PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokanen rotvolk



Fortuynist
24-10-02, 18:45
Ze blijven maar negatief in het nieuws komen. Elke keer weer. De marokanen. Wat een verschrikkelijke fout om ze ooit binnen te laten! (en zeg nou niet dat ze ons land hebben opgebouwd, dat was al opgebouwd toen ze kwamen).

Ik hoop dat LPF en Nawijn ervoor gaan zorgen dat het gespuis het land uit gaat. De goeie mogen blijven maar ik denk dat het er niet veel zullen zijn!


Naschrift beheer.

Je topic verdient eigenlijk onmiddellijk in de asbak te verdwijnen, maar aangezien je in de reacties je oren goed gewassen krijgt laten we hem maar staan.

Dit betekent overigens wel dat je "gespot" bent.

Misschien is het goed als je wat beter op je tellen gaat passen.

Beheer

dodi_vega
24-10-02, 18:50
Geplaatst door Fortuynist
Ze blijven maar negatief in het nieuws komen. Elke keer weer. De marokanen. Wat een verschrikkelijke fout om ze ooit binnen te laten! (en zeg nou niet dat ze ons land hebben opgebouwd, dat was al opgebouwd toen ze kwamen).

Ik hoop dat LPF en Nawijn ervoor gaan zorgen dat het gespuis het land uit gaat. De goeie mogen blijven maar ik denk dat het er niet veel zullen zijn!



Tjek De Gevangenissen.. Welke Volk Is Daar In Overvloed??? Die Witte JongUns Met DIe Witte Haren.. Boyo..

Alleen Jullie Vergeten Jezelf.. En De Media.. Richt Hun SpotLight's Op Ons.. That's Why.. Daarom Komen Wij Ook Soms/Vaak Op Het Nieuws.

GroteWolf
24-10-02, 18:59
Tjek De Gevangenissen.. Welke Volk Is Daar In Overvloed??? Die Witte JongUns Met DIe Witte Haren.. Boyo..

Alleen Jullie Vergeten Jezelf.. En De Media.. Richt Hun SpotLight's Op Ons.. That's Why.. Daarom Komen Wij Ook Soms/Vaak Op Het Nieuws.

Nee, dat klopt niet. Ik ben het niet eens met Fortuynist dat Marokkanen een rotvolk zijn. De meesten zijn prima mensen. Maar het gaat ook relatief veel vaker mis met die jochies en dat komt niet door de media. Dat is ook cijfermatig te bewijzen. Waarom dat is weet ik niet....maar het ontkennen heeft geen zin.

i love israel
24-10-02, 19:05
Geplaatst door Fortuynist
Ze blijven maar negatief in het nieuws komen. Elke keer weer. De marokanen. Wat een verschrikkelijke fout om ze ooit binnen te laten! (en zeg nou niet dat ze ons land hebben opgebouwd, dat was al opgebouwd toen ze kwamen).

Ik hoop dat LPF en Nawijn ervoor gaan zorgen dat het gespuis het land uit gaat. De goeie mogen blijven maar ik denk dat het er niet veel zullen zijn!

je bent gemeld bij beheer

BENZ_207
24-10-02, 19:07
Geplaatst door i love israel
je bent gemeld bij beheer


:giechel:

Victory
24-10-02, 19:10
<edit>

Marsipulami
24-10-02, 19:12
Geplaatst door Fortuynist
Ze blijven maar negatief in het nieuws komen. Elke keer weer. De marokanen. Wat een verschrikkelijke fout om ze ooit binnen te laten! (en zeg nou niet dat ze ons land hebben opgebouwd, dat was al opgebouwd toen ze kwamen).

Ik hoop dat LPF en Nawijn ervoor gaan zorgen dat het gespuis het land uit gaat. De goeie mogen blijven maar ik denk dat het er niet veel zullen zijn!

Ah toch nog één Hollander die niet meedraait met de wind. Blij nog eens een echte Fortuynist tegen te komen op dit forum. Een tijdje geleden waren er dat nog veel meer. Die zijn niet allemaal vertrokken maar hebben wel hun 'at your service' onderschrift opgeruimd. Mijn medeleven bij de snelle ondergang van LPF.

dodi_vega
24-10-02, 19:13
Geplaatst door GroteWolf


Nee, dat klopt niet. Ik ben het niet eens met Fortuynist dat Marokkanen een rotvolk zijn. De meesten zijn prima mensen. Maar het gaat ook relatief veel vaker mis met die jochies en dat komt niet door de media. Dat is ook cijfermatig te bewijzen. Waarom dat is weet ik niet....maar het ontkennen heeft geen zin.


Die "RotJochies" Worden Wel In Een Negatieve Daglicht Gezet... EnNe.. Jullie "RotJochies" MINDER...Of Nauwelijks.

skipz0r
24-10-02, 19:16
Mja, gelijk als eerste bericht een post beginnen is geen goed idee en zeker niet op een forum als dit forum.

Marrokanen zijn in principe geen rotvolk. Als je ziet hoe de oudere marrokanen hier in Nederland leven, zou je bijna zeggen dat het Nederlanders zijn. Jammer is alleen dat de jongere generatie af en toe gewoon tuig is.

En de media is wederom GEEN excuus. Wij zouden Marrokanen zwart maken?? De jongere generatie is voorlopig nog de gene die het verziekt voor de rest. Eigen schuld, dikke bult, had de oudere generatie ze maar beter op moeten voeden. De kranten worden heus wel onderzocht op onwaarheden. Die zullen nooit zo snel crap schrijven. Het nieuws word wederom door gelicht.

Joesoef
24-10-02, 19:21
:vingers:

Laat jullie niet opfokken door deze verklede brugpuber. Het is weer herfstvakantie en ze proberen weer eens lollig te zijn. De poll-functie staat uit en je moet toch wat....

Rocky
24-10-02, 19:26
Geplaatst door Joesoef
:vingers:

Laat jullie niet opfokken door deze verklede brugpuber. Het is weer herfstvakantie en ze proberen weer eens lollig te zijn. De poll-functie staat uit en je moet toch wat....


Amsterdam en omstreken had vorige week vakantie...

Al Sawt
24-10-02, 19:28
Geplaatst door Fortuynist
Ze blijven maar negatief in het nieuws komen. Elke keer weer. De marokanen. Wat een verschrikkelijke fout om ze ooit binnen te laten! (en zeg nou niet dat ze ons land hebben opgebouwd, dat was al opgebouwd toen ze kwamen).

Ik hoop dat LPF en Nawijn ervoor gaan zorgen dat het gespuis het land uit gaat. De goeie mogen blijven maar ik denk dat het er niet veel zullen zijn!
Kom op fortuynist!
Er was toch ook een nederlander bij?
Tja, jullie hebben ook goed huis gehoudt in Indonesie, met name Atjeh.
Wat voor woord zullen de Indonesiers voor de nederlanders plaatste?

Joesoef
24-10-02, 19:29
Geplaatst door Rocky



Amsterdam en omstreken had vorige week vakantie...


Zuidholland deze week.

skipz0r
24-10-02, 19:37
Geplaatst door Joesoef
:vingers:

Laat jullie niet opfokken door deze verklede brugpuber. Het is weer herfstvakantie en ze proberen weer eens lollig te zijn. De poll-functie staat uit en je moet toch wat....

weet je, je hebt gelijk ook :D

Rocky
24-10-02, 19:37
Geplaatst door Joesoef



Zuidholland deze week.


Die Zuidhollanders... :jammer:

dodi_vega
24-10-02, 19:38
Geplaatst door skipz0r
Mja, gelijk als eerste bericht een post beginnen is geen goed idee en zeker niet op een forum als dit forum.

Marrokanen zijn in principe geen rotvolk. Als je ziet hoe de oudere marrokanen hier in Nederland leven, zou je bijna zeggen dat het Nederlanders zijn. Jammer is alleen dat de jongere generatie af en toe gewoon tuig is.

En de media is wederom GEEN excuus. Wij zouden Marrokanen zwart maken?? De jongere generatie is voorlopig nog de gene die het verziekt voor de rest. Eigen schuld, dikke bult, had de oudere generatie ze maar beter op moeten voeden. De kranten worden heus wel onderzocht op onwaarheden. Die zullen nooit zo snel crap schrijven. Het nieuws word wederom door gelicht.


Af En Toe Tuig Zijn Ook De Nederlanders. ..

Enne Ja Sommigen Proberen Ons Zwart Te Maken Jah.... En Niet De Hele Jongere Generatie Verziekt Het VOor De Rest.. Just A Few Of Them. ... Gedeeltelijk Ligt Het Aan De Opvoeding .. Maar Ook Een Gedeelte Niet.

Ps. Het Is MaroKKanen.

Hmama
24-10-02, 20:43
Geplaatst door Fortuynist
Ze blijven maar negatief in het nieuws komen. Elke keer weer. De marokanen. Wat een verschrikkelijke fout om ze ooit binnen te laten! (en zeg nou niet dat ze ons land hebben opgebouwd, dat was al opgebouwd toen ze kwamen).

Ik hoop dat LPF en Nawijn ervoor gaan zorgen dat het gespuis het land uit gaat. De goeie mogen blijven maar ik denk dat het er niet veel zullen zijn!

Oke, jij bent dus een Nederlander, gezien je aangenomen standpunt (ons land). Maar geef dan het goede voorbeeld wat betreft de spelling.

Ik (een MaroKKaan) zal ik je maar eens op weg helpen:
MAROKKANEN: M-A-R-O-K-K-A-N-E-N

Graag gedaan ;)

MaRiaH
24-10-02, 20:51
pffffff, ongenuanceerd en dom en errug provocerend..

inderdaad tis Herfstvakantie..

wat mij betreft mag beheer deze topic wissen..
of hebben die ook herfstvakantie????
:stout:

Joesoef
24-10-02, 20:55
Geplaatst door MaRiaH
pffffff, ongenuanceerd en dom en errug provocerend..

inderdaad tis Herfstvakantie..

wat mij betreft mag beheer deze topic wissen..
of hebben die ook herfstvakantie????
:stout:

Jij weet het antwoord al, das niet eerlijk. :bril:

Elie Hobeika
24-10-02, 20:55
Eerlijke woorden doen zeer bij de oren ;).

Joesoef
24-10-02, 20:57
Geplaatst door Elie Hobeika
Eerlijke woorden doet zeer hun oren ;).


Deze zin doet mij ook zeer. Terug naar je intergratie cursus! :jeweetog:

Elie Hobeika
24-10-02, 20:58
Geplaatst door Joesoef



Deze zin doet mij ook zeer. Terug naar je intergratie cursus! :jeweetog:

Khad t al verbeterd Riag KuTKindjUh :D

Joesoef
24-10-02, 21:02
Het was Riaag, niet riag en het heet nu anders. Kijk maar op je afsprakenkaart :engel:

Elie Hobeika
24-10-02, 21:04
Geplaatst door Joesoef
Het was Riaag, niet riag en het heet nu anders. Kijk maar op je afsprakenkaart :engel:


:melig:... oki, volgende x onthou ik de naam waar je je afspraken nakomt :rolleyes: ..

Joesoef
24-10-02, 21:22
Geplaatst door Elie Hobeika



:melig:... oki, volgende x onthou ik de naam waar je je afspraken nakomt :rolleyes: ..


Ikkuh niej begrijpuh.

Pixelshade
24-10-02, 21:26
Geplaatst door i love israel


je bent gemeld bij beheer

Je kan het wel :denk:

Pixelshade
24-10-02, 21:28
:zwaai:

Florence
24-10-02, 21:37
Ik zie dat we hier weer te maken hebben met iemand die denkt dat Nederland vol is en denkt dat te kunnen oplossen door allerlei bevolkingsgroepen waarvan hij denkt dat ze de maatschappij verpesten er te gooien. Laat mij je vertellen, in de eerste plaats is het zo dat er meer Nederlanders in het buitenland wonen dan buitenlanders in Nederland. Dit wil dus zeggen dat als je alle buitenlanders op een of andere obscure manier uit Nederland zou verdrijven en alle Nederlanders zouden terug komen naar Nederland zou het nog voller worden. In de tweede plaats is het zo dat wij zo ongeveer sinds de jaren 60 van een internationaal wereldsysteem naar een mondiaal wereldsysteem zijn gegaan, ja zeker: globalisering, je kunt dus niet zomaar iedereen eruit gooien dan ga je namelijk tegen het wereldsysteem in en lig je dus zo'n 40 jaar achter. Daarbij is het probleem niet dat mensen zich niet in Nederland aanpassen maar dat een aantal Nederlanders zich niet aan de moderne tijd aanpassen en denken dat we nog in een vooroorlogse maatschappij leven. Tijden veranderen en inter-culturaliteit is daar een onderdeel van dus ik stel voor dat je je aanpast.

nouel84
24-10-02, 22:30
Geplaatst door Fortuynist
Ze blijven maar negatief in het nieuws komen. Elke keer weer. De marokanen. Wat een verschrikkelijke fout om ze ooit binnen te laten! (en zeg nou niet dat ze ons land hebben opgebouwd, dat was al opgebouwd toen ze kwamen).

Ik hoop dat LPF en Nawijn ervoor gaan zorgen dat het gespuis het land uit gaat. De goeie mogen blijven maar ik denk dat het er niet veel zullen zijn!



Terwijl ik jouw bericht aan het lezen was ergerde ik mij zo aan al die spellings- en grammaticafouten, dat ik de inhoud niet aandachtig hebben kunnen lezen. Daarom geef ik, een allochtoon, je nu een aantal tips, zodat je de volgende keer een bericht schrijft dat ik kan lezen en er zonodig op kan reageren.

TIPS

1. Je begint met 'ze', maar naar wie verwijs je dan? Dat kan dus niet en je had moeten beginnen met 'De Nederlanders van Marokkaans komaf'.

2. Marokanen schrijf je als 'MaroKKanen'

3. Na de eerste zin had je eerst een komma moeten zetten en dan 'elke keer weer'. Dat is namelijk 1 zin

4. Na 'laten' moet je na het ( de E met een hoofdletter schrijven).

5. Na 'was' had je beter 'namelijk' kunnen zetten, omdat jouw tegenargument dan beter uitkomt.

6. Voor LPF ben je vergeten 'de' te zetten.

7. Manieren heb jij blijkbaar ook niet, want wie ben jij om de heer Nawijn gewoon 'Nawijn' te noemen? Zet er dan op z'n minst 'de heer' of 'minister' voor.

8. En het is niet 'ervoor gaan zorgen', maar 'ervoor ZULLEN zorgen'.

9. En het is niet de 'goeie', maar de goeden.

10. En na 'blijven' moet een komma.


p.s Deze keer is het gratis, de volgende keer vraag ik er geld voor.

Al Sawt
25-10-02, 00:09
Zeg eens Fortyunist?

Waar blijft je reactie of heb je de voorbeeld van LPF opgevolgd door snel weer te verdwijnen.

~Panthera~
25-10-02, 00:49
Geplaatst door Al Sawt
Zeg eens Fortyunist?

Waar blijft je reactie of heb je de voorbeeld van LPF opgevolgd door snel weer te verdwijnen.
------

Typische LPF'er : loze kreten, meer heeft ie niet. :D

Abdel26
25-10-02, 01:50
Fortuynist lees dit eens:

Venlo: Marokkanen distantiëren zich van geweld
Gepost door Rob (R@b) - donderdag 24 oktober 2002 @ 18:50 - Bron: NOS nieuws e.a
De Marokkaanse gemeenschap, ruim vertegenwoordigd in Venlo, heeft zich gedistantieerd van het zinloze geweld waaraan vandaag de student René Steegmans is overleden. Woordvoerders van Marokkaanse groeperingen hebben tijdens een gesprek met de burgemeester hun afgrijzen uitgesproken over de zaak, en hebben aangekondigd morgen mee willen lopen in de stille tocht. Die tocht begint om 18.30 uur bij het stadhuis van Venlo en zal eindigen bij de supermarkt waar de doodslag plaatsvond.

De hoofdverdachte van de doodslag, de 18-jarige Khalid L., is van Marokkaanse komaf. De medeverdachte Sylvio R., ook 18, is autochtoon. Beide staan in Venlo als agressieve types te boek; Khalid staat in de buurt bekend als een agressief mannetje dat er om niks op los slaat. Hij is al veel vaker opgepakt wegens ernstige mishandelingen. Binnenkort zou hij daarvoor een celstraf uit moeten zitten.


Dus ook een autochtoon!!!!!!

jesper
25-10-02, 08:27
Drie paginas onzin na het plaatsen van een provocerende posting
die beheer eigenlijk had moeten verwijderen, inplaats van dit te verwijderen kiezen zij ervoor hun eigen regels te overtreden om deze fortuynist zogezegd belachelijk te maken
Maar deze kerel zit nu in zijn vuistje te lachen omwille van het feit dat hij zulk een onzin heeft kunnen losweken
Dit dankzij beheer die reeds eerder bewezen heeft alles behalve intelligent te zijn
Vraag maar aan Couscousje aan wie beheer het te danken heeft dat de polls werden uitgeschakeld
Zonder Couscousje schoven de polls nog steeds omhoog
Wie heeft deze dommerikken eigenlijk op beheer geplaatst?
Waarschijnlijk een nog grotere dommerik
Wat een kindertuin zeg :rolleyes:

i love israel
25-10-02, 10:07
Geplaatst door Abdel26
Fortuynist lees dit eens:

Venlo: Marokkanen distantiëren zich van geweld
Gepost door Rob (R@b) - donderdag 24 oktober 2002 @ 18:50 - Bron: NOS nieuws e.a
De Marokkaanse gemeenschap, ruim vertegenwoordigd in Venlo, heeft zich gedistantieerd van het zinloze geweld waaraan vandaag de student René Steegmans is overleden. Woordvoerders van Marokkaanse groeperingen hebben tijdens een gesprek met de burgemeester hun afgrijzen uitgesproken over de zaak, en hebben aangekondigd morgen mee willen lopen in de stille tocht. Die tocht begint om 18.30 uur bij het stadhuis van Venlo en zal eindigen bij de supermarkt waar de doodslag plaatsvond.

De hoofdverdachte van de doodslag, de 18-jarige Khalid L., is van Marokkaanse komaf. De medeverdachte Sylvio R., ook 18, is autochtoon. Beide staan in Venlo als agressieve types te boek; Khalid staat in de buurt bekend als een agressief mannetje dat er om niks op los slaat. Hij is al veel vaker opgepakt wegens ernstige mishandelingen. Binnenkort zou hij daarvoor een celstraf uit moeten zitten.


Dus ook een autochtoon!!!!!!

abdel, denk je echt dt ht zin heeft dit stukje te plaatsen? denk je echt dat je die fotyunist zijn gedachten zo kunt veranderen?

GroteWolf
25-10-02, 10:59
Daarbij is het probleem niet dat mensen zich niet in Nederland aanpassen maar dat een aantal Nederlanders zich niet aan de moderne tijd aanpassen en denken dat we nog in een vooroorlogse maatschappij

ja hoorrrrrrr, lekker lettertjes typen want dat is leuk!!! Kijk er staat ook iets en het lijkt nog slim ook! Joepie!!!

Het probleem?

Mensen?

Aantal nederlanders?

Moderne tijd?

Vooroorlogse maatschappij?

Typisch zo iemand die een vage semi-wetenschappelijke studie volgt aan in niet Universitaire instelling. Leer eens helder denken en formuleren!

Marsipulami
25-10-02, 11:05
Geplaatst door GroteWolf


ja hoorrrrrrr, lekker lettertjes typen want dat is leuk!!! Kijk er staat ook iets en het lijkt nog slim ook! Joepie!!!

Het probleem?

Mensen?

Moderne tijd?

Vooroorloges maatschappij?

Ik vind dat Florence wel gelijk heeft. Het wordt tijd dat de Nederlanders hun klompen aan de kapstok hangen en beseffen dat de toekomst anders zal zijn dan het verleden. De wereld van de toekomst is een interculturele en een interreligieuze wereld. Wie zich daar niet kan bij neerleggen heeft gewoon pech.

GroteWolf
25-10-02, 11:46
Ik vind dat Florence wel gelijk heeft. Het wordt tijd dat de Nederlanders hun klompen aan de kapstok hangen en beseffen dat de toekomst anders zal zijn dan het verleden. De wereld van de toekomst is een interculturele en een interreligieuze wereld. Wie zich daar niet kan bij neerleggen heeft gewoon pech.


Eeen weinig genuanceerde kijk op de zaken lijkt me. Nederlanders liepen voorop in 'De Vernieuwing' en "De Democratisering" en "de Multi Culturisering" en zijn er dus ook als eersten weer deels van terug gekomen. In principe is de wereld altijd Multi Cultureel en Multi Religieus geweest. Intercultureel en Interreligieus zelden. Zelfs in landen waar rassen en geloven heel erg door elkaar woonden zoals bijvoorbeeld in Suriname, Joegoslavie, Indonesie en Kashmir is er geen sprake van interaktie. Integendeel, het lijkt telkens tot problemen te leiden. Mijn insziens stupide en kortzichtig, maar als mensen tot een groep behoren worden ze er blijkbaar zelden ruimdenkender van.

( Spanje was een uitzondering. Daar had men de "Mezcla", waarbij Katholicisme, Jodendom en Islam vreedzaam konden samenleven. Let wel dat waren helaas dezelfde Katholieken die even later de Nederlandse Protestanten op een vreslijke manier onderdrukten.

Mr-kaas
25-10-02, 12:07
Geplaatst door dodi_vega




Tjek De Gevangenissen.. Welke Volk Is Daar In Overvloed??? Die Witte JongUns Met DIe Witte Haren.. Boyo..

Alleen Jullie Vergeten Jezelf.. En De Media.. Richt Hun SpotLight's Op Ons.. That's Why.. Daarom Komen Wij Ook Soms/Vaak Op Het Nieuws.

Gelukkig voor jou dodi_vega heb je nooit vast gezeten, check bijlmer bajes check de koepel in Haarlem check weet ik veel waar, dan ga je het echt niet over boyo's met die witte haren hebben, geloof me maar. Meer Antilianen, Surinamers, Turken, Marokkanen, Yougo's, Zuid-Amerikanen dan dat je er Nederlanders rond ziet lopen.

Later,

Mr-kaas.

Mara
25-10-02, 14:12
Ik vraag me trouwens af waar die schijtluis blijft met z'n grote mond, zal wel weer zo'n veertienjarig mannetje zijn die op school gepest wordt ofzo. :zweep: Pak voor z'n broek moet ie hebben.

Donna
25-10-02, 14:20
Geplaatst door Fortuynist
Ze blijven maar negatief in het nieuws komen. Elke keer weer. De marokanen. Wat een verschrikkelijke fout om ze ooit binnen te laten! (en zeg nou niet dat ze ons land hebben opgebouwd, dat was al opgebouwd toen ze kwamen).

Ik hoop dat LPF en Nawijn ervoor gaan zorgen dat het gespuis het land uit gaat. De goeie mogen blijven maar ik denk dat het er niet veel zullen zijn!

Ze blijven maar negatief in het nieuws komen. Elke keer weer. De LPF ers. Wat een verschrikkelijke fout om ooit op ze te stemmen (en zeg nou niet dat ze de 'nieuwe politiek' hebben uitgevonden, want ze weten niet eens hoe ze dat moeten spellen).

Ik hoop dat LPF, Nawijn, Maas, Heinsbroek, De Jong, Bomhof en al die andere verzamelde kotshoofden zo snel mogelijk terugkruipen in het stinkende hol waar ze vandaan gekomen zijn. De goeie mogen blijven, alleen..... die zijn er niet.

Fortuynist
25-10-02, 14:24
Ha, ik was deze site alweer bijna vergeten.....!!
Maar ik lees dat hier veel mensen zijn met een andere mening. Jammer dat ik hier niet gewoon mijn mening mag verkondigen.

Het is heel simpel, De mensen die op dit forum reageren hebben een mening die de "rot marokken" een hand boven het hoofd houden. Als je op andere forums komt lees je toch vooral negatieve berichten over onze medelanders.

Ik weet het, er zijn ook goeie onder jullie maar ik erger me wel erg aan de gasten die het verzieken. Er zijn veel mensen die ik ken die er hetzelfde over denken als mij dus ik sta niet alleen in mijn gedachte (misschien op dit forum wel).

En dat het herfstvakantie is weet ik maar al te goed. Ik ben zelf actief in het onderwijs en geef les op een school in Rotterdam (bakermat LPF!!) en ook daar merk je dat de marokaanse leerlingen toch meestal de "rotjochies"zijn die je het bloed onder de nagel vandaan kunnen halen terwijl de antilaanse/ surinaamse/ hindoestaanse pubers veel gezelliger zijn om mee te werken!

Natuurlijk is dit maar een mening, ik hoop dat jullie die respecteren en dus gewoon netjes plaatsen. Openstaan voor kritiek is democratie!

At your service

Donna
25-10-02, 14:28
Geplaatst door Fortuynist
Ha, ik was deze site alweer bijna vergeten.....!!
Maar ik lees dat hier veel mensen zijn met een andere mening. Jammer dat ik hier niet gewoon mijn mening mag verkondigen.

Het is heel simpel, De mensen die op dit forum reageren hebben een mening die de "rot marokken" een hand boven het hoofd houden. Als je op andere forums komt lees je toch vooral negatieve berichten over onze medelanders.

Ik weet het, er zijn ook goeie onder jullie maar ik erger me wel erg aan de gasten die het verzieken. Er zijn veel mensen die ik ken die er hetzelfde over denken als mij dus ik sta niet alleen in mijn gedachte (misschien op dit forum wel).

En dat het herfstvakantie is weet ik maar al te goed. Ik ben zelf actief in het onderwijs en geef les op een school in Rotterdam (bakermat LPF!!) en ook daar merk je dat de marokaanse leerlingen toch meestal de "rotjochies"zijn die je het bloed onder de nagel vandaan kunnen halen terwijl de antilaanse/ surinaamse/ hindoestaanse pubers veel gezelliger zijn om mee te werken!

Natuurlijk is dit maar een mening, ik hoop dat jullie die respecteren en dus gewoon netjes plaatsen. Openstaan voor kritiek is democratie!

At your service

Beste Pimkloon,

Je topic staat er nog.

Er wordt inhoudelijk op je gereageerd (behalve door mij).

Toen je gisteren je topicje opende, dacht je toen:

'He, en dan ga ik morgen een topic plaatsen dat ik mijn mening niet mag geven............ en dan wat reutelen........ lekkerrrrrrrr......'

Toch wel jammer he? Dat je mening hier gewoon wordt gerespecteerd?

Had je niet verwacht?

Gaap.

Hmama
25-10-02, 14:32
Geplaatst door Fortuynist
Ha, ik was deze site alweer bijna vergeten.....!!
Maar ik lees dat hier veel mensen zijn met een andere mening. Jammer dat ik hier niet gewoon mijn mening mag verkondigen.

Het is heel simpel, De mensen die op dit forum reageren hebben een mening die de "rot marokken" een hand boven het hoofd houden. Als je op andere forums komt lees je toch vooral negatieve berichten over onze medelanders.

Ik weet het, er zijn ook goeie onder jullie maar ik erger me wel erg aan de gasten die het verzieken. Er zijn veel mensen die ik ken die er hetzelfde over denken als mij dus ik sta niet alleen in mijn gedachte (misschien op dit forum wel).

En dat het herfstvakantie is weet ik maar al te goed. Ik ben zelf actief in het onderwijs en geef les op een school in Rotterdam (bakermat LPF!!) en ook daar merk je dat de marokaanse leerlingen toch meestal de "rotjochies"zijn die je het bloed onder de nagel vandaan kunnen halen terwijl de antilaanse/ surinaamse/ hindoestaanse pubers veel gezelliger zijn om mee te werken!

Natuurlijk is dit maar een mening, ik hoop dat jullie die respecteren en dus gewoon netjes plaatsen. Openstaan voor kritiek is democratie!

At your service

Je geeft les op een school in Rotterdam?? Ik heb dan medelijden met de leerlingen die jij les geeft. Of sla je de taalles altijd over?

De onderwijzers van tegenwoordig...het zou verboden moeten worden!!

O ja, zie pagina 2 voor een korte spellingscursus.

;)

Mara
25-10-02, 14:37
Geplaatst door Fortuynist
Ha, ik was deze site alweer bijna vergeten.....!!
Maar ik lees dat hier veel mensen zijn met een andere mening. Jammer dat ik hier niet gewoon mijn mening mag verkondigen.

*** Er is een verschil tussen je mening verkondigen en racisme.

Het is heel simpel, De mensen die op dit forum reageren hebben een mening die de "rot marokken" een hand boven het hoofd houden. Als je op andere forums komt lees je toch vooral negatieve berichten over onze medelanders.

*** Ik hou niemand een hand boven zijn hoofd, als hier Joden worden vervloekt keur ik dat ook af. Het veralgemeniseren van bepaalde rassen/volken is nou eenmaal onrechtvaardig en kortzichtig.

Ik weet het, er zijn ook goeie onder jullie
**** ??????

maar ik erger me wel erg aan de gasten die het verzieken.

*** wie dan, noem ze eens op met voorbeelden erbij!!!
Er zijn veel mensen die ik ken die er hetzelfde over denken als mij dus ik sta niet alleen in mijn gedachte (misschien op dit forum wel).
**** Jammer genoeg zijn er veel mensen die elkaar nablaten op verjaardagen met borrelnootjes in mond. Het zijn inderdaad niet alleen Nederlanders die dat doen, in elke 'groep' zitten dat soort types. Ik denk dat zij elkaar nablaten omdat ze verder niets te vertellen hebben, zich niet verdiepen in een ander en uberhaupt niet nadenken.

En dat het herfstvakantie is weet ik maar al te goed. Ik ben zelf actief in het onderwijs en geef les op een school in Rotterdam (bakermat LPF!!) en ook daar merk je dat de marokaanse leerlingen toch meestal de "rotjochies"zijn die je het bloed onder de nagel vandaan kunnen halen terwijl de antilaanse/ surinaamse/ hindoestaanse pubers veel gezelliger zijn om mee te werken!

Natuurlijk is dit maar een mening, ik hoop dat jullie die respecteren en dus gewoon netjes plaatsen. Openstaan voor kritiek is democratie!

**** Dat zijn gevaarlijke uitspraken, vrijheid van meningsuiting moet (nogmaals) geen racisme worden en dat lees ik toch echt uit jouw berichten.

Misschien heb je problemen om je klas in toom te houden en reageer je hier je frustratie af??? Ik weet het niet maar mensen die bijna alleen maar slechte dingen over anderen verkondigen zitten zelf vaak niet lekker in hun vel.
At your service

Fortuynist
25-10-02, 14:38
:nl:
Geloof mij nou maar....met mijn taalkennis, didactisch handelen enz... zit het wel goed.

Mara
25-10-02, 14:39
Nog een ding, iemand die les geeft aan Marokkanen en de term niet eens fatsoenlijk kan schrijven....... ?????????

Fortuynist
25-10-02, 14:41
en ik wil ook aangeven dat ik geen rasist ben.....misschien denken jullie dat. Ik ben tegen iedere vorm van criminaliteit, zinloss geweld enz. Inderdaad, de goeie lijden onder de slechte maar zoals al vaker is aangegeven, 6% van de Nederlandse bevolking is Marokaan, en ik geloof 12% is buitenlands. Waarom vind men in de gevangenis dan niet een normale weerspiegeling van de maatschappij terug?

Donna
25-10-02, 14:42
Geplaatst door Fortuynist
:nl:
Geloof mij nou maar....met mijn taalkennis, didactisch handelen enz... zit het wel goed.

Hmm.

Zelf vind ik een topic openen onder de titel 'Marokanen Rotvolk' nou niet echt getuigen van didactisch inzicht, laat staan van goeie spelling.

Maar dat men in Rotterdam andere maatstaven hanteert dan in de rest van Nederland is mij inmiddels duidelijk. Immers, een gemeenteraadslid dat sympathiseert met organisaties als stormfront krijgt de dringende tip daar nu toch echt eens mee te stoppen, in plaats van een royement, zoals hij verdient.

At your service!

Fortuynist
25-10-02, 14:44
er wordt hier niet echt gediscuseerd....vaag forum....mensen met een andere mening over marokkanen worden gelijk zwart gemaakt....jammer

Donna
25-10-02, 14:46
Maar Fortuynist, nu je er toch bent:

Vertel ons nou eens, als binnenstaander zijnde, hoe kan het nou toch dat de LPF een blijkbaar onweerstaanbare aantrekingskracht heeft op ontiegelijke randdebielen?

Ik bedoel: als je zo'n de Jong voorbij ziet trippen, dan lig je toch helemaal in een deuk?

En een pleidooi voor normen en waarden van deze totaal onfatsoenlijke kotspartij, dat is toch om te janken?

Wat vind jij daar nou van? Als LPFer zijnde?

Daar ben ik nou wel benieuwd naar.

Topics over Marokkanen zijn er op dit forum namelijk al genoeg, maar hoe kijk je nou aan tegen jouw onfatsoenlijke, infantiele, rascistische clubje agressieve gekken?

Hmm?

Donna
25-10-02, 14:46
Geplaatst door Fortuynist
er wordt hier niet echt gediscuseerd....vaag forum....mensen met een andere mening over marokkanen worden gelijk zwart gemaakt....jammer

Nee joh!

Ik wil je dolgraag beter leren kennen.

Dus kijk even naar mijn vraagjes wil je?

Tomas
25-10-02, 14:53
Ik hoop ook dat ie terug komt.

Dit zou heel leerzaam kunnen worden.

* popel *

Mara
25-10-02, 14:53
Geplaatst door Fortuynist
en ik wil ook aangeven dat ik geen rasist ben.....misschien denken jullie dat. Ik ben tegen iedere vorm van criminaliteit, zinloss geweld enz. Inderdaad, de goeie lijden onder de slechte maar zoals al vaker is aangegeven, 6% van de Nederlandse bevolking is Marokaan, en ik geloof 12% is buitenlands. Waarom vind men in de gevangenis dan niet een normale weerspiegeling van de maatschappij terug?


:lol: Ik heb je door het is racisten ipv rasisten.....jij bent geen leraar mannetje!

Tomas
25-10-02, 14:55
Geplaatst door Mara



:lol: Ik heb je door het is racisten ipv rasisten.....jij bent geen leraar mannetje!

Bestond daar twijfel over?

Mara
25-10-02, 14:56
Geplaatst door Fortuynist
er wordt hier niet echt gediscuseerd....vaag forum....mensen met een andere mening over marokkanen worden gelijk zwart gemaakt....jammer

Neehee zo is het niet maar een discussie is gebaseerd op wederzijds respect en als je gelijk gaat schelden dan heb je je standpunt al gemaakt. Op de Pabo of welek andere HBO opleiding dan ook moet je dat gehad hebben, vergeten?

Donna
25-10-02, 14:56
Geplaatst door Tomas


Bestond daar twijfel over?


Tomas, wanneer komt ie nou teru-hug?

Ik heb zo'n zin in 'm, rrrrrr, rrrrrrrrrrrrr.............. :D

Fortuynist
25-10-02, 14:57
Hoe ik over de lPF denk... daar wil ik wel wat meer over vertellen.

Toen Pim in de spotlights kwam kon ik het gelijk vinden in zijn punten. Zoals ik al eerder heb aangegeven ben ik het zat dat er tegenwoordig steeds meer jongeren ontsporen en dat normen en waarden vervagen. Pim stelde het aan de kaak en had naar mijn idee goeie oplossingen. Ook zijn oplossingen voor het onderwijs (waar ik dus zelf werkzaam in ben) vond ik goed alsmede de oplossingen voor politie en de gezondheidzorg.

In het begin keek iedereen je gek aan als je aangaf dat je het met Fortuyn eens was( linkse mensen op mijn opleiding). Daarom was ik daar maar een beetje stil om. Toen Fortuyn vermoord werd was ik boos. Waarom iemand vermoorden omdat hij een mening heeft. Daar ben ik nu nog steeds boos om.

Ik heb op Fortuyn gestemd omdat ik er vanuit ging dat mensen als Mat Herben, Ferrie Hogendijk, Harry wijnschenk enz... het gedachtegoed van Fortuyn wel konde overbrengen in de kamer. Dat is helaas niet gelukt. Er zitten veel mensen in de fractie waar ik maar weinig respect heb. De laatste tijd heb ik het LPF drama dan ook met veel aandacht gevolgt en ben ik tot de conclussie gekomen dat ik het met het bestuur eens ben. Ik hoop op dit moment dat de bezem ook goed door de partij wordt gehaald en dat men nu eens eindelijk politiek gaat bedrijven en niet voor zichzelf in de kamer zitten (lees om de zakken te vullen).

En zoals je al aangaf, mensen zoals de Jong, tja wat moet je ermee, ze heeft het fortuynisme maar is zo gek als een deur. (uit de partij dus).

Dus samenvattend, ik ben het met Fortuyn eens en hoop dan ook dat er een partij is die zijn gedachtegoed naar voren kan brengen.

Mara
25-10-02, 14:57
Geplaatst door Tomas


Bestond daar twijfel over?
:haha: Nee maar vind het toch leuk :stout:

Tomas
25-10-02, 14:58
Geplaatst door Donna



Tomas, wanneer komt ie nou teru-hug?

Ik heb zo'n zin in 'm, rrrrrr, rrrrrrrrrrrrr.............. :D

Zal ik z'n plaats dan maar in nemen?

Mara
25-10-02, 15:00
Geplaatst door Fortuynist
.

In het begin keek iedereen je gek aan als je aangaf dat je het met Fortuyn eens was( linkse mensen op mijn opleiding). .

Welke opleiding was dat ook alweer? :nerd:

Hmama
25-10-02, 15:00
Geplaatst door Fortuynist
er wordt hier niet echt gediscuseerd....vaag forum....mensen met een andere mening over marokkanen worden gelijk zwart gemaakt....jammer

Je bent hardleers hoor.. Maar toch wil ik je een compliment geven, want ein-de-lijk heb je Marokkanen goed gespeld. Oke, de hoofdletter ben je dan vergeten, maar dat komt nog wel.

:duim:

Mara
25-10-02, 15:00
Geplaatst door Hmama


Je bent hardleers hoor.. Maar toch wil ik je een compliment geven, want ein-de-lijk heb je Marokkanen goed gespeld. Oke, de hoofdletter ben je dan vergeten, maar dat komt nog wel.

:duim:
:stout: :stout:

Fortuynist
25-10-02, 15:01
ja.......

Don
25-10-02, 15:02
Geplaatst door Fortuynist
Hoe ik over de lPF denk... daar wil ik wel wat meer over vertellen.

Toen Pim in de spotlights kwam kon ik het gelijk vinden in zijn punten. Zoals ik al eerder heb aangegeven ben ik het zat dat er tegenwoordig steeds meer jongeren ontsporen en dat normen en waarden vervagen. Pim stelde het aan de kaak en had naar mijn idee goeie oplossingen. Ook zijn oplossingen voor het onderwijs (waar ik dus zelf werkzaam in ben) vond ik goed alsmede de oplossingen voor politie en de gezondheidzorg.

In het begin keek iedereen je gek aan als je aangaf dat je het met Fortuyn eens was( linkse mensen op mijn opleiding). Daarom was ik daar maar een beetje stil om. Toen Fortuyn vermoord werd was ik boos. Waarom iemand vermoorden omdat hij een mening heeft. Daar ben ik nu nog steeds boos om.

Ik heb op Fortuyn gestemd omdat ik er vanuit ging dat mensen als Mat Herben, Ferrie Hogendijk, Harry wijnschenk enz... het gedachtegoed van Fortuyn wel konde overbrengen in de kamer. Dat is helaas niet gelukt. Er zitten veel mensen in de fractie waar ik maar weinig respect heb. De laatste tijd heb ik het LPF drama dan ook met veel aandacht gevolgt en ben ik tot de conclussie gekomen dat ik het met het bestuur eens ben. Ik hoop op dit moment dat de bezem ook goed door de partij wordt gehaald en dat men nu eens eindelijk politiek gaat bedrijven en niet voor zichzelf in de kamer zitten (lees om de zakken te vullen).

En zoals je al aangaf, mensen zoals de Jong, tja wat moet je ermee, ze heeft het fortuynisme maar is zo gek als een deur. (uit de partij dus).

Dus samenvattend, ik ben het met Fortuyn eens en hoop dan ook dat er een partij is die zijn gedachtegoed naar voren kan brengen.

Ik ben het volkomen met je eens.

Fortuynist
25-10-02, 15:02
sommige verdienen geen hoofdletter en daar heb ik het ook de hele tijd over!

Don
25-10-02, 15:03
Geplaatst door Fortuynist
sommige verdienen geen hoofdletter en daar heb ik het ook de hele tijd over!

Wel redelijk blijven hoor...

Mara
25-10-02, 15:03
Geplaatst door Fortuynist
sommige verdienen geen hoofdletter en daar heb ik het ook de hele tijd over!

Je bent wel raar.

Fortuynist
25-10-02, 15:05
oke dan don!

Fortuynist
25-10-02, 15:06
raar Mara? Waarom.....verklaar je nader! (een eigen mening hebben is toch niet raar)

Donna
25-10-02, 15:06
Geplaatst door Fortuynist
Hoe ik over de lPF denk... daar wil ik wel wat meer over vertellen.

Toen Pim in de spotlights kwam kon ik het gelijk vinden in zijn punten. Zoals ik al eerder heb aangegeven ben ik het zat dat er tegenwoordig steeds meer jongeren ontsporen en dat normen en waarden vervagen. Pim stelde het aan de kaak en had naar mijn idee goeie oplossingen. Ook zijn oplossingen voor het onderwijs (waar ik dus zelf werkzaam in ben) vond ik goed alsmede de oplossingen voor politie en de gezondheidzorg.


Wat waren die oplossingen ookalweer?

Heb ik gemist geloof ik.



Geplaatst door Fortuynist
In het begin keek iedereen je gek aan als je aangaf dat je het met Fortuyn eens was( linkse mensen op mijn opleiding). Daarom was ik daar maar een beetje stil om. Toen Fortuyn vermoord werd was ik boos. Waarom iemand vermoorden omdat hij een mening heeft. Daar ben ik nu nog steeds boos om.

Daar ben ik ook nog steeds erg boos om. Temeer omdat ik denk dat Fortuyn, als hij nog geleefd had, de stekker uit zijn partij getrokken had.


Geplaatst door Fortuynist
Ik heb op Fortuyn gestemd omdat ik er vanuit ging dat mensen als Mat Herben, Ferrie Hogendijk, Harry wijnschenk enz... het gedachtegoed van Fortuyn wel konde overbrengen in de kamer. Dat is helaas niet gelukt. Er zitten veel mensen in de fractie waar ik maar weinig respect heb. De laatste tijd heb ik het LPF drama dan ook met veel aandacht gevolgt en ben ik tot de conclussie gekomen dat ik het met het bestuur eens ben. Ik hoop op dit moment dat de bezem ook goed door de partij wordt gehaald en dat men nu eens eindelijk politiek gaat bedrijven en niet voor zichzelf in de kamer zitten (lees om de zakken te vullen).

En het bestuur vind? Want dat weet ik ook nog steeds niet. Jullie schijnen een nieuwe voorzitter te hebben, maar die werd verkozen terwijl hij op vakantie was. En denk je dat Maas er niet zit om zijn zakken te vullen? Word jij nou ook niet een klein pietsiebeetje wantrouwig als driekwart van je partij uit vastgoedondernemers bestaat, en de partij erg heeft aangedrongen op de portefeuilles VROM en V&W? Ik zou me daar dus zorgen over maken als ik jou was.


Geplaatst door Fortuynist
En zoals je al aangaf, mensen zoals de Jong, tja wat moet je ermee, ze heeft het fortuynisme maar is zo gek als een deur. (uit de partij dus).

Dus samenvattend, ik ben het met Fortuyn eens en hoop dan ook dat er een partij is die zijn gedachtegoed naar voren kan brengen.

Wat is dat Fortuynisme dan waar iedereen het altijd maar over heeft? Als je het fortuynisme 'hebt', wat heb je dan? Een grote bek? Een niet te stuiten zucht naar macht? Verongelijktheid en een heleboel geld? Wat moet ik me voorstellen bij het Fortuynisme? Verlicht me.

Oh, en die partij, die gaat er niet komen.

Mijn voorspelling is dat er straks 3 partijen zijn die zich beroepen op Fortuyn.

De LPF olv Nawijn;
De LNP olv Heinsbroek;
De 'Nagel-factor' olv Peter R de Vries.

Die gaan tegen elkaar campagne voeren, en minimaliseren elkaar zo.

Ik vind het niet erg, begrijp me niet verkeerd.

Maar voor jongens als jij vind ik het wel een beetje sneu.

Dan gaan jullie nooit meer stemmen ensjow. Is toch best zielig. Zo jong, en nu al helemaal in de steek gelaten.

Hmama
25-10-02, 15:08
Geplaatst door Fortuynist
sommige verdienen geen hoofdletter en daar heb ik het ook de hele tijd over!

Wel of niet verdienen, volgens de spellingsregels heb je het woord dan FOUT!
Dat zou jij toch moeten weten als leraar...
Maar je gaat de goede kant op hoor! ;)

Mara
25-10-02, 15:08
Geplaatst door Fortuynist
raar Mara? Waarom.....verklaar je nader! (een eigen mening hebben is toch niet raar)

Kom je weer met je eigen mening heb je mijn bericht over dicussies wel gelezen? Ben trouwens benieuwd wat je te zeggen hebt op Donna's tegenargumenten.

Donna
25-10-02, 15:09
Geplaatst door Tomas


Zal ik z'n plaats dan maar in nemen?

:strik:

Don
25-10-02, 15:10
Geplaatst door Donna


Wat is dat Fortuynisme dan waar iedereen het altijd maar over heeft? Als je het fortuynisme 'hebt', wat heb je dan? Een grote bek? Een niet te stuiten zucht naar macht? Verongelijktheid en een heleboel geld? Wat moet ik me voorstellen bij het Fortuynisme? Verlicht me.

Oh, en die partij, die gaat er niet komen.

Mijn voorspelling is dat er straks 3 partijen zijn die zich beroepen op Fortuyn.

De LPF olv Nawijn;
De LNP olv Heinsbroek;
De 'Nagel-factor' olv Peter R de Vries.

Die gaan tegen elkaar campagne voeren, en minimaliseren elkaar zo.

Ik vind het niet erg, begrijp me niet verkeerd.

Maar voor jongens als jij vind ik het wel een beetje sneu.

Dan gaan jullie nooit meer stemmen ensjow. Is toch best zielig. Zo jong, en nu al helemaal in de steek gelaten.

Die stuitende arrogantie van dat wijf.....bleh!

Donna
25-10-02, 15:11
Geplaatst door Tomas


Zal ik z'n plaats dan maar in nemen? :Iluvu: :stout:

Mara
25-10-02, 15:11
Geplaatst door Don


Die stuitende arrogantie van dat wijf.....bleh!

Ach ja dat krijg je als je verstand van zaken hebt :handbang:

Donna
25-10-02, 15:12
Geplaatst door Don


Die stuitende arrogantie van dat wijf.....bleh!

Meer....... meerrrrrrr..... rrrrr...... geef me meerrrrrrrrrrrr........... :hihi:

~Panthera~
25-10-02, 15:16
Geplaatst door Don


Die stuitende arrogantie van dat wijf.....bleh!
--------

Goed....we weten nu ook meteen hoe jij over vrouw....pardon WIJVEN denkt. :aftel:

Kortom: de ignore button :vlammen:

Don
25-10-02, 15:16
Geplaatst door Mara


Ach ja dat krijg je als je verstand van zaken hebt :handbang:

Ach, onze pussy queen....schattig...

Donna
25-10-02, 15:17
Geplaatst door ~Panthera~

--------

Goed....we weten nu ook meteen hoe jij over vrouw....pardon WIJVEN denkt. :aftel:

Kortom: de ignore button :vlammen:


Nee joh!


Ík vind hem grappig.

Hij mag blijven. :stout:

Tomas
25-10-02, 15:18
Geplaatst door Don


Die stuitende arrogantie van dat wijf.....bleh!

Fantsatisch he?!

't is alleen lastig om je er nog mee te bemoeien. 't is alleen maar afbreuk.

~Panthera~
25-10-02, 15:19
Geplaatst door Donna



Nee joh!


Ík vind hem grappig.

Hij mag blijven. :stout:
--------

Nou...je mag hem hebben hoor. :stout: GRATIS ! :hihi:

Donna
25-10-02, 15:20
Geplaatst door Tomas


Fantsatisch he?!

't is alleen lastig om je er nog mee te bemoeien. 't is alleen maar afbreuk.

Don?

Donnie?

Kom eens effe lekker op schoot zitten bij tante Donna.

Kommaar. Komaarkommaarkommaarkommaarrrrrrr...... :verliefd:

Fortuynist
25-10-02, 15:23
Donna, ik reageer nog 1 keer op je....daarna stop ik op dit forum. Ik heb het idee dat men de feiten niet helemaal goed tot zich neemt.

De oplossingen van Fortuyn: zie www.pimfortuyn.nl en kijk dan bij zijn partij programma.....

Waarom zou Fortuyn de stekker er uit getrokken hebben bij zijn eigen partij......Rare redenering....

Bestuur: Maas heeft alles goed op poten gezet. De laatste 4 maanden heeft hij alleen maar positief werk verricht want bij hun is er alleen maar positief nieuws de media ingegaan. En dat ze uit vastgoed ondernemers bestaan, boeiend, dat zijn hardwerkende mensen die op een eerlijke manier hun geld verdienen.

Het fortuynisme is iets wat mensen hebben die het met Fortuyn eens waren, iets wat je hebt of je hebt het niet.

En die partij kan er best komen. Kwestie van afwachten. En waar slaat dat verhaal van Peter R de Vries nou weer op. Je vind hem zeker een eikel. (ik niet, hij pakt de criminaliteit(zowel nederlanders als alloctonen goed aan )

Jammer dat je zo negatief over mij en andere LPF-ers doet. Jammer

Het ga je goed....veel plezier op dit forum!


En als je ooit kinderen krijgt, hoop ik dat ik ze mag onderwijzen, dan kan ik ze teminste nog wat goede dingen bijbrengen want ik ben......

Tomas
25-10-02, 15:23
Geplaatst door Donna


Don?

Donnie?

Kom eens effe lekker op schoot zitten bij tante Donna.

Kommaar. Komaarkommaarkommaarkommaarrrrrrr...... :verliefd:

Hallo?

Don
25-10-02, 15:25
Geplaatst door Fortuynist


En als je ooit kinderen krijgt, hoop ik dat ik ze mag onderwijzen, dan kan ik ze teminste nog wat goede dingen bijbrengen want ik ben......

Ik geloof dat ze op dat terrein wat problemen heeft, dus begin daar maar niet over....

Fortuynist
25-10-02, 15:27
Humor don! :) :maf:

Don
25-10-02, 15:29
Geplaatst door Fortuynist
Humor don! :) :maf:

Nee, echt...

Donna
25-10-02, 15:36
Geplaatst door Fortuynist
Donna, ik reageer nog 1 keer op je....daarna stop ik op dit forum. Ik heb het idee dat men de feiten niet helemaal goed tot zich neemt.

Nog maar 1 keer? Okee, ik zal er dan extra van genieten :huil:


Geplaatst door Fortuynist
De oplossingen van Fortuyn: zie www.pimfortuyn.nl en kijk dan bij zijn partij programma.....

Waarom zou Fortuyn de stekker er uit getrokken hebben bij zijn eigen partij......Rare redenering....



Ik wilde graag jouw versie horen. En dan een lijstje van de oplossingen zoals jij ze het liefst geprioriteerd ziet. Een url kan ik zelf ook nog wel opzoeken. Ik heb zijn boek ook met veel interesse gelezen. Ik zag daarin een hoop analyse terug, maar verder weinig oplossingen. Behalve typisch linkse oplossingen, die helemaal uitgaan van de volledige maakbaarheid van de samenleving. Daar ben ik al aardig wat jaartjes niet meer zo heel erg van overtuigd, van die maakbaarheid. het meest jammere aan Fortuyn vond ik dat afstoffen van linkse retoriek, en het vervolgens als rechts retoriek presenteren.


Geplaatst door Fortuynist
Bestuur: Maas heeft alles goed op poten gezet. De laatste 4 maanden heeft hij alleen maar positief werk verricht want bij hun is er alleen maar positief nieuws de media ingegaan. En dat ze uit vastgoed ondernemers bestaan, boeiend, dat zijn hardwerkende mensen die op een eerlijke manier hun geld verdienen.

Een ledenadministratie aanleggen is nog geen visie hebben. Wat is nou de visie van Maas? Niemand weet het, of althans, ik niet en i hou dat soort dingen redelijk goed bij. En dat positieve nieuws heb ik gemist helaas. Slechts bagger kwam er op ons af de afgelopen weken en maanden. Verder, het zou me niets verbazen als Maas vooral bezig is geweest met her herverkavelen van ons toch al redelijk volgebouwde landje. Misschien heeft hij onder de bezielende leiding van een VROM ambtenaar nog een natuurgebiedje gevonden waar hij een vinex locatie van kan maken.


Geplaatst door Fortuynist
Het fortuynisme is iets wat mensen hebben die het met Fortuyn eens waren, iets wat je hebt of je hebt het niet. .

Nee, nu is het me helder. Not. Dat kun je toch geen antwoord noemen? Anders geformuleerd: als je een Fortuynist bent, waar sta je dan voor? Inhoudelijk bedoel ik. Want zeggen wat je denkt is me te breed. Immers, je kunt van alles denken. Wat denken fortuynisten, is dus mijn vraag.


Geplaatst door Fortuynist
En die partij kan er best komen. Kwestie van afwachten. En waar slaat dat verhaal van Peter R de Vries nou weer op. Je vind hem zeker een eikel. (ik niet, hij pakt de criminaliteit(zowel nederlanders als alloctonen goed aan )

Dat van Peter R de Vries is een voorspelling van mij. Hou het in de gaten zou ik zeggen. En ik vind Peter R de Vries helemaal geen eikel! Ik vind het een lekker ding. Net als die Heinsbroek. Hmmm.... dat baardje, hmmm...... alleen ze moeten wel hun mondjes houden. Zonder text zijn ze lekkerder.


Geplaatst door Fortuynist
Jammer dat je zo negatief over mij en andere LPF-ers doet. Jammer

Het ga je goed....veel plezier op dit forum!


En als je ooit kinderen krijgt, hoop ik dat ik ze mag onderwijzen, dan kan ik ze teminste nog wat goede dingen bijbrengen want ik ben......

Negatief? Nee joh! Ik reageer op wat ik de afgelopen maanden van ze heb gezien. En dat was respectievelijk stront, bagger en kots. Tsja, leuker kan ik het niet maken. Sorry.

En mijn kinderen door een LPF er laten onderwijzen? Nou, riskant hoor. Wat ga je ze dan leren? Rechtse directen uitdelen, collega's uitschelden, pornosites runnen?

Normen en waarden enzo? Dat soort dingen?

Fortuynist
25-10-02, 15:38
ik heb hier geen zin an. Zoek de antwoorden van je vragen maar op een andere manier......

Donna
25-10-02, 15:38
Geplaatst door Fortuynist
Humor don! :) :maf:


Een kinderhand is gauw gevuld......

Vanavond met rechts? :stout:

Fortuynist
25-10-02, 15:40
en nu even voor eervol ontslag van dit kut forum....!


Marokkanen het land uit... Allemaal. Laat de goeie maar onder de slechte lijden...

White Power

White Power


Eigen volk eerst

Kut murken
dood aan de murkenhoeren (donna)

white power

Sieg heil!!!!

Donna
25-10-02, 15:41
Geplaatst door Fortuynist
ik heb hier geen zin an. Zoek de antwoorden van je vragen maar op een andere manier......

Alweer een teer zieltje in de knop gebroken.

Wanneer komt het debat nou eindelijk eens terug in de politiek?

De LPF loopt gewoon weg namelijk.

Don
25-10-02, 15:42
Geplaatst door Fortuynist
en nu even voor eervol ontslag van dit kut forum....!


Marokkanen het land uit... Allemaal. Laat de goeie maar onder de slechte lijden...

White Power

White Power


Eigen volk eerst

Kut murken
dood aan de murkenhoeren (donna)

white power

Sieg heil!!!!

Come on man! Verlaag je nou niet tot het doen dat soort stomme uitspraken....

Donna
25-10-02, 15:42
Geplaatst door Fortuynist
en nu even voor eervol ontslag van dit kut forum....!


Marokkanen het land uit... Allemaal. Laat de goeie maar onder de slechte lijden...

White Power

White Power


Eigen volk eerst

Kut murken
dood aan de murkenhoeren (donna)

white power

Sieg heil!!!!

En daar toont onze fortuynist zijn ware gezicht!

Don? Kom je nog even bij me op schoot zitten schatje? :Iluvu:

S|nner|nHeaven
25-10-02, 15:42
Geplaatst door Fortuynist
en nu even voor eervol ontslag van dit kut forum....!


Marokkanen het land uit... Allemaal. Laat de goeie maar onder de slechte lijden...

White Power

White Power


Eigen volk eerst

Kut murken
dood aan de murkenhoeren (donna)

white power

Sieg heil!!!!

*snurk*

Cc

~Panthera~
25-10-02, 15:42
Geplaatst door Fortuynist
en nu even voor eervol ontslag van dit kut forum....!


Marokkanen het land uit... Allemaal. Laat de goeie maar onder de slechte lijden...

White Power

White Power


Eigen volk eerst

Kut murken
dood aan de murkenhoeren (donna)

white power

Sieg heil!!!!
--------

Ja ja...dat dachten we al.
Maar jullie waren niet racistisch he ? en Pim ook niet ??
Blijkt wel weer.

Hmama
25-10-02, 15:43
Geplaatst door Fortuynist
en nu even voor eervol ontslag van dit kut forum....!


Marokkanen het land uit... Allemaal. Laat de goeie maar onder de slechte lijden...

White Power

White Power


Eigen volk eerst

Kut murken
dood aan de murkenhoeren (donna)

white power

Sieg heil!!!!

Wat goed van je!! Marokkanen goed geschreven. Zowel de dubbel K als de hoofdletter zit erin verwerkt!!
Wat leuk om te zien dat mijn spoedcursus geholpen heeft. Wat dat betreft ben ik trots op je! :duim:

Don
25-10-02, 15:43
Geplaatst door Donna


Alweer een teer zieltje in de knop gebroken.

Wanneer komt het debat nou eindelijk eens terug in de politiek?

De LPF loopt gewoon weg namelijk.

Dat tienertje kan je wel hebben he? Goed hoor...

Don
25-10-02, 15:46
Geplaatst door ~Panthera~

--------

Ja ja...dat dachten we al.
Maar jullie waren niet racistisch he ? en Pim ook niet ??
Blijkt wel weer.

Gaan je nu ook generaliseren, Donna?

Erwin
25-10-02, 15:47
GVD! Wat zonde van m'n tijd. Ik meende serieus dat hij me zou overtuigen van z'n mening, maar goed. Het zit er niet in blijkbaar. Don? Neem jij het over?

Tomas
25-10-02, 15:47
Jammer.

Niet veel wijzer geworden, dan dat fortuijnisme een soort religie is. Je gelooft er in of niet. En waarin precies is niet helemaal duidelijk.

En Pantertje,

Niet nu nog Pim demoniseren! De man is gdmm dood!

Fortuynist
25-10-02, 15:48
ik ben een selectieve rasict! als ik het zo dan mag noemen.......en wie kan mij vertellen hoe ik mij hier kan afmelden.....!?

Donna
25-10-02, 15:49
Geplaatst door Don


Gaan je nu ook generaliseren, Donna?

Je faschinatie met mij begint ziekelijk te worden.

Je citeert Panthera.

~Panthera~
25-10-02, 15:49
Geplaatst door Don


Gaan je nu ook generaliseren, Panthera?
------

Nee hoor, de LPF'ers leveren zelf steeds het bewijs. Hoef ik niets voor te doen.

S|nner|nHeaven
25-10-02, 15:49
Geplaatst door Fortuynist
en nu even voor eervol ontslag van dit kut forum....!


Marokkanen het land uit... Allemaal. Laat de goeie maar onder de slechte lijden...

White Power

White Power


Eigen volk eerst

Kut murken
dood aan de murkenhoeren (donna)

white power

Sieg heil!!!!

Oh ja! Een "eervol ontslag"?

Huh?

You can't quit, because you are FIRED!!!

Cc

Fortuynist
25-10-02, 15:50
wel een kleine groep mensen....niet echt een afspiegeling van de maatschappij......de meeste mensen zijn de criminele marokkanen gewoon zat.....

Don
25-10-02, 15:50
Geplaatst door Erwin
GVD! Wat zonde van m'n tijd. Ik meende serieus dat hij me zou overtuigen van z'n mening, maar goed. Het zit er niet in blijkbaar. Don? Neem jij het over?

Ik ben hier niet om zieltjes te winnen.....

Donna
25-10-02, 15:50
Geplaatst door Don


Dat tienertje kan je wel hebben he? Goed hoor...




Fortuynist! Je vriendje Don noemt je een tienertje! Wat voor straf staat daarop binnen het Fortuynisme?







Verdeel ende heersch......

Fortuynist
25-10-02, 15:51
ik ben hier weg!

Don
25-10-02, 15:52
Geplaatst door Donna


faschinatie


Oeps...hoe schrijf je dat woord ook alweer?

Donna
25-10-02, 15:52
Geplaatst door Fortuynist
ik ben hier weg!

Ja, dat heb je nu al 3 keer gezegd.

:zwaai:

~Panthera~
25-10-02, 15:52
Geplaatst door Tomas
Jammer.

Niet veel wijzer geworden, dan dat fortuijnisme een soort religie is. Je gelooft er in of niet. En waarin precies is niet helemaal duidelijk.

En Pantertje,

Niet nu nog Pim demoniseren! De man is gdmm dood!
-------

PantherTJUH demoniseert niks. ziet hem gewoon voor wat ie was.

Tomas
25-10-02, 15:53
Geplaatst door Fortuynist
ik ben hier weg!

Jammer dat je niet echt wilt discusseren. En een beetje vaag blijft.

Mmm.. Dat klinkt als..

Donna
25-10-02, 15:53
Geplaatst door Don



Oeps...hoe schrijf je dat woord ook alweer?


Zwak Donnie.

Ik had meer van je verwacht.

Tomas
25-10-02, 15:54
Geplaatst door ~Panthera~

-------

PantherTJUH demoniseert niks. ziet hem gewoon voor wat ie was.

Aha, iemand met het vermogen om de werkelijkheid te zien zoals deze echt is.

~Panthera~
25-10-02, 15:56
Geplaatst door Tomas


Aha, iemand met het vermogen om de werkelijkheid te zien zoals deze echt is.
-------

Blijkbaar. Volg de levensloop van deze persoon maar eens.
En leg Hare er maar eens naast.

Don
25-10-02, 15:57
Geplaatst door Donna



Zwak Donnie.

Ik had meer van je verwacht.

Ik eigenlijk niet van jou....

Donna
25-10-02, 16:01
Geplaatst door Don


Ik eigenlijk niet van jou....


Fortuynist is huilend weggegaan.

Moet je niet mee om hem te troosten?

jaja
25-10-02, 16:05
Geplaatst door Donna



Fortuynist is huilend weggegaan.

Moet je niet mee om hem te troosten? ... wat mij opvalt is dat onze "held" hier blijkbaar door iedereen bijna zelfs serieus genomen werd ... Ik moet zeggen dat ik mij afvraag of dat niet wat teveel eer was voor dit "vreemde" typetje.

naamloos
25-10-02, 16:06
"en wie kan mij vertellen hoe ik mij hier kan afmelden.....!?"

Gelukkig je bent tot inzicht gekomen. Mag ik nog een kleine suggestie doen. Als je dan ook niet alleen op dit forum je afmeld maar ook op deze aarde. Neem gewoon een gun tegen het hoofd, mes in je hart, strop om je nek, plastieken bag op je hoofd, is allemaal om 't even. Als je het maar doet, en liefst zo snel mogelijk dan zijn je ouders ook weer blij, ze begonnen zich al vertwijfeld af te vragen wat ze nou fout hebben gedaan........



:engel:

Tomas
25-10-02, 16:08
Geplaatst door jaja
... wat mij opvalt is dat onze "held" hier blijkbaar door iedereen bijna zelfs serieus genomen werd ... Ik moet zeggen dat ik mij afvraag of dat niet wat teveel eer was voor dit "vreemde" typetje.

Jaloers.

Ik ken dat.

Tomas
25-10-02, 16:09
Geplaatst door ~Panthera~

-------

Blijkbaar. Volg de levensloop van deze persoon maar eens.
En leg Hare er maar eens naast.

Ik snap er geen fuk van. Ik dacht dat haarlems de bakermat van het ABN was.

Donna
25-10-02, 16:11
Geplaatst door jaja
... wat mij opvalt is dat onze "held" hier blijkbaar door iedereen bijna zelfs serieus genomen werd ... Ik moet zeggen dat ik mij afvraag of dat niet wat teveel eer was voor dit "vreemde" typetje.

Dat geldt voor 90 % van dit forum jaja.

Tomas
25-10-02, 16:14
Geplaatst door Donna


Dat geldt voor 90 % van dit forum jaja.
En van die overige 10% 90% van de tijd.

Donna
25-10-02, 16:15
Geplaatst door Tomas

En van die overige 10% 90% van de tijd.

Dat bedoel ik.

ff wat doen, ben zo trug.

Don
25-10-02, 16:16
Geplaatst door Donna


ff wat doen, ben zo trug.

Take your time....

Donna
25-10-02, 16:17
Geplaatst door Don


Take your time....

Ik ben er weer!!! :Iluvu:

Tomas
25-10-02, 16:19
Geplaatst door Donna


Ik ben er weer!!! :Iluvu:

Dat was een snelle douche!

't heeft z'n uitwerking ook gemist zo te zien.

dodi_vega
25-10-02, 16:36
Geplaatst door Mr-kaas


Gelukkig voor jou dodi_vega heb je nooit vast gezeten, check bijlmer bajes check de koepel in Haarlem check weet ik veel waar, dan ga je het echt niet over boyo's met die witte haren hebben, geloof me maar. Meer Antilianen, Surinamers, Turken, Marokkanen, Yougo's, Zuid-Amerikanen dan dat je er Nederlanders rond ziet lopen.

Later,

Mr-kaas.


Keej.. Tjek.. Vught.. Pi Te 's Gravenhage.. 's Hertogenbosch, Zeeland, En Zo Kan Ik Wel Doorgaan..

Op Een Punt Heb Je Gelijk .. En Dat Is Dat Ik Nog Nooit Heb Vastgezeten... Maar Ik Krijg Genoeg Informatie Van Mensen Die Wel Hebben Gezeten.. Dus.. Het Zijn Wel Degelijk Die Witte JongUns.. Met Die Witte Haren. :melig2:

Don
25-10-02, 16:38
Geplaatst door dodi_vega


Maar Ik Krijg Genoeg Informatie Van Mensen Die Wel Hebben Gezeten..

Jij? Nee toch?

Tomas
25-10-02, 16:39
Geplaatst door dodi_vega



Keej.. Tjek.. Vught.. Pi Te 's Gravenhage.. 's Hertogenbosch, Zeeland, En Zo Kan Ik Wel Doorgaan..

Op Een Punt Heb Je Gelijk .. En Dat Is Dat Ik Nog Nooit Heb Vastgezeten... Maar Ik Krijg Genoeg Informatie Van Mensen Die Wel Hebben Gezeten.. Dus.. Het Zijn Wel Degelijk Die Witte JongUns.. Met Die Witte Haren. :melig2:

Ik neem aan dat die jongens die jij allemaal kent en gezeten hebben, dan ook allemaal witte haren hebben? Van zichzelf?

Donna
25-10-02, 16:40
Geplaatst door Tomas


Dat was een snelle douche!

't heeft z'n uitwerking ook gemist zo te zien.

:melig:

Fortuynist
25-10-02, 16:42
ps...mijn actie om uit geschreven te worden uit dit forum is niet een discriminerende actie. was allemaal maar de bedoeling om eruit gegooid te worden.... voordat men rare dingen gaat denken.....

dodi_vega
25-10-02, 16:42
Geplaatst door Don


Jij? Nee toch?


Yeps.. Moi.

dodi_vega
25-10-02, 16:43
Geplaatst door Tomas


Ik neem aan dat die jongens die jij allemaal kent en gezeten hebben, dan ook allemaal witte haren hebben? Van zichzelf?



Niet Allemaal.. Maar Wel Genoeg.... Echt GENOEGGG>.

Don
25-10-02, 16:44
Geplaatst door dodi_vega



Yeps.. Moi.

Allemaal blond zeker?

Donna
25-10-02, 16:44
Geplaatst door Fortuynist
ps...mijn actie om uit geschreven te worden uit dit forum is niet een discriminerende actie. was allemaal maar de bedoeling om eruit gegooid te worden.... voordat men rare dingen gaat denken.....

Waar schaam je je voor?

Je zegt wat je denkt. Da's toch een motto van een fortuynist?

Erwin
25-10-02, 16:45
Geplaatst door Fortuynist
ps...mijn actie om uit geschreven te worden uit dit forum is niet een discriminerende actie. was allemaal maar de bedoeling om eruit gegooid te worden.... voordat men rare dingen gaat denken.....
Yeah whatever... Je kunt ook gewoon je inschrijving laten verlopen ofzo, zonder alles wat je vantevoren gezegd hebt met een nazistische laag bagger te besmeuren.

Fortuynist
25-10-02, 16:48
ik zeg al niets meer!

dodi_vega
25-10-02, 16:49
Geplaatst door Don


Allemaal blond zeker?



Keej.. Kheb EeN Vraagje Aan Jou.: Wat Bedoel Je Eigenlijk.. Wees Duidelijker. Plz..

Donna
25-10-02, 16:50
Geplaatst door Fortuynist
ik zeg al niets meer!

Ben jij de Heintje Davids van de LPF?

dodi_vega
25-10-02, 16:51
Geplaatst door Fortuynist
ik zeg al niets meer!



Jij Als Leraar.. Je weet Niet Eens Hoe Je RaCiSt Moet Schrijven/Typen??


Kheb 2 Woorden Voor Je.. .. : Pleur Op. _l_

~Panthera~
25-10-02, 16:55
Geplaatst door Tomas


Ik snap er geen fuk van. Ik dacht dat haarlems de bakermat van het ABN was.
---------

Hare is een test.
En volkomen ABN.