PDA

Bekijk Volledige Versie : MAGICA ARABICA, de zwakzinnige van Maroc.NL Prikbord



Couscousje
25-10-02, 22:15
Jullie kennen haar wel als dat domme lelijke wiGt dat gisteren met haar uitermate debiele topic, waarin ze zei dat de jongens welliGt de andere jongen uit Venlo tereGt hebben doodgesGopt, omdat hij het welliGt uitlokte...

MAGICA ARABICA heeft hiermee ziGzelf van haar uiterst intelligente kant laten zien... Gelukkig is ze helemaal sGeef gebokt door zowat 115 personen, die uitermate walgden van haar imbeciele uitlatingen. Daarnaast is ze een sGande voor de Marokkaanse gemeensGap... Terwijl iedereen het gebeuren in Venlo afkeurde, zorgde deze imbeciele kutkleuter met haar uitlatingen ervoor dat de Marokkanen in Nederland in een nog kwader dagliGt werden gesteld...

Gatverdamme, KUTKIND, dat jij je rotsmoel op die avatar nog durft te vertonen op dit forum!!!

Ga jezelf alsjeblieft verzuipen... Je doet al 2 dagen niets anders dan spartelen en kronkelen in de hoop mij mee te trekken in je vernedering. Maar ik ben Couscousje, geen infantiel huppelkutje met een lelijke rotsmoel dat in haar poging een beetje slim voor te komen, de meest walgelijke uitlatingen heeft gespuid over het gebeuren in Venlo...

Het feit dat je ontkent dat je gebokt bent door Jan en allemaal, maakt je niet minder uitgeluld, zielig wijf!!!

Ga vooral verder met je hetze tegen Cc... Cc zal altijd ver ver ver boven jouw zielige persoontje verheven zijn. Dus kom maar met je leugentjes, want we weten dat je niet in staat bent om intelligente opmerkingen te maken... Doe je best maar!

Cc de "Zeekoe" laGt MAGICA ARABICA de zwakzinnige lelijke kutkleuter keihard uit! :haha:

bman
25-10-02, 22:18
Joepie, het is weer als vanouds op ons forumpje...

Miss T
25-10-02, 22:20
:( :eek: :droef:
Komaan....beetje lief voor elkaar...t is bijna kerstmis;)

Joesoef
25-10-02, 22:23
Geplaatst door bman
Joepie, het is weer als vanouds op ons forumpje...

Het is natuurlijk walchelijk wat de tjetjenen in Moskou uithalen maar dat wil nog niet zeggen dat we foto's van Putkin moeten gaan prikken :fpotver:

Mark
25-10-02, 22:23
is haar avatar een foto van zichzelf??

shrap
25-10-02, 22:28
cc is mijn held !

LMFD !

you should become president of the united states ! :D (lol)

mulan
25-10-02, 22:29
Geplaatst door Joesoef


Het is natuurlijk walchelijk wat de tjetjenen in Moskou uithalen maar dat wil nog niet zeggen dat we foto's van Putkin moeten gaan prikken :fpotver:

Ik wilde net zeggen,bman ben je een fan?? :schok:

Bakslita
25-10-02, 22:36
Geplaatst door mulan


Ik wilde net zeggen,bman ben je een fan?? :schok:

Fan?...Hij vindt 'em gewoon lekker :melig:
Wat is er mis mee?


-Y-

mulan
25-10-02, 22:37
Geplaatst door Bakslita


Hij vindt 'em gewoon lekker :melig:



-Y-


Ik zeg niets :engel:

bman
25-10-02, 23:01
Ach die Putin is zo slecht nog niet. ;) Ik zoek wel even een ander plaatje...moment.