PDA

Bekijk Volledige Versie : "beheer", je snurkt te hard!



Couscousje
25-10-02, 19:33
Ik weet niet waarom "beheer" er juist nu voor heeft gekozen om een winterslaap te houden, maar ik zou het op prijs stellen als 1 van de kneusjes van het zogenaamde "beheer" ziG wat vaker zou vertonen op dit forum...

Het wordt deze week overspoelt door racistische Fortuyn-aanhangers of Joodse relniGten en de forumleden zijn er de dupe van... Iedere discussie gaat naar de knoppen doordat bovenstaande personen kwaad bloed zetten, en "beheer" heeft waarsGijnlijk werktijden van 13.00u tot 13.10u...

Dit is gewoon in- en intriest. Ik snap wel dat "beheer" nog andere dingen te doen heeft, maar om nou iets van een kwartier per dag op dit forum te versGijnen of na 3 uur snaGts pas de rotzooi op te ruimen... Waardeloos... Heel veel racistische uitlatingen en stokerijen hadden voorkomen kunnen worden als "beheer" gewoon eens aanwezig was. Alles wat niet door de beugel kan wordt gewoon netjes gemeld door de leden van dit Prikbord die hier graag een gezonde of leuke discussie willen hebben, maar als "beheer" niet present is om aan de behulpzame verzoeken te voldoen, dan heeft het totaal geen zin meer om ook maar 1 foute uitlating te melden aan het "beheerdersteam"...

Dat "beheer" wel vaker wordt afgezeken, daargelaten... Maar vooral nu de Marokkaanse gemeensGap het weer heeft gepresteerd in een uitermate negatief dagliGt te staan, zou ik het op prijs stellen als "beheer" wat vaker op dit en het Wie sGrijft die blijftforum keek dan 1 keer in de 24 uur.

Cc

Victory
25-10-02, 19:36
als ik nou eens moderator gemaakt wordt, hou ik de boel wel schoon hier... :p

Couscousje
25-10-02, 19:38
Geplaatst door Victory
als ik nou eens moderator gemaakt wordt, hou ik de boel wel schoon hier... :p

Dan zouden er opeens heel wat minder Joden zijn, ja...

Cc

Couscousje
25-10-02, 19:39
Geplaatst door yoko

Gij moet u vettige muil houden vuil bakkes.
Met uw vettige schaamlappen en je grote bek die stinkt al rotte vis.

yoko, volgens mij verwar je me weer eens met je moeder. Ga tegen haar maar dat taalgebruik bezigen, zwakzinnige kleuter.

Cc

Couscousje
25-10-02, 19:40
Geplaatst door yoko

Ja, met je geweertje ongelovigen neerknallen, doen jullie toch zo graag, en ineens allah ervoor misbruiken.
achterlijke dwaas

Ben je weer ontsnapt aan de verplegers? Erg hé, steeds maar in dat dwangbuis te moeten...

:jammer:

Cc

Couscousje
25-10-02, 19:42
Geplaatst door yoko

Neen hor, jou moeder die zon **** als jij ter wereld bracht.
Kijk je eigen bijdragen maar eens na, ga je bek wassen slechtste voorbeeld voor elke muslima.

Waarom praat je zo naar tegen je meerdere?

Cc

Bakslita
25-10-02, 19:42
Geplaatst door Couscousje
Ik weet niet waarom "beheer" er juist nu voor heeft gekozen om een winterslaap te houden, maar ik zou het op prijs stellen als 1 van de kneusjes van het zogenaamde "beheer" ziG wat vaker zou vertonen op dit forum...

Het wordt deze week overspoelt door racistische Fortuyn-aanhangers of Joodse relniGten die aan het gas ontsnapt zijn en de forumleden zijn er de dupe van... Iedere discussie gaat naar de knoppen doordat bovenstaande personen kwaad bloed zetten, en "beheer" heeft waarsGijnlijk werktijden van 13.00u tot 13.10u...

Dit is gewoon in- en intriest. Ik snap wel dat "beheer" nog andere dingen te doen heeft, maar om nou iets van een kwartier per dag op dit forum te versGijnen of na 3 uur snaGts pas de rotzooi op te ruimen... Waardeloos... Heel veel racistische uitlatingen en stokerijen hadden voorkomen kunnen worden als "beheer" gewoon eens aanwezig was. Alles wat niet door de beugel kan wordt gewoon netjes gemeld door de leden van dit Prikbord die hier graag een gezonde of leuke discussie willen hebben, maar als "beheer" niet present is om aan de behulpzame verzoeken te voldoen, dan heeft het totaal geen zin meer om ook maar 1 foute uitlating te melden aan het "beheerdersteam"...

Dat "beheer" wel vaker wordt afgezeken, daargelaten... Maar vooral nu de Marokkaanse gemeensGap het weer heeft gepresteerd in een uitermate negatief dagliGt te staan, zou ik het op prijs stellen als "beheer" wat vaker op dit en het Wie sGrijft die blijftforum keek dan 1 keer in de 24 uur.

Cc


Ze moeten echt vaker bij de concurrent kijken :jammer:
Daar hebben ze 13 moderators! :boer:



-Y-

Bakslita
25-10-02, 19:44
Geplaatst door Couscousje


Waarom praat je zo naar tegen je meerdere?

Cc


Let niet op Yoko...Zij is een rectaal geneukte frigide slettebak van John Lennon!
En heeft herfstvakantie


-Y-

I'mNumber1
25-10-02, 19:45
BeHeer Get Your Head Outta Your Ass And Smell The Coffee !!!!!!!!!!!!!!!!

Couscousje
25-10-02, 19:48
Geplaatst door yoko

tis geweten dat moslims iop vele punten onbekwaam zijn, en zeker hier.
Een stelletje achterlijke bergbewoners die blij zijn als ze een mc zizien en een achetrlijke meid van ginder exporteren om ze lekker onder de knoet te houden.
Rot op vetzakken.

Wederom verwar je ons met je aGterlijke neefjes en niGtjes...

Cc

Bakslita
25-10-02, 19:50
Geplaatst door yoko

tis geweten dat moslims iop vele punten onbekwaam zijn, en zeker hier.
Een stelletje achterlijke bergbewoners die blij zijn als ze een mc zizien en een achetrlijke meid van ginder exporteren om ze lekker onder de knoet te houden.
Rot op vetzakken.


Ben jij een Nederlander? Zo ja, schaam je :jammer:
Wat je zegt doet me niks ...alleen ik kan niet tegen taalfoutjes :schok:

-Y-

I'mNumber1
25-10-02, 19:50
Geplaatst door yoko

tis geweten dat moslims iop vele punten onbekwaam zijn, en zeker hier.
Een stelletje achterlijke bergbewoners die blij zijn als ze een mc zizien en een achetrlijke meid van ginder exporteren om ze lekker onder de knoet te houden.
Rot op vetzakken.

Ga een inburgeringscursus volgen Beatle KutKindjUh .