PDA

Bekijk Volledige Versie : Hazelhoef gaat de politiek in



Joesoef
25-10-02, 17:17
Zojuist op het nieuws.

Hazelhoef gaat de politiek in met een partij "gemeenschaps belang".


No joke.






(Vreemde man).




Haselhoef wil met zijn Gemeenschaps Partij de stem van de allochtonen laten horen, zonder een partij voor alleen allochtonen te zijn. Hij nam in juni afstand van zijn titel als imam. Haselhoef raakte in opspraak toen hij de doodstraf voor homoseksuelen onder bepaalde voorwaarden aanvaardbaar noemde. De titel imam stond hem in de weg om zijn privé-mening te geven, verklaarde Haselhoef zijn besluit. Hij kondigde direct aan aan allerlei maatschappelijke discussies te zullen deelnemen. Dat zal hij nu gaan doen via de Gemeenschaps Partij.

Don
25-10-02, 17:18
Geplaatst door Joesoef
Zojuist op het nieuws.

Hazelhoef gaat de politiek in met een partij "gemeenschaps belang".


No joke.

(Vreemde man).

Ook dat nog....well, good luck amigo!

Couscousje
25-10-02, 17:19
Ik hoorde het...

De GemeensGapspartij?

Cc

Tomas
25-10-02, 17:19
Goeie zaak.

Tomas
25-10-02, 17:20
Geplaatst door Couscousje
Ik hoorde het...

De GemeensGapspartij?

Cc

Dat had ik nooit van hem verwacht. De viezerik.

Couscousje
25-10-02, 17:21
Geplaatst door Tomas


Dat had ik nooit van hem verwacht. De viezerik.

Ga uitglijden voor de Aldi, flapdrol.

Cc

Joesoef
25-10-02, 17:24
Geplaatst door Couscousje
Ik hoorde het...

De GemeensGapspartij?

Cc

Klopt ja. Kon het me niet voorstellen. Zal wel door mijn cursus msn-smilies en hun diepere betekenis komen.

Couscousje
25-10-02, 17:24
Geplaatst door Joesoef


Klopt ja. Kon het me niet voorstellen. Zal wel door mijn cursus msn-smilies en hun diepere betekenis komen.

:haha:

I feel you!

Cc

Bakslita
25-10-02, 17:25
Geplaatst door Couscousje


Ga uitglijden voor de Aldi, flapdrol.

Cc


LOL! :D


-Y-

rachid23
25-10-02, 17:31
Geplaatst door David374
Ze worden steeds gekker hier, Hazelhoef eigen parij ze zijn helemaal gestoort geworden. :schok:

De eerste stap naar een islamitische staat!

Don
25-10-02, 17:32
Geplaatst door rachid23


De eerste stap naar een islamitische staat!

In your dreams, dickhead....

rachid23
25-10-02, 17:37
Geplaatst door Don


In your dreams, dickhead....

Je moet juist blij zijn, en de voordelen eruit halen(ben nieuwsgierig naar het echte programma van deze partij):

- zwaardere straffen voor misdadigers
- max. 4 vrouwen per man
- en een echte samenleving waarin een ieder voor elkaar opkomt
- vrijheid van meningsuiting (je moet wel binnen de grenzen blijven)
- echte emancipatie (waarbij vrouwen niet als object in reclames worden gebruikt)

Ik zie de misdaadcijfers al dalen, jij niet? :aftel:

sahra
25-10-02, 17:38
aan iedereen die mag stemmen:
wie gaat er op hazelhoef stemmen?
:rolleyes:

rachid23
25-10-02, 17:39
aan iedereen die mag stemmen:
wie gaat er op hazelhoef stemmen?




ik ga na zijn echte programma te hebben gelezen beslissen....

Couscousje
25-10-02, 17:42
Geplaatst door David374
Nooit hier! In your dreams, met je achtergestelde cultuur (Citaat de Heer Pim )

Komende van een aGterlijke Jood, in wiens cultuur ze trouwen en gemeensGap hebben met 3-jarige kleuters, maakt jouw opmerking mij heel hard aan het laGen... :haha:

Cc

JobHopper
25-10-02, 17:45
Geplaatst door rachid23


- echte emancipatie (waarbij vrouwen niet als object in reclames worden gebruikt)



...oh wat waren de dames in Aghanistan blij met hun rol....

Tevens is het toch wel vreemd dat autochtone vrouwen in Nederland niet vrijwillig met een lange jurk en hoofddoek om gaan lopen. Er is namelijk niemand die ze het verbied....

Bakslita
25-10-02, 17:47
Geplaatst door Don


In your dreams, dickhead....


Donkey :haha:

Lang leve de democratie... toch? Maarre als hij de meerderheid haalt?


Lang leve de democratie


-Y-

Couscousje
25-10-02, 17:48
Geplaatst door David374
Hou je achterlijke smoel. Heb je in je inburgerings programa geen Ned. geleerd. :vlammen: :cola:

Cc

:rolleyes:

Zijn ze er weer? De Hebreeuwse stemmen in je hoofd?

Cc

Bakslita
25-10-02, 17:48
Geplaatst door David374
Hou je achterlijke smoel. Heb je in je inburgerings programa geen Ned. geleerd. :vlammen: :cola:

Cc


Hahaha...Hard he? IDI Jood :stout:


-Y-

Don
25-10-02, 17:49
Geplaatst door Bakslita



Donkey :haha:

Lang leve de democratie... toch? Maarre als hij de meerderheid haalt?


Lang leve de democratie


-Y-

Bakvisvla....ik ga lekker het weekend in...doei, doei!

P.S. in your dreams, honey...

rachid23
25-10-02, 17:51
Afganistan is geen vastgelegd beeld van een islamitische samenleving, begrijp dat eens.

Ik stel voor dat we samen de koran en hadieths gaan bestuderen en over tien jaar komen terug op het onderwerp.

Voor jou kan dat betekenen...dat:
- je tot de islam bekeerd.
- of als je het nog niet hebt, respect krijgt voor de islam en meer van het leven gaat begrijpen en ook weten waarom islam zo belangrijk is

Ik wil best een weddenschap met je afsluiten, maar helaas kan dat niet omdat het in de islam verboden is. Waarom dat is? mag je zelf uitzoeken of bedenken.

Gr. Rach



Geplaatst door JobHopper


...oh wat waren de dames in Aghanistan blij met hun rol....

Tevens is het toch wel vreemd dat autochtone vrouwen in Nederland niet vrijwillig met een lange jurk en hoofddoek om gaan lopen. Er is namelijk niemand die ze het verbied....

Couscousje
25-10-02, 17:53
Geplaatst door David374
Wat zal ik lachen als er oorlog tegen Irak komt en je ziet al die hooftdoeken dragers weer janken op TV.

:lole:

of niet Cc :knife_hea

Tjah, denk maar niet dat je mij kunt uitlokken tot het maken van racistische uitspraken...

Ben je gek.

Cc is immers geen Jood!

:hihi:

Cc

Couscousje
25-10-02, 17:56
Geplaatst door David374
Ach die Hazelhoef, half Joods en toch een soort Iman, hij wordt toch afgemaakt door de pers. Hebben weer wat te lachen op tv. :fparty:

Joden zijn wel vaker laGwekkend, nietwaar?

:haha:

Cc

Joesoef
25-10-02, 18:01
Kan nog gezellig worden met Hazelhoef in de tweede kamer. Nu slaan we al bijna elkaars hersens in : :knife_hea

I'mNumber1
25-10-02, 18:02
Geplaatst door David374
Nooit hier! In your dreams, met je achtergestelde cultuur (Citaat de Heer Pim )


Geloof is cultuur geworden ? :rolleyes: ........

Get your head outta your ass and smell the coffee shit for brains!

Simon
25-10-02, 18:08
Geplaatst door sahra
aan iedereen die mag stemmen:
wie gaat er op hazelhoef stemmen?
:rolleyes:

Nou ik vermoed dat er partijen zijn die wat dichter bij mijn standpunten staan. Maar ik vind het leuk dat hij het doet en ik hoop dat hij in de tweede kamer komt.

Simon

I'mNumber1
25-10-02, 18:12
Geplaatst door David374
Wat zal ik lachen als er oorlog tegen Irak komt en je ziet al die hooftdoeken dragers weer janken op TV.

:lole:

of niet Cc :knife_hea

Tjaa, ALS er een oorlog komt ..tot die tijd ff lache om een ritje met de bus ''A la Tel AViv''... zie je weer van die sheppel-lelijkerds huile ..

Couscousje
25-10-02, 18:14
Geplaatst door David374
Vooral als we weer Palestijns gebied in trekken. En die rotjochies zien rennen met hun stenen, zit in hun genen.

We?

Sorry, jouw zielige persoontje zit gewoon in Nederland te rukken bij de beelden van Al Jazeera...

*grinnik*

Cc

Bakslita
25-10-02, 18:17
Geplaatst door Couscousje


We?

Sorry, jouw zielige persoontje zit gewoon in Nederland te rukken bij de beelden van Al Jazeera...

*grinnik*

Cc

Ooh vandaar zn schuldgevoel :hihi:


-Y-

I'mNumber1
25-10-02, 18:30
Geplaatst door Bakslita


Ooh vandaar zn schuldgevoel :hihi:


-Y-

:haha: ....

Joesoef
25-10-02, 18:41
Geplaatst door David374
Wat zal ik lachen als er oorlog tegen Irak komt en je ziet al die hooftdoeken dragers weer janken op TV.

:lole:

of niet Cc :knife_hea

De waare aard van het Joodse volk komt weer eens boven drijven.

Couscousje
25-10-02, 18:42
Geplaatst door David374
Kijk liever naar CNN, ben niet geintreseerd inArab. propaganda

Mag je wel televisie kijken van je rabbijn? Zo zo, jullie holbewonerscultuur gaat toG nog enigszins met de tijd mee... Wanneer kijken jullie televisie? Voor of nadat jullie met 3-jarige kleutertjes naar bed zijn geweest?

:hihi:

Cc

ferrari
25-10-02, 18:49
Geplaatst door Joesoef


De waare aard van het Joodse volk komt weer eens boven drijven.
1 Marokkaan draait door in Venlo. Dat betekent niet dat alle Marokkanen gewelddadige gekken zijn.

1 Jood schrijft hier achterlijke dingen, dat betekent niet...... je weet wel wat er nu komt :fplet:

ferrari
25-10-02, 18:51
Geplaatst door Couscousje


Mag je wel televisie kijken van je rabbijn? Zo zo, jullie holbewonerscultuur gaat toG nog enigszins met de tijd mee... Wanneer kijken jullie televisie? Voor of nadat jullie met 3-jarige kleutertjes naar bed zijn geweest?

:hihi:

Cc
Wie deugt er minder, jij of die gek van een David666 :fpotver:

Joesoef
25-10-02, 18:52
Geplaatst door ferrari

1 Marokkaan draait door in Venlo. Dat betekent niet dat alle Marokkanen gewelddadige gekken zijn.

1 Jood schrijft hier achterlijke dingen, dat betekent niet...... je weet wel wat er nu komt :fplet:


Hehe...... je begrijpt het :duim:

ferrari
25-10-02, 18:54
Geplaatst door Joesoef



Hehe...... je begrijpt het :duim:

Waarom schreef je dan
De waare aard van het Joodse volk komt weer eens boven drijven. ?

Joesoef
25-10-02, 18:57
Geplaatst door ferrari
?



Af en toe moet je een beetje provoceren wil je mensen wakker maken.

Joesoef
25-10-02, 18:57
Haselhoef wil met zijn Gemeenschaps Partij de stem van de allochtonen laten horen, zonder een partij voor alleen allochtonen te zijn. Hij nam in juni afstand van zijn titel als imam. Haselhoef raakte in opspraak toen hij de doodstraf voor homoseksuelen onder bepaalde voorwaarden aanvaardbaar noemde. De titel imam stond hem in de weg om zijn privé-mening te geven, verklaarde Haselhoef zijn besluit. Hij kondigde direct aan aan allerlei maatschappelijke discussies te zullen deelnemen. Dat zal hij nu gaan doen via de Gemeenschaps Partij.

Couscousje
25-10-02, 18:58
Geplaatst door David374
Kijk alleen tv als de Rabbijn me beld, als wij met ons almachtige leger weer het bezette Joodse land trotseren. :auw:

En toen ging de bel, wat het teken is dat je muilkorf af mag en je weer gevoederd kan worden...

:hihi:

Cc

ferrari
25-10-02, 18:58
Geplaatst door Joesoef




Af en toe moet je een beetje provoceren wil je mensen wakker maken.
Sommige mensen weigeren wakker te worden.
Ik was al wakker trouwesn :zwaai:

Couscousje
25-10-02, 19:00
Geplaatst door ferrari

Wie deugt er minder, jij of die gek van een David666 :fpotver:

Alles is relatief.

Cc

ferrari
25-10-02, 19:00
Geplaatst door David374
Nee hoor zit te proverseren. Cc heeft me hierheen gehaald dus val haar maar aan. Anders had ik geen intresse om hier op de inbeziele site te komen. Als ik hier de berichten lees weet ik het wel wie er gehaat hier wordt.
:handbang: say no more :handbang:

Couscousje
25-10-02, 19:02
Geplaatst door David374
Nee hoor zit te proverseren. Cc heeft me hierheen gehaald dus val haar maar aan. Anders had ik geen intresse om hier op de inbeziele site te komen. Als ik hier de berichten lees weet ik het wel wie er gehaat hier wordt.

Sorry, ik ken je niet, dus sGuif je aGterlijkheid vooral niet op mij af... Daarnaast, doe alsjeblieft wat aan je Nederlands, je kunt absoluut niet communiceren...

En er wordt hier maar 1 volk gehaat: DE JODEN.

Cc

ferrari
25-10-02, 19:02
Geplaatst door Couscousje


Alles is relatief.

Cc

Nou, dit
Mag je wel televisie kijken van je rabbijn? Zo zo, jullie holbewonerscultuur gaat toG nog enigszins met de tijd mee... Wanneer kijken jullie televisie? Voor of nadat jullie met 3-jarige kleutertjes naar bed zijn geweest? is relatief en niet relatief behoorlijk fout.
Je kan niet iemand iets verwijten wat je zelf ook doet.

Joesoef
25-10-02, 19:02
Geplaatst door David374
Nee hoor zit te proverseren. Anders had ik geen intresse om hier op de inbeziele site te komen. Als ik hier de berichten lees weet ik het wel wie er gehaat hier wordt.



Gossie


:droef: :droef: :droef: :droef: :droef: :droef: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil:

ferrari
25-10-02, 19:04
Geplaatst door Couscousje
En er wordt hier maar 1 volk gehaat: DE JODEN.

Cc

Ja, waarom eigenlijk?

Fred
25-10-02, 19:05
Hmm ik denk dat we niet veel van Hazelhoef hoeven te verwachten en gelukkig ook. Rachid23, ben jij er zo 1 die graag een islamitische staat van Nederland maakt? Dat vind ik toch wel een beetje een raar idee!

ferrari
25-10-02, 19:10
Geplaatst door David374
Jullie haten wij winnen :vlammen: 600.000 Man leger Israel, 5 miljoen man leger Arab. liga. wie zou er winnen :auw:
Mag jij op vrijdagavond wel internetten?
En moet je eigenlik niet naar bed, het is al 8 uur!

Victory
25-10-02, 19:10
Geplaatst door ferrari


Ja, waarom eigenlijk?

*Victory points to the zionist state*


oh enne, is er een website waar ik meer kan lezen ofzo? (over de partij)

Bakslita
25-10-02, 19:12
Geplaatst door ferrari

Mag jij op vrijdagavond wel internetten?
En moet je eigenlik niet naar bed, het is al 8 uur!

Het is vakantie joh! :hihi:


-Y-

Couscousje
25-10-02, 19:15
Geplaatst door ferrari
is relatief en niet relatief behoorlijk fout.
Je kan niet iemand iets verwijten wat je zelf ook doet.

Eye for an eye...

Cc

Couscousje
25-10-02, 19:26
Geplaatst door yoko

Heej, hoe is het met hazelhoef zijn stal.
Nog steeds filet pur?
Nog altijd zo een rooklucht.
Schandalig he.

Geen idee, maar ik vermoed dat het hetzelfde gesteld is met zijn stal als met jouw hoofd...

:hihi:

Cc

P.S.: Niet mauwen als jij in elkaar getrapt wordt door een Marokkaan... :duim: Er is ook iets als zinvňl geweld!

rachid23
26-10-02, 14:05
Geplaatst door kaassietoch


Ik zie vooral door deze berichten heen de uitdrukkelijke wens terug te keren naar een middeleeuwse situatie. Ga dan eens een avondje bourgondisch dineren om aan deze behoefte te voldoen, maar pleez hoe romantisch die tijd ook geweest zal zijn het is nu 2002 en deze tijd vraagt om meer dan mijmergedachtes over hoe goed het vroeger wel niet was. Files had je nog niet 1000 jaar geleden, dito voor wachtlijsten in de gezondheidszorg en een verloederd onderwijs.

Enige wat we nu nog kunnen doen is afwachten, wat het echte programma is, en nee ik ga niet in op jouw commentaar omdat ik het niet serieus bedoelde en het kost me teveel tijd.

Het enig was wel, dat ik je commentaar op een aantal punten lachwekkend vind overkomen. (Typisch)