PDA

Bekijk Volledige Versie : Bah



sil
25-10-02, 04:13
Ik heb even de reactie's gelezen op de zinloze moord in Venlo.
Er worden heen en weer verwijten gemaakt,Bah kun je nou niet een keer meeleven als zo iets vreselijks gebeurt.Dit is niet bedoeld voor de prikkers die normaal reageren.
ikzelf heb zitten huilen toen ik het op t.v hoorde en moest meteen denken aan al die zinloze moorden die de laatste jaren gepleegd worden,en dat alleen omdat er een opmerking gemaakt wordt omdat een ander of enkele anderen iets zegt tegen iemand die geen respect heeft voor iemand of zijn spullen(zie M.Tjoelker dat ging gewoon over een fiets die ze in elkaar stonden te trappen)En wat is nou het verschil of het een maroc of een ander heeft gedaan.
Waarom meteen de hooligans of de moordenaar uit groningen of friesland erbij halen.Het is toch geen wedstrijd welk indentiteit iemand heeft die dat doet.iedereen die ik sprak was er boos over voor dat in de media bekend werd gemaakt dat er een maroc bij was,de andere is net zulk groot tuig.Ik zag vanavond op t.v de maroc gemeenschap op tv die waren net zo aangeslagen als iedere inwoner van venlo.Er stond een meisje bij en die klonk zo gelaten toen ze zei "nu worden wij de marokkanen er weer op aangekeken.en zo als zij ook er bij vertelde het had overal kunnen gebeuren,en daar had zij helemaal gelijk in.
probeer hier op het p.b ook eens wat meer respect voor elkaar te hebben,dan gaat het buiten misschien ook wat beter.

Ik hoef hier geen reactie's op,ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt

observer
25-10-02, 11:41
omdat verwijten maken nu eenmaal makkelijker is dan feiten tot je nemen