PDA

Bekijk Volledige Versie : Respect is de god waar ik in geloof



666
25-10-02, 14:13
Waarom doen we zo moeilijk over het geloof
Geloof maakt meer kapot dan je lief is.
Geloof heeft alleen maar leed aan de wereld gebracht.
Geloof brengt alleen maar haat, zo zie ik het tenminste, de laatste conflicten zijn allemaal moslim/ christen conflicten....

Citaat stukje West klan:

Ik toon respect en krijg respect terug. Voor de bek stempel lul nie achte mijn rug, zeg dit alles in mijn smoel, ik richt op je hoofd en mis nooit mijn doel.

waarom doen we het nie zo???
Zo deden we het trouwens al voor dat deze hele onzin begon.
Maar nu zijn we weer bij het begin.

Waarom moeten we ons nu druk gaan maken over god, er zal heus wel iemand zijn die op ons let, wie weet, maar daar komen we wel achter als we dood zijn, hij (wie het ook is) daarboven zal het nie zo erg vinden als je de bijbel of koran niet leest, maar hij zal het wel erg vinden als je geen repsect voor de medemens toont

KuntaKinti
25-10-02, 16:51
Geplaatst door 666
Waarom doen we zo moeilijk over het geloof
Geloof maakt meer kapot dan je lief is.
Geloof heeft alleen maar leed aan de wereld gebracht.
Geloof brengt alleen maar haat, zo zie ik het tenminste, de laatste conflicten zijn allemaal moslim/ christen conflicten....

Citaat stukje West klan:

Ik toon respect en krijg respect terug. Voor de bek stempel lul nie achte mijn rug, zeg dit alles in mijn smoel, ik richt op je hoofd en mis nooit mijn doel.

waarom doen we het nie zo???
Zo deden we het trouwens al voor dat deze hele onzin begon.
Maar nu zijn we weer bij het begin.

Waarom moeten we ons nu druk gaan maken over god, er zal heus wel iemand zijn die op ons let, wie weet, maar daar komen we wel achter als we dood zijn, hij (wie het ook is) daarboven zal het nie zo erg vinden als je de bijbel of koran niet leest, maar hij zal het wel erg vinden als je geen repsect voor de medemens toont

En waar komt respect vandaan.. wie is de grondlegger van respect toen we nog allemaal barbaren op deze wereld waren. Inderdaad het geloof...

:zwaai:

observer
25-10-02, 17:04
aangezien de basis van elke geloof is dat jij gelijk hebt en de rest dus niet (en daarom naar de hel verdoemenis minderwaardig is etc) lijkt me dat niet

B_M_W
25-10-02, 17:25
Elk geloof kent een element van respect tonen voor anderen alleen wordt deze niet opgevolgd.

Probleem zit dus niet bij godsdiensten maar bij de mensen zelf!

jaja
25-10-02, 17:28
Geplaatst door B_M_W
Elk geloof kent een element van respect tonen voor anderen alleen wordt deze niet opgevolgd.

Probleem zit dus niet bij godsdiensten maar bij de mensen zelf! Daar ben ik het mee eens. Het zijn de gelovigen, die zorgen voor het beeld dat er bestaat over een bepaald geloof of godsdienst. Daarom is een discussie over een geloof op zich zinloos, enkel de woorden en daden van haar gelovigen kunnen beoordeeld worden. Als daar respect voor anderen uit blijkt, dan verdient dat geloof ook respect.

jesper
25-10-02, 23:24
Zoals de Islam een religie van vrede is, maar de belijders ervan terroristen zijn die overal ter wereld onschuldige mensen vermoorden en gijzelen.

bman
25-10-02, 23:37
Geplaatst door KuntaKinti


En waar komt respect vandaan.. wie is de grondlegger van respect toen we nog allemaal barbaren op deze wereld waren. Inderdaad het geloof...

:zwaai:

Hahaha, dat geloof je toch niet werkelijk? Leg mij eens haarfijn hoe dat is gegaan dan?