PDA

Bekijk Volledige Versie : iran/spanje



admiraal
24-10-02, 12:11
De Iraanse president weigerde aan één tafel te zitten met de Spaanse koning Juan Carlos omdat deze de gewoonte heeft te dineren met een fles wijn.
Indien er geen alcohol geschonken zou worden zou de Iraanse president graag dineren met de Spaanse koning.

Het lijkt me duidelijk dat de Iraanse president deze stelling inneemt vanwege zijn (islamitische) geloofsovertuiging.

Wat vinden jullie hiervan?

Ik vindt dat je elkaars cultuur moet respecteren onder elke voorwaarde (natuurlijk er zijn grenzen) maar dit is weer typisch iets islamitisch of zit ik ernaast??

sweet&honest
24-10-02, 12:17
Ik vind dat niet kunnen, als de spaanse koning graag dineert met een fles wijn, is dat zijn zaak en behoort de iraanse president dat te respecteren! Vooral iran moet daarover zwijgen, als je hun land in wil als vrouw zijnde moet je je eerst sluieren, belachelijk, dan heb ik het over gewoon niet-islamitische vrouwen die geinteresseerd zijn in het land!! :jammer:

bman
24-10-02, 12:19
Geplaatst door admiraal
De Iraanse president weigerde aan één tafel te zitten met de Spaanse koning Juan Carlos omdat deze de gewoonte heeft te dineren met een fles wijn.
Indien er geen alcohol geschonken zou worden zou de Iraanse president graag dineren met de Spaanse koning.

Het lijkt me duidelijk dat de Iraanse president deze stelling inneemt vanwege zijn (islamitische) geloofsovertuiging.

Wat vinden jullie hiervan?

Ik vindt dat je elkaars cultuur moet respecteren onder elke voorwaarde (natuurlijk er zijn grenzen) maar dit is weer typisch iets islamitisch of zit ik ernaast??

Dit hebben de iraniers ook al geflikt met de fransen. Tja, ik vind het een beetje raar van die Iraniers als ze alcoholdrinkers niet kunnen tolereren dan moeten ze maar helemaal niet naar dergelijke wijnproducerende landen gaan.

Don
24-10-02, 12:22
Geplaatst door admiraal
De Iraanse president weigerde aan één tafel te zitten met de Spaanse koning Juan Carlos omdat deze de gewoonte heeft te dineren met een fles wijn.
Indien er geen alcohol geschonken zou worden zou de Iraanse president graag dineren met de Spaanse koning.

Het lijkt me duidelijk dat de Iraanse president deze stelling inneemt vanwege zijn (islamitische) geloofsovertuiging.

Wat vinden jullie hiervan?

Ik vindt dat je elkaars cultuur moet respecteren onder elke voorwaarde (natuurlijk er zijn grenzen) maar dit is weer typisch iets islamitisch of zit ik ernaast??

Vond dit voorval in Iran of in Spanje plaats?

Bart
24-10-02, 12:32
Geplaatst door Don


Vond dit voorval in Iran of in Spanje plaats?

Spanje

Don
24-10-02, 12:36
Geplaatst door Bart


Spanje

Dan is die GAST uit Iran een boerenlul zonder manieren.....

Shaheed
24-10-02, 12:38
Ik vindt dat die spaanse koning rekening moet houden met het geloof van die iraanse geetselijke.
Immers je moet het de gast altijd zoveel mogelijk naar de zin maken.

In sommige afrikaanse landen dineren ze met apenhersens en insecten.
Je kunt natuurlijk niet verwachten dat koningin Beatrix daar naartoe moet gaan kijken of eventueel mee moet eten wanneer zij wordt uitgenodigd voor een staats bezoek.

bman
24-10-02, 12:40
Geplaatst door Shaheed
Ik vindt dat die spaanse koning rekening moet houden met het geloof van die iraanse geetselijke.
Immers je moet het de gast altijd zoveel mogelijk naar de zin maken.

In sommige afrikaanse landen dineren ze met apenhersens en insecten.
Je kunt natuurlijk niet verwachten dat koningin Beatrix daar naartoe moet gaan kijken of eventueel mee moet eten wanneer zij wordt uitgenodigd voor een staats bezoek.

Juist wel. En als je trix een beetje kent (en haar zojuist oveleden echtgenoot) dan zou je weten dat zij ab-so-luut niet vies zijn van een beetje cultuur.

When in Rome do as the Romans do.

Shaheed
24-10-02, 12:49
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens, in onze cultuur is het zo dat je er alles aan moet doen om het je gast naar zijn zin te maken.

Wanneer jij een vegetarier zou zijn , zou ik ook geen vlees voor je neus eten dat lijkt mij nogal een beetje onbeschoft.


Maar als het goed is dan moest die iraanse geestelijke dat van tevoren aangeven , dat had een hoop gezeik gescheeld.

Don
24-10-02, 13:01
Geplaatst door Shaheed
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens, in onze cultuur is het zo dat je er alles aan moet doen om het je gast naar zijn zin te maken.


Je zal je dus aan moeten passen...

seis
24-10-02, 13:06
Geplaatst door Shaheed
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens, in onze cultuur is het zo dat je er alles aan moet doen om het je gast naar zijn zin te maken.

Wanneer jij een vegetarier zou zijn , zou ik ook geen vlees voor je neus eten dat lijkt mij nogal een beetje onbeschoft.


Maar als het goed is dan moest die iraanse geestelijke dat van tevoren aangeven , dat had een hoop gezeik gescheeld.
Welke cultuur, die van de gemaskerde grootpraters?
Er werd toch rekening gehouden met hem, hem werd geen wijn geserveerd.
Hij een droogstoppel iedereen een droogstoppel!
Die domme islamieten moeten eens leren dat de wereld veel groter is dan hun bekrompen hycoriet wereldje waar men niets of niemand ontziet.
Als hij geen wijn wil zien, dat hij dan in zijn land blijft.
:kwaad:

Elie Hobeika
24-10-02, 13:06
En toch zijn word er alcohol verkocht in Iran ? ;).

Shaheed
24-10-02, 13:14
Geplaatst door seis

Welke cultuur, die van de gemaskerde grootpraters?
Er werd toch rekening gehouden met hem, hem werd geen wijn geserveerd.
Hij een droogstoppel iedereen een droogstoppel!
Die domme islamieten moeten eens leren dat de wereld veel groter is dan hun bekrompen hycoriet wereldje waar men niets of niemand ontziet.
Als hij geen wijn wil zien, dat hij dan in zijn land blijft.
:kwaad:



Als je iemand uitnodigd dan dien je rekening te houden met zijn geloof en of cultuur.
Als diegene geen spaans spreekt bijvoorbeeld dan dien je voor een tolk te zorgen.
Dat noemen ze manieren, daar zouden jullie nog heel wat van kunnen leren.

Canaris
24-10-02, 13:18
heeft Juan een trechter in de mond van Khatamie gestopt om hem zo te overtuigen van het genot van een glaasje Chateau Nuef du Pape?

Wat lul je dan.

Het gaat er toch niet om dat Khatami mee moet drinken.

Wanneer ik een vegatarier op bezoek krijg kook ik vegetarisch.

Wanneer Khatami komt krijgt hij zeker geen varkenslapje, staat er een mooi glasje Jus d Orange voor zijn neus, en Trix hoeft geen apenhersenen te eten.

Maar ga mij niet vertellen dat in het protocol dan ook Juan geen glaasje wijn mag drinken.

bman
24-10-02, 13:19
Geplaatst door Shaheed




Als je iemand uitnodigd dan dien je rekening te houden met zijn geloof en of cultuur.
Als diegene geen spaans spreekt bijvoorbeeld dan dien je voor een tolk te zorgen.
Dat noemen ze manieren, daar zouden jullie nog heel wat van kunnen leren.

Jep en je geeft hem melk of water te drinken als hij geen wijn blieft. Je zorgt dat het een gast aan niets ontbreekt. Een goed gast (en een goed diplomaat) gaat zich niet met het huishouden van de gastheer bemoeien. Dat is namelijk nogal onbeschoft, en dat je dit met de islamitische / oosterse vormen van gastvrijheid probeert goed te praten zegt meer over jouw gebrek aan cultureel inlevingsvermogen dan over het gebrek aangastvrijheid van de koning van Spanje.

Maar volgens jouw redenering zou de koning van Spanje in Iran dus samen MET Khatami een lekker flesje wijn mogen opentrekken? Wat dacht je zelf?

Shaheed
24-10-02, 13:20
Zoals ik al zei, khatami had dat van tevoren moeten aangeven dat had een hoop gezeik gescheeld.

Don
24-10-02, 13:21
Geplaatst door bman


Maar volgens jouw redenering zou de koning van Spanje in Iran dus samen MET Khatami een lekker flesje wijn mogen opentrekken? Wat dacht je zelf?

Shaheed? Hallo?

plexus
24-10-02, 13:21
dit wordt echt Te zwaar opgeblazen...die iraanse pres. is gewoon geen diplomaat..klaar !

seis
24-10-02, 13:22
Geplaatst door Shaheed




Als je iemand uitnodigd dan dien je rekening te houden met zijn geloof en of cultuur.
Als diegene geen spaans spreekt bijvoorbeeld dan dien je voor een tolk te zorgen.
Dat noemen ze manieren, daar zouden jullie nog heel wat van kunnen leren.
Als achterlijke moslim beweer jij dus dat als ik iemand uitnodig bij mij thuis, ik geen wijn mag drinken als die persoon enkel cola light drinkt.
Ik zal mijn gast met respect ontvangen en hem niets opdringen wat hij niet hoeft, maar mijn gast hoeft van mij niet te verwachten dat ik ook cola light ga drinken omdat hij dat drinkt.
Geef mij maar een lekker glaasje wijn, en als mijn gast zich daar aan stoort in mijn eigen huis, is die gast(boer) de laatste keer bij mij thuis geweest. :hihi:

bman
24-10-02, 13:23
Geplaatst door Shaheed
Zoals ik al zei, khatami had dat van tevoren moeten aangeven dat had een hoop gezeik gescheeld.

Dus als Juan het maar van te voren meldt, dan drink Khatami desgewenst en lekker rioja mee met Juan als zijn koninklijke hoogheid Iran bezoekt? Zo niet, dan heeft het volk van Iran wel het een en ander te leren van Shaheed als het op gastvrijheid en manieren aankomt.

Geloof je het zelf allemaal, wat je zegt?

admiraal
24-10-02, 13:24
Geplaatst door Shaheed




Als je iemand uitnodigd dan dien je rekening te houden met zijn geloof en of cultuur.
Als diegene geen spaans spreekt bijvoorbeeld dan dien je voor een tolk te zorgen.
Dat noemen ze manieren, daar zouden jullie nog heel wat van kunnen leren.

En als je DOOR iemand wordt uitgenodigd Shaheed wat doe je dan? Dan moet je ook rekening houden met ZIJN geloof of cultuur.
Dus als die persoon dan een glas wijn bij het eten wil in zijn eigen land, in zijn eigen leefomgeving moet je daar niet moeilijk over doen.
En dat is nu het hele probleem met het islamitisch denken. Men staat niet open voor een andere denkwijze dan de islamitische denkwijze.

Ik vond dit een mooi voorbeeld om dat te illustreren.

Bedankt voor de reakties

i love israel
24-10-02, 13:24
shaheed dat houd dus ook in dat vrouwen die in iran op bezoek gaan zich niet hoeven te sluieren, je moet het je gast immers naar de zin maken.

of is dat weer anders, en geld die beleefdheid alleen richting moslims en niet andersom?

admiraal
24-10-02, 13:26
Geplaatst door Shaheed
Zoals ik al zei, khatami had dat van tevoren moeten aangeven dat had een hoop gezeik gescheeld.

Was misschien niet duidelijk overgekomen, maar hij had het ook van te voren aangekondigd. Wijn op tafel=geen bezoek had ie gezegd.

bman
24-10-02, 13:26
Oh, shaheed...Juan laat even weten dat hij bij zijn volgende bezoek aan Teheran ook wel een lekker varkenslapje lust en eieren met spek. Die wil hij uiteraard samen met zijn gastheer nuttigen. Geef jij het even door aan de chefkok?

Shaheed
24-10-02, 13:36
Tjonge jongen wat een reacties , normaal discussieren is er ook niet meer bij.

Ten eerste jullie kunnen niet lezen of zijn gewoon dom.

Waarom leggen jullie mij woorden in de mond?

Nogmaals even alles opsommen.
Khatami had van te voren moeten aangeven dat hij wil dat er in zijn aanwezigheid geen alcohol gedronken wordt.
Dan kan hij kiezen gaat hij er naartoe ja of nee.

Vervolgens het is de normaalste zaak dat je ook rekening dient te houden met je gast.
Het voorbeeld dat ik net aangaf dat ik geen vlees voor de neus van iemand zou eten wanneer hij vegetarier zou zijn, lijkt mij niets meer dan normaal.
Dat heeft met beleefdheid te maken, maar ja sommige mensen die een achterlijke (westerse) cultuur hebben snappen dat natuurlijk niet.

admiraal
24-10-02, 13:38
Geplaatst door Shaheed
Tjonge jongen wat een reacties , normaal discussieren is er ook niet meer bij.

Ten eerste jullie kunnen niet lezen of zijn gewoon dom.

Waarom leggen jullie mij woorden in de mond?

Nogmaals even alles opsommen.
Khatami had van te voren moeten aangeven dat hij wil dat er in zijn aanwezigheid geen alcohol gedronken wordt.
Dan kan hij kiezen gaat hij er naartoe ja of nee.


Vervolgens het is de normaalste zaak dat je ook rekening dient te houden met je gast.
Het voorbeeld dat ik net aangaf dat ik geen vlees voor de neus van iemand zou eten wanneer hij vegetarier zou zijn, lijkt mij niets meer dan normaal.
Dat heeft met beleefdheid te maken, maar ja sommige mensen die een achterlijke (westerse) cultuur hebben snappen dat natuurlijk niet.



Dat heeft hij gedaan en hij heeft gezegd wijn op tafel = geen bezoek

Lees mijn postings nog eens rustig opnieuw, misschien begrijp je het dan wel??

seis
24-10-02, 13:41
Geplaatst door Shaheed
Tjonge jongen wat een reacties , normaal discussieren is er ook niet meer bij.

Ten eerste jullie kunnen niet lezen of zijn gewoon dom.

Waarom leggen jullie mij woorden in de mond?

Nogmaals even alles opsommen.
Khatami had van te voren moeten aangeven dat hij wil dat er in zijn aanwezigheid geen alcohol gedronken wordt.
Dan kan hij kiezen gaat hij er naartoe ja of nee.

Vervolgens het is de normaalste zaak dat je ook rekening dient te houden met je gast.
Het voorbeeld dat ik net aangaf dat ik geen vlees voor de neus van iemand zou eten wanneer hij vegetarier zou zijn, lijkt mij niets meer dan normaal.
Dat heeft met beleefdheid te maken, maar ja sommige mensen die een achterlijke (westerse) cultuur hebben snappen dat natuurlijk niet.
Weet je wat zo leuk is, achterlijke shaheed met de hoogontwikkelde culturele achtgrond.
Dat mensen van zulk een hoogstaande cultuur als die van vele moslims, staan te dringen om naar die mensen met hun achterlijke cultuur te komen.
Desnoods steken ze met een roeibootje de straat van Gibraltar over.
Moet toch heerlijk zijn te leven in een zeer ontwikkelde cultuur waar zoveel mensen willen aan ontsnappen.
Lees jij nooit kranten, kijk jij nooit televisie?
Leef jij net als obl ondergronds! :rolleyes:

Shaheed
24-10-02, 13:41
Geplaatst door admiraal




Dat heeft hij gedaan en hij heeft gezegd wijn op tafel = geen bezoek

Lees mijn postings nog eens rustig opnieuw, misschien begrijp je het dan wel??

Dan had meneer Khatami niet moeten gaan of had hij niet moeten aanschuiven.

Canaris
24-10-02, 13:42
Vervolgens het is de normaalste zaak dat je ook rekening dient te houden met je gast.
Het voorbeeld dat ik net aangaf dat ik geen vlees voor de neus van iemand zou eten wanneer hij vegetarier zou zijn, lijkt mij niets meer dan normaal.
eine quote

ben jij zo stom of doe je alleen maar zo?

Nog een keer , khatami heeft geen glas wijn voor zijn neus gekregen. Wat wil ons dan met deze vergelijking duidelijk maken?

i love israel
24-10-02, 13:42
krijg ik nog antwoord shaheed?

seis
24-10-02, 13:43
Geplaatst door Shaheed


Dan had meneer Khatami niet moeten gaan of had hij niet moeten aanschuiven.
Nou, dan had heel Spanje plat gelegen van de huilende mensen omdat zo'n achterlijke gozer niet komt.
Omdat beleefdheid vereist is werd die dwaas ontvangen, de gedachten zijn vrij. :vlammen:

Shaheed
24-10-02, 13:47
Geplaatst door seis

Weet je wat zo leuk is, achterlijke shaheed met de hoogontwikkelde culturele achtgrond.
Dat mensen van zulk een hoogstaande cultuur als die van vele moslims, staan te dringen om naar die mensen met hun achterlijke cultuur te komen.
Desnoods steken ze met een roeibootje de straat van Gibraltar over.
Moet toch heerlijk zijn te leven in een zeer ontwikkelde cultuur waar zoveel mensen willen aan ontsnappen.
Lees jij nooit kranten, kijk jij nooit televisie?
Leef jij net als obl ondergronds! :rolleyes:

Zij komen niet zo zeer voor de westerse cultuur maar voor de westerse rijkdommen.
Net zoals hoe westerse landen de afrikaanse landen hebben beroofd van hen rijkdommen, achterlijke cultuur ja ja maar zestonden wel met hen bootjes te trappelen om aan land te komen.

Maar zulke dingen weet jij natuurlijk niet, aangezien jij nooit geschiedenis les hebt gehad.

seis
24-10-02, 13:51
Geplaatst door Shaheed


Zij komen niet zo zeer voor de westerse cultuur maar voor de westerse rijkdommen.
Net zoals hoe westerse landen de afrikaanse landen hebben beroofd van hen rijkdommen, achterlijke cultuur ja ja maar zestonden wel met hen bootjes te trappelen om aan land te komen.

Maar zulke dingen weet jij natuurlijk niet, aangezien jij nooit geschiedenis les hebt gehad.
Je bedoelt dus dat zij hun hoogstaande cultuur verloochenen omwille van het geld.
Dus zij vervoegen het leger van de westerse achterlijke cultuurbarbaren.
Jij bent wel echt dom, dat is al de tweede keer binnen een half uur dat ik zoiets moet zeggen. :melig2:

Shaheed
24-10-02, 13:53
Geplaatst door Canaris
Vervolgens het is de normaalste zaak dat je ook rekening dient te houden met je gast.
Het voorbeeld dat ik net aangaf dat ik geen vlees voor de neus van iemand zou eten wanneer hij vegetarier zou zijn, lijkt mij niets meer dan normaal.
eine quote

ben jij zo stom of doe je alleen maar zo?

Nog een keer , khatami heeft geen glas wijn voor zijn neus gekregen. Wat wil ons dan met deze vergelijking duidelijk maken?


Wat een eikel ben jij ken jij nou niet lezen of hoe zit dat?

Even heel simpel uitelggen misschien dat je het dan snapt.

Kijk jij bent zeg maar een vegetarier ja , en ikke niet ik eet dagelijks vlees oke.

Nou kom jij bij mij op visitie uit respect eet ik dan geen vlees voor jou neus omdat ik weet dat jij dat niet leuk vindt , vlees eten druist in tegen jou principes , en ik weet dat jij als vegetarier daar ook niet mee geconfronteerd mee wilt worden.

Begrijp je het nu? Want dit is de laatste keer dat ik het uitleg.

seis
24-10-02, 13:54
Geplaatst door Shaheed




Begrijp je het nu? Want dit is de laatste keer dat ik het uitleg.
Dart ging tijd worden, ik dacht dat je het nooit zou begrijpen.
Stop ermee en maak jezelf niet eindeloos belachelijk. :lol:

Shaheed
24-10-02, 13:57
Geplaatst door seis

Je bedoelt dus dat zij hun hoogstaande cultuur verloochenen omwille van het geld.
Dus zij vervoegen het leger van de westerse achterlijke cultuurbarbaren.
Jij bent wel echt dom, dat is al de tweede keer binnen een half uur dat ik zoiets moet zeggen. :melig2:

Zij verloochenen hen cultuur helemaal niet, je ziet toch dat wij ons ook nog steeds vasthouden aan onze cultuur.
Zij komen voor de werkgelegenheid eikel!

Dom is iemand die niet kan lezen , ga leren lezen en kom dan pas weer terug.
Ik discussier niet met domme mensen , dit is ook de laatste keer dat je van mij antwoord krijgt.

admiraal
24-10-02, 14:04
Geplaatst door Shaheed



Wat een eikel ben jij ken jij nou niet lezen of hoe zit dat?

Even heel simpel uitelggen misschien dat je het dan snapt.

Kijk jij bent zeg maar een vegetarier ja , en ikke niet ik eet dagelijks vlees oke.

Nou kom jij bij mij op visitie uit respect eet ik dan geen vlees voor jou neus omdat ik weet dat jij dat niet leuk vindt , vlees eten druist in tegen jou principes , en ik weet dat jij als vegetarier daar ook niet mee geconfronteerd mee wilt worden.

Begrijp je het nu? Want dit is de laatste keer dat ik het uitleg.


Shaleed wel eens in een restaurant gegegeten? Daar kan je zowel vegetarisch als vlees bestellen.
Niemand doet daar moeilijk over, men zit met z'n allen bij elkaar, soms zelfs aan één tafel.
Hoor je niemand over en dat is nu precies waar het omgaat.

ELKAARS GEWOONTEN/CULTUUR RESPECTEREN!!!!

Maar zoals die seis al aangaf, deze discussie is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor jou.
Anders kan ik niet verklaren waarom je de plank steeds misslaat.

of ben je gewoon vervelend aan het doen hier?

Shaheed
24-10-02, 14:19
Geplaatst door admiraal



Shaleed wel eens in een restaurant gegegeten? Daar kan je zowel vegetarisch als vlees bestellen.
Niemand doet daar moeilijk over, men zit met z'n allen bij elkaar, soms zelfs aan één tafel.
Hoor je niemand over en dat is nu precies waar het omgaat.

ELKAARS GEWOONTEN/CULTUUR RESPECTEREN!!!!

Maar zoals die seis al aangaf, deze discussie is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor jou.
Anders kan ik niet verklaren waarom je de plank steeds misslaat.

of ben je gewoon vervelend aan het doen hier?


In een restaurant eten is nog altijd heel wat anders dan bij iemand thuis eten.

Maar over cultuur en gewoonten gesproken , waarom hoor ik jullie autochtonen dan steeds zeiken over meisjes die een hoofddoek willen dragen?
Waar is de respect vanuit jullie kant dan?

admiraal
24-10-02, 14:24
Geplaatst door Shaheed



In een restaurant eten is nog altijd heel wat anders dan bij iemand thuis eten.

Maar over cultuur en gewoonten gesproken , waarom hoor ik jullie autochtonen dan steeds zeiken over meisjes die een hoofddoek willen dragen?
Waar is de respect vanuit jullie kant dan?

In Nederland (of Spanje)mag iedereen doen wat ie wil en als iemand een hoofdoek wil dragen moet ie dat zelf weten net als iemand zijn haar rood of blauw wil verfen.

In Iran (of een ander streng islamitisch land) ben je verplicht (!!!) een hoofdoek te dragen en daar gaan we weer.........

Geen respecht voor andere opvattingen/anders denkenden.
Maar dat is een hele andere discussie

seis
24-10-02, 14:28
Geplaatst door Shaheed


Zij verloochenen hen cultuur helemaal niet, je ziet toch dat wij ons ook nog steeds vasthouden aan onze cultuur.
Zij komen voor de werkgelegenheid eikel!

Dom is iemand die niet kan lezen , ga leren lezen en kom dan pas weer terug.
Ik discussier niet met domme mensen , dit is ook de laatste keer dat je van mij antwoord krijgt.
Huuum..eikel
http://www.sexwoordenboek.nl/assets/active/eikel.jpg
Bedoel je mij :boos:

Shaheed
24-10-02, 14:30
Ja in israel mag je ook alleen maar migreren als je joods bent en alleen mensen van het joodse geloof mogen daar land kopen.

Over respect voor andermans mening of opvatting gesproken.

Maar je hebt gelijk we dwalen van het onderwerp af.

Canaris
24-10-02, 14:41
leugens

Ja in israel mag je ook alleen maar migreren als je joods bent en alleen mensen van het joodse geloof mogen daar land kopen

Leugens leugens leugens

Proganda-verwixtes-islam-hirn

bman
24-10-02, 16:41
Ok. Moslim op bezoek bij niet-moslim...beiden drinken geen wijn, want daar houdt de moslim niet van.

Niet-Moslim op bezoek bij moslim....krijgt hij als gast wel een lekker glaasje wijn? Immers gastvrijheid boven alles!

Anyway, ik begrijp dus dat met dit statement de iraniers feitelijk een protest beoogden jegens Israels immigratiepolitiek. Heel duidelijk allemaal.

p.s. En Shaheed als je het hebt over het vasthouden van die hoogstaande cultuur in dat verdorven westen dan woon je echt in een grot. Het overgrote deel van de Somaliers, Turken, Marokkanen plukken maar wat de vruchten van onze satanische cultuur. Soms tot aan het vervelende aan toe. En als ik hoor wat 'vrome' nieuwkomers op dit boord soms allemaal zeggen, dan ontdek ik daar geen sprankje beschaving tussen.

Victory
24-10-02, 18:52
<edit>

Elie Hobeika
24-10-02, 20:02
Geplaatst door Victory


Weer een onzin topic.

Elie Hobeika, nee er wordt geen alcohol verkocht in Iran, er staat daar de doodstraf op denk ik. In ieder geval een straf.

En voor zover ik weet mag een moslim niet in een omgeving zijn waar alcohol wordt geschonken/gedronken/verkocht. (correct me if i'm wrong). (weet het niet zeker, maar zoiets gehoord)

Er is geen discussie hierover nodig, dus hou maar op met replyen....

wa allah'o alam

jawel joh ik reply lekker :D, reden is omdat een vriend van mij die Iraans is mij dat vertelde en de straf is 70 zweepslagen hoe ik het heb begrepen.

Joesoef
24-10-02, 20:25
Geplaatst door Victory


Weer een onzin topic.

Elie Hobeika, nee er wordt geen alcohol verkocht in Iran, er staat daar de doodstraf op denk ik. In ieder geval een straf.

En voor zover ik weet mag een moslim niet in een omgeving zijn waar alcohol wordt geschonken/gedronken/verkocht. (correct me if i'm wrong). (weet het niet zeker, maar zoiets gehoord)

Er is geen discussie hierover nodig, dus hou maar op met replyen....

wa allah'o alam

Inderdaad wat een gezeur.

In Theran is plenty alcohol te koop op de zwarte markt. Gesmokkelde slechte wodka. En die straffen dat valt wel mee. Hooguit een tiental "zweep"slagen.

En dat gezeur over dat tafelen moet ook maar eens ophouden. Van tijd tot tijd dan duikt dat verhaal weer op. Ik heb diverse foto's gezien van zowel het Spaanse kongshuis als de Franse president waar men gezellig aan de dis zit zonder maar een druppel alcohol op tafel.

Maar ja, kennelijk vond de Spaanse Koning zijn gast zo interessant dat hij liever aan de Navarra lurkt dan van wat vruchtensap.

Mark
24-10-02, 20:28
Tja is toch geen moeite om die wijn te laten staan als dat tegen zijn religie ingaat? Ik zie het probleem echt niet hoor.

Je aanpassen aan je gast of het land waar je heengaat is toch geen probleem tenzij het weer tegen jouw geloof ingaat? Het niet-drinken van wijn is geen probleem voor een spanjaard....

big deal allemaal...