PDA

Bekijk Volledige Versie : Moeder van Sylvio



Shaheed
26-10-02, 13:11
Moeder van die ene autochtone blanke nederlander Sylvio.

Ik vond die moeder echt een muts, hoor haar nou ze moeten die mensen terug sturen naar hen eigen land.
Journalist vraagt en u eigen zoon?
Eeeeh tja die kun je niet terugsturen naar zijn eigen land want dit is zijn eigen land.

Is dit nou hoe de autochtone nederlanders denken?

Als die vrouw weet dat haar kind niet naar school gaat en te maken heeft gehad met justitie waarom zocht zij geen hulp bij een of ander instantie?

Dat zij helemaal niet weet wat haar zoon doet (werk) dat laten we maar even achterwege.

Ik vindt dat voortaan zulke autochtone nederlanders in heropvoedings centra geplaats moeten worden.

jaja
26-10-02, 14:44
Geplaatst door Shaheed
Moeder van die ene autochtone blanke nederlander Sylvio.

Ik vond die moeder echt een muts, hoor haar nou ze moeten die mensen terug sturen naar hen eigen land.
Journalist vraagt en u eigen zoon?
Eeeeh tja die kun je niet terugsturen naar zijn eigen land want dit is zijn eigen land.

Is dit nou hoe de autochtone nederlanders denken?

Als die vrouw weet dat haar kind niet naar school gaat en te maken heeft gehad met justitie waarom zocht zij geen hulp bij een of ander instantie?

Dat zij helemaal niet weet wat haar zoon doet (werk) dat laten we maar even achterwege.

Ik vindt dat voortaan zulke autochtone nederlanders in heropvoedings centra geplaats moeten worden. Sylvio komt daar dan ook binnenkort terecht. Ik begrijp dat jij er voor bent dat iedereen, wiens kinderen spijbelen en die met justitie in contact komen verplicht door officiele instanties worden bijgeschoold, samen met hun kinderen ... zonder aanzien van afkomst? Misschien geen slecht idee.

MAXXXMAN
26-10-02, 14:54
Beste Shadeed,

Er is een heel groot verschillen tussen de moeder van Silvio en de ouders van Khalid:

De moeder van Silvio zag in dat haar zoon fout was en dat deze gestraft diende te worden. Volgens mij zeg je dat als moeder niet graag over je kind. De ouders van Khalid zagen dit totaal niet in!
Dat zou je ontkenninsfase kunnen noemen. Ik denk eerder dat dit ingewortelde cultuur is en juist dat is het onbegrip.

Dat is de essentie van dit verhaal wat mij betreft. Los van het feit dat het beide niet de meest intelligente schepsels van Venlo zijn en absoluut niet representatief zijn voor de totale doelgroep.

Bakslita
26-10-02, 15:29
Geplaatst door MAXXXMAN
Beste Shadeed,

Er is een heel groot verschillen tussen de moeder van Silvio en de ouders van Khalid:

De moeder van Silvio zag in dat haar zoon fout was en dat deze gestraft diende te worden. Volgens mij zeg je dat als moeder niet graag over je kind. De ouders van Khalid zagen dit totaal niet in!
Dat zou je ontkenninsfase kunnen noemen. Ik denk eerder dat dit ingewortelde cultuur is en juist dat is het onbegrip.

Dat is de essentie van dit verhaal wat mij betreft. Los van het feit dat het beide niet de meest intelligente schepsels van Venlo zijn en absoluut niet representatief zijn voor de totale doelgroep.


Je klinkt als een teringmongool terwijl je een teringracist bent!

-Y-

BENZ_207
26-10-02, 18:00
Geplaatst door Bakslita



Je klinkt als een teringmongool terwijl je een teringracist bent!

-Y-


is jou dat ook opgevallen.......