PDA

Bekijk Volledige Versie : Nabil, de broer van Khalid



MAXXXMAN
26-10-02, 14:07
Parool, 26 oktober 2002:

" Er moet meer gebeurd zijn zegt Nabil stellig", mijn broer was geen ruziemaker, misschien heeft die andere jongen hem wel beledigd"?(1) Khalid was nooit agressief! Hij was geen lieverdje, maar vechten deed hij zelden (2) Maar ik weet zeker dat mijn broer nooit de bedoeling had iemand te doden. (3)

FF iets duidelijk maken dan voor het wederzijdse begrip:

1) Iemand corrigeren op fout gedrag is voor de autochtone nederlander geen beledigen. Wellicht voor een allochtoon wel.

2) Iemand die zelden vecht noemen wij in Nederland agressief. Bij de autochtone Nederlander is het heel normaal dat je nooit vecht! Trouwens wat is in jullie cultuur de definitie van zelden? 1 x in de week, of 1 x per jaar, ???

3) Daarom hebben wij verschil tussen doodslag en moord in ons rechtsysteem. Bij doodslag hoeft voorbedachte rade niet bewezen te worden. De rechter gaat er dus automatisch vanuit dat Khalid nooit de bedoeling had om iemand te doden.


Kortom op het terrein van wederzijds begrip is er nog heel veel te winnen.

Couscousje
26-10-02, 14:14
Geplaatst door MAXXXMAN
Parool, 26 oktober 2002:

" Er moet meer gebeurd zijn zegt Nabil stellig", mijn broer was geen ruziemaker, misschien heeft die andere jongen hem wel beledigd"?(1) Khalid was nooit agressief! Hij was geen lieverdje, maar vechten deed hij zelden (2) Maar ik weet zeker dat mijn broer nooit de bedoeling had iemand te doden. (3)

FF iets duidelijk maken dan voor het wederzijdse begrip:

1) Iemand corrigeren op fout gedrag is voor de autochtone nederlander geen beledigen. Wellicht voor een allochtoon wel.

2) Iemand die zelden vecht noemen wij in Nederland agressief. Bij de autochtone Nederlander is het heel normaal dat je nooit vecht! Trouwens wat is in jullie cultuur de definitie van zelden? 1 x in de week, of 1 x per jaar, ???

3) Daarom hebben wij verschil tussen doodslag en moord in ons rechtsysteem. Bij doodslag hoeft voorbedachte rade niet bewezen te worden. De rechter gaat er dus automatisch vanuit dat Khalid nooit de bedoeling had om iemand te doden.


Kortom op het terrein van wederzijds begrip is er nog heel veel te winnen.

Wederzijds begrip?

Dan zou ik als ik jou was als de dooie donder beginnen met enigszins wat begrip te tonen, of je bek houden over wederzijds begrip. Je tekst grenst aan gruwelijke hypocrisie, ventje.

Cc

rachid23
26-10-02, 14:15
En wat hadden de broers van de omstanders te melden?
Hier mist namelijk wat begrip...



Geplaatst door MAXXXMAN
Parool, 26 oktober 2002:

" Er moet meer gebeurd zijn zegt Nabil stellig", mijn broer was geen ruziemaker, misschien heeft die andere jongen hem wel beledigd"?(1) Khalid was nooit agressief! Hij was geen lieverdje, maar vechten deed hij zelden (2) Maar ik weet zeker dat mijn broer nooit de bedoeling had iemand te doden. (3)

FF iets duidelijk maken dan voor het wederzijdse begrip:

1) Iemand corrigeren op fout gedrag is voor de autochtone nederlander geen beledigen. Wellicht voor een allochtoon wel.

2) Iemand die zelden vecht noemen wij in Nederland agressief. Bij de autochtone Nederlander is het heel normaal dat je nooit vecht! Trouwens wat is in jullie cultuur de definitie van zelden? 1 x in de week, of 1 x per jaar, ???

3) Daarom hebben wij verschil tussen doodslag en moord in ons rechtsysteem. Bij doodslag hoeft voorbedachte rade niet bewezen te worden. De rechter gaat er dus automatisch vanuit dat Khalid nooit de bedoeling had om iemand te doden.


Kortom op het terrein van wederzijds begrip is er nog heel veel te winnen.

Zwarte Schaap
26-10-02, 14:18
Blijf jij maar lekker in je allochtonen en autochtonen vastgeroeste iddeetje zitten en wees maar lekker blind. Het is je mischien ontgaan dat de autochtone bevolking een monopoly heeft op het doden door zinloos geweld. Moeten we weer tegen elkaar opbieden wie het dodelijkst is? Echt zielig hoe elke vreemdelingenhater dit aangrijpt om zijn verderfelijke ideen te uiten. Zelfs een dode hebben ze geen respect voor.

Begin een beetje misselijk te worden van die ramptoeristen hier.

Mark
26-10-02, 15:39
Whatever happened met onze Nabil van het prikbord?????

:confused:

Couscousje
26-10-02, 15:42
Geplaatst door Mark
Whatever happened met onze Nabil van het prikbord?????

:confused:

Gebanned.

Cc

Mark
26-10-02, 15:43
Geplaatst door Couscousje


Gebanned.

Cc

ja ok, toen werd ie mocromike....

kent hij het begrip proxyserver niet?

observer
26-10-02, 15:44
volgens zijn eigen vader was die khaleed gevaarlijk en aggresief dus

ach maakt het uit die jongen is dood en wat er ook gebeurd is hij is een moordenaar

Joesoef
26-10-02, 15:46
Geplaatst door Mark


ja ok, toen werd ie mocromike....

kent hij het begrip proxyserver niet?

Proxyserver onder win2000, klinkt als iets wat ik binnenkort ook wel kan gebruiken!

Vertel....

Couscousje
26-10-02, 15:53
Geplaatst door Joesoef


Proxyserver onder win2000, klinkt als iets wat ik binnenkort ook wel kan gebruiken!

Vertel....

We talk. :stout:

Cc

Mark
26-10-02, 15:55
is toch gewoon moglijk onder je instellingen of anders even een programmatje downloaden.

B_M_W
26-10-02, 16:03
Geplaatst door Mark
Whatever happened met onze Nabil van het prikbord?????

:confused:



He will be back, soon;)




P.S. heb ik me laten vertellen uit betrouwbare bronnen :haha:

Couscousje
26-10-02, 16:05
Geplaatst door Mark
is toch gewoon moglijk onder je instellingen of anders even een programmatje downloaden.

De instellingen zijn het probleem niet. Maar vind eens een proxy die niet k-lined of g-lined is...

Cc

Joesoef
26-10-02, 16:20
Geplaatst door Couscousje


De instellingen zijn het probleem niet. Maar vind eens een proxy die niet k-lined of g-lined is...

Cc


:duizelig: :wat?!: Ik hoor het wel tegen die tijd. Leve MSN.

Bas
26-10-02, 17:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Blijf jij maar lekker in je allochtonen en autochtonen vastgeroeste iddeetje zitten en wees maar lekker blind. Het is je mischien ontgaan dat de autochtone bevolking een monopoly heeft op het doden door zinloos geweld. Moeten we weer tegen elkaar opbieden wie het dodelijkst is? Echt zielig hoe elke vreemdelingenhater dit aangrijpt om zijn verderfelijke ideen te uiten. Zelfs een dode hebben ze geen respect voor.

Begin een beetje misselijk te worden van die ramptoeristen hier.

geshockeerd moet ik constateren dat wij het een keer eens zijn Zwarte Schaap ... hoe verfrissend ;)