PDA

Bekijk Volledige Versie : Zelf oplossing aandragen voor het Marokkanenprobleem?



Couscousje
24-10-02, 14:32
http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=&threadid=44198

Cc

Shaheed
24-10-02, 14:38
Het marokkanen probleem weer een nieuwe woord dat gebruikt gaat worden door de Van dale.
Net zoals kut marokkaan en moslim intolerantie, moslimgeweld.

admiraal
24-10-02, 15:01
Vreemd he Shaleed??? Als het polen waren geweest dan had het het Poolsprobleem geheten. Als het Oosterijkers waren geweest dan had het Oostenrijksprobleem geheten.

Maar het zijn geen Oosterijkers of Polen die voor dit soort problemen zorgen, het zijn Marokanen.

Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

Shaheed
24-10-02, 15:11
Nou ik denk het niet, ik denk dat het vooral te maken heeft met de hetze tegen de marokkanen en de islam.

Je kunt nu gerust zeggen dat de zionisten in Israel zich net zo gedragen als de nazi's in hen tijd.
Maar toch nergens in de kranten is er sprake van zionnazi's.


Ook zijn er bij de meeste zedendelictnen autochtone nederlanders betrokken maar nog nooit heb ik ergens kunnen lezen over het autochtone zedendelicten probleem.
De meeste vernieling worden gedaan door autochtone nederlanders na het bezoeken van een voetbalwedstrijd nog nooit heb ik de media horen spreken over het autochtone nederlandse voetbalprobleem....enz........

Don
24-10-02, 15:17
Geplaatst door Shaheed

Ook zijn er bij de meeste zedendelictnen autochtone nederlanders betrokken maar nog nooit heb ik ergens kunnen lezen over het autochtone zedendelicten probleem.
De meeste vernieling worden gedaan door autochtone nederlanders na het bezoeken van een voetbalwedstrijd nog nooit heb ik de media horen spreken over het autochtone nederlandse voetbalprobleem....enz........

Omdat we in Nederland zitten, droplul! Je snapt het niet! We hebben hier te maken met een bevolkingsgroep, waarvan een deel het naar verhouding veel bonter maakt dan bijvoorbeeld de autochtone bevolking.....dat is 'het probleem'.....

admiraal
24-10-02, 15:23
Kijk Shaleed, wij wonen in Nederland en dus is per definitie alles wat gebeurt iets Nederlands.
Nederlands voetbal geweld, Nederlands pedofilie etc etc. Omdat wij in Nederland wonen is het onzin om overal het woord Nederland voor te zetten (of autochtoon) dat spreek immers voor zich.

Tot zover kan je me hopelijk nog volgen.

Wat nu als het geen Nederlanders zijn maar in dit geval Marokannen? (over Polen of Oosterijkers maar daat hadden we het net al over)

Dan moet dat ter verduidelijking naar voren komen en dus wordt de naam van het land waar de desbetreffende groep/persoon vandaan komt genoemd. Heel simpel eigenlijk.

Snap je?

En hoe kan je israel nu met de nazi's vergelijken? Worden er massaal palestijnen vergast in kampen? Pleegde 60 jaar geleden Joden laffe bomaanslagen op duitse burgers? Nee hoor elke oorlog staat op zich, je moet geen verglijkingen gaan trekken.

De haat van de duitsters richting de joden kwam voort uit het feit dat zij een belangrijk deel v/d economie (lees geld) in handen hadden. Maar dat is al zo sinds de middeleeuwen en anti-semitisme bestaat ook al sinds de kruisiging van Christus dus dat is niets nieuws.

Hoe oud ben jij eigenlijk?

Shaheed
24-10-02, 15:33
[QUOTE]Geplaatst door admiraal
Kijk Shaleed, wij wonen in Nederland en dus is per definitie alles wat gebeurt iets Nederlands.
Nederlands voetbal geweld, Nederlands pedofilie etc etc. Omdat wij in Nederland wonen is het onzin om overal het woord Nederland voor te zetten (of autochtoon) dat spreek immers voor zich.

Tot zover kan je me hopelijk nog volgen.

Wat nu als het geen Nederlanders zijn maar in dit geval Marokannen? (over Polen of Oosterijkers maar daat hadden we het net al over)

Dan moet dat ter verduidelijking naar voren komen en dus wordt de naam van het land waar de desbetreffende groep/persoon vandaan komt genoemd. Heel simpel eigenlijk.



Dat vind ik echt de grootste onzin , wat doet het ertoe waar iemand vandaan komt of wie hij is.

Een crimineel is een crimineel en moet zwaar getsraft worden, als je dan toch de nationaliteit erbij gaat noemen van de dader dan moet je dat ook doen bij alle daders.
Zodat er eerlijk gestigmatiseerd kan worden.

Om nou de autochtone buiten schot te houden van stigmatisering is in mijn ogen niks anders dan[B]HYPOCRIET.

Couscousje
24-10-02, 15:36
Ik weet niet of men het heeft gelezen, maar er is dus een discussie gaande op Wie sGrijft die blijft... Echter ik mis input van de Nederlanders op dit forum...

Daar is je kans om daadwerkelijk met een eventuele oplossing aan te komen.

Cc

Mara
24-10-02, 15:39
Geplaatst door Shaheed
Het marokkanen probleem weer een nieuwe woord dat gebruikt gaat worden door de Van dale.
Net zoals kut marokkaan en moslim intolerantie, moslimgeweld.

Ach joh maak je niet druk weet je wel hoe Nedelranders genoemd worden in buitenlandse woordenboeken?
Dutch; veelal gebruikt als knieperig en gierig. Double Dutch (ieder betaald voor zich etc.). Het schijnt heel erg te zijn maarja om daar nou moeilijk over te gaan doen, ik voel me niet aangesproken.

admiraal
24-10-02, 15:54
Heeft geen nut Mara, kijk maar naar die Shaleed bijvoorbeeld.

Ik heb het hem diverse keren geprobeerd uit te leggen maar hij snapt het gewoon echt niet, of hij is bewust de boel aan het verzieken.

einde verhaal van mijn kant

magden_david
24-10-02, 15:58
Geplaatst door Shaheed
Nou ik denk het niet, ik denk dat het vooral te maken heeft met de hetze tegen de marokkanen en de islam.

Je kunt nu gerust zeggen dat de zionisten in Israel zich net zo gedragen als de nazi's in hen tijd.
Maar toch nergens in de kranten is er sprake van zionnazi's.


Ook zijn er bij de meeste zedendelictnen autochtone nederlanders betrokken maar nog nooit heb ik ergens kunnen lezen over het autochtone zedendelicten probleem.
De meeste vernieling worden gedaan door autochtone nederlanders na het bezoeken van een voetbalwedstrijd nog nooit heb ik de media horen spreken over het autochtone nederlandse voetbalprobleem....enz........



1: waar zijn de concentratie kampen
2: waar zijn de miljoenen doden
3: waar is het bewijs dat israel ALLE palestijnen wil vernietigen
4: waarom mogen palestijnen werken in israel ?
5: waarom worden ze daarvoor betaald ?
6: waarom dragen de palestijnen geen herkenningsteken?
7: waar zijn de pogroms tegen alle palestijnen ?
8: waar zijn de medische experimenten op palestijnen ?
9: waar zijn de massal transporten die noodzakelijk zijn voor genocide ?
10: waar is de infrastructuur nodig voor genocide ?
11:uit welke documenten blijkt dit voornemen ?
12: uit welke handelswijze blijkt dit voornemen ?
13: waar is de staatkundige inrichting die genocide mogelijk maakt ?

jij veel lullen maar niet veel weten.

Mara
24-10-02, 15:59
Geplaatst door admiraal
Heeft geen nut Mara, kijk maar naar die Shaleed bijvoorbeeld.

Ik heb het hem diverse keren geprobeerd uit te leggen maar hij snapt het gewoon echt niet, of hij is bewust de boel aan het verzieken.

einde verhaal van mijn kant

Oke dan kap ik er ook mee ben toch al moet. Straks nog een vergadering maar wil eigenlijk naar huis!!!

Idolater
24-10-02, 16:23
De ouders moeten hun kind beter opvoeden. Ze moeten de jongens beter in de gaten houden en niet te vaak op straat laten zwerven. Dat verklaart waarom meisjes het beter doen, die worden opgevoed in een beschermde omgeving, dit moet dan ook gebeuren met de jongens.

Idolater
24-10-02, 17:06
LELYSTAD (ANP) - De Lelystadse politie heeft zes minderjarige verdachten opgepakt voor de mishandeling van een vrijwilliger van het Rode Kruis. De jonge Lelystedelingen in de leeftijd van 14 en 15 jaar zouden de 67-jarige man vorige week donderdag bij de najaarskermis in elkaar hebben geschopt en geslagen. De EHBO besloot daarom geen dienst meer te doen op de kermis.

De politie maakte donderdag bekend dat zij zaterdag de eerste twee verdachten had aangehouden. De vier andere jongens werden deze week gearresteerd. Na verhoor mocht iedereen weer naar huis. Volgens een woordvoerder van de politie staat inmiddels vast dat zeker twee jongens zich voor de rechter moeten verantwoorden. Justitie onderzoekt nog hoe groot de rol van de vier medeverdachten is geweest.

De vrijwilliger van het Rode Kruis had de jongens tijdens de kermis aangesproken, omdat een van hen de EHBO-bus liet 'wippen'. Daarop werd hij belaagd door een groep van tien jongeren. Het slachtoffer liep onder meer een bloedneus en schaafwonden in het gezicht op. Nadat de medewerkers van het Rode Kruis zich hadden terugtrokken om verdere escalatie te voorkomen, werden ook de ruiten van de bus nog ingegooid. Alle verdachten zijn al eerder in aanraking geweest met justitie.

----
Het zijn Marokkaanse jongens. Ze trekken altijd rond in groepjes en verzieken de boel. En waarom hoor ik nooit wat van de ouders? Maakt het de ouders niet uit dat hun zoon een crimineel wordt en daarmee zijn kansen vergooit?

Don
24-10-02, 17:44
Geplaatst door Idolater
Het zijn Marokkaanse jongens.

Hoe weet je dat?

Donna
24-10-02, 17:47
Geplaatst door Idolater
LELYSTAD (ANP) - De Lelystadse politie heeft zes minderjarige verdachten opgepakt voor de mishandeling van een vrijwilliger van het Rode Kruis. De jonge Lelystedelingen in de leeftijd van 14 en 15 jaar zouden de 67-jarige man vorige week donderdag bij de najaarskermis in elkaar hebben geschopt en geslagen. De EHBO besloot daarom geen dienst meer te doen op de kermis.

Kijk! Dat is nou mijn stad!

:traan1:

Idolater
24-10-02, 18:37
Geplaatst door Don


Hoe weet je dat?

Dit stond vermeld in het ANP bericht van ongeveer een week geleden. Nu hebben ze de afkomst niet vermeld.