PDA

Bekijk Volledige Versie : Lees mee hoe "Hollanders" denken



Joesoef
25-10-02, 18:59
Wie kijkt er wel eens in de nieuwsgroepen van internet, en dan bedoel ik de usenet nieuwsgroepen.


Voorbeeld:

On Thu, 24 Oct 2002 20:02:38 GMT, "Shaggy" <[email protected]> wrote:

>"T" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]...
>> Die vuile moslims stonden weer in de straten te dansen na die aanslag in
>
>[...achterlijke tirade geknipt...]
>
>> En dat wij eindelijk eens marokkaanse meisjes in zwembaden gaan
>> verkrachten, net zoals die marokkanen onze westerse meisjes wekelijks in
>> zwembaden verkrachten!!!!!!
>
>Wie veel uitroeptekens nodig heeft om izjn woorden krahct bij te zetten, die
>heeft meestal niet veel zinnigs te vertellen. Een goed argument heeft
>namelijk helemaal geen uitroepteken nodig.
>
>> DOOD AAN ALLE MOSLIMS, EN MAROKKANEN HET EERSTE!!!!!!!!!!!!!!!
>
>Shaggy zegt: 'Staat een man op de Dam allemaal Moslims op te hangen. Komt er
>zo'n geitenwollensokken figuur die roept: Maar er zijn toch ook GOEDE
>Moslims! Waarop die beul antwoordt: Ja, maar die hangen we ook apart...'
>
>Da's dus een 'mop'. Maar als je bloedserieus dit soort zaken gaat roepen,
>dan ben je niet helemaal jofel in de bovenkamer imho...
>
>Shaggy (best wel kritisch op vreemdelingen, maar wel binnen bepaalde
>grenzen...)
>
>






Tis dat ik beter weet maar als ik kijk in de groep nl.politiek dan schrik ik wel. News::nl.politiek .

B_M_W
25-10-02, 19:08
Zeer triest:jammer:

I'mNumber1
25-10-02, 19:24
Niets Nieuws :rolleyes: ... jammer dat ze het niet echt tonen inplaats het gewoon verstoppen en ''overkome'' alsof ze geen racisten zijn.

ferrari
25-10-02, 20:06
Ik schaam me dood als ik dat lees.

Joesoef
25-10-02, 20:27
Geplaatst door ferrari
Ik schaam me dood als ik dat lees.

Niet doen. Soort zoekt soort, ook hier. En als je kijkt hoe groot die groepjes zijn dan schrik je. 10 tot 50 man.

Nix afspiegeling van de samenleving.

Solidus
25-10-02, 20:30
Tje zoals je ziet zijn er ook hele DOMME nederlanders


Allemaal grote praat maar in werkelijkheid zijn ze gewoon heel erg bang :schrik:

observer
25-10-02, 20:30
ach zulke schreeuwpubers vind je overal ook hier kijk maar enes goed rond en je vind precies de zelfde soort teksten maar dan andersom

i love israel
26-10-02, 00:20
misselijkmakend dit soort gore teksten.

Joesoef
26-10-02, 00:53
Geplaatst door i love israel
misselijkmakend dit soort gore teksten.


Maak je geen zorgen. Het is maar een kleine groep. Nix geen afspiegeling van de mensen die wonen in Nederland.

Realist
26-10-02, 12:32
Veel Nederlanders zijn het hier toch mee eens imho.

Ik zie geen verschil met wat sommige die-hards hier posten.

Ons land, we mogen doen wat we willen.

mulan
26-10-02, 12:32
Geplaatst door Antas
Zoals al eerder gezegd; nederlanders uiten woede met woorden en relmarokkanen met daden.

P.S. B_M_W ik heb een vraagje:

Hoe betalen die relmarokkanen hun auto's eigenlijk?
Hier rijden ze in de duurste en nieuwste BMW's, Audi's en Mercedessen. Waar komt dat geld in godsnaam vandaan?
Ik werk me helemaal krom en kan met moeite een kleine 3-deurs betalen, en die jochies van 16-18 hier rijden in de grootste luxe auto's!

Gewoon een vraagje. Mensen denken natuurlijk gelijk dat ze dat betalen van overvallen maar dat kan echt nooit. Dan moet je echt elke week een tankstation overvallen. Nu las ik ergens dat allochtone jeugd niet zo moeilijk doet over geld lenen en dat ze daar later veel problemen mee krijgen. Betalen ze dat daarvan, denk je?

Verder alles oke??

B_M_W
26-10-02, 12:35
Geplaatst door Antas
Zoals al eerder gezegd; nederlanders uiten woede met woorden en relmarokkanen met daden.

P.S. B_M_W ik heb een vraagje:

Hoe betalen die relmarokkanen hun auto's eigenlijk?
Hier rijden ze in de duurste en nieuwste BMW's, Audi's en Mercedessen. Waar komt dat geld in godsnaam vandaan?
Ik werk me helemaal krom en kan met moeite een kleine 3-deurs betalen, en die jochies van 16-18 hier rijden in de grootste luxe auto's!

Gewoon een vraagje. Mensen denken natuurlijk gelijk dat ze dat betalen van overvallen maar dat kan echt nooit. Dan moet je echt elke week een tankstation overvallen. Nu las ik ergens dat allochtone jeugd niet zo moeilijk doet over geld lenen en dat ze daar later veel problemen mee krijgen. Betalen ze dat daarvan, denk je?


:giechel:

Mark
26-10-02, 12:41
Een tweedehands BMW 5 of 7 serie is niet zo duur hoor ;)

Overvallen zijn niet erg lucratief, dealen wel.

Mark
26-10-02, 12:41
Lenen is een groot probleem onder alle patsers in Nederland.

Mark
26-10-02, 12:53
Ehhh misschien is dat normaal in Almere, maar hier in Zuid-Holland zijn het meestal tweedehands 5-series. Ik zie bijna nooit een jonge allochtoon in een splinternieuwe luxe wagen.

Kijk maar in de Schilderswijk, allemaal superoude mercedesen enzo.

Mark
26-10-02, 12:58
Geplaatst door kaassietoch
Ach wij hebben hier Ahmedmaskin.....

Toch zie ik in Rotjeknor dat soort relMocro's in toch wel opvallend nieuw blik rondrijden, maar wie weet wat je tegenwoordig wel allemaal niet kan verdienen met een LTS-je op zak een een neus voor goede zaken. Vooral op de A16 in het weekend.....

Grappig, twee jaar terug reed ik veel op de A16 's avonds... ik werd vaak door drugsrunners als "concurrent" gezien.

Zijn meestal opgehoogde bmw's of mercedesen 5-10 jaar oud met extra koplampen.

B_M_W
26-10-02, 13:02
Geplaatst door Mark
Ehhh misschien is dat normaal in Almere, maar hier in Zuid-Holland zijn het meestal tweedehands 5-series. Ik zie bijna nooit een jonge allochtoon in een splinternieuwe luxe wagen.

Kijk maar in de Schilderswijk, allemaal superoude mercedesen enzo.

:lol: Ik kom zelf ook uit Zuid-Holland en ik zal je zeggen dat de plaats waar ik vandaan kom zeker zo'n 25% van de Marokkaantjes tussen de 18 en 25 in een vette bak rijdt.

Inkomstenbronnen zijn daarentegen schandalig.

Drugs of hoeren:jammer:

Snuifduif
26-10-02, 13:07
Kijk bij private leasing, je rijdt al een 3-serie voor 200€ p/maand.

tis gewoon een kwestie van prioriteiten stellen: Nederlanders kopen een huis en betalen daar de rest van hun leven voor, Marokkanen een auto...

B_M_W
26-10-02, 13:09
Geplaatst door Antas
Hahaha

ja hier zitten er ook gemiddeld 4 jonge blonde meisjes van een jaar of 14 achterin in zo'n glimmende bolide.

:fpimp: :fplayer: :hihi:

B_M_W
26-10-02, 13:14
Geplaatst door Snuifduif
Kijk bij private leasing, je rijdt al een 3-serie voor 200€ p/maand.

tis gewoon een kwestie van prioriteiten stellen: Nederlanders kopen een huis en betalen daar de rest van hun leven voor, Marokkanen een auto...

'k weet niet waar je die theorie vandaan hebt maar bij ons hier geldt deze niet. Hier kennen ze alleen contant.

een simpele berekening van de gemiddelde inkomsten van een pooier, gerekend met 1 werkneemster:

werkweek 5 dagen, per dag gemiddeld 1000 Euro, per week 5000 Euro, per maand 20000 Euro. 50% voor de pooier zelf dat is dus 10000 Euro in de maand. ( kan je een aardige bakkie halen na een half jaartje):jammer:

B_M_W
26-10-02, 13:20
Kennen jullie in Almere geen pooiers en hoeren ofzo? :confused:

jaja
26-10-02, 14:41
Geplaatst door Realist
Veel Nederlanders zijn het hier toch mee eens imho.

Ik zie geen verschil met wat sommige die-hards hier posten.

Ons land, we mogen doen wat we willen. helaas pindakaas. Dat mag je niet. Het overgrote deel van demensen in dit land vind deze uitspraken op het internet schandalig. Er zijn hier regels in dit land en die gelden voor iedereen, ook voor domme nederlanders. Stoom afblazen op het internet is tot daar aan toe. Gebeurt hier ook wel eens. Maar als er ook iemand dit probeert meer publiekelijk te zeggen of te doen, dan hoort die in een cel ... en mogelijk in een dwangbuis.

Amellady
27-10-02, 13:00
Geplaatst door Antas
Zoals al eerder gezegd; nederlanders uiten woede met woorden en relmarokkanen met daden.

P.S. B_M_W ik heb een vraagje:

Hoe betalen die relmarokkanen hun auto's eigenlijk?
Hier rijden ze in de duurste en nieuwste BMW's, Audi's en Mercedessen. Waar komt dat geld in godsnaam vandaan?
Ik werk me helemaal krom en kan met moeite een kleine 3-deurs betalen, en die jochies van 16-18 hier rijden in de grootste luxe auto's!

Gewoon een vraagje. Mensen denken natuurlijk gelijk dat ze dat betalen van overvallen maar dat kan echt nooit. Dan moet je echt elke week een tankstation overvallen. Nu las ik ergens dat allochtone jeugd niet zo moeilijk doet over geld lenen en dat ze daar later veel problemen mee krijgen. Betalen ze dat daarvan, denk je?

die mensen leven op water en brood omdat ze status belangrijker vinden.
ze leven van de uitkering, hun huizen zijn krotten, iedere maand drie keer iedere stuiver omdraaien,maar wel een vette auto voor de deur.
ach ja, dat moet iedereen zelf weten he

Mark
27-10-02, 13:18
Geplaatst door Amellady


die mensen leven op water en brood omdat ze status belangrijker vinden.
ze leven van de uitkering, hun huizen zijn krotten, iedere maand drie keer iedere stuiver omdraaien,maar wel een vette auto voor de deur.
ach ja, dat moet iedereen zelf weten he

Die krotten zijn dus een keuze? phew en ik maar denken dat mensen een achterstand hadden ;)

Status is voor sommigen inderdaad alles, belangrijker dat geluk in je leven of het leven van je familie. Dat zijn pas normen en waarden....

B_M_W
27-10-02, 13:21
Geplaatst door Mark


Die krotten zijn dus een keuze? phew en ik maar denken dat mensen een achterstand hadden ;)

Status is voor sommigen inderdaad alles, belangrijker dat geluk in je leven of het leven van je familie. Dat zijn pas normen en waarden....

Wat betreft die krotten waar ze in leven, ik geef ze groot gelijk. Zoals het er naar uitziet is het niet echt aantrekkelijk hier een goed bestaan op te bouwen, dat hadden ze allang in hun achterhoofd.


P.S. Villatjes in Marokko zijn daarentegen hard in aanbouw :hihi:

Mark
27-10-02, 13:23
Geplaatst door B_M_W


Wat betreft die krotten waar ze in leven, ik geef ze groot gelijk. Zoals het er naar uitziet is het niet echt aantrekkelijk hier een goed bestaan op te bouwen, dat hadden ze allang in hun achterhoofd.


Huren: dat kan natuurlijk ook ;)

Ik kan er makkelijk om meelachen, ik heb ook emigratieplannen.

B_M_W
27-10-02, 13:27
Geplaatst door Mark


Huren: dat kan natuurlijk ook ;)

Ik kan er makkelijk om meelachen, ik heb ook emigratieplannen.


Je bent in Marokko van harte welkom:hihi:

Mark
27-10-02, 13:29
Geplaatst door B_M_W



Je bent in Marokko van harte welkom:hihi:

Mooi! ik hoor dat het lekker weer is en dat de huizen goedkoop zijn!!

Als ik australie of nieuw zeeland niet in kom dan wordt het marokko!

mulan
27-10-02, 13:32
Ga toch gewoon naar Marokko,het is daar zooooooo gezellig :gniffel: