PDA

Bekijk Volledige Versie : Persvrijheid



MAXXXMAN
25-10-02, 17:39
Een citaat uit de Spits van vandaag:

Geen enkel land uit het Midden Oosten is opgenomen in de top 50 van landen wereldwijd die het beste omgaan met het begrip vrijheid van pers.

Op Israel na, kent elk land in het Midden Oosten een islamitische inslag.

Trek maar een conclusie!

Couscousje
25-10-02, 17:40
Geplaatst door MAXXXMAN
Een citaat uit de Spits van vandaag:

Geen enkel land uit het Midden Oosten is opgenomen in de top 50 van landen wereldwijd die het beste omgaan met het begrip vrijheid van pers.

Op Israel na, kent elk land in het Midden Oosten een islamitische inslag.

Trek maar een conclusie!

Conclusie: jij bent zwakzinnig.

Cc

MAXXXMAN
25-10-02, 18:03
Profiel CC

Beroep/opleiding: Communicatiedeskundige

Sorry hoor, ik wil mijzelf niet verlagen tot individueel afkatten. Liever leer ik begrijpen waarom geen land uit het Midden Oosten in die top 50 staat. In plaats daarvan krijg ik als antwoord....Je bent zwakzinning. En dat van iemand uit de islamitische gemeenschap die als beroep/opleiding communicatiedeskundige genoteerd heeft staan. Ik snap ook wel dat je strontziek wordt van dat continu verdedigen maar mijn subject was absoluut niet als neerbuigend of suggestief bedoeld. Elkaar leren begrijpen toch? Jij als communicatie deskundige moet dan meer kunnen brengen dan enkel.....je bent zwakzinnig!

Couscousje
25-10-02, 18:10
Geplaatst door MAXXXMAN
Profiel CC

Beroep/opleiding: Communicatiedeskundige

Sorry hoor, ik wil mijzelf niet verlagen tot individueel afkatten. Liever leer ik begrijpen waarom geen land uit het Midden Oosten in die top 50 staat. In plaats daarvan krijg ik als antwoord....Je bent zwakzinning. En dat van iemand uit de islamitische gemeenschap die als beroep/opleiding communicatiedeskundige genoteerd heeft staan. Ik snap ook wel dat je strontziek wordt van dat continu verdedigen maar mijn subject was absoluut niet als neerbuigend of suggestief bedoeld. Elkaar leren begrijpen toch? Jij als communicatie deskundige moet dan meer kunnen brengen dan enkel.....je bent zwakzinnig!

Luister, vriend... Gebruik je amateur-psychologie maar op iemand die ervan onder de indruk raakt... Mijn beroep heeft geen ene malse kut te maken met jouw aGterlijke post. Mijn religie nog minder.

Kortom, je bent zwaar uit je nek aan het zwetsen, in de hoop op een beetje aandaGt. Kun je krijgen. Negatieve.

Doei doei, moron.

Cc

MAXXXMAN
25-10-02, 18:21
Tja,

Ik heb die top 50 niet bedacht! Kom eens met een goede mening. Don't shoot the pianoplayer!

JobHopper
25-10-02, 18:23
Geplaatst door MAXXXMAN
Een citaat uit de Spits van vandaag:

Geen enkel land uit het Midden Oosten is opgenomen in de top 50 van landen wereldwijd die het beste omgaan met het begrip vrijheid van pers.

Op Israel na, kent elk land in het Midden Oosten een islamitische inslag.

Trek maar een conclusie!

De conclusie die ik trek is dat de machthebbers de touwtjes sterk in handen hebben...
Dat heeft echter niet met een islamische inslag te maken. De gemiddelde bezoeker van dit forum walgt namelijk van de westers georienteerde machthebbers in die regio....

Overigens wordt die stelling natuurlijk weer teniet gedaan door het feit dat de 'meer islamitische' regeringen natuurlijk ook zorgen voor een complete censuur (Iran bijvoorbeeld)....

Staat er eigenlijk iets over de vrijheid van meningsuiting in de quran ?

Couscousje
25-10-02, 18:23
Geplaatst door MAXXXMAN
Tja,

Ik heb die top 50 niet bedacht! Kom eens met een goede mening. Don't shoot the pianoplayer!

Don't play the piano, if you're not talented.

Cc

Simon
25-10-02, 19:23
Geplaatst door MAXXXMAN
Een citaat uit de Spits van vandaag:

Geen enkel land uit het Midden Oosten is opgenomen in de top 50 van landen wereldwijd die het beste omgaan met het begrip vrijheid van pers.

Op Israel na, kent elk land in het Midden Oosten een islamitische inslag.

Trek maar een conclusie!

Ja er kan wel iets van kloppen maar de westerse media functioneren vaak met hechte verwevenheid met het establishment. Dat wil zeggen dat ze toegang krijgen tot de juiste bronnen als ze braaf zijn. Kijk maar toen CNN in de ogen van de Israeliers te pro-palestijns werd en de CEO Ted Turner negatieve opmerkingen plaatste over de Israelische politiek. Bijna waren ze van de kabel gegooid in Israel en CNN heeft direct een serie documentaires gemaakt over het lijden van de Israeliers onder de terreur. Maar er is een traditie van kritische pers in het westen die in Islamitische landen geen kans zou hebben. Overigens moet je met de benaming 'Islamitisch' voorzichting zijn want het zijn meestal landen waar moslims wonen onder een dictatuur die weinig met de Islam heeft te maken. En dictaturen zijn meestal niet gebaat met vrijheid van meningsuiting.

Simon