PDA

Bekijk Volledige Versie : Strafrecht.



Realist
26-10-02, 12:16
Ik zou willen dat ze de allochtonen in Nederland zouden straffen aan de hand van het rechtsysteem in hun vaderland.

Kijken hoezeer de criminaliteit daalt onder de allochtonen.

De fatsoenlijke mensen blijven in hun eigen land zeggen ze wel eens.

Greetz

B_M_W
26-10-02, 13:19
Dit zou betekenen dat we over een jaar of 20 dit probleem niet meer zouden hebben.

De 3e generatie kent immers vaders die geboren en getogen zijn in Nederland. :fpuh:

mulan
26-10-02, 13:23
Geplaatst door Realist
Ik zou willen dat ze de allochtonen in Nederland zouden straffen aan de hand van het rechtsysteem in hun vaderland.

Kijken hoezeer de criminaliteit daalt onder de allochtonen.

De fatsoenlijke mensen blijven in hun eigen land zeggen ze wel eens.

Greetz

Maar natuurlijk,waarom ook niet,haal alle Nawijn theorien maar uit de kast :rolleyes:

Couscousje
26-10-02, 14:18
Geplaatst door Realist
Ik zou willen dat ze de allochtonen in Nederland zouden straffen aan de hand van het rechtsysteem in hun vaderland.

Kijken hoezeer de criminaliteit daalt onder de allochtonen.

De fatsoenlijke mensen blijven in hun eigen land zeggen ze wel eens.

Greetz

De fatsoenlijke mensen blijven in hun eigen land. Dat zou betekenen dat de onfatsoenlijke mensen zoals jouw persoontje zouden moeten optyfen naar de Noordpool.

Daar het is het gat van de deur, zou ik zeggen...

Bon voyage!

:zwaai:

Cc

rachid23
26-10-02, 15:00
Geplaatst door Realist
Ik zou willen dat ze de allochtonen in Nederland zouden straffen aan de hand van het rechtsysteem in hun vaderland.

Kijken hoezeer de criminaliteit daalt onder de allochtonen.

De fatsoenlijke mensen blijven in hun eigen land zeggen ze wel eens.

Greetz

En jij noemt jezelf realist?

Hoe aparter de groep 'marokkanen' worden gezien des aparter het gedrag. En ga je de één anders straffen dan de ander...dan ja, wat blijft dan over van deze zogenaamde democratie....

Realist
27-10-02, 01:32
Kijk, je ziet dus dat de 3e generatie marokanen niet de normen en waarden hebben van de autochtone jongeren.

Kijk maar naar wat er in Venlo is gebeurd, het gebeurd vaker, niet met zulke drastische gevolgen, maar het is zeker niet de 1e keer dat er overlast is van Marokaanse jongeren.

Vroeger waren de Turken de slechte, maar daar hoor je nou nix meer over, vandaag de dag zijn het de marokanen, vroeger werden alle buitenlanders voor "kutturk" uitgescholden, nu is het kutmarokaan, zoals ik in een ander topic heb gelezen.

Ach, over een paar jaar zijn het de Somaliers, en daar heb ik meer schrik van, omdat die oorlog en al die shit gewend zijn.

Het zijn wel allemaal Moslims..ik heb niks tegen de Islam, maar tegen die fanatici die menen dat zij het recht hebben om andere mensen lastig te vallen, zelfs zover dat er mensen sterven.

Groeten

Marsipulami
27-10-02, 01:43
Geplaatst door Realist
Kijk, je ziet dus dat de 3e generatie marokanen niet de normen en waarden hebben van de autochtone jongeren.

Kijk maar naar wat er in Venlo is gebeurd, het gebeurd vaker, niet met zulke drastische gevolgen, maar het is zeker niet de 1e keer dat er overlast is van Marokaanse jongeren.



Pff, heb je al wel eens de overweging gemaakt dat wat in Venlo is gebeurd niets te maken heeft met de waarden en normen van de 2e en 3e generatie Marokkanen, maar met crimineel gedrag dat zowel door Marokkanen als door niet-Marokkanen ten stelligste wordt afgekeurd ?

rachid23
27-10-02, 12:25
Geplaatst door Marsipulami


Pff, heb je al wel eens de overweging gemaakt dat wat in Venlo is gebeurd niets te maken heeft met de waarden en normen van de 2e en 3e generatie Marokkanen, maar met crimineel gedrag dat zowel door Marokkanen als door niet-Marokkanen ten stelligste wordt afgekeurd ?

Mars dat kun sommigen zich moeilijk realiseren, en de pers/media heeft hierbij geholpen.

Couscousje
27-10-02, 12:38
Ach, over een paar jaar zijn het de Somaliers, en daar heb ik meer schrik van, omdat die oorlog en al die shit gewend zijn.




:rolleyes:

Hieruit blijkt maar weer dat je eGt snugger bent.

Cc

B_M_W
27-10-02, 12:45
Geplaatst door Realist
Kijk, je ziet dus dat de 3e generatie marokanen niet de normen en waarden hebben van de autochtone jongeren.

Kijk maar naar wat er in Venlo is gebeurd, het gebeurd vaker, niet met zulke drastische gevolgen, maar het is zeker niet de 1e keer dat er overlast is van Marokaanse jongeren.

Vroeger waren de Turken de slechte, maar daar hoor je nou nix meer over, vandaag de dag zijn het de marokanen, vroeger werden alle buitenlanders voor "kutturk" uitgescholden, nu is het kutmarokaan, zoals ik in een ander topic heb gelezen.

Ach, over een paar jaar zijn het de Somaliers, en daar heb ik meer schrik van, omdat die oorlog en al die shit gewend zijn.

Het zijn wel allemaal Moslims..ik heb niks tegen de Islam, maar tegen die fanatici die menen dat zij het recht hebben om andere mensen lastig te vallen, zelfs zover dat er mensen sterven.

Groeten

Is dat zo dat wat in Venlo is gebeurt een Marokkaanse jongen is van de 3e generatie?

Drollll:nerd:

Bakslita
27-10-02, 12:47
Geplaatst door Realist
Ik zou willen dat ze de allochtonen in Nederland zouden straffen aan de hand van het rechtsysteem in hun vaderland.

Kijken hoezeer de criminaliteit daalt onder de allochtonen.

De fatsoenlijke mensen blijven in hun eigen land zeggen ze wel eens.

Greetz

...En ik dacht dat herfstvakantie al voorbij was!
Van welke afkomst waren de laatste daders van zinloos geweld?


-Y-