PDA

Bekijk Volledige Versie : Reply noodoproep Rita



Tammy
23-10-02, 19:04
Rita, Rita, Rita.... Nu ben je al vijf jaar aan t studeren en je hebt nog steeds niet door dat je je zaakjes op tijd af moet hebben...??? Je lijkt mij wel!!! Ik doe Ergotherapie, kan je helaas niet helpen. Je zou eventueel wel op www.hva.nl kunnen kijken, afdeling BE ofzo. Volgens mij staan er ook links op naar scripties. Op www.scriptie.nl heb ik al heel veel scripties gehaald, en daarmee gelijk mijn HAVO.... T is te proberen...

En dit voor de gene die Amsterdammers KLOOTJESVOLK noemde: hou alsjebliefd je mond en kom een keer stappen in club NL en de Panama. En daarna, als je dat helemaal niks vond en cafè Bep en Diep hebt uitgeprobeerd, van onder en boven onderzocht. Dan; ja pas dán mag je ons klootjesvolk noemen..... Afgesproken?? Ik durf voor een blad pils te wedden dat je één van vier bovengenoemde 'uitgaansgelegenheden' helemaal te gek zal vinden! Desnoods leid ik je ff rond door deze waanzinnige stad.

Bye!!

Greetz. Tammy.

:stout:

Mark
23-10-02, 19:08
nog nooit van die clubs gehoord

het enige in A'dam waar ik wel eens kwam was de westergas fabriek!

Tammy
23-10-02, 19:08
shit!!! Deze was dus niet als topic, maar als reply bedoeld op die noodoproep.... xcuse me!!

Tammy
23-10-02, 19:08
die doet t niet meer geloof ik, Mark....