PDA

Bekijk Volledige Versie : Cc op de radio...



Couscousje
24-10-02, 22:53
Gare mensjUs van het Nieuws van de dagforum...

Kwilde ff melden dat ik vanaf 6 november te horen ben op de lokale omroep in Amsterdam, UtreGt, Rotterdam en Den Haag (en de omliggende gemeenten van deze steden, natuurlijk...) in een paar radiospotjes van GWK Moneygram Moneytransfer...

Deze zijn zowel in het Arabisch als in het Berbers...

*bloos*

Nou, dat was het eigenlijk... Het nieuws van de dag... Kwilde ut gewoon effe kwijt, daar het ontzettend leuk was om te doen!

Cc

Girl@Egy
24-10-02, 22:58
En wat zeg je dan in het arabisch?

luister nooit naar de radio :maf:

Joesoef
24-10-02, 22:58
Geplaatst door Couscousje
Gare mensjUs van het Nieuws van de dagforum...

Kwilde ff melden dat ik vanaf 6 november te horen ben op de lokale omroep in Amsterdam




:schok: :Iluvu:

Couscousje
24-10-02, 22:59
Geplaatst door Girl@Egy
En wat zeg je dan in het arabisch?

luister nooit naar de radio :maf:

Dat je geld moet overmaken via GWK Moneygram Moneytransfer.

Cc

Girl@Egy
24-10-02, 23:02
Geplaatst door Couscousje


Dat je geld moet overmaken via GWK Moneygram Moneytransfer.

Cc

Ik bedoelde hoe je dat in het arabisch zegt, maar goed, vraag mezelf nu ook af waarom ik de vraag stelde :auw2:

Mark
24-10-02, 23:04
Geplaatst door Couscousje


Dat je geld moet overmaken via GWK Moneygram Moneytransfer.

Cc

sellout!

:giechel:

Couscousje
24-10-02, 23:07
Geplaatst door Girl@Egy


Ik bedoelde hoe je dat in het arabisch zegt, maar goed, vraag mezelf nu ook af waarom ik de vraag stelde :auw2:

Het is niet in het klassiek Arabisch, maar gewoon Marokkaans... Dus het komt gewoon neer op illa brhiti tsifet lfous dyalek ila 3aïlatek fi lmaghreb, khsessek temshi l GWK. Maar ik heb 8 spotjes opgenomen samen met een man en een vrouw, waarin we dus een heel toneelstuk opvoeren... Echt hilarisch!

Cc

Girl@Egy
24-10-02, 23:10
Geplaatst door Couscousje


Het is niet in het klassiek Arabisch, maar gewoon Marokkaans... Dus het komt gewoon neer op illa brhiti tsifet lfous dyalek ila 3aïlatek fi lmaghreb, khsessek temshi l GWK. Cc

Ja ik zie het :melig2:

Maar wel leuk hoor om te doen!Wel grappig om je eigen stem om de radio te horen :staart:

Pixelshade
25-10-02, 01:06
Geplaatst door Couscousje


Het is niet in het klassiek Arabisch, maar gewoon Marokkaans... Dus het komt gewoon neer op illa brhiti tsifet lfous dyalek ila 3aïlatek fi lmaghreb, khsessek temshi l GWK. Maar ik heb 8 spotjes opgenomen samen met een man en een vrouw, waarin we dus een heel toneelstuk opvoeren... Echt hilarisch!

Cc

Vergeet het ook niet in het Egyptisch te doen, ff snel aan het eind :) Maarja, je ziet dat het zijn van een prikbord terrorist toch nog iets oplevert

plexus
25-10-02, 11:25
..the queen of prime time Radio :fpimp:

Tomas
25-10-02, 11:38
Geplaatst door Couscousje
Gare mensjUs van het Nieuws van de dagforum...

Kwilde ff melden dat ik vanaf 6 november te horen ben op de lokale omroep in Amsterdam, UtreGt, Rotterdam en Den Haag (en de omliggende gemeenten van deze steden, natuurlijk...) in een paar radiospotjes van GWK Moneygram Moneytransfer...

Deze zijn zowel in het Arabisch als in het Berbers...

*bloos*

Nou, dat was het eigenlijk... Het nieuws van de dag... Kwilde ut gewoon effe kwijt, daar het ontzettend leuk was om te doen!

Cc

Als je nu nog wat meer carriere maakt en op een hilverumse zender komt, dan zal ik ook eens luisteren.

Maar niet begrijpen, dat gaat me te ver.

Couscousje
25-10-02, 12:17
Geplaatst door Tomas


Als je nu nog wat meer carriere maakt en op een hilverumse zender komt, dan zal ik ook eens luisteren.

Maar niet begrijpen, dat gaat me te ver.

Ik kom op een Hilversumse zender en ik zeg ook wel wat Nederlandse woordjes, zoals... GWK. :D

Cc

BaMb-InO
25-10-02, 12:20
Geplaatst door Couscousje
Gare mensjUs van het Nieuws van de dagforum...

Kwilde ff melden dat ik vanaf 6 november te horen ben op de lokale omroep in Amsterdam, UtreGt, Rotterdam en Den Haag (en de omliggende gemeenten van deze steden, natuurlijk...) in een paar radiospotjes van GWK Moneygram Moneytransfer...

Deze zijn zowel in het Arabisch als in het Berbers...

*bloos*

Nou, dat was het eigenlijk... Het nieuws van de dag... Kwilde ut gewoon effe kwijt, daar het ontzettend leuk was om te doen!

Cc


You're crazy! :watte?:

Tomas
25-10-02, 12:22
Geplaatst door Couscousje


Ik kom op een Hilversumse zender en ik zeg ook wel wat Nederlandse woordjes, zoals... GWK. :D

Cc

Lokaal of Radio 1, 2 of 3?

Couscousje
25-10-02, 12:25
Geplaatst door Tomas


Lokaal of Radio 1, 2 of 3?

Lokaal.

Cc

bman
25-10-02, 23:25
wie zet die zinnetjes voor mij in het egyptisch en klassiek arabisch om zodat ik het kan vergelijken (uit nieuwsgierigheid)

p.s. Zeggen marokkanen voor 'rustig' 'trankil'?