PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is er toch mis met die Duitsers...?



Tomas
28-10-02, 16:49
(c) nu.nl (http://www.nu.nl/news.jsp?n=71368&c=10)
Mannen krijgen zware hoofdpijn van seks

WENEN - Vrouwen die geen zin hebben in seks zouden nogal eens hoofdpijn verzinnen om gewoon rustig te kunnen gaan slapen. Nu hebben wetenschappers ontdekt dat mannen een echte reden hebben om hoofdpijn aan te voeren om 'niet te hoeven'.

De neurologen Achim Frese en Stefan Evers van de universiteit van het Duitse Münster vertelden op een congres in Wenen dat mannen - en in veel mindere mate ook vrouwen - zeer zware hoofdpijn kunnen krijgen tijdens seks. Die pijn kan zo erg zijn en zo plotseling opkomen dat de zin in seks er door kan verminderen en er medicijnen aan te pas moeten komen om een aanval te voorkomen.

Frese en Evers besloten onderzoek te gaan doen naar geregeld terugkerende mysterieuze klachten over het optreden van zware hoofdpijn vlak voor het orgasme. Hoewel zij de precieze oorzaak nog niet hebben vastgesteld, vermoeden zij dat de pijn te maken heeft met de versnelde bloedsomloop en de verwijding van de bloedvaten tijdens de gemeenschap. Zij benadrukten dat er geen enkel verband is tussen de hoofdpijn en de partner of bepaalde vormen van seksuele activiteit en ook niet met hersenbeschadigingen of -afwijkingen.

Ongeveer een op de honderd mensen krijgt volgens de Duitse onderzoekers minstens eenmaal in zijn leven te maken met het verschijnsel. Sommigen blijven er echter last van houden. Zij zouden zijn gebaat bij medicatie.


Eerst blijken alle Duitser 't orgamse te faken en dan blijkt dat dat handje vol dat nog iets presteert in bed, zware migraine aanvallen op te lopen.

Is er een fokverbod op Duitsers van kracht?

Don
28-10-02, 16:51
Geplaatst door Tomas


Eerst blijken alle Duitser 't orgamse te faken en dan blijkt dat dat handje vol dat nog iets presteert in bed, zware migraine aanvallen op te lopen.

Is er een fokverbod op Duitsers van kracht?

Hahahahahahaha...eh ja....

Couscousje
28-10-02, 16:53
Er klopt eGt iets niet met hun Bratwurst!

Cc

Tomas
28-10-02, 17:12
Geplaatst door Couscousje
Er klopt eGt iets niet met hun Bratwurst!

Cc

Ja die is ook te ranzig.

Maar wat dat met dit onderzoek te maken heeft, ontgaat mij.

Couscousje
28-10-02, 17:23
Geplaatst door Tomas


Ja die is ook te ranzig.

Maar wat dat met dit onderzoek te maken heeft, ontgaat mij.

Bratwurst! Tomas, BRATWURST!

Wurst!
Wurst!
Wurst!

Cc

Tomas
28-10-02, 18:30
Geplaatst door Couscousje


Bratwurst! Tomas, BRATWURST!

Wurst!
Wurst!
Wurst!

Cc

Nope.

Doesn't ring a bell...

Ik mis geloof ik iets?

Couscousje
28-10-02, 19:17
Geplaatst door Tomas


Nope.

Doesn't ring a bell...

Ik mis geloof ik iets?

Moet ik alles uitleggen?

Wurst is een ander woord voor LUL!

Cc

Donna
28-10-02, 20:36
Geplaatst door Tomas


Eerst blijken alle Duitser 't orgamse te faken en dan blijkt dat dat handje vol dat nog iets presteert in bed, zware migraine aanvallen op te lopen.

Is er een fokverbod op Duitsers van kracht?


Wat er mis is met Duitsers?

Ze maken Miele. :kwaad:

Fukkers.

Ohnee, juist niet fukkers.

Nounou mensen, de gezelligheidkentgeentijd viert weer hoogtij!!!!!