PDA

Bekijk Volledige Versie : hotmail, msn enzovoort



Amellady
25-10-02, 10:54
Heel veel mensen willen altijd maar Amerikaanse en Israelische producten boycotten, maar wat dacht je van msn en hotmail? Die worden door heel veel mensen gebruikt.
Je kunt best bij islamiticshe sites een e-mail adres nemen. Bijkomend voordeel is dat die niet zo vaak worden gehackt als hotmail, bijv.

Moeten sommige mensen niet wat consequenter zijn? En nou niet zeggen dat je geen windows of andere microsoft zou moeten gebruiken, want daar is helaas weinig alternatief voor.

observer
25-10-02, 11:09
telefoon is uitvinding van en amerikaan
fax geen idee
gloeilamp ook
wist je dat de beveiliging op de meeste nieuwe cd's uit israel komt

Amellady
25-10-02, 11:16
Geplaatst door Amellady
En nou niet zeggen dat je geen windows of andere microsoft zou moeten gebruiken, want daar is helaas weinig alternatief voor.

Ach ja sommige mensen moet je het heeeeeeel duidelijk uitleggen.

Misschien een beetje naif van me om te denken dat mn zinnetje domme reacties zou voorkomen.

seis
25-10-02, 11:26
Geplaatst door Amellady


Ach ja sommige mensen moet je het heeeeeeel duidelijk uitleggen.

Misschien een beetje naif van me om te denken dat mn zinnetje domme reacties zou voorkomen.
Je bent voor of tegen.
Je bent warm of koud.
Je kan ook lauw zijn en alleen boycotten wat je kan missen en doen alsof je boycot.
Halfslachtige hypocriete houding!
Ik hoop dat dit ook duidelijk is.

ferrari
25-10-02, 11:27
Dan moet je ook Nederland boycoten want Nederland is een bondgenoot van Amerika. Dus................. :zwaai:

observer
25-10-02, 11:38
Geplaatst door Amellady


Ach ja sommige mensen moet je het heeeeeeel duidelijk uitleggen.

Misschien een beetje naif van me om te denken dat mn zinnetje domme reacties zou voorkomen.

Je weet toch dat de basis services van msn/hotmail gratis zijn, jouw boycot kost ze dus niets

De opbrengst van de advertenties is los geld in de broekzak van Gates waar tegenover mindere kosten staan :minder dataverkeer en opslagcapaciteit

dus per saldo is het net zo effectief als een eenhandige man die klapt.

is dit een minder domme reactie?



:maf2:

i love israel
25-10-02, 12:07
ammelady je wilt dus wel MSN en hotmail boycotten maar niet windows en microsoft.

is dat niet een tikkie hypocriet? zo van he ik wil wel boycotten, maar alleen als het mijzelf niet benadeelt.

ferrari
25-10-02, 12:10
Geplaatst door i love israel
ammelady je wilt dus wel MSN en hotmail boycotten maar niet windows en microsoft.

is dat niet een tikkie hypocriet? zo van he ik wil wel boycotten, maar alleen als het mijzelf niet benadeelt.
Ze kan je niet antwoorden want ze heeft net haar Compaq eruit gegooid :)
Als het maar niet wordt opgehaald door BFI-vuilnismannen (amerikaans bedrijf) !

Pixelshade
25-10-02, 12:23
dan kan ik onze auto en computer met al me software dus wegdoen? mooi niet

magden_david
25-10-02, 12:32
wat dacht je van icq , uitvinding van 2 israelische soldaten.
de cryptologie die JOU gegevens beschermen op het internet wordt grotendeels uitgevonden door israelische bedrijven.

Zwarte Schaap
25-10-02, 12:42
Als de israeliers nu eens de palestijnse grond boycotten, waren we van veel problemen af.

ferrari
25-10-02, 12:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als de israeliers nu eens de palestijnse grond boycotten, waren we van veel problemen af.

Zo is het.
Maar dan moeten ook de terroristen bommen boycotten, anders blijf het een zooitje :handbang:

Amellady
25-10-02, 14:12
Wat een stel ******* zijn jullie zeg.

een cursus begrijpend lezen zou jullie goed doen. waar staat dat IK vind dat je geen msn of hotmail moet gebruiken???

ik zeg alleen: mensen die zo nodig willen boycotten moeten ook geen hotmail of msn gebruiken. klaar. ben je het daar mee eens of niet? dat was de vraag, oke????

Hmama
25-10-02, 14:26
Geplaatst door Amellady
Wat een stel ******* zijn jullie zeg.

een cursus begrijpend lezen zou jullie goed doen. waar staat dat IK vind dat je geen msn of hotmail moet gebruiken???

ik zeg alleen: mensen die zo nodig willen boycotten moeten ook geen hotmail of msn gebruiken. klaar. ben je het daar mee eens of niet? dat was de vraag, oke????

ik ben het er niet mee eens. Als je alle producten gaat boycotten die door Amerikanen of Israeliers zijn gemaakt, dan doe je met andere woorden de helft van je bezittingen weg (grofweg gesproken).
Ik vind zelf, gewoon doen en eten waar je zin in heb.

Arvid
25-10-02, 14:59
Geplaatst door Amellady
Wat een stel ******* zijn jullie zeg.

een cursus begrijpend lezen zou jullie goed doen. waar staat dat IK vind dat je geen msn of hotmail moet gebruiken???

ik zeg alleen: mensen die zo nodig willen boycotten moeten ook geen hotmail of msn gebruiken. klaar. ben je het daar mee eens of niet? dat was de vraag, oke????

fijn dat je dat vindt alleen jammer dat niemand jou serieus neemt.

Amellady
25-10-02, 16:14
ja jammer