PDA

Bekijk Volledige Versie : De vader van Khalid uit Venlo...



Snuifduif
26-10-02, 12:35
Mijn pa kon maar 1 zin uitbrengen: " Ascheouaff ennie wajiboe ness, Ascheouaf noesaddoen!

ps. die thee was best ongepast.

Mark
26-10-02, 12:39
vertaling?

Marsipulami
26-10-02, 12:46
Geplaatst door Snuifduif
Mijn pa kon maar 1 zin uitbrengen: " Ascheouaff ennie wajiboe ness, Ascheouaf noesaddoen!

ps. die thee was best ongepast.

Waarom was die thee ongepast ? Hoe zit dat in elkaar ?

Ik vond behalve de thee het geheel allemaal erg on-marokkaans lijken.

Snuifduif
26-10-02, 12:59
Opmerking van mn pa wat betreft de pruik van de vader. ik bied mijn excuses aan. ik las net dat de vader ernstig ziek was... Stom van me.

wat die thee betreft; het laatste waar ik aan zou kunnen denken is thee zetten na gehoord te hebben dat mijn zoon iemand heeft vermoord.

Couscousje
26-10-02, 13:10
Geplaatst door Snuifduif
Opmerking van mn pa wat betreft de pruik van de vader. ik bied mijn excuses aan. ik las net dat de vader ernstig ziek was... Stom van me.

wat die thee betreft; het laatste waar ik aan zou kunnen denken is thee zetten na gehoord te hebben dat mijn zoon iemand heeft vermoord.

Gelöl.

Dat is gastvrijheid. Thee wordt er gezet voor de gasten. In dit geval dus voor de mensen die over de vloer kwamen om het interview af te nemen...

Gatverdamme, als je wilt participeren in deze discussie doe dan op zijn minst net alsof je intelligent bent... Met je "thee is ongepast"...

Cc

Arvid
26-10-02, 13:18
Geplaatst door Couscousje


Gelöl.

Dat is gastvrijheid. Thee wordt er gezet voor de gasten. In dit geval dus voor de mensen die over de vloer kwamen om het interview af te nemen...

Gatverdamme, als je wilt participeren in deze discussie doe dan op zijn minst net alsof je intelligent bent... Met je "thee is ongepast"...

Cc

Jij hebt al meer dan 5000 posts?
Heb je wel een leven dame?

Couscousje
26-10-02, 13:28
Geplaatst door Arvid


Jij hebt al meer dan 5000 posts?
Heb je wel een leven dame?

Ik heb meer dan 75.000 posts op dit forum. En ik heb zeker een leven.

Jij ook?

Cc