PDA

Bekijk Volledige Versie : Netwerk



MAGICA ARABICA
25-10-02, 20:44
ZO DADELIJK EEN REPORTAGE OVER DE VOORVAL IN VENLO

OOK ZAL DE MOEDER VAN DE DADER AAN HET WOORD KOMEN

DUS ALLEMAAL NED 1 KIJKEN !!!!!

MAGICA ARABICA
25-10-02, 20:53
niemand die kijkt ???

Bakslita
25-10-02, 20:54
Geplaatst door MAGICA ARABICA
niemand die kijkt ???

ewa we kunnen niet tegelijk kijken en prikken
en het is nog bezig!


-Y-

Joesoef
25-10-02, 20:55
Het zal je kind maar wezen. Vreselijk !.

MAGICA ARABICA
25-10-02, 21:11
pffff gaan die marokkaanse ouders nog bevestigen dat hij inderdaad iemand kan vermoorden als dat hij dat nodig vindt


allah ie 3tie sbar

mulan
25-10-02, 22:27
Geplaatst door MAGICA ARABICA
pffff gaan die marokkaanse ouders nog bevestigen dat hij inderdaad iemand kan vermoorden als dat hij dat nodig vindt




Die ouders zijn nu eenmaal niet al te snugger.............los daarvan,wat een FOUTE mensen zeg,maroccan style gekleed,zo fout. :p

Dx_
25-10-02, 23:19
als zo'n kut nederlander hem uitlokt is het nodig om hem te vermoorden

Wat een walgelijke en zieke uitspraak is dit !!! Maar aangezien elke leek, autochtoon of allochtoon, anoniem dit soort teksten kan plaatsen op internet zullen we het maar niet te zwaar opnemen.

Ik heb de uitzending niet gezien, maar als de ouders werkelijk hun zoon verdedigen om wat hij heeft misdaan dan hebben deze ouders net zo een behandeling nodig als hun zoon.

shrap
25-10-02, 23:21
bedoelde het sarcastisch, ivm een eerdere post van MA

i love israel
26-10-02, 00:15
ik heb netwerk helaas niet gezien, maar wat ik hier allemaal lees komt het wel daarop neer wat die ouders hebben gezegd.

ik vind het walgelijk wat die ouders allemaal hebben gezegd, maar toch he is er een klein stemmetje in mijn hoofd wat zegt:

het is toch ook vreselijk moeilijk voor die ouders. wat moeten ze nou? zomaar hun zoon, hun eigen kind afvallen?

horen ouders niet onvoorwaardelijk van hun kinderen te houden? hun ten allen tijden bijstaan?

Sfenza
26-10-02, 00:22
Lekker slim hoor...Laat eerst de zaak een beetje rusten ,en kom dan pas met je slimme commentaar.En als je geen Nederlands kan lullen,laat een woordvoerder de zaak voor je opknappen.
Mgarba mkelgien niet allemaal he

Mark
26-10-02, 00:24
Geplaatst door i love israel
ik heb netwerk helaas niet gezien, maar wat ik hier allemaal lees komt het wel daarop neer wat die ouders hebben gezegd.

ik vind het walgelijk wat die ouders allemaal hebben gezegd, maar toch he is er een klein stemmetje in mijn hoofd wat zegt:

het is toch ook vreselijk moeilijk voor die ouders. wat moeten ze nou? zomaar hun zoon, hun eigen kind afvallen?

horen ouders niet onvoorwaardelijk van hun kinderen te houden? hun ten allen tijden bijstaan?

Die ouders moeten uit de media blijven.... netwerk zat hier ook fout... Dit soort mensen moet je tegen zichzelf beschermen.

Rondom 10 en Netwerk zijn lekker bezig de laatste tijd.

Marsipulami
26-10-02, 00:35
Geplaatst door i love israel
ik heb netwerk helaas niet gezien, maar wat ik hier allemaal lees komt het wel daarop neer wat die ouders hebben gezegd.

ik vind het walgelijk wat die ouders allemaal hebben gezegd, maar toch he is er een klein stemmetje in mijn hoofd wat zegt:

het is toch ook vreselijk moeilijk voor die ouders. wat moeten ze nou? zomaar hun zoon, hun eigen kind afvallen?

horen ouders niet onvoorwaardelijk van hun kinderen te houden? hun ten allen tijden bijstaan?

Heel mooi ILI. Ik heb respect voor ouders die hun kinderen onvoorwaardelijk trouw blijven, hoe dom, hoe achterlijk, hoe asociaal en onaangepast dat op sommige momenten ook moge lijken.

Verder ben ik het eens met Mark dat het onverantwoordelijk is om die ouders niet tegen zichzelf te beschermen. Ik heb geen respect voor de media die alle deontologie overboord gooien omwille van de kijkcijfers en de reclame-inkomsten.

Simon
26-10-02, 00:42
Geplaatst door Marsipulami

Heel mooi ILI. Ik heb respect voor ouders die hun kinderen onvoorwaardelijk trouw blijven, hoe dom, hoe achterlijk, hoe asociaal en onaangepast dat op sommige momenten ook moge lijken.


Nou ik weet niet geheel wat je nu bedoelt. Ik vind ook dat ouders hun kinderen altijd moeten steunen , houden van etc., maar dat is wat anders dan alle daden goedkeuren. Ik heb echter niet de uitzending gezien dus weet niet hoe ze het hebben geformuleerd.

Simon

i love israel
26-10-02, 00:45
Geplaatst door Mark


Die ouders moeten uit de media blijven.... netwerk zat hier ook fout... Dit soort mensen moet je tegen zichzelf beschermen.

Rondom 10 en Netwerk zijn lekker bezig de laatste tijd.

ja dit is inderdaad een onbegrijpeleijke daad van netwerk.

ferrari
26-10-02, 00:49
Netwerk heeft ze niet gedwongen, het zijn volwassen mensen die blijkbaar akkoord zijn gegaan met een interveiwu. Ook de moeder van de tweede dader wordt geinterveiwut (wat een woord)

Marsipulami
26-10-02, 00:57
Geplaatst door ferrari
Netwerk heeft ze niet gedwongen, het zijn volwassen mensen die blijkbaar akkoord zijn gegaan met een interview. Ook de moeder van de tweede dader wordt geinterviewd.

Tja, zulke interviews kunnen tegen de dader gebruikt worden in een rechtszaak. In dit geval denk ik dat ze echter in het voordeel van de dader zullen uitvallen. Toch blijf ik het jammer vinden dat door zulke uitzendingen opnieuw de hele Marokkaanse gemeeschap kop van jut is. Veel mensen worden van het reilen en zeilen binnen de Marokkaanse gemeenschap uitsluitend geïnformeerd via de media. Echt wel een trieste zaak :jammer:

Marsipulami
26-10-02, 00:58
Geplaatst door yehiyaayyash
Die ouders zijn nog in een shockfase , en ik vind het ook smerig hoe Netwerk hun gevoelens probeerde uit te buiten om ze in een kwaad daglicht te stellen .

Verder betwijfel ik zelf of de jongen die doodgeslagen is alleen heeft geroepen : "heb respect voor de ouderen !"

Ik kan me nog een andere geval herrineren en toen zeiden ze ook dat de jongen die in elkaar werd getimmerd niks had misdaan terwijl de slachtoffer juist zelf de confrontatie had gezocht.

Natuurlijk is het zeker niet goed te praten wat er is gebeurd . Maar wie heeft werkelijk schuld aan de situatie ?... dit moet echt nog blijken . Het gaat er niet om wie de sterkste was of wie de hardste vuisten had . Maar wie lokte het uit of wie is er begonnen met slaan .

Helaas denk ik dat deze jongen geen eerlijke rechtzaak krijgen omdat de maatschappij roept om wraak en om hogere straffen ....

Helemaal mee eens. :(

Simon
26-10-02, 01:02
Geplaatst door yehiyaayyash
Maar wie heeft werkelijk schuld aan de situatie ?... dit moet echt nog blijken . Het gaat er niet om wie de sterkste was of wie de hardste vuisten had . Maar wie lokte het uit of wie is er begonnen met slaan .

Helaas denk ik dat deze jongen geen eerlijke rechtzaak krijgen omdat de maatschappij roept om wraak en om hogere straffen ....

De dader heeft de schuld. Dat lijkt mij wel duidelijk met zoveel getuigen. Ik begrijp eigenlijk niet waarom jij aan hun relaas twijfelt.

En dat de maatschappij om hogere straffen vraagt daar ben ik het helemaal mee eens voor dit soort delicten.

Simon

Idolater
26-10-02, 01:06
Geplaatst door yehiyaayyash
Die ouders zijn nog in een shockfase , en ik vind het ook smerig hoe Netwerk hun gevoelens probeerde uit te buiten om ze in een kwaad daglicht te stellen .

Verder betwijfel ik zelf of de jongen die doodgeslagen is alleen heeft geroepen : "heb respect voor de ouderen !"

Ik kan me nog een andere geval herrineren en toen zeiden ze ook dat de jongen die in elkaar werd getimmerd niks had misdaan terwijl de slachtoffer juist zelf de confrontatie had gezocht.

Natuurlijk is het zeker niet goed te praten wat er is gebeurd . Maar wie heeft werkelijk schuld aan de situatie ?... dit moet echt nog blijken . Het gaat er niet om wie de sterkste was of wie de hardste vuisten had . Maar wie lokte het uit of wie is er begonnen met slaan .

Helaas denk ik dat deze jongen geen eerlijke rechtzaak krijgen omdat de maatschappij roept om wraak en om hogere straffen ....

Probeer het aub niet te baggateliseren. :o

Simon
26-10-02, 09:46
Nou ik heb die ouders gezien vannacht in de herhaling en het is een triest zooitje. Het is allemaal de schuld van de media die liegen, hun zoon doet niemand kwaad maar als je hem tart dan vermoord hij misschien wel iemand. Die moeder van dat nederlandse joch stemde ook niet vrolijk. Die wist wel dat het haar zoon al langer niet goed ging maar voelde zich blijkbaar onmachtig iets te doen aan zijn lot. Ze moesten haar zoon maar heel lang opsluiten als hij betrokken was bij de moord, zo vertelde ze.

Simon

BaMb-InO
26-10-02, 10:02
Geplaatst door Simon
Nou ik heb die ouders gezien vannacht in de herhaling en het is een triest zooitje. Het is allemaal de schuld van de media die liegen, hun zoon doet niemand kwaad maar als je hem tart dan vermoord hij misschien wel iemand. Die moeder van dat nederlandse joch stemde ook niet vrolijk. Die wist wel dat het haar zoon al langer niet goed ging maar voelde zich blijkbaar onmachtig iets te doen aan zijn lot. Ze moesten haar zoon maar heel lang opsluiten als hij betrokken was bij de moord, zo vertelde ze.

Simon


Wat wil je hier nou zeggen..........ik vond het ook domme lui......maar geloof me in mijn welzijnswerk met probleem jongeren kwam ik ook genoeg Nederlandse ouders tegen die hartstikke slecht met hun kinderen omgingen en diens kinderen genieten nu van een bakje leut in de plaatselijke cel!.......Dat Khalid's ouders niet slim waren is nu duidelijk bewezen.Daarom is hun kind ook ontspoord.....Dat die Nederlandse moeder een alcoholverslaafde is......(kon je ook op haar gezicht aflezen)kon je ook zien en daarom is haar zoon ontspoord! Maar dat je iedereen weer OVER 1 KAM scheert :(???!!!!!!!!!...........ach tsjaaaa ...Had ik ook wel weer verwacht van de sommige,stomme onwetende prikkers hier!

Simon
26-10-02, 10:05
Geplaatst door BaMb-InO

Maar dat je iedereen weer OVER 1 KAM scheert...........had ik ook wel weer verwacht van de sommige,stomme onwetende prikkers hier!

Hoe bedoel je ? Ik heb het alleen over de mensen die in beeld geweest zijn dus ik scheer helemaal niet iedereen over één kam. Blijkbaar weet je niet eens wat die uitdrukking betekent.

Simon

BaMb-InO
26-10-02, 10:09
Geplaatst door Simon


Hoe bedoel je ? Ik heb het alleen over de mensen die in beeld geweest zijn dus ik scheer helemaal niet iedereen over één kam. Blijkbaar weet je niet eens wat die uitdrukking betekent.

Simon


was voor maxxxman bedoeld........wrong topic!

Joesoef
26-10-02, 13:13
Is er eentje een beetje gefrustreerd geloof ik :fplet:

i love israel
26-10-02, 13:30
Geplaatst door BaMb-InO



Wat wil je hier nou zeggen..........ik vond het ook domme lui......maar geloof me in mijn welzijnswerk met probleem jongeren kwam ik ook genoeg Nederlandse ouders tegen die hartstikke slecht met hun kinderen omgingen en diens kinderen genieten nu van een bakje leut in de plaatselijke cel!.......Dat Khalid's ouders niet slim waren is nu duidelijk bewezen.Daarom is hun kind ook ontspoord.....Dat die Nederlandse moeder een alcoholverslaafde is......(kon je ook op haar gezicht aflezen)kon je ook zien en daarom is haar zoon ontspoord! Maar dat je iedereen weer OVER 1 KAM scheert :(???!!!!!!!!!...........ach tsjaaaa ...Had ik ook wel weer verwacht van de sommige,stomme onwetende prikkers hier!

dus jij dacht ook dat dat die moeder van ie nederlandse jongen aan de alcohol was? dat dacht ik nou ook.

Couscousje
26-10-02, 13:39
Geplaatst door Antas



Hou toch op met dat ophemelen van 'jullie' cultuur. Als je niet wil dat je over één kam geschoren wordt, zie dan zelf het onderscheid ook eens! Als een Marokkaanse jongen dood wordt geslagen door een nederlander omdat die Marokkaan zei 'heej ruim je rotzooi eens op, gooi het niet op straat', geloof jij dan ook niet dat die Marokkaan enkel dat zei? Het stinkt hier naar eigendunk.

De grootste racisten in onze maatschappij zijn de Marokkanen die zich overal te goed voor voelen, ons als minder (honden, varkens, ongelovigen) zien en ons daarom maar mishandelen of naschreeuwen.

Ik word echt misselijk van die schijnheilige Marokkanen die zielig op de t.v. zeggen dat ze zich gediscrimineerd voelen omdat ze in een winkel nagekeken worden of ze niet iets stelen. Want ze voelen zich gelijk in hun Marokkaanse eer getast. Laatst was er ook een rel in een klein dorp omdat winkels niet meer dan 2 buitenlanders tegelijk in de winkel wilden.

Nuwel, ik heb nieuws voor jullie: Jullie zijn niet de enige verdomme! Vroeger mochten wij als scholieren ook niet met meer dan 2 personen de winkel in omdat ze ons verdenken van diefstal.
Omdat ik lang haar heb word ik ook in elke winkel verdacht van diefstal. Ik ben in Duitsland eens een dure winkel uitgezet door de bewaking omdat ze me niet vertrouwden. Op vakantie naar Zweden moest onze auto ook compleet leeggehaald worden en werden we tot in onze kont onderzocht voor drugs omdat ik NL ben en lang haar heb. In Zwitserland ben ik ook gelijk opgepakt toen ik uit de internationale trein kwam omdat ik lang haar heb en NL ben. Alles werd onderzocht met handschoenen en ze konden geen drugs vinden.

Ik ben mijn hele leven lang uitgescholden vanwege mijn huidskleur en Marokkanen roepen mij nog altijd na voor Nazi, 'hard rocker' of dingen die ik hier niet eens mag herhalen.

Dus hou A.U.B. op met die zelfmedelijden GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

Ik geloof dus wel degelijk dat hij het enkel bij kernuitspraken hield en niet direct discriminerende dingen zei want iedereen weet dat als je ook maar iets zegt tegen een Marokkaan dat je je doodsvonnis tekent. Zelfs als je niets zegt en je kop staat ze niet aan beginnen ze te beuken. Daar ben ik meerdere keren slachtoffer van geworden en verder IEDEREEN in mijn vriendengroep, waaronder Indonesiërs.

Stik in je zelfmedelijden.

p.s. dit bericht is voor iedereen die zich aangesproken voelt. Ook al weet ik heus wel dat 80% van de mensen waar dit van toepassing van is niet eens achter internet kruipt maar bij de supermarkt crosst met hun scooter en mensen lastig valt.

Hier heeft onlangs een marokkaan op een crossmotor een oude man doodgereden omdat hij aan het stunten was. Dat slag jongeren verdient geen respect meer en al helemaal geen snoepreisjes naar Marokko onder het mom van heropvoeding.

Je hebt gelijk.

Alleen niet zoveel zeuren over je lange haar... Je klinkt nogal paranoïde en hysterisch en dat is best zonde van zo'n goed stuk.

Cc

Al Sawt
27-10-02, 21:07
Geplaatst door Antas



Hou toch op met dat ophemelen van 'jullie' cultuur. Als je niet wil dat je over één kam geschoren wordt, zie dan zelf het onderscheid ook eens! Als een Marokkaanse jongen dood wordt geslagen door een nederlander omdat die Marokkaan zei 'heej ruim je rotzooi eens op, gooi het niet op straat', geloof jij dan ook niet dat die Marokkaan enkel dat zei? Het stinkt hier naar eigendunk.

De grootste racisten in onze maatschappij zijn de Marokkanen die zich overal te goed voor voelen, ons als minder (honden, varkens, ongelovigen) zien en ons daarom maar mishandelen of naschreeuwen.

Ik word echt misselijk van die schijnheilige Marokkanen die zielig op de t.v. zeggen dat ze zich gediscrimineerd voelen omdat ze in een winkel nagekeken worden of ze niet iets stelen. Want ze voelen zich gelijk in hun Marokkaanse eer getast. Laatst was er ook een rel in een klein dorp omdat winkels niet meer dan 2 buitenlanders tegelijk in de winkel wilden.

Nuwel, ik heb nieuws voor jullie: Jullie zijn niet de enige verdomme! Vroeger mochten wij als scholieren ook niet met meer dan 2 personen de winkel in omdat ze ons verdenken van diefstal.
Omdat ik lang haar heb word ik ook in elke winkel verdacht van diefstal. Ik ben in Duitsland eens een dure winkel uitgezet door de bewaking omdat ze me niet vertrouwden. Op vakantie naar Zweden moest onze auto ook compleet leeggehaald worden en werden we tot in onze kont onderzocht voor drugs omdat ik NL ben en lang haar heb. In Zwitserland ben ik ook gelijk opgepakt toen ik uit de internationale trein kwam omdat ik lang haar heb en NL ben. Alles werd onderzocht met handschoenen en ze konden geen drugs vinden.

Ik ben mijn hele leven lang uitgescholden vanwege mijn huidskleur en Marokkanen roepen mij nog altijd na voor Nazi, 'hard rocker' of dingen die ik hier niet eens mag herhalen.

Dus hou A.U.B. op met die zelfmedelijden GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

Ik geloof dus wel degelijk dat hij het enkel bij kernuitspraken hield en niet direct discriminerende dingen zei want iedereen weet dat als je ook maar iets zegt tegen een Marokkaan dat je je doodsvonnis tekent. Zelfs als je niets zegt en je kop staat ze niet aan beginnen ze te beuken. Daar ben ik meerdere keren slachtoffer van geworden en verder IEDEREEN in mijn vriendengroep, waaronder Indonesiërs.

Stik in je zelfmedelijden.

p.s. dit bericht is voor iedereen die zich aangesproken voelt. Ook al weet ik heus wel dat 80% van de mensen waar dit van toepassing van is niet eens achter internet kruipt maar bij de supermarkt crosst met hun scooter en mensen lastig valt.

Hier heeft onlangs een marokkaan op een crossmotor een oude man doodgereden omdat hij aan het stunten was. Dat slag jongeren verdient geen respect meer en al helemaal geen snoepreisjes naar Marokko onder het mom van heropvoeding.


Relax man!

Als Marokkaan, loop ik me ook telkens te ergeren aan de gedrag van veel "landgenoten", en dat maakt geen onderdeel uit van onze cultuur.

Als zij onder ons cultuur leven, dan zouden ze keihard aangepakt worden.

ripley
28-10-02, 11:46
Heb me erg geergerd aan de reacties van de ouders van Khalid in Netwerk. Ten eerste door de inhoud, ten tweede doordat deze mensen na 36 jaar in Nederland geen Nederlands spreken.

Ik vond het een duidelijk voorbeeld van hoe de fout eigenlijk bij de ouders ligt. Niet geintegreergd, acceptatie van wangedrag etc. Mijn moeder houdt ook van mij, maar ze gaat geen moord zitten goedpraten.

Ik ben zelf een nederlandse die ook marokkaanse vrienden heeft en zelfs marokkaanse familieleden. Ik heb dus absoluut geen hekel aan of vooroordeel tegen marokkanen. Maar zolang er mensen zijn als die ouders vind ik het niet gek dat veel marokkaanse jongeren ontsporen.

Zara
28-10-02, 11:59
Mijn moeder zei:

Die moeder heeft makkelijk praten over gods wil, had ze dat ook gezegd als het haar eigen zoon was die dood was gegaan....gods wil...ja maar door toedoen van haar eigen zoon. Niet haar schuld natuurlijk, maar ze had er afstand van moeten nemen.