PDA

Bekijk Volledige Versie : Neuken, not stirred, with a lemon!



Couscousje
27-10-02, 13:53
Citroensap tegen ongewenste zwangerschap en aids

Uitgegeven: 10 oktober 2002 07:36

SYDNEY/CANBERRA - Citroensap kan een efficiënt middel zijn tegen ongewenste zwangerschappen en tegen besmetting met hiv, het virus dat aids veroorzaakt. Dit heeft een Australische wetenschapper donderdag verklaard op het tv-station ABC TV.

Uit proeven aan de universiteit van Melbourne blijkt dat citroensap binnen enkele seconden een verlammend effect heeft op zaadcellen. Ook wordt de activiteit van het hiv-virus 'dramatisch' verminderd door een oplossing die 10 procent citroensap bevat.

De legendarische Venetiaanse playboy Casanova placht zijn minnaressen aan te bevelen de baarmoedermond met een stuk citroen af te sluiten. Volgens onderzoeker prof. Short is een meer praktische toepassing het gebruik van een met citroensap doordrenkt stuk katoen of spons die voor de geslachtsgemeenschap in de vagina wordt ingebracht. Er is nog geen onderzoek verricht naar mogelijke bijwerkingen van de citroensapmethode, aldus Short.

Volgens de Australische wetenschapper is citroensap eeuwenlang als voorbehoedsmiddel gebruikt en vervolgens in vergetelheid geraakt.

Cc

Mark
27-10-02, 13:55
10 oct? :watte?:

Dutchguy
27-10-02, 13:58
Ik had vroeger een collegaatje die altijd als ze naar de wc ging zei 'gotta squeeze my lemon'.

Nu snap ik wat ze bedoelt! ;)

Couscousje
27-10-02, 13:59
Geplaatst door Mark
10 oct? :watte?:

So?

Oud nieuws, maar wist JIJ het al? Ik niej... :hihi:

Cc lebbert aan een citroentje...

B_M_W
27-10-02, 14:06
Geplaatst door Couscousje


So?

Oud nieuws, maar wist JIJ het al? Ik niej... :hihi:

Cc lebbert aan een citroentje...


CC mag niet sexen :fplet:

Couscousje
27-10-02, 14:08
Geplaatst door B_M_W



CC mag niet sexen :fplet:

Rules are to be broken...

Cc

B_M_W
27-10-02, 14:09
Geplaatst door Couscousje


Rules are to be broken...

Cc


That's not a rule, that's an order:D

Couscousje
27-10-02, 14:18
Geplaatst door B_M_W



That's not a rule, that's an order:D

Cc reageert niet zo goed op commando's...

B_M_W
27-10-02, 14:21
Geplaatst door Couscousje


Cc reageert niet zo goed op commando's...

Je weet wat er volgt op een order die niet wordt opgevolgd...... :student:

Bush zegt oorlog;)

Couscousje
27-10-02, 14:23
Geplaatst door B_M_W


Je weet wat er volgt op een order die niet wordt opgevolgd...... :student:

Bush zegt oorlog;)

Bush kan het dakje op.

Cc

B_M_W
27-10-02, 14:24
Geplaatst door Couscousje


Bush kan mijn kutje likken.

Cc

:schok:

~Panthera~
27-10-02, 14:24
Volgens mij weet Bush niet eens waar......ach laat maar... :droef: :D

Joesoef
27-10-02, 14:26
Geplaatst door Couscousje


Bush kan mijn kutje likken.

Cc


Freak !

Couscousje
27-10-02, 14:26
Geplaatst door ~Panthera~
Volgens mij weet Bush niet eens waar......ach laat maar... :droef: :D

Ik zou bijna zweren dat Bush maagd was! Bijna!

Cc

Couscousje
27-10-02, 14:27
Geplaatst door Joesoef



Freak !

Yep.

http://smilies.uniquehardware.co.uk/cwm/3dlil/la.gif gevolgd door een http://www.gamers-forums.com/smilies/cwm/cwm/piss2.gif right in his ugly face!

Cc

B_M_W
27-10-02, 14:28
Geplaatst door Couscousje


Ik zou bijna zweren dat Bush maagd was! Bijna!

Cc

Ik zou bijna zweren dat ik Bush's plaats wil innemen:hihi:

Couscousje
27-10-02, 14:29
Geplaatst door B_M_W


Ik zou bijna zweren dat ik Bush's plaats wil innemen:hihi:

Weet je dat zeker?

Check vorige reply. ;)

Cc

B_M_W
27-10-02, 14:30
Geplaatst door Couscousje


Weet je dat zeker?

Check vorige reply. ;)

Cc

:maf2:

~Panthera~
27-10-02, 14:31
Volgens mij stormt het..... :hihi:

Couscousje
27-10-02, 14:45
Geplaatst door ~Panthera~
Volgens mij stormt het..... :hihi:

Ik volg je niet meer...

Cc

B_M_W
27-10-02, 14:46
Geplaatst door Couscousje


Ik volg je niet meer...

Cc

'k dacht dat ik de enigste was... :watte?:

~Panthera~
27-10-02, 14:47
Geplaatst door Couscousje


Ik volg je niet meer...

Cc
------

Da's maar goed ook...vond hem zelf ook wel heel diep. :hihi:
En NEE...ik leg het ook niet uit. :fplet:

Couscousje
27-10-02, 14:47
Geplaatst door ~Panthera~

------

Da's maar goed ook...vond hem zelf ook wel heel diep. :hihi:

Dan ben je de enige. Of enigste, zoals B_M_W dat zegt...

Cc

~Panthera~
27-10-02, 14:48
Geplaatst door Couscousje


Dan ben je de enige. Of enigste, zoals B_M_W dat zegt...

Cc
------

Heerlijk ! *zucht* :D

B_M_W
27-10-02, 14:49
Geplaatst door Couscousje


Dan ben je de enige. Of enigste, zoals B_M_W dat zegt...

Cc

foutje moet kunnen :lol:

Couscousje
27-10-02, 14:50
Geplaatst door ~Panthera~

------

Heerlijk ! *zucht* :D

Raar wijf.

Cc

~Panthera~
27-10-02, 14:51
Geplaatst door Couscousje


Raar wijf.

Cc
------

Muts.

B_M_W
27-10-02, 14:52
teef

Couscousje
27-10-02, 14:53
Geplaatst door ~Panthera~

------

Muts.

http://www.plaudersmilies.de/person/aazcold.gif

Cc

~Panthera~
27-10-02, 14:53
Reu.

Couscousje
27-10-02, 14:53
Geplaatst door B_M_W
teef

Doe gezond, kleuter.

Cc

~Panthera~
27-10-02, 14:54
Geplaatst door Couscousje


http://www.plaudersmilies.de/person/aazcold.gif

Cc
--------

http://www.plaudersmilies.de/kopfpatsch.gif modieus mutsje.....

B_M_W
27-10-02, 15:00
Geplaatst door Couscousje


Doe gezond, kleuter.

Cc

Teef..

http://www.schapenhoeve.nl/B_smalkraag_reu.jpg

Couscousje
27-10-02, 15:01
Geplaatst door B_M_W


Teef..

http://www.schapenhoeve.nl/B_smalkraag_reu.jpg

Sorry, ik heb een poes.

Cc

Joesoef
27-10-02, 15:04
http://www.noord-holland-tourist.nl/fungrfx/gerecht29.jpg


Jamie!

B_M_W
27-10-02, 15:06
Geplaatst door Couscousje


Sorry, ik heb een poes.

Cc

Ik hoop voor je dat ie binnen is, want buiten zou ie onwijs nat worden :haha:

Zwarte Schaap
27-10-02, 15:09
Geplaatst door Couscousje
Citroensap tegen ongewenste zwangerschap en aids

Uitgegeven: 10 oktober 2002 07:36

SYDNEY/CANBERRA - Citroensap kan een efficiënt middel zijn tegen ongewenste zwangerschappen en tegen besmetting met hiv, het virus dat aids veroorzaakt. Dit heeft een Australische wetenschapper donderdag verklaard op het tv-station ABC TV.

Uit proeven aan de universiteit van Melbourne blijkt dat citroensap binnen enkele seconden een verlammend effect heeft op zaadcellen. Ook wordt de activiteit van het hiv-virus 'dramatisch' verminderd door een oplossing die 10 procent citroensap bevat.

De legendarische Venetiaanse playboy Casanova placht zijn minnaressen aan te bevelen de baarmoedermond met een stuk citroen af te sluiten. Volgens onderzoeker prof. Short is een meer praktische toepassing het gebruik van een met citroensap doordrenkt stuk katoen of spons die voor de geslachtsgemeenschap in de vagina wordt ingebracht. Er is nog geen onderzoek verricht naar mogelijke bijwerkingen van de citroensapmethode, aldus Short.

Volgens de Australische wetenschapper is citroensap eeuwenlang als voorbehoedsmiddel gebruikt en vervolgens in vergetelheid geraakt.

Cc

De Islamitische, Joodse en Christelijke huwelijksmoraal is de beste wijze om aids te vermijden. Voorkomen is beter als genezen.

Zoniet bereid je dan maar voor om via allerlei kunst en vlieg(stop) werk je lichaam te vernederen.

Simon
27-10-02, 15:09
Geplaatst door Couscousje
Citroensap tegen ongewenste zwangerschap en aids

Uitgegeven: 10 oktober 2002 07:36

SYDNEY/CANBERRA - Citroensap kan een efficiënt middel zijn tegen ongewenste zwangerschappen en tegen besmetting met hiv, het virus dat aids veroorzaakt. Dit heeft een Australische wetenschapper donderdag verklaard op het tv-station ABC TV.


Voorzover mensen dit als serieuze voorlichting beschouwen ..... ik zou er maar niet op rekenen en afgaan op de gebruikelijke voorlichtingsfolders. Met andere woorden:

don't try this at home !

Simon

Couscousje
27-10-02, 15:10
Geplaatst door B_M_W


Ik hoop voor je dat ie binnen is, want buiten zou ie onwijs nat worden :haha:

Hij ligt lekker op zijn warme plekje binnen, ja.

Cc

B_M_W
27-10-02, 15:18
Geplaatst door Couscousje


Hij ligt lekker op zijn warme plekje binnen, ja.

Cc

:boogie:

Mark
27-10-02, 15:21
Geplaatst door Zwarte Schaap


De Islamitische, Joodse en Christelijke huwelijksmoraal is de beste wijze om aids te vermijden. Voorkomen is beter als genezen.

Zoniet bereid je dan maar voor om via allerlei kunst en vlieg(stop) werk je lichaam te vernederen.

moralist....

Couscousje
27-10-02, 15:24
Geplaatst door Mark


moralist....

Is dat een ander woord voor preutse ouwe kutfundi?

Cc

Mill
27-10-02, 15:56
Maar even praktisch, hoe diep moet die spons gestopt worden? Tamelijk diep, anders lig/zit/sta je tegen dat ding aan te duwen. Of is dat juist weer extra...eh...plezant?

Donna
27-10-02, 16:01
Geplaatst door Couscousje
Citroensap tegen ongewenste zwangerschap en aids

Uitgegeven: 10 oktober 2002 07:36

SYDNEY/CANBERRA - Citroensap kan een efficiënt middel zijn tegen ongewenste zwangerschappen en tegen besmetting met hiv, het virus dat aids veroorzaakt. Dit heeft een Australische wetenschapper donderdag verklaard op het tv-station ABC TV.

Uit proeven aan de universiteit van Melbourne blijkt dat citroensap binnen enkele seconden een verlammend effect heeft op zaadcellen. Ook wordt de activiteit van het hiv-virus 'dramatisch' verminderd door een oplossing die 10 procent citroensap bevat.

De legendarische Venetiaanse playboy Casanova placht zijn minnaressen aan te bevelen de baarmoedermond met een stuk citroen af te sluiten. Volgens onderzoeker prof. Short is een meer praktische toepassing het gebruik van een met citroensap doordrenkt stuk katoen of spons die voor de geslachtsgemeenschap in de vagina wordt ingebracht. Er is nog geen onderzoek verricht naar mogelijke bijwerkingen van de citroensapmethode, aldus Short.

Volgens de Australische wetenschapper is citroensap eeuwenlang als voorbehoedsmiddel gebruikt en vervolgens in vergetelheid geraakt.

Cc

Simon heeft gelijk. Don't try this at home.

Professor Short heeft een punt. Citroensap in je doos is een goed middel tegen zwangerschap. Accuzuur ook. Probeer het eens, en kijk of je dan nog zin hebt in sex.

Iets zegt me dat Professor Short een man is.

~Panthera~
27-10-02, 16:03
Geplaatst door Donna




Iets zegt me dat Professor Short een man is.
--------

Kan niet missen. :hihi:

Mill
27-10-02, 16:05
Geplaatst door Zwarte Schaap


De Islamitische, Joodse en Christelijke huwelijksmoraal is de beste wijze om aids te vermijden. Voorkomen is beter als genezen.

Zoniet bereid je dan maar voor om via allerlei kunst en vlieg(stop) werk je lichaam te vernederen.

24 uur per dag in een bunker zitten en een strak schema van gezond eten en lichaamsbeweging is de beste wijze om ongelukken en ziektes te vermijden.

Zoniet bereid je dan maar voor om via allerlei kunst en vlieg(stop)werk je lichaam te vernederen.

Zwarte Schaap
27-10-02, 16:09
Geplaatst door Mark


moralist....
Om je eerlijk te zeggen werd ik gewoon misselijk bij het idee al hoe men zijn geslachtsdelen op allerlei wijze vernedert voor een beetje lust. Terwijl als je gewoon geduldig bent en je eigen leert inhouden je ongestoord van van elkaar kunt genieten zonder allerlei vreemde atributen te moeten gebruiken.

Wie buiten rommelt, zal rommel in en aan zijn lichaam moeten accepteren.

Donna
27-10-02, 16:10
Geplaatst door Zwarte Schaap

Om je eerlijk te zeggen werd ik gewoon misselijk bij het idee al hoe men zijn geslachtsdelen op allerlei wijze vernedert voor een beetje lust. Terwijl als je gewoon geduldig bent en je eigen leert inhouden je ongestoord van van elkaar kunt genieten zonder allerlei vreemde atributen te moeten gebruiken.

Wie buiten rommelt, zal rommel in en aan zijn lichaam moeten accepteren.

Of je gebruikt condooms, dat kan natuurlijk ook nog.

Citroensap.... ik kan er niet over uit.

Wie verzint zoiets???

Bizar zeg ik je.

Couscousje
27-10-02, 16:12
Geplaatst door Donna


Simon heeft gelijk. Don't try this at home.

Professor Short heeft een punt. Citroensap in je doos is een goed middel tegen zwangerschap. Accuzuur ook. Probeer het eens, en kijk of je dan nog zin hebt in sex.

Iets zegt me dat Professor Short een man is.

LOL

Uhuh.

Cc

Mill
27-10-02, 16:13
Geplaatst door Zwarte Schaap

Om je eerlijk te zeggen werd ik gewoon misselijk bij het idee al hoe men zijn geslachtsdelen op allerlei wijze vernedert voor een beetje lust. Terwijl als je gewoon geduldig bent en je eigen leert inhouden je ongestoord van van elkaar kunt genieten zonder allerlei vreemde atributen te moeten gebruiken.

Wie buiten rommelt, zal rommel in en aan zijn lichaam moeten accepteren.

Als je getrouwd bent en je wil geen kinderen (meer), dan zal je toch ook iets moeten doen wat tegen moeder natuur ingaat.

Ik denk trouwens niet dat geslachtsdelen zo snel op hun teentjes getrapt zijn hoor, die verneder je niet zo snel, die rekels.

Zwarte Schaap
27-10-02, 16:13
Geplaatst door Mill


24 uur per dag in een bunker zitten en een strak schema van gezond eten en lichaamsbeweging is de beste wijze om ongelukken en ziektes te vermijden.

Zoniet bereid je dan maar voor om via allerlei kunst en vlieg(stop)werk je lichaam te vernederen.

Jouw probleem dat je de essentiele normen en waarden met een bunkerleven vergelijkt.

Je zult nooit beseffen wat vrijheid is als je geen grenzen kent.

Mark
27-10-02, 16:14
Geplaatst door Zwarte Schaap

Om je eerlijk te zeggen werd ik gewoon misselijk bij het idee al hoe men zijn geslachtsdelen op allerlei wijze vernedert voor een beetje lust. Terwijl als je gewoon geduldig bent en je eigen leert inhouden je ongestoord van van elkaar kunt genieten zonder allerlei vreemde atributen te moeten gebruiken.

Wie buiten rommelt, zal rommel in en aan zijn lichaam moeten accepteren.

Ik begrijp nu meer wat je bedoelt. Ik had even niet door wat je met attributen bedoelde....

Het huwelijk op zich zal je niet tegen AIDS beschermen Schaap. Naast sex zijn er andere manieren om besmet te raken. Daarnaast kun je wel getrouwd zijn en documenten hebben om het te bewijzen.... als je partner op welke manier dan ook besmet raakt dan zal dat je niet helpen.

Als je al jarenlang een monogame relatie hebt zal een offciele bijeenkomst waarbij je trouwt het risico op geslachtsziekten niet vergroten of verkleinen. Het is niet zo zwart/wit.

MaRiaH
27-10-02, 16:21
Geplaatst door Mark


Ik begrijp nu meer wat je bedoelt. Ik had even niet door wat je met attributen bedoelde....

Het huwelijk op zich zal je niet tegen AIDS beschermen Schaap. Naast sex zijn er andere manieren om besmet te raken. Daarnaast kun je wel getrouwd zijn en documenten hebben om het te bewijzen.... als je partner op welke manier dan ook besmet raakt dan zal dat je niet helpen.

Als je al jarenlang een monogame relatie hebt zal een offciele bijeenkomst waarbij je trouwt het risico op geslachtsziekten niet vergroten of verkleinen. Het is niet zo zwart/wit.

Inderdaad.. Het is niet zo zwart/wit...
het huwelijk beschermt tegen aids.. ??? Wat een moralistische onzin.. :hihi:

Mill
27-10-02, 16:21
Geplaatst door Zwarte Schaap


Jouw probleem dat je de essentiele normen en waarden met een bunkerleven vergelijkt.

Je zult nooit beseffen wat vrijheid is als je geen grenzen kent.

Jouw probleem is dat je kleine ongemakken om de kans op ziekten en zwangerschappen tot een aanvaardbaar niveau te beperken, zoals condoomgebruik, als vernederen van je lichaam ziet.

Volgens mij besef je ten volle wat vrijheid is als je wel degelijk grenzen kent, namelijk de gelijke vrijheid van alle andere mensen.

Nou ga ik even citroensap halen bij de Spar.

Zwarte Schaap
27-10-02, 16:22
Geplaatst door Mark


Ik begrijp nu meer wat je bedoelt. Ik had even niet door wat je met attributen bedoelde....

Het huwelijk op zich zal je niet tegen AIDS beschermen Schaap. Naast sex zijn er andere manieren om besmet te raken. Daarnaast kun je wel getrouwd zijn en documenten hebben om het te bewijzen.... als je partner op welke manier dan ook besmet raakt dan zal dat je niet helpen.

Als je al jarenlang een monogame relatie hebt zal een offciele bijeenkomst waarbij je trouwt het risico op geslachtsziekten niet vergroten of verkleinen. Het is niet zo zwart/wit.

Natuurlijk heb je gelijk Mark, Aids is op allerlei manieren te krijgen, maar de hoofdoorzaak van de verspreiding is voornamelijk wisselende sexuele contacten.

Mark
27-10-02, 16:30
Geplaatst door Zwarte Schaap


Natuurlijk heb je gelijk Mark, Aids is op allerlei manieren te krijgen, maar de hoofdoorzaak van de verspreiding is voornamelijk wisselende sexuele contacten.

Dat klopt, in combinatie met onveilige sex. Overigens is de kans om in het verkeer o.i.d. om te komen een stuk groter dan AIDS te krijgen.

Je moest eens weten hoe dicht onze meningen mbt moraal bij elkaar zitten. Ik ben er alleen erg sterk op tegen om je eigen moraal aan anderen op te leggen. ;)

Zwarte Schaap
27-10-02, 16:32
Geplaatst door Mill


Jouw probleem is dat je kleine ongemakken om de kans op ziekten en zwangerschappen tot een aanvaardbaar niveau te beperken, zoals condoomgebruik, als vernederen van je lichaam ziet.

Volgens mij besef je ten volle wat vrijheid is als je wel degelijk grenzen kent, namelijk de gelijke vrijheid van alle andere mensen.

Nou ga ik even citroensap halen bij de Spar.

Volgens mij heb ik nergens de vergelijking getrokken met een condoom en je lichaam vernederen, dat doe je zelf.

Waarom moeilijk doen als je je gewoon aan je huwelijksemoraal houdt, je de meeste vernederingen bespaard zullen blijven. Laat jij je maar door je lust leiden dan hou ik me wel aan mijn moraal van kuisheid.

Stel grenzen aan je lust en onze maatschappij wordt er beter van.

Mill
27-10-02, 16:35
Geplaatst door Zwarte Schaap


Volgens mij heb ik nergens de vergelijking getrokken met een condoom en je lichaam vernederen, dat doe je zelf.

Waarom moeilijk doen als je je gewoon aan je huwelijksemoraal houdt, je de meeste vernederingen bespaard zullen blijven. Laat jij je maar door je lust leiden dan hou ik me wel aan mijn moraal van kuisheid.

Stel grenzen aan je lust en onze maatschappij wordt er beter van.

Wat heb je het toch steeds over vernederingen? Waar doel je op? Waarom zou de maatschappij er beter van worden als mensen die graag met elkaar willen vrijen dat nalaten?

Zwarte Schaap
27-10-02, 16:36
Geplaatst door Mark

Je moest eens weten hoe dicht onze meningen mbt moraal bij elkaar zitten. Ik ben er alleen erg sterk op tegen om je eigen moraal aan anderen op te leggen. ;)

Moraal opleggen was niet de issue, dat doe ik namelijk toch niet, ik zeg alleen welke moraal het best kan werken om aids uit te sluiten.

Mark
27-10-02, 16:41
Geplaatst door Zwarte Schaap


Moraal opleggen was niet de issue, dat doe ik namelijk toch niet, ik zeg alleen welke moraal het best kan werken om aids uit te sluiten.

Ok, maar in het leven draait het om meer dan risico's ontlopen....
Overigens lijkt me zo'n citroen nogal achterhaald... Condooms zijn ook vervelend.

Schaap: het lijkt mij dat wachten tot het huwelijk vooral werkt in culturen waar jong wordt getrouwd. Anders kan het toch een lastig verhaal worden....

En Cc: ik had dit inderdaad al gehoord ;)

Zwarte Schaap
27-10-02, 16:46
Geplaatst door Mill


Wat heb je het toch steeds over vernederingen? Waar doel je op? Waarom zou de maatschappij er beter van worden als mensen die graag met elkaar willen vrijen dat nalaten?

Vernederingen:

De legendarische Venetiaanse playboy Casanova placht zijn minnaressen aan te bevelen de baarmoedermond met een stuk citroen af te sluiten. Volgens onderzoeker prof. Short is een meer praktische toepassing het gebruik van een met citroensap doordrenkt stuk katoen of spons die voor de geslachtsgemeenschap in de vagina wordt ingebracht. Er is nog geen onderzoek verricht naar mogelijke bijwerkingen van de citroensapmethode, aldus Short.
Verder denk ik aan het meedelen van je partners dat je een ziekte hebt, ik denk aan de onderzoeken die je moet ondergaan bij de huisarts en ziekenhuizen. Heb je al een technische voorstelling van hoe je onderzocht wordt? Heb je wel eens een buisje gehad ik je geslachtsapparaat? Verder denk ik aan de kans die je oploopt om kinderloos te worden en zo verder.

Vrijen is een onderdeel van lust, lust is geen vrijen alleen. Hoe de maatschappij er beter van kan worden als je je lust beter kan inhouden, mag je zelf wel bedenken.

Zwarte Schaap
27-10-02, 16:49
Geplaatst door Donna


Of je gebruikt condooms, dat kan natuurlijk ook nog.

Citroensap.... ik kan er niet over uit.

Wie verzint zoiets???

Bizar zeg ik je.

Natuurlijk Donna, het gaat om je achtergrond wat het beste bij jou past. Ik als Moslim praat vanuit mijn achtergrond wat het beste is.

Zwarte Schaap
27-10-02, 17:00
Geplaatst door Mark


Schaap: het lijkt mij dat wachten tot het huwelijk vooral werkt in culturen waar jong wordt getrouwd. Anders kan het toch een lastig verhaal worden....


Dat is geen garantie alleen, het gaat om meer. Ik doel ook op monogamie binnen een relatie.

Mark
27-10-02, 17:02
Geplaatst door Zwarte Schaap


Dat is geen garantie alleen, het gaat om meer. Ik doel ook op monogamie binnen een relatie.

Dat lijkt me ALTIJD wel een noodzaak!!!

Couscousje
27-10-02, 17:09
Ik snap niet waarom Zwarte Schaap zo zeurt... Er is namelijk geen vrouw op aarde die met de beste wil van de wereld ziG door dat ondier zou laten aanraken... En ook geen man.

En van rukken alleen, krijg je geen AIDS.

Cc

Zwarte Schaap
27-10-02, 17:12
Geplaatst door Couscousje
Ik snap niet waarom Zwarte Schaap zo zeurt... Er is namelijk geen vrouw op aarde die met de beste wil van de wereld ziG door dat ondier zou laten aanraken... En ook geen man.

En van rukken alleen, krijg je geen AIDS.

Cc

Zwarte Schaap zeurt niet, Zwarte Schaap geeft zijn mening vanuit zijn achtergrond, zijn eventuele aantrekkingskracht op het andere geslacht is hier niet ter zake doende.

Couscousje
27-10-02, 17:13
Geplaatst door Zwarte Schaap


Zwarte Schaap zeurt niet.

Ontkenningsfase.

Cc

Mill
27-10-02, 17:14
Geplaatst door Zwarte Schaap

Verder denk ik aan het meedelen van je partners dat je een ziekte hebt, ik denk aan de onderzoeken die je moet ondergaan bij de huisarts en ziekenhuizen. Heb je al een technische voorstelling van hoe je onderzocht wordt? Heb je wel eens een buisje gehad ik je geslachtsapparaat?

Yep. Het deed wel (heel even) pijn, maar we hadden het over vernedering en dat heb ik toen totaal niet gevoeld. Ik zou niet weten waarom ik me vernederd zou voelen door een doktersonderzoek (alles was in orde trouwens. Pfewww..)??? :confused: Het is gewoon zijn/haar werk en de meeste artsen vinden seks en naaktheid iets heel alledaags, en terecht.


Vrijen is een onderdeel van lust, lust is geen vrijen alleen. Hoe de maatschappij er beter van kan worden als je je lust beter kan inhouden, mag je zelf wel bedenken.

Kom er niet uit. Jij doet net alsof mensen zwak zijn als ze aan hun lusten beantwoorden, maar dat is misschien in jouw geval zo, maar niet bij iedereen. Jij impliceert dat mensen wel proberen hun lust in te houden, maar dat het niet lukt. Maar zo is het niet. Veel mensen willen hun lust helemaal niet inhouden en zien er terecht niks verkeerds in om met elkaar te vrijen. Ik heb al eens eerder gezegd dat ik vermoed dat de maatschappij juist beter zou worden als iedereen wat meer zou bumsen met elkander, maar daar begin ik nu niet aan, want dan ga jij weer zeggen dat ik alle moslimvrouwen voor mezelf wil hebben en zo. :hihi:

Zwarte Schaap
27-10-02, 17:25
Geplaatst door Mill


Kom er niet uit. Jij doet net alsof mensen zwak zijn als ze aan hun lusten beantwoorden, maar dat is misschien in jouw geval zo, maar niet bij iedereen. Jij impliceert dat mensen wel proberen hun lust in te houden, maar dat het niet lukt. Maar zo is het niet. Veel mensen willen hun lust helemaal niet inhouden en zien er terecht niks verkeerds in om met elkaar te vrijen. Ik heb al eens eerder gezegd dat ik vermoed dat de maatschappij juist beter zou worden als iedereen wat meer zou bumsen met elkander, maar daar begin ik nu niet aan, want dan ga jij weer zeggen dat ik alle moslimvrouwen voor mezelf wil hebben en zo. :hihi:

De maatschappij is door haar economische inrichting waar consumptie en individualisme een belangrijke rol spelen gericht op het meer verkopen van allerlei commercieel spul.

Bij het opstuwen van de consumptie richt men zich eenzijdig op het stimmuleren van de lust. Dit brengt met zich mee dat mensen hun grenzen verruimen en minder goed onder controle krijgen.

Dit brengt nare gevolgen met zich mee voor de maatschappij.
Uit je voorbeeld spreek jij alleen over vrijen met moslimvrouwen terwijl ik je al eerder duidelijk gemaakt heb dat lust meer is als alleen vrijen. Maar goed mischien is dat toch je innerlijke motivatie die je mening over lust sterk beinvloedt.

Mill
27-10-02, 17:28
Geplaatst door Zwarte Schaap


Maar goed mischien is dat toch je innerlijke motivatie die je mening over lust sterk beinvloedt.

Jezus, krijg je dat. Het was maar een grapje jongen. Naar aanleiding van jouw op z'n zachtst gezegd speculatieve psychobabble van een tijdje geleden. Je hoeft niet altijd zo zwaar op de hand te zijn.

Mill
27-10-02, 17:34
Geplaatst door Zwarte Schaap


De maatschappij is door haar economische inrichting waar consumptie en individualisme een belangrijke rol spelen gericht op het meer verkopen van allerlei commercieel spul.

Bij het opstuwen van de consumptie richt men zich eenzijdig op het stimmuleren van de lust. Dit brengt met zich mee dat mensen hun grenzen verruimen en minder goed onder controle krijgen.


Allemaal borreltafel speculatie. Bijna iedereen waar ik mee omga houdt van een flink robbertje lustbevrediging - seks en drugs -, maar er is er niet eentje die ook maar een vlieg kwaad, of zijn/haar gedrag op andere gebieden (gokken, geweld) niet onder controle heeft.

Wat beweer je nu eigenlijk? Als mensen hun driften op bepaalde gebieden volgen dan gaat de controle op alle aspecten van hun gedrag verloren. Dat is toch van een simplisme waar de honden geen brood van lusten. Laat de mensen toch lekker. Jij wordt toch ook met rust gelaten in je kuisheid.

Zwarte Schaap
27-10-02, 17:41
Geplaatst door Mill


Jezus, krijg je dat. Het was maar een grapje jongen. Naar aanleiding van jouw op z'n zachtst gezegd speculatieve psychobabble van een tijdje geleden. Je hoeft niet altijd zo zwaar op de hand te zijn.

In een discussie richt ik mij op de woorden van mijn discussiepartner. Verder speel ik gewoon creatief in op je grapje. Ik zet die grap weer terug in je hoofd.

Je begint wel met de onderkant van mijn tekst en eindigt met het begin van mijn reaktie. Hmmmm zelf onbewust ben je op de benedenkant gericht !

G Beer
28-10-02, 01:05
Geplaatst door Couscousje
Ik snap niet waarom Zwarte Schaap zo zeurt... Er is namelijk geen vrouw op aarde die met de beste wil van de wereld ziG door dat ondier zou laten aanraken... En ook geen man.

En van rukken alleen, krijg je geen AIDS.

Cc

gelijk heb jij en Adam en Eva neukte ook al voor het huwelijk dus waarom wij niet.
Ik vind neuken nog steeds lekker en als ze iets uit vinden wat lekkerder is blijf ik het er bij doen

Zwarte Schaap
28-10-02, 01:17
Geplaatst door G Beer


gelijk heb jij en Adam en Eva neukte ook al voor het huwelijk dus waarom wij niet.
Ik vind neuken nog steeds lekker en als ze iets uit vinden wat lekkerder is blijf ik het er bij doen

Het gaat niet om sex voor het huwelijk, het gaat om wisselende sexuele contacten. Je onthouden van sex voor het huwelijk is een garantie dat je je huwelijk zonder ziektes begint. Aids komt hoofdzakelijk voor bij ongelovigen, of diegenen die hun geloof verwaarlozen. Niemand heeft het over dat sexualiteit niet lekker is of niet lekker gevonden mag worden.

Mark
28-10-02, 07:30
Geplaatst door Zwarte Schaap


Het gaat niet om sex voor het huwelijk, het gaat om wisselende sexuele contacten. Je onthouden van sex voor het huwelijk is een garantie dat je je huwelijk zonder ziektes begint. Aids komt hoofdzakelijk voor bij ongelovigen, of diegenen die hun geloof verwaarlozen. Niemand heeft het over dat sexualiteit niet lekker is of niet lekker gevonden mag worden.

AIDS komt voornamelijk voor bij Afrikanen schaap.

Mill
28-10-02, 10:33
Geplaatst door Zwarte Schaap


In een discussie richt ik mij op de woorden van mijn discussiepartner. Verder speel ik gewoon creatief in op je grapje. Ik zet die grap weer terug in je hoofd.

Je begint wel met de onderkant van mijn tekst en eindigt met het begin van mijn reaktie. Hmmmm zelf onbewust ben je op de benedenkant gericht !

Pffff, de freudiaanse nadruk op het onbewuste wordt al twintig jaar niet meer gevolgd in de serieuze psychologie, dus jij kan er zo zoetjes aan ook mee ophouden.

Ik had eigenlijk hier nog wel graag een kleine reply op gehad.

Allemaal borreltafel speculatie. Bijna iedereen waar ik mee omga houdt van een flink robbertje lustbevrediging - seks en drugs -, maar er is er niet eentje die ook maar een vlieg kwaad doet, of zijn/haar gedrag op andere gebieden (gokken, geweld) niet onder controle heeft.

Wat beweer je nu eigenlijk? Dat als mensen hun driften op bepaalde gebieden volgen hun controle op alle aspecten van hun gedrag verloren gaat? Dat is toch van een simplisme waar de honden geen brood van lusten. Jij zegt dat mensen grenzen nodig hebben. Daar ben ik het mee eens. Ik heb bijvoorbeeld hele duidelijk grenzen: ik ben tegen moord, tegen verkrachting, tegen mishandeling, tegen diefstal, tegen oplichting. Dat zijn toch heldere grenzen? Beetje raar om mensen die aan wisselende seksuele contacten en drugs doen af te schilderen als bandeloze gekken. Laat de mensen toch lekker. Jij wordt toch ook met rust gelaten in je kuisheid.