PDA

Bekijk Volledige Versie : Tsjetsjeense dappere moslim held gedood... Met fles Franse cognac in de hand...



Zelfkritiek
26-10-02, 22:37
Alcohol is toch 'haram'?? :loog: :loog: :loog:

BiL@L
26-10-02, 22:41
Geplaatst door Zelfkritiek
Alcohol is toch 'haram'?? :loog: :loog: :loog:

So..?

Ongewapende vrouwen aanvallen is ook haram..

:student:

Zelfkritiek
26-10-02, 22:43
Geplaatst door BiL@L


So..?

Ongewapende vrouwen aanvallen is ook haram..

:student:


Ongewapend? De gedode vrouwelijke gijzelaars waren weldegelijk gewapend. Met explosieven, wel te verstaan. Of valt dat voor jou niet onder 'gewapend'?

Hmama
26-10-02, 22:46
Geplaatst door Zelfkritiek
Alcohol is toch 'haram'?? :loog: :loog: :loog:

Mag ik vragen waar je die informatie vandaan hebt? Of heb je het gewoon op tv gezien?

:)

Zelfkritiek
26-10-02, 22:50
Geplaatst door Hmama


Mag ik vragen waar je die informatie vandaan hebt? Of heb je het gewoon op tv gezien?

:)


Het was een schattig plaatje, inderdaad.
Zag er een beetje uit als iemand die laveloos op de grond ligt na het drinken van een hele fles cognac. Alleen wordt onze held niet meer wakker met hoofdpijn...

BiL@L
26-10-02, 22:51
Geplaatst door Zelfkritiek



Ongewapend? De gedode vrouwelijke gijzelaars waren weldegelijk gewapend. Met explosieven, wel te verstaan. Of valt dat voor jou niet onder 'gewapend'?

Wie zegt dat ik het over de gijzelaars heb.. ZwartKijker..

:fpetaf:

Shaheed
26-10-02, 22:52
Ja leuk he zulke plaatjes , ik heb een hele verzameling van zulke plaatjes van joden in Israel die ook niet meer met een kater wakker worden.


Erg schattig ja..

Elie Hobeika
26-10-02, 22:53
Geplaatst door Shaheed
Ja leuk he zulke plaatjes , ik heb een hele verzameling van zulke plaatjes van joden in Israel die ook niet meer met een kater wakker worden.


Erg schattig ja..


ja zekerS ;)...

Zelfkritiek
26-10-02, 22:53
Geplaatst door Shaheed
Ja leuk he zulke plaatjes , ik heb een hele verzameling van zulke plaatjes van joden in Israel die ook niet meer met een kater wakker worden.


Erg schattig ja..


Ohwja, natuurlijk, helemaal vergeten!
Het is natuurlijk weer allemaal de schuld van de joden!
:strik:

Shaheed
26-10-02, 22:56
Geplaatst door Zelfkritiek



Ohwja, natuurlijk, helemaal vergeten!
Het is natuurlijk weer allemaal de schuld van de joden!
:strik:

Dat heb ik niet gezegd, jij kickt er blijkbaar op en geniet van het aangezicht van dode mensen, als je wilt heb ik een hele waslijst van foto's van dode joden in Israel voor je .
Kun je dubbel genieten.

Zelfkritiek
26-10-02, 23:02
Geplaatst door Shaheed


Dat heb ik niet gezegd, jij kickt er blijkbaar op en geniet van het aangezicht van dode mensen, als je wilt heb ik een hele waslijst van foto's van dode joden in Israel voor je .
Kun je dubbel genieten.


HALLO???
Ik ben niet degene die plaatjes van dode mensen verzamelt...

:maf:

Shaheed
26-10-02, 23:04
Jij kijkt er toch graag naar.........zei je net.
Je vindt het toch schattig wanneer iemand dood op de grond ligt toch?

Zelfkritiek
26-10-02, 23:06
Geplaatst door Shaheed
Jij kijkt er toch graag naar.........zei je net.
Je vindt het toch schattig wanneer iemand dood op de grond ligt toch?


Ach... Wat zeuren we nou? Deze gasten kwamen om te sterven, toch?
Gun de man zijn maagden in het hiernamaals....

Ansari
26-10-02, 23:11
Zelfkritiek, Ik vind je een domme aap en ik zal het even onderbouwen met argumenten. Je weet dat alcohol haram is en toch open je een onzin topic als deze. Wat heeft het nut hiervan?

Zelfkritiek
26-10-02, 23:13
Geplaatst door Ansari
Zelfkritiek, Ik vind je een domme aap en ik zal het even onderbouwen met argumenten. Je weet dat alcohol haram is en toch open je een onzin topic als deze. Wat heeft het nut hiervan?


Hmmmm.... Als dat jouw 'argument' is, dan mogen we zo vrij zijn te constateren dat volgens jou 99% van de mensen op dit forum 'domme apen' zijn...

Ansari
26-10-02, 23:14
Geplaatst door Zelfkritiek



Hmmmm.... Als dat jouw 'argument' is, dan mogen we zo vrij zijn te constateren dat volgens jou 99% van de mensen op dit forum 'domme apen' zijn...

^^^^de iq van een pinda :jammer:

BiL@L
26-10-02, 23:17
Geplaatst door Ansari


^^^^de iq van een pinda :jammer:

Hej goed idee..! Das nou net waar ik NU zin in heb.. Pinda's..

Kga ff benee pinda's halen..

:boer:

Niet weg lopen..!

Zelfkritiek
26-10-02, 23:17
Geplaatst door Ansari


^^^^de iq van een pinda :jammer:


Heeee! Niet discrimineren hierzo!
Het is nog altijd niet wetenschappelijk aangetoond dat 'pinda's' minder intelligent zijn, okee???

Ansari
26-10-02, 23:19
Geplaatst door Zelfkritiek



Heeee! Niet discrimineren hierzo!
Het is nog altijd niet wetenschappelijk aangetoond dat 'pinda's' minder intelligent zijn, okee???

bedankt voor het bevestigen van mijn oordeel :)

Zelfkritiek
26-10-02, 23:22
Geplaatst door Ansari


bedankt voor het bevestigen van mijn oordeel :)


IK BEN GEEN PINDA!! IK BEN EEN ROZE OLIFANT!! :mrt: (sorry, kon geen roze olifant smiley vinden, deze kwam wel dichtbij)

Ansari
26-10-02, 23:23
Geplaatst door Zelfkritiek



IK BEN GEEN PINDA!! IK BEN EEN ROZE OLIFANT!! :mrt:

bedankt voor het nog eens bevestigen van mijn oordeel :)

Zelfkritiek
26-10-02, 23:24
Geplaatst door Ansari


bedankt voor het nog eens bevestigen van mijn oordeel :)


anything to make you happy!

Ansari
26-10-02, 23:26
Geplaatst door Zelfkritiek



anything to make you happy!

je maakt me niet blij integendeel :jammer:

Zelfkritiek
26-10-02, 23:28
Geplaatst door Ansari


je maakt me niet blij integendeel :jammer:

Hmmmm.... Ik zou zweren dat ik toch een paar breed lachende smilies van je heb gezien op deze pagina...
Beetje wispelturig??

BiL@L
26-10-02, 23:31
Hmmmm.. Ewa..! Gaat er nog iets spannends gebeuren of wat..? Op deze manier krijg k alleen maar slaap hoor..

:watte?:

Ansari
26-10-02, 23:31
Geplaatst door Zelfkritiek


Hmmmm.... Ik zou zweren dat ik toch een paar breed lachende smilies van je heb gezien op deze pagina...
Beetje wispelturig??

dat waren glimlachies :) . Ik glimlach altijd als ik post :)

happy zijn en glimlachen zijn 2 verschillende dingen.

:)

Zelfkritiek
27-10-02, 00:07
Zag trouwens op video dat deze moedige leider ook handig is met de vrouwjes...
Groot scherp mes aan de keel en.... HOPPA!

Marsipulami
27-10-02, 00:16
Geplaatst door Zelfkritiek
Zag trouwens op video dat deze moedige leider ook handig is met de vrouwjes...
Groot scherp mes aan de keel en.... HOPPA!

Zelfkritiek, ik denk dat je je nick maar eens moet gaan veranderen in "zelf-zelfkritiek", kom dan nog eens terug om onzin te prikken. :wat?!:

Zelfkritiek
27-10-02, 00:25
Geplaatst door Marsipulami


Zelfkritiek, ik denk dat je je nick maar eens moet gaan veranderen in "zelf-zelfkritiek", kom dan nog eens terug om onzin te prikken. :wat?!:


Onzin? Had je die beelden niet gezien soms?

Marsipulami
27-10-02, 00:35
Geplaatst door Zelfkritiek



Onzin? Had je die beelden niet gezien soms?

Nee, ik heb niets gezien maar dat is ook niet belangrijk.

Zelfkritiek betekent dat je kritiek durft hebben op jezelf en dus niet op anderen.

Het eerste is over het algemeen veel moeilijker dan het tweede.

Zelfkritiek
27-10-02, 00:42
Geplaatst door Marsipulami


Nee, ik heb niets gezien maar dat is ook niet belangrijk.



Tuurlijk, ik snap best dat de beelden voor jou niet belangrijk zijn. Er vielen op die beelden immers geen moslim slachtoffers als gevolg van zionistische terreur. Dus geen belangstelling...
Eat that for zelfkritiek!

Marsipulami
27-10-02, 00:50
Geplaatst door Zelfkritiek



Tuurlijk, ik snap best dat de beelden voor jou niet belangrijk zijn. Er vielen op die beelden immers geen moslim slachtoffers als gevolg van zionistische terreur. Dus geen belangstelling...
Eat that for zelfkritiek!

Hmm, voor de duidelijkheid. Ik ben helemaal geen moslim en ik betreur zowel joodse als moslimslachtoffers in het Israëlisch-Palestijns conflict en in alle andere conflicten. Maar zelfkritiek betekent dat je kritiek wil hebben op jezelf en niet op anderen. Wanneer ga je nou eens beginnen met jezelf te bekritiseren ?

Zelfkritiek
27-10-02, 00:54
Geplaatst door Marsipulami


Hmm, voor de duidelijkheid. Ik ben helemaal geen moslim en ik betreur zowel joodse als moslimslachtoffers in het Israëlisch-Palestijns conflict en in alle andere conflicten. Maar zelfkritiek betekent dat je kritiek wil hebben op jezelf en niet op anderen. Wanneer ga je nou eens beginnen met jezelf te bekritiseren ?

Na u....

mulan
27-10-02, 04:15
Of hij aan het drinken was weet ik niet maar wat ik in ieder geval wel walgelijk vond waren die Russische soldaten die in het gebouw lekker gingen drinken na dat bloedbad,dan ben je toch ook helemaal niet helemaal 100 % bij je hoofd.

mulan
27-10-02, 09:05
Geplaatst door meer

Ach sukkel, n,a al die spannigen is dat toch niet zo abnormaal.
Wat pas onmenselijk was, was de gijzeling door deze misdadigers waar gelukkig het grootste deel van gedood werd.
Hun poses waren in elk geval minder heldhaftig dan voorheen.
En zo moet het elke terrorist vergaan.
Goed werk van de russen.


Het is maar wat je goed noemt,het aantal slachtoffers stijgt en Rusland wil maar weinig kwijt over wat ze eigenlijk voor gas gebruikt hebben en over wat er eigenlijk binnen gebeurde.Ze zagen me er iets te relaxed uit om het 'bijkomen' van de spanning te noemn maar het is maar wat je wil zien.Ik vind het in ieder geval ziekelijk.

Oh en hou dat sukkel gedoe voor je,dat doe je maar thuis tegen je broertje of zo.

~Panthera~
27-10-02, 10:22
Nou..als ik zie hoe sommige mensen er aan toe waren, dan denk ik: Jeeeeez...wat voor een tinnef moeten ze wel niet gebruikt hebben ??
Het lijkt wel alsof kost wat kost de boel beeindigd moest worden, en het ze eigenlijk geen fuck intresseerde hoeveel mensen er omkwamen.
Ik vraag me dan ook af....hoeveel doden er uiteindelijk zullen zijn....

~Panthera~
27-10-02, 10:31
Geplaatst door meer

Je moet er zelf maar eens voorstaan om dit op te lossen.
Toegeven aan terroristen is niet mogelijk, opent de weg voor nog meer terroristische acties.
De gijzelnemers konden met hun explosieven de hele schouwburg plat leggen en allen die erin zaten doden, en dat waren ze ook van plan....had jij een betere oplossing Panthera.
Makkelijk om hier te bekritiseren, maar dank zij hun optreden zijn nu nog vele mensen in leven.
Het aantal mensenlevens dat men heeft kunnen redden is belangrijker dan de wijze waaaropo dit geschied is.

----------------

A: Ik vroeg me alleen iets af.

en "toegeven aan terroristen is niet mogelijk,opent de weg voor nog meer terroristische akties"??????
Nou, DAT is een goeie....sinds WANNEER zijn er GEEN terroristische akties meer als er NIET wordt toegegeven ?
Volgens mij zijn er STEEDS meer, ONDANKS dat er NIET wordt toegegeven, dus dat argument houd ook geen stand meer.

Arvid
27-10-02, 10:39
Geplaatst door ~Panthera~


----------------

A: Ik vroeg me alleen iets af.

en "toegeven aan terroristen is niet mogelijk,opent de weg voor nog meer terroristische akties"??????
Nou, DAT is een goeie....sinds WANNEER zijn er GEEN terroristische akties meer als er NIET wordt toegegeven ?
Volgens mij zijn er STEEDS meer, ONDANKS dat er NIET wordt toegegeven, dus dat argument houd ook geen stand meer.

Jawel
als er toegegeven wordt zullen er meer acties onstaan DAN er acties ontstaan wanneer er niet toegegeven wordt.
NOOIT toegeven aan terroristen.
Zo simpel is het.
Dan in deze tijden van spanning en oorlog terroristische acties onstaan heeft zo zijn oorzaken en lijken ook onvermijdelijk hedendaags. Maar dat is nog geen reden om toe te geven aan terroristen.
De actie van de Russen was zeker geslaagd.
Er vielen veel doden maar het hadden er wel 8x zoveel kunnen zijn als het leger niet ingreep.
Ik denk alleen wel dat er binnenkort 8x zoveel slachtoffers vallen in Tjetsjenie onder burgers als de Russen wat wraakacties ondernemen.

~Panthera~
27-10-02, 10:41
Geplaatst door meer

Effe nadenken he meid.
Het werkt het terrorisme nog meer in de hand als men toegeeft aan eisen van terroristen.
Het is als het ware vrije baan laten voor verdere terroristische acties, als terroristen op voorhand weten dat ze met zulke daden alles kunenn afwingen zal dit soort acties nog vermeerderen.
Ga maar eens na op welke wijze dit soort acties eindigt, er zijn voorbeelden ten over van gijzelingen waar nooit werd toegegven aan de eisen...snap jem?
-------------------

Ja...blijf nou maar lekker in de waan dat het DAARDOOR zal verminderen,door niet in te geven.
Ik zie het tegendeel, als ik om me heen kijk.
Maar dat zal wel aan mij liggen.

bman
27-10-02, 11:43
Geplaatst door ~Panthera~


----------------

A: Ik vroeg me alleen iets af.

en "toegeven aan terroristen is niet mogelijk,opent de weg voor nog meer terroristische akties"??????
Nou, DAT is een goeie....sinds WANNEER zijn er GEEN terroristische akties meer als er NIET wordt toegegeven ?
Volgens mij zijn er STEEDS meer, ONDANKS dat er NIET wordt toegegeven, dus dat argument houd ook geen stand meer.


De naiviteit van deze opmerking is bijna ontroerend. De tsetjenen die dit op hun geweten hebben VIEL niet mee te onderhandelen...deze mensen gingen ervoor om NIET LEVEND dat pand te verlaten. Als Poetin zijn troepen had terug getrokken uit dat gebied dan garandeer ik ja dat er binnen een maand een ziekenhuis in Zuid-Rusland of een kleuterschool of een paar artsen zonder grenzen gegijzeld zouden worden voor een paar miljoen dollar. De geschiedenis van die bandieten (drugssmokkelend, verkrachtend, martelend, onthoofdend en ontvoerend tuig, lager dan honden) leert ons dat met een bepaalde harde kern van bandieten in Tsetjenie gewoonweg niet valt te praten. Dat zijn net zulke wrede, hardvochtige gekken als de some kinderen in de hitlerjugend of de fanatiekelingen in de Waffen-SS. Alleen zijn ze wat minder netjes geuniformeerd en georganiseerd. Gelukkig maar.

bman
27-10-02, 11:46
Geplaatst door ~Panthera~

-------------------

Ja...blijf nou maar lekker in de waan dat het DAARDOOR zal verminderen,door niet in te geven.
Ik zie het tegendeel, als ik om me heen kijk.
Maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik kan het je nog sterker vertellen..In beiroet is ooit 1 Russische diplomaat ontvoerd. 1 en daarna nooit, maar dan ook nooit meer. Ga jij nu eens uitzoeken hoe dat kwam.

~Panthera~
27-10-02, 13:02
Geplaatst door bman



De naiviteit van deze opmerking is bijna ontroerend. De tsetjenen die dit op hun geweten hebben VIEL niet mee te onderhandelen...deze mensen gingen ervoor om NIET LEVEND dat pand te verlaten. Als Poetin zijn troepen had terug getrokken uit dat gebied dan garandeer ik ja dat er binnen een maand een ziekenhuis in Zuid-Rusland of een kleuterschool of een paar artsen zonder grenzen gegijzeld zouden worden voor een paar miljoen dollar. De geschiedenis van die bandieten (drugssmokkelend, verkrachtend, martelend, onthoofdend en ontvoerend tuig, lager dan honden) leert ons dat met een bepaalde harde kern van bandieten in Tsetjenie gewoonweg niet valt te praten. Dat zijn net zulke wrede, hardvochtige gekken als de some kinderen in de hitlerjugend of de fanatiekelingen in de Waffen-SS. Alleen zijn ze wat minder netjes geuniformeerd en georganiseerd. Gelukkig maar.
------
Je zegt het zelf al : ze waren NIET van plan levend het pand te verlaten.
Dus waarom denk je nu dat deze aktie ook maar iets heeft uitgemaakt ?..behalve voor de mensen die het overleeft hebben.
Hou me ten goede...voor die mensen is het gelukkig goed afgelopen,maar er zijn er ook veel omgekomen en er gaan er ook nog meer dood door het tinnefgas wat gebruikt is.
Wat ik alleen probeer duidelijk te maken is, dat het ALLEEN uitmaakt voor de gegijzelden, en NIET voor de gijzelaars: die zullen altijd bereid zijn tot het uiterste te gaan.
En dus maakt het voor het AANTAL gijzelingen geen fuck uit.
En daarmee is het DOEL al voorbij.

~Panthera~
27-10-02, 13:20
Geplaatst door meer

Ik heb nergens beweerd dat deze terroristische acties zullen verminderen..de essentie van de zaak ging erom niet toe te geven aan terroristen en hun eisen nooit in te willigen.
Ach ik zal 't maar opgeven.
Wat baten kaars en bril als den uil niet ziene wil :rolleyes:
---------

En wat heeft die essentie dan voor doel, als je er uiteindelijk niets mee bereikt ?
Waar je mij niet mee hoort zeggen dat je WEL de eisen in zou moeten willigen, het gaat mij om een BREDER geheel.
Waar naar mijn inziens iedereen aan voorbij gaat, is dat het WAAROM al lang niet meer, net als bv 10 jaar geleden alleen maar om losgeld gaat.
Hele ideologien komen er nu bij kijken, en dat heeft een OORZAAK,waar men maar niet mee wil dealen.
En zolang oorzaken niet aangepakt worden, zullen de zowel idioten als wanhopigen gewoon doorgaan.
Gewoon een feit dus.meer niet.