PDA

Bekijk Volledige Versie : Cc gaat nergens heen!



Couscousje
26-10-02, 12:30
Heej kleuters!

Denk vooral niet dat ik me heb weg laten jagen door griezels zoals MAGICA ARABICA of gedroGten zoals Conscience... En onze baviaan BZZZZZZZZ niet te vergeten, ik blijf speciaal voor jou zitten waar ik zit!

Kom op zeg! _|_ Trieste acties van Conscience zeggen genoeg over dat hele clubje daar uit Etten-Leur... Ik heb al eerder laten zien hoe die klootzakken daadwerkelijk in elkaar zitten... Gisteren was er weer het bewijs! Naast oerlelijk van uiterlijk zijn ze ook nog eens griezels van binnen... Tfoe! 3la marka!

Bischa, meid... Je wist dat ik me niet zo gauw laat wegpesten hier. Voor iedereen die me heeft zitten spammen met PM's... Jullie hebben allemaal gelijk... Cc is niet voor niets Cc en gaat nergens heen. MAGICA ARABICA moet niet denken dat ze me weg kan jagen... Enige manier waarop ze dat zou kunnen is te diGtbij komen met dat hoofd op die nepfoto van haar! :haha:

Ik sGaam me totaal niet voor mijn uiterlijk. Dat een lelijkerd zoals Conscience denkt dat ik lelijk ben... Mij een rotzorg. Je zal maar met een hoofd zoals dat van hem rondlopen. Geldt idem voor die bosaap van een BZZZZZZZZZ... Gatverdamme, zo'n face en nog praatjes durven hebben over anderen... :jammer:

In ieder geval: 1 boodsGap voor de ramptoeristjes... Ik word sGijtziek van jullie. Iedere keer kruipen jullie uit jullie hol in de hoop eens met 10 man tegelijk tegen Cc op te kunnen... Well guess again, ik ben niet voor niets de meest gehate en tegelijkertijd meest geliefde op dit forum. Ik weet waar ik voor sta. Als je je niet kunt verweren tegen mijn opmerkingen jegens jou, dan ben je gewoon dom! Ga jezelf verzuipen!

In ieder geval. Ik heb weer eens teveel gezegd. Tkomt maar op 1 ding neer:

All rise! Her Majesty Couscousje of Maroc.NL has arrived!

Cc

Mark
26-10-02, 12:37
Welcome back! :p

Wie zijn bzzz en conscience?

mulan
26-10-02, 12:39
Geplaatst door Mark


Wie zijn bzzz en conscience?


Ik stel voor,een integratiecursus.... :p

Couscousje
26-10-02, 12:41
Geplaatst door Mark
Welcome back! :p

Wie zijn bzzz en conscience?

2 bavianen op het andere forum, die als ze ziG niet meer kunnen verweren, telefoonnummers, foto's, privé-gegevens en MSN-gesprekken op het forum knallen...

En beheer snurkt gewoon vrolijk verder...

Cc

Mark
26-10-02, 12:43
Ohw, ik kijk niet zo vaak meer op WSDB, hoewel daar wel veel meer marokkanen zitten dan bij HNVDD.

Couscousje
26-10-02, 12:43
Geplaatst door Mark
Ohw, ik kijk niet zo vaak meer op WSDB, hoewel daar wel veel meer marokkanen zitten dan bij HNVDD.

Waar een oversGot aan Marokkanen is, heerst ziekte.

Cc

bman
26-10-02, 12:44
joepie!

plexus
26-10-02, 12:56
..lekker verder chille :fpimp:

Couscousje
26-10-02, 13:05
Geplaatst door bman
joepie!

Droogkloot.

En plexus, you are the best... Uhm? Zouden wij nu niet spandoeken aan het dragen moeten zijn?

Cc

plexus
26-10-02, 13:13
Geplaatst door Couscousje


Droogkloot.

En plexus, you are the best... Uhm? Zouden wij nu niet spandoeken aan het dragen moeten zijn?

Cc

..spandoek..hmm ;) ..... sluit me over een uurtje aan bij het geheel!

toch dichtbij huis!

Couscousje
26-10-02, 13:28
Geplaatst door plexus


..spandoek..hmm ;) ..... sluit me over een uurtje aan bij het geheel!

toch dichtbij huis!

Keej...

Doe ze de groetjes daar!

Cc blijft in Eindhoven.

~Panthera~
26-10-02, 14:19
Welcome back....muts :D :hihi:

:stomp: :zwaai:

Tomas
26-10-02, 14:33
Wat een verrassing....

Ik dacht die lees ik echt nooit meer.

Couscousje
26-10-02, 14:34
Geplaatst door ~Panthera~
Welcome back....muts :D :hihi:

:stomp: :zwaai:

Hedde heur weer... :zweep:

;)

Cc

Couscousje
26-10-02, 14:35
Geplaatst door Tomas
Wat een verrassing....

Ik dacht die lees ik echt nooit meer.

Je PM brak mijn hart in duizend stukjes...

Dus...

I am back for ya.

Cc

Tomas
26-10-02, 14:36
Geplaatst door Couscousje


Je PM brak mijn hart in duizend stukjes...

Dus...

I am back for ya.

Cc

Niet zeggen dat ik je PM...

Ik heb een imago hoog te houden.

Couscousje
26-10-02, 14:41
Geplaatst door Tomas


Niet zeggen dat ik je PM...

Ik heb een imago hoog te houden.

Ik bedoelde ook de PM die ik droomde...

Cc

I'mNumber1
26-10-02, 14:45
Net wanneer de Joden d8ten YES YES !!..:melig:...

Couscousje
26-10-02, 14:48
Geplaatst door I'mNumber1
Net wanneer de Joden d8ten YES YES !!..:melig:...

Hahahahaha!

Guess again... Grrrrrrrrrrrrrrrrrr wrrrrrrrraf wrrraf! ;)

Cc

bman
26-10-02, 14:50
Geplaatst door I'mNumber1
Net wanneer de Joden d8ten YES YES !!..:melig:...

En van de Moslims (yehi, ahmed et al) maar te zwijgen.

I'mNumber1
26-10-02, 14:54
Geplaatst door bman


En van de Moslims (yehi, ahmed et al) maar te zwijgen.


I know ..:melig:..

Victory
26-10-02, 15:04
now that your back.... ga je normaal doen nu?

Couscousje
26-10-02, 15:11
Geplaatst door Victory
now that your back.... ga je normaal doen nu?

Bedoel je dat ik vriendjes met jullie kutfundi's ga worden?

Cc

Victory
26-10-02, 15:25
Geplaatst door Couscousje


Bedoel je dat ik vriendjes met jullie kutfundi's ga worden?

Cc

Ik weet wel dat je graag mijn vriendinetje wilt zijn. Maar nee, dat bedoelde ik niet. Ach laat maar, je leert het ook nooit. :)

Couscousje
26-10-02, 15:27
Geplaatst door Victory


Ik weet wel dat je graag mijn vriendinetje wilt zijn. Maar nee, dat bedoelde ik niet. Ach laat maar, je leert het ook nooit. :)

Ik gun je je illusie. Je hebt niets anders om je aan vast te klampen.

Doei doei!

Cc

Victory
26-10-02, 15:45
Geplaatst door Couscousje


Ik gun je je illusie. Je hebt niets anders om je aan vast te klampen.

Doei doei!

Cc

Zou je wel willen he?

Maarre cc, vertel eens.... hoe voelde het toen ze je foto's op het net plaatsten....?

Couscousje
26-10-02, 15:48
Geplaatst door Victory


Zou je wel willen he?

Maarre cc, vertel eens.... hoe voelde het toen ze je foto's op het net plaatsten....?

Dat doen ze al 3 jaar, Victory... Ik ben niet voor niets zo populair. :hihi: Er zijn al 7 sites over mij gemaakt.

Zeg eens, Victory... Hoe voelt het om samen met yehiyaayyash het meest afgezeken en veraGte persoontje van Maroc.NL te zijn? :stout:

Cc

Victory
26-10-02, 16:01
Geplaatst door Couscousje


Dat doen ze al 3 jaar, Victory... Ik ben niet voor niets zo populair. :hihi: Er zijn al 7 sites over mij gemaakt.

Zeg eens, Victory... Hoe voelt het om samen met yehiyaayyash het meest afgezeken en veraGte persoontje van Maroc.NL te zijn? :stout:

Cc


Ik weet waar voor ik sta, en wat ik verdedig.


PS: Je reageerd wel erg snel.... :watte?:, ik ga doeshe.... ... later...

PPS: De reden dat je de tweede foto plaatste is omdat je je schaamde voor de hijab die je op had(die je zelfs niet goed op had). Denk maar goed na waar voor jij eigenlijk staat.


:zwaai:

Couscousje
26-10-02, 16:18
Victory en yehiyaayyash, jullie hoeven je bek niet open te trekken. Cc draagt helemaal geen hijaab, dus ik weet bij God niet wat jullie lopen te k*nkeren... Kennelijk zijn alle meisjes zonder hoofddoek sleGt in jullie ogen, het zal me een rotzorg wezen...

Immers, jullie zijn de meest waardeloze vertegenwoordiging van de Marokkaan en de moslim op deze aarde, dus doe niet stoer... Niemand geeft ene kut om jullie mening.

Doei doei.

Cc

B_M_W
26-10-02, 16:20
Geplaatst door yehiyaayyash
Precies Victory , ik denk dat ze inderdaad met een hevige identiteitscrisis rondloopt . En noch affectie krijgt van de Nederlanders ( behalve op de forum) en helemaal niet van de meeste marokanen .

Het is het type meisje dat graag over haar bolletje geaaid wilt worden door haar Nederlandse meesters en haar best doet om erbij te horen . Vroeg of laat zal ze merken dat ze niet geduld word . Een echte wannabee-Nederlander dus .

Wel grappige foto's trouwens , die het plaatje compleet maken . :giechel:

:hihi:

Couscousje
26-10-02, 16:26
Geplaatst door B_M_W


:hihi:

Het is alweer duidelijk met wie jij sympathiseert... Veel succes met je nieuwe holmaatjes... Een vriendsGap voor het leven.

:hihi:

Cc

Pixelshade
26-10-02, 17:14
:duim:

Victory
26-10-02, 17:14
Geplaatst door Couscousje
Cc draagt helemaal geen hijaab, dus ik weet bij God niet wat jullie lopen te k*nkeren...

Ik heb 3 foto's van je gezien, 1 zonder... en 2 met.

En ik heb je meerdere malen 'horen' zeggen dat je een hijab draagt. En ook andere mensen. Zoek maar op het forum...

Ik zeg niet dat je slecht bent omdat je geen hijab draagt. Maar je doet iets wat verplicht is volgens de Qor'an gewoon niet. Dan moet je niet hier de hirsi ali uit komen hangen.

Je bent wel slecht om de manier waarop je praat hiero. Waarom denk je dat ze je foto's plaatsten op het forum?... omdat je zo lief bent??... omdat ze zo van je houden?

Couscousje
26-10-02, 17:22
Geplaatst door Victory


Toen ik het zei, droeg ik hem. Ik draag hem nu al tijdje niet meer. En de reden waarom ik hem niet draag, gaat je helemaal geen zak aan, dus dat staat ook helemaal niet ter discussie...

Bemoei jij maar lekker met je eigen leven. En de reden waarom ze mijn foto op dit forum zetten is omdat ik ze zo bij hun ballen heb, dat ze zo laag gaan zinken in een poging ziG te verweren.

Wat niet werkt.

Verandert niets aan het feit dat ik die persoon verbaal uitmoord.

Cc

Joesoef
26-10-02, 17:25
Zouden die knulletjes ook zo tegen hun moeder en zusjes praten?

B_M_W
26-10-02, 17:26
Geplaatst door Couscousje


Het is alweer duidelijk met wie jij sympathiseert... Veel succes met je nieuwe holmaatjes... Een vriendsGap voor het leven.

:hihi:

Cc


Ik sympathiseer helemaal geen reet.

Ik ben nou eenmaal een persoon die van comedie houdt:D

Nothing personal;)

Victory
26-10-02, 17:29
Geplaatst door Joesoef
Zouden die knulletjes ook zo tegen hun moeder en zusjes praten?

Je hebt me nog steeds niet verteld uit welke land je komt.

Couscousje
26-10-02, 17:29
Geplaatst door B_M_W



Ik sympathiseer helemaal geen reet.

Ik ben nou eenmaal een persoon die van comedie houdt:D

Nothing personal;)

Ik zie heel andere dingen...

Cc

Joesoef
26-10-02, 17:36
Geplaatst door Victory


Je hebt me nog steeds niet verteld uit welke land je komt.

Wie denk jij wel niet dat je bent?

B_M_W
26-10-02, 17:37
Geplaatst door Couscousje


Ik zie heel andere dingen...

Cc :engel:

MaRiaH
26-10-02, 17:44
Waar gaat dit over???? :loog:


Hmmmz ik zie in een keer hoe lastig het is voor marokkanen om je eigen plan te trekken..

Zij die integreren.. een eigen mening hebben.. en gematigd zijn in hun opvattingen, verder kijken dan hun neus lang is en kritiek durven hebben op de 'eigen' gemeenschap.. worden verstoten door de kudde en worde uitgemaakt voor wannabee.... :wow:

eng hoor
Dat kost kracht en moed dus..

CC goed zo meid.. wees jezelf!
alleen.. iets minder sGelden.. dat wil wel helpen.. :stout:

B_M_W
26-10-02, 17:47
Geplaatst door MaRiaH
Waar gaat dit over???? :loog:


Hmmmz ik zie in een keer hoe lastig het is voor marokkanen om je eigen plan te trekken..

Zij die integreren.. een eigen mening hebben.. en gematigd zijn in hun opvattingen, verder kijken dan hun neus lang is en kritiek durven hebben op de 'eigen' gemeenschap.. worden verstoten door de kudde en worde uitgemaakt voor wannabee.... :wow:

eng hoor
Dat kost kracht en moed dus..

CC goed zo meid.. wees jezelf!
alleen.. iets minder sGelden.. dat wil wel helpen.. :stout:

Daar is in principe helemaal niets mis mee ben ik het met je eens als je maar niet (zoals een wijze man eerder zij:D) op je bolletje geaaid wilt worden door de Nederlandse gemeenschap als dank voor je goed gedrag.

Couscousje
26-10-02, 17:52
Geplaatst door B_M_W


Daar is in principe helemaal niets mis mee ben ik het met je eens als je maar niet (zoals een wijze man eerder zij:D) op je bolletje geaaid wilt worden door de Nederlandse gemeenschap als dank voor je goed gedrag.

Ik ben hier degene die over bolletjes aait en de klappen uitdeelt.

Cc

B_M_W
26-10-02, 17:54
Geplaatst door Couscousje


Ik ben hier degene die over bolletjes aait en de klappen uitdeelt.

Cc

petje af :fpetaf:

Victory
26-10-02, 18:15
Geplaatst door Joesoef


Wie denk jij wel niet dat je bent?

Sinterklaas

~Panthera~
26-10-02, 22:51
Geplaatst door Couscousje


Hedde heur weer... :zweep:

;)

Cc
----

Yep...k ben me der eentje :engel: