PDA

Bekijk Volledige Versie : SLUIPSCHUTTER Muhammad... Rare jongens, die moslims...



Zelfkritiek
24-10-02, 18:40
http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.amerikaanse.muhammad.html

Sluipschutter vrijwel zeker gepakt



John Allen Muhammad (Foto: AFP)

WASHINGTON - De Amerikaanse politie is er "redelijk zeker van" dat de donderdag gearresteerde John Allen Muhammad de gevreesde sluipschutter is. Dat meldt de Amerikaanse zender CBS op basis van anonieme bronnen. Muhammad, die eigenlijk Williams zou heten, is volgens CBS een tot de islam bekeerde Amerikaan.

Volgens een anonieme bron bij het ministerie van Defensie diende Muhammad tussen 1985 en 1995 in het Amerikaanse leger bij een genie-eenheid. Een specifieke opleiding tot scherpschutter zou hij er evenwel niet hebben genoten. Hij zou wel een Golfoorlog-veteraan zijn.

De BBC meldde dat de FBI aan president Bush heeft laten weten dat de aanhouding van Muhammad zeer waarschijnlijk de langverwachte doorbraak is in het onderzoek. Een politiewoordvoerder wilde donderdag nog niet officieel reageren op de mediaberichten over de identiteit en achtergrond van de twee arrestanten; volgens Amerikaanse media behalve Muhammad ook zijn stiefzoon John Lee Malvo.

Volgens de krant The Baltimore Sun heeft de vermoedelijke sluipschutter de politie zelf op zijn spoor gebracht. In een telefoongesprek zei hij dat de onderzoekers "hem serieus moesten nemen" en "navraag moesten doen bij de mensen in Montgomery". Daarop bekeek de politie recente schietpartijen in Montgomery, in de staat Alabama.

De politie ontdekte daarbij dat op 21 september bij een slijterij met dezelfde munitie was geschoten als bij de sluipmoorden. Ook was er op de plek van de schietpartij een stuk papier gevonden met daarop een vingerafdruk van Malvo.

ABC News zei op zijn beurt dat in tegenstelling tot eerdere berichten de politie wel degelijk een geweer heeft gevonden in de wagen waarin Muhammad en Malvo zaten toen ze werden gearresteerd.

dodi_vega
24-10-02, 18:46
Waarom DIE Moslims.. ?????????? Het Is Maar 1 Persoon.. ????

For ExamPle:


Dutroux.. Dan Zeggen We Toch Ook Niet.. Rare Figuurtjes DIE Belgen????

of..


De Welbekende Hakkelaar..??

We Zeggen Toch Ook Niet Wat Een Criminelen DIE NEDERLANDERS?????

So Shut Ya Ass.. En Ga Leven.

Simon
24-10-02, 18:50
Geplaatst door Zelfkritiek

Sluipschutter vrijwel zeker gepakt


Dat is goed nieuws. Ja die bekeerlingen zijn meestal fanatieker in het geloof dan de gewone gelovigen.

Simon

dodi_vega
24-10-02, 18:54
P.s. Waarom Komt Er In Jouw Titel Alleen De Naam Mohammed Voor??? Tis Toch : John Allen Muhammad.



Nog Een Keer P.s. : Joe Sucks... . Je Komt Vast Aandacht Tekort.

Marsipulami
24-10-02, 19:03
Pfff toen Mohamed Ali wereldkampioen boksen werd tot meerder eer en glorie van het domme nationalisme van de Amerikanen. Toen had niemand in de gaten dat hij ook nog moslim was. Bij -vermeende- sluipschutters speelt dat dan weer wel een rol.


Mohamed Ali

http://www3.ss-f.com/mdc/img/ali01.gif

Probably the best boxers of all the time, Cassius Clay born in Louisville USA, from a little house in a little neighbourhood. Nobody thought that the young Cassius would become the champion of the world in boxing during twenty years.

After getting robbed a bicycle at the age of 12, Cassius started studying the art of boxing, to defend himself. But he didn’t tought this training would make of him the Golden Glove champion at the age of 17, gold medallist at 18 and a undefeated heavy weight champion at 23.



After getting robbed a bicycle at the age of 12, Cassius started studying the art of boxing, to defend himself. But he didn’t tought this training would make of him the Golden Glove champion at the age of 17, gold medallist at 18 and a undefeated heavy weight champion at 23.

The beginning of the young but powerful Cassius Clay

His career started October 29th 1960 after his victory against Tunney Hunsaker. The young Cassius Clay was the king of the ring and finally had the heavy weight champion title, in 1964 against Sonny Liston. It’s this year to that he announced his conversion to Islam and changed his name for Mohamed Ali. After crushed all competition, his title was took away from him because he didn’t want to joint the army during the Vietnam war. Mohamed Ali returned to fighting in 1970 for the fight of the century against Joe Frazier. This fight opposed the two undefeated boxers. It was the first of three other duel as the thrilla in manilla. In 1974 , Zaire Africa, Mohammed Ali knocked George Foreman out to get back the heavy weight tittle.

Mohammed Ali , the great Cassius Clay, retired after 36 years with 56 victories, 37 by KO and only 5 looses.

He was as fast as the tunder and could punched in every position without been hurt. I tried all technics I knew and nothing could make him loose his balance.
-Tunney Hunsaker-

Unfortunately, these days, Mohammed Ali suffers of t Parkinson’s disease and Alzheimer but his accomplishments will always be engraved in the world of boxing.

Translated by: Pierre-Benoit Lessard

Mark
24-10-02, 19:04
Geplaatst door dodi_vega
:


Dutroux.. Dan Zeggen We Toch Ook Niet.. Rare Figuurtjes DIE Belgen????





Dat zeg ik wel! :giechel: :giechel:

Marsipulami
24-10-02, 19:07
Geplaatst door Mark
Dat zeg ik wel! :giechel: :giechel:

:lol: :fplet:

dodi_vega
24-10-02, 19:10
Geplaatst door Mark


Dat zeg ik wel! :giechel: :giechel:



Lees Goed.. Boyo.....


Er Staat "We"... .... Het Gaat Er Niet Alleen Om Wat Jij Zegt.

Marsipulami
24-10-02, 19:15
Geplaatst door dodi_vega
Lees Goed.. Boyo.....


Er Staat "We"... .... Het Gaat Er Niet Alleen Om Wat Jij Zegt.

Maak het nou niet te ingewikkeld voor die Hollanders. Je moet je een beetje aanpassen aan hun niveau, dan verstaan ze je misschien. :fplet:

Mark
24-10-02, 19:19
Geplaatst door dodi_vega




Lees Goed.. Boyo.....


Er Staat "We"... .... Het Gaat Er Niet Alleen Om Wat Jij Zegt.

Wat ik zeg is het enige wat me interesseert Dodi!

:haha:

Trouwens dat zei iedereen ook al VOOR Dutroux ;)

dodi_vega
24-10-02, 19:20
Geplaatst door Marsipulami


Maak het nou niet te ingewikkeld voor die Hollanders. Je moet je een beetje aanpassen aan hun niveau, dan verstaan ze je misschien. :fplet:



Tis Zo Simpel .. Als Wat.. ........ Ik Pas Me Niet Aan.... In De Zin Van Niveau Gehalte...

dodi_vega
24-10-02, 19:22
Geplaatst door Mark


Wat ik zeg is het enige wat me interesseert Dodi!

:haha:

Trouwens dat zei iedereen ook al VOOR Dutroux ;)



De Wereld Draait Niet Alleen Om Jou..(Thank God).. Mark !

Wat Zei Iedereen OOK Voor Dutroux.. Verklaar Je Nader. !

Rocky
24-10-02, 19:23
Lijkt me sterk!
Laatst had hij een tarotkaart voor de politie klaargezet waarin stond: "Ik ben god"

Een moslim speelt niet voor god.

Mark
24-10-02, 19:25
Geplaatst door dodi_vega




De Wereld Draait Niet Alleen Om Jou..(Thank God).. Mark !

Wat Zei Iedereen OOK Voor Dutroux.. Verklaar Je Nader. !

Laat maar zitten Dodi, je neemt me veel te serieus....

6000+ keer gepost hier? wow

Al Sawt
24-10-02, 19:25
Mason.
Rare jongens die christenen!

Simon
24-10-02, 19:31
Geplaatst door Marsipulami
Pfff toen Mohamed Ali wereldkampioen boksen werd tot meerder eer en glorie van het domme nationalisme van de Amerikanen. Toen had niemand in de gaten dat hij ook nog moslim was. Bij -vermeende- sluipschutters speelt dat dan weer wel een rol.


Nee maar de geweldige bokser genaamd Muhammed Ali heeft direct zijn afschuw over de aanslagen van 11 september uitgesproken terwijl deze John Allen Muhammad zijn symphatie voor deze aanslagen niet onder stoelen of banken stak. Maar ja, ik denk eerder dat er een steekje bij hem los zit in zijn bovenkamer want wie kan nu een willekeurig kind dood schieten. Maar ja ... misschien nam hij de oproepen van OBL serieus die immers oproept Amerikanen te doden.

Simon

BaMb-InO
24-10-02, 19:34
Ik heb de topic niet eens gelezen maar zie al aan de titel dat zelfkritiek zo bij de TELEGRAAF (flutkrant) kan werken! :(

dodi_vega
24-10-02, 19:42
Geplaatst door Mark


Laat maar zitten Dodi, je neemt me veel te serieus....

6000+ keer gepost hier? wow



What Ya Mean.. With My Post?? Verklaart U Zich Nader.!

Elie Hobeika
24-10-02, 20:05
Geplaatst door dodi_vega




What Ya Mean.. With My Post?? Verklaart U Zich Nader.!

Dat je een Junk bent Dodi ;).

dodi_vega
24-10-02, 20:08
Geplaatst door Elie Hobeika


Dat je een Junk bent Dodi ;).




Vertel Eens Iets Nieuws.. Elie :rolleyes:

Mark
24-10-02, 20:11
lol!

dat bedoelde ik inderdaad ;)

dodi_vega
24-10-02, 20:16
Geplaatst door Mark
lol!

dat bedoelde ik inderdaad ;)



LoLzzZz.. :confused: :wat?!:

Maarten
24-10-02, 20:23
Tegen Belgen heb je eigenlijk maar éen keer bewijs nodig.. Wat jij, mars?
Da's geen vooroordeel, da's "Efficiente Statistiek"!

(jammer dat je goed schrijft, want in mijn G. de latouret-vat borrelde ineens 'MispuntiLarie' op.. die houden we even in reserve..)

Maar die schutter?? zeg nou eerlijk.. moeten we de Islam nou ook al verantwoordelijk gaan houden voor wat Amerikáaanen doen??
Is dat zoiets als de "schrijnende Belgische pedofilie" bespreken? Eindelijk de symboliek van de sanseveria's ontrafeld?? Hét- en dé punt in het Belgische denken??
Helaas, Bush zal er wel weer munt uit slaan

Simon
25-10-02, 10:21
Geplaatst door Maarten
Maar die schutter?? zeg nou eerlijk.. moeten we de Islam nou ook al verantwoordelijk gaan houden voor wat Amerikáaanen doen??
Is dat zoiets als de "schrijnende Belgische pedofilie" bespreken? Eindelijk de symboliek van de sanseveria's ontrafeld?? Hét- en dé punt in het Belgische denken??
Helaas, Bush zal er wel weer munt uit slaan

Nou ja de dader komt wel uit bepaalde Islamitische hoek. Er is bijvoorbeeld over hem geschreven: "In 1996 was de zwarte Muhammad naar verluidt lid van de ordedienst tijdens de 'Mars van de Miljoen Mensen', een initiatief van Louis Farrakhan, de omstreden leider van de Amerikaanse Nation of Islam. The Nation of Islam, met ooit Malcolm X als een beroemde voorvechter, zegt zwarte Amerikaanse moslims te vertegenwoordigen. Farrakhan is de afgelopen jaren beschuldigd van onder meer racisme, separatisme, seksisme en antisemitisme".

Simon

observer
25-10-02, 11:07
Geplaatst door Maarten
Maar die schutter?? zeg nou eerlijk.. moeten we de Islam nou ook al verantwoordelijk gaan houden voor wat Amerikáaanen doen??
Is dat zoiets als de "schrijnende Belgische pedofilie" bespreken? Eindelijk de symboliek van de sanseveria's ontrafeld?? Hét- en dé punt in het Belgische denken??
Helaas, Bush zal er wel weer munt uit slaan

hangt ervanaf waarom hij het heeft gedaan

als hij het gedaan heeft omdat hij het als een jihad ziet ja zeker wel
als hij het gedaan heeft omdat hij gewoon een hekel aan mensen oid heeft niet

bush er munt uit slaan? Over het algemeen zijn de moslims in de US minder luidruchtig aanwezig omdat de grote groep absoluut niet met mensen als farakan en zijn racisme geassosieerd willen worden.

De meeste amerikanen zullen wel een bepaald beeld hebben van "de buitenlandse Islam" wat niet zo vleiend is maar minder problemen met lokale moslims.

Er zijn na 11/9 in de US minder incidenten geweest dan in europa en heb eigenlijk ook geen sporen gezien van moslims die zich ingraven en uit het publieke leven terugtrekken.

zaken zoals deze kunnen natuurlijk wel het beeld vande amerikaanse moslims schaden, maar dat is niet uniek gebeurt hier ook

nefertiti
25-10-02, 12:07
Het wordt wel vervelend natuurlijk:

In Bali waren het moslims (bomaanslag)
In India zijn het moslims (hopenaanslagen)
In Pakistan zijn het moslims (vermoorde christenen)
In Nederland (Venlo) is het tenminste één moslim (vermoorde student)
In de VS (11/9) zijn het moslims (WTC)
In de VS (sluipschutter) zijn het moslims
In Rusland zijn het moslims (gijzeling van honderden mensen - ondertussen hebben de Tsjetseense rebellen in Tsjetsenië verklaard dat die actie NIET door hun mensen wordt gesteund).

Ik veronderstel maar dat het allemaal "slechte" moslims zijn die deze daden uitvoeren, vermits islam op zich een zeer vredelievende godsdienst is.