBulletin, al draaide het op een draaimolen...

Cc

Ik antwoord alleen zijn vraag, ik run zelf ook een gelicenseerde versie van vB 2.2.7 en ben part-time vB designer, dus je hoeft me niks te vertelle over vB hoor cous

Couscousje
22-10-02, 23:51
Geplaatst door Pixelshade


Ik antwoord alleen zijn vraag, ik run zelf ook een gelicenseerde versie van vB 2.2.7 en ben part-time vB designer, dus je hoeft me niks te vertelle over vB hoor cous

Dan weet je heel goed dat barfly onzin lölt. Linux of Unix of Windows of whatever heeft geen ruk te maken met POLLs die omhooggereld worden...

Cc

Pixelshade
22-10-02, 23:59
Geplaatst door Couscousje


Dan weet je heel goed dat barfly onzin lölt. Linux of Unix of Windows of whatever heeft geen ruk te maken met POLLs die omhooggereld worden...

Cc

klopt maar ik maak hem alleen wijs dat de server op linux draait, windows is niet goed met PHP (tis voor linux gemaakt) en vB draait op PHP

bman
23-10-02, 11:23
Hoe komt het toch dat al die vB sites zo veel op elkaar lijken? Is daar niet wat aan te doen?

Mr-kaas
23-10-02, 11:51
The site www.maroc.nl is running Apache/1.3.27 (Unix) PHP/4.2.3 FrontPage/4.0.4.3 mod_ssl/2.8.11 OpenSSL/0.9.6g on Linux

Ja handig joh dat www.netcraft.com kan je gewoon alle specificaties van iedere site die op het www draait omhoog toveren......

Maar euh........ Die polls en zo en dat omhoog rellen, ik denk dat ik het toch best wel ga missen :hihi:


Later,

Mr-kaas.

Couscousje
23-10-02, 19:03
Geplaatst door bman
Hoe komt het toch dat al die vB sites zo veel op elkaar lijken? Is daar niet wat aan te doen?

Omdat ze maar 1 default template hebben en het enige wat je kan wijzigen is de kleur en het lettertype etc.

Cc

BiL@L
23-10-02, 19:08
Je kunt ook zelf knutselen natuurlijk..

http://www.yaxay.com/yack/