PDA

Bekijk Volledige Versie : Sex voor het huwelijk; ja of nee?



Geerts
28-10-02, 20:19
Hoe wordt hier op het maroc.nl forum gedacht?

Zijn jullie ook zo fundi op dit terrein?

Mafkees
28-10-02, 20:20
Geplaatst door Geerts
Hoe wordt hier op het maroc.nl forum gedacht?

Zijn jullie ook zo fundi op dit terrein?

Ook zo fundi, pffff woman je weet niet wat je zegt.........

S|nner|nHeaven
28-10-02, 20:21
Cc en de stemmen in haar hoofd zeggen volmondig en unaniem:

JA!

Cc

Donna
28-10-02, 20:22
Geplaatst door Geerts
Hoe wordt hier op het maroc.nl forum gedacht?

Zijn jullie ook zo fundi op dit terrein?


Ik heb zoals gewoonlijk weer eens geen mening.

Mark
28-10-02, 20:22
Ja.



ps: ik ga naar de hel

Mark
28-10-02, 20:23
Geplaatst door Donna



Ik heb zoals gewoonlijk weer eens geen mening.

d'66 stemmer dat je der bent! :boogie:

Joesoef
28-10-02, 20:24
Vies is lekker.

Donna
28-10-02, 20:33
Geplaatst door Mark


d'66 stemmer dat je der bent! :boogie:



Mwah.

Ik zoek een redelijk alternatief voor D66n ;)

Mark
28-10-02, 20:36
Geplaatst door Donna




Mwah.

Ik zoek een redelijk alternatief voor D66n ;)

Een partij die wat mildere standpunten heeft? :giechel:

Mill
28-10-02, 20:43
Ik ben tegen. Daar komt niks dan ellende van, wat ik je brom.

Donna
28-10-02, 20:45
Geplaatst door Mark


Een partij die wat mildere standpunten heeft? :giechel:


Euhm.....

Een partij die standpunten heeft. Period. :D

Mara
29-10-02, 09:25
Geplaatst door Mill
Ik ben tegen. Daar komt niks dan ellende van, wat ik je brom.

Ligt eraan hoe je het aanpakt :melig2:

plexus
29-10-02, 09:26
Geplaatst door Geerts
Hoe wordt hier op het maroc.nl forum gedacht?

Zijn jullie ook zo fundi op dit terrein?

simpel..gewoon helemaal geen SeXXX :stout:

Fillastiene
29-10-02, 09:36
Geplaatst door Geerts
Hoe wordt hier op het maroc.nl forum gedacht?

Zijn jullie ook zo fundi op dit terrein?

Mara
29-10-02, 09:38
Geplaatst door Geerts
Hoe wordt hier op het maroc.nl forum gedacht?

Zijn jullie ook zo fundi op dit terrein?

Ik zal je even helpen. Ik zet bij wie schrijft die blijft een poll neer oke??

Tomas
29-10-02, 10:08
Geplaatst door Geerts
Hoe wordt hier op het maroc.nl forum gedacht?

Zijn jullie ook zo fundi op dit terrein?

Als ik Ja zeg, wat wil je dan van mij?

Mara
29-10-02, 10:17
Geplaatst door Tomas


Als ik Ja zeg, wat wil je dan van mij?

Vechten wil die dan :auw:

Iedereen die geen seks heeft..... :stomp:

Tomas
29-10-02, 10:20
Geplaatst door Mara


Vechten wil die dan :auw:

Iedereen die geen seks heeft..... :stomp:

Ok. Ik neig dus naar Ja-zeggen, maar wat wil ie dan?

Mara
29-10-02, 10:25
Geplaatst door Tomas


Ok. Ik neig dus naar Ja-zeggen, maar wat wil ie dan?

Als jij zegt dat je geen seks hebt omwille van je geloof dan gaat ie je uitlachen en zeggen dat alle gelovigen raar zijn.

Als jij zegt dat je wel seks wilt hebben.... :wat?!: .....ik zou het voor de zekerheid maar niet doen :engel:

Tomas
29-10-02, 10:28
Geplaatst door Mara


Als jij zegt dat je geen seks hebt omwille van je geloof dan gaat ie je uitlachen en zeggen dat alle gelovigen raar zijn.

Als jij zegt dat je wel seks wilt hebben.... :wat?!: .....ik zou het voor de zekerheid maar niet doen :engel:

Je hebt gelijk. Voor de zekerheid kies ik dus voor geen van beide keuzes. Ik kies dus voor: Weet niet/Geen mening.

Mara
29-10-02, 10:32
Geplaatst door Tomas


Je hebt gelijk. Voor de zekerheid kies ik dus voor geen van beide keuzes. Ik kies dus voor: Weet niet/Geen mening.

Ik dacht dat het een jongen was maar Geert blijkt Chantal te heten :boogie: hihi, ga je nu je keuze veranderen?

Tomas
29-10-02, 10:40
Geplaatst door Mara


Ik dacht dat het een jongen was maar Geert blijkt Chantal te heten :boogie: hihi, ga je nu je keuze veranderen?

Damn...

Chantal's zijn stuk voor stuk een stuk, dus dat zou mij moeten overtuigen, maar dan moet de vraagstelling wel veranderd worden in "buiten" ipv "voor"...

Mara
29-10-02, 10:59
Geplaatst door Tomas


Damn...

Chantal's zijn stuk voor stuk een stuk, dus dat zou mij moeten overtuigen, maar dan moet de vraagstelling wel veranderd worden in "buiten" ipv "voor"...

Wil je niet trouwen? :love2:

Tomas
29-10-02, 11:04
Geplaatst door Mara


Wil je niet trouwen? :love2:

Een bekrompen Nederlandse wet verbiedt mij dat.

En dito vrouw trouwens...

ZwYgStErr
29-10-02, 14:18
Geplaatst door Donna



Ik heb zoals gewoonlijk weer eens geen mening.

Jij en geen mening??? :schrik: vind ik een beetje moeilijk te geloven, ik zie jouw naam zowat bij elke discussie, elke post staan. Of het nou gaat om israel en palestina of Kutmarokkanen...

Tomas
29-10-02, 14:25
Geplaatst door ZwYgStErr


Jij en geen mening??? :schrik: vind ik een beetje moeilijk te geloven, ik zie jouw naam zowat bij elke discussie, elke post staan. Of het nou gaat om israel en palestina of Kutmarokkanen...

Als je haar goed leest, dan lijkt het wel heel wat, maar heb je al gauw door dat het nergens over gaat.

ZwYgStErr
29-10-02, 14:27
Geplaatst door Tomas


Als je haar goed leest, dan lijkt het wel heel wat, maar heb je al gauw door dat het nergens over gaat.

Had het niet zozeer over de inhoud van haar berichten, maar meer over het feit dat ze wel ALTYD een mening heeft. Of het nou iets of niets is.

Tomas
29-10-02, 14:33
Geplaatst door ZwYgStErr


Had het niet zozeer over de inhoud van haar berichten, maar meer over het feit dat ze wel ALTYD een mening heeft. Of het nou iets of niets is.

Deze paste toch prima binnen dat beeld.

ZwYgStErr
29-10-02, 14:38
Geplaatst door Tomas


Deze paste toch prima binnen dat beeld.

Weet niet zeker of ik dom ben of dat jij domme uitspraken doet, maar euhm...ik begrijp het ff niet meer.
Welk beeld?

Tomas
29-10-02, 14:42
Geplaatst door ZwYgStErr


Weet niet zeker of ik dom ben of dat jij domme uitspraken doet, maar euhm...ik begrijp het ff niet meer.
Welk beeld?

't ene sluit het andere niet uit.

Ik zal je proberen te helpen, maar verwacht van mij geen didactische wonderen.

Het beeld is:

Dat mens repliet altijd en overal, maar inhoudelijk heb je 't nog nooit onderzocht, wat jou betreft is het alleen maar tekst zonder inhoud.

De reply: Ik heb geen mening

Past prima in dat beeld.

Dus wat is nou jouw probleem?????

ZwYgStErr
29-10-02, 14:44
Geplaatst door Tomas


't ene sluit het andere niet uit.

Ik zal je proberen te helpen, maar verwacht van mij geen didactische wonderen.

Het beeld is:

Dat mens repliet altijd en overal, maar inhoudelijk heb je 't nog nooit onderzocht, wat jou betreft is het alleen maar tekst zonder inhoud.

De reply: Ik heb geen mening

Past prima in dat beeld.

Dus wat is nou jouw probleem?????

OOOOOh!!!!!! Nou ik begraip, dankie biel.... :)

Tomas
29-10-02, 14:58
Geplaatst door ZwYgStErr


OOOOOh!!!!!! Nou ik begraip, dankie biel.... :)

Dat doet me deugt.

ZwYgStErr
29-10-02, 15:04
Geplaatst door Tomas


Dat doet me deugt.

Euhm...dat dot joaw deugt?
Shorrie ik niet begraip alweer

Tomas
29-10-02, 15:06
Geplaatst door ZwYgStErr


Euhm...dat dot joaw deugt?
Shorrie ik niet begraip alweer

Wat bedoel jij eigenlijk met je onderschrift?

Idolater
29-10-02, 15:07
Geplaatst door Donna




Mwah.

Ik zoek een redelijk alternatief voor D66n ;)

PvdA. :)

ZwYgStErr
29-10-02, 15:12
Geplaatst door Tomas


Wat bedoel jij eigenlijk met je onderschrift?

Mijn onderschrift...het vraagteken-gedoe?
oh, dat is een grapje van mijn broer...marokkaans volk staat gelijk aan ?-volk. Een volk waar je zo je vraagtekens bij zet zo van: huh?
Je kan het ook over een persoon zeggen: bijv: wat een vraagtekenpersoon is dat zeg...

Mara
30-10-02, 13:13
Geplaatst door Tomas


Een bekrompen Nederlandse wet verbiedt mij dat.

En dito vrouw trouwens...

Tsssss belachelijk die wet (van die vrouw kan ik me dat wel voorstellen :D ).

Tomas
30-10-02, 13:29
Geplaatst door Mara


Tsssss belachelijk die wet (van die vrouw kan ik me dat wel voorstellen :D ).

Een typische vrouwelijke reactie:

Wat voor de wet wel geldt, geldt niet voor de vrouw.

Donna
30-10-02, 13:35
Geplaatst door ZwYgStErr


Jij en geen mening??? :schrik: vind ik een beetje moeilijk te geloven, ik zie jouw naam zowat bij elke discussie, elke post staan. Of het nou gaat om israel en palestina of Kutmarokkanen...

Ach ja meid. Ik krijg die PC van me iet meer onder controle. De autoreply is totaal op hol geslagen ;)

Maargoed. Ook hierover heb ik wel een mening. Iedereen moet het gewoon lekker zelf weten.

En hoe je het doet moet je ook zelf weten.

Dus eigenlijk blijf ik gewoon bij: ik heb geen mening.

Mara
30-10-02, 17:09
Geplaatst door Donna



Maargoed. Ook hierover heb ik wel een mening. Iedereen moet het gewoon lekker zelf weten.

En hoe je het doet moet je ook zelf weten.

Dus eigenlijk blijf ik gewoon bij: ik heb geen mening.

Aaaahhhhh dat geloof ik niet hoor, volgens mij heb je zelfs hierover een mening......bijvoorbeeld: vrienden van mij vonden laatst op zaterdagavond een stelletje aan midden op straat.....(tja Drenthe he).....heb je daar geen mening over? Ik hoor het wel :zwaai:

Mara
30-10-02, 17:12
Geplaatst door Tomas


Een typische vrouwelijke reactie:

Wat voor de wet wel geldt, geldt niet voor de vrouw.

Precies, wetten zijn gemaakt voor mannen omdat die hun gedrag niet in toom kunnen houden. Ik ben onder en boven de wet :engel: .

Donna
30-10-02, 17:20
Geplaatst door Mara


Aaaahhhhh dat geloof ik niet hoor, volgens mij heb je zelfs hierover een mening......bijvoorbeeld: vrienden van mij vonden laatst op zaterdagavond een stelletje aan midden op straat.....(tja Drenthe he).....heb je daar geen mening over? Ik hoor het wel :zwaai:

Hmmm.

Ik ben niet tegen sex voor het huwelijk. Een ieder die dat wil, inclusief ikzelf, moet dat zelf weten.

Daarom schrijf ik ook dat ik er niet tegen ben, in plaats van ervoor. Het is namelijk niet zo dat ik mensen die er tegen zijn mijn mening op wil dringen. Integendeel. Als je maagd wil blijven tot het huwelijk, dan is dat wat mij betreft prima. Waarom niet.

Met andere woorden: sex is een prive zaak.

Wat betreft het aantreffen van stelletjes op straat, tsja, wat moet je ervan zeggen? Ik denk dat ik nogal hard zou moeten lachen eigenlijk.

Ik stond een keer in de hennes kleren te passen in zo'n pashok, wat denk je, staan er in het pashok tegenover mij een jongen en een meisje die zwaar bezig waren. En het erge was, die gozer stond mij vanuit die spiegel de hele tijd over de rand van dat pashok aan te staren. Dat vind ik wel ranzig. Die twee deden het er echt om. Om gezien te worden dan. Dan ben je echt triest bezig.

Maargoed, een ieder die zichzelf publiekelijk voor lul wil zetten moet dat maar doen hoor. Het is niet het einde van de wereld.

Mara
30-10-02, 17:27
Geplaatst door Donna


Ik stond een keer in de hennes kleren te passen in zo'n pashok, wat denk je, staan er in het pashok tegenover mij een jongen en een meisje die zwaar bezig waren. En het erge was, die gozer stond mij vanuit die spiegel de hele tijd over de rand van dat pashok aan te staren. Dat vind ik wel ranzig. Die twee deden het er echt om. Om gezien te worden dan. Dan ben je echt triest bezig.

Maargoed, een ieder die zichzelf publiekelijk voor lul wil zetten moet dat maar doen hoor. Het is niet het einde van de wereld.

Hahahahaha :lol: :lol: :lol: wat vies zeg, sommige mensen :loog: .......maar ja ik heb het weleens gehad op de camping in de douche naast me en mijn onderbuurvrouw hoorde ik zelfs totdat ik er misselijk van werd (ze heeft het uitgemaakt gelukkig).

Maarja ik snap wat je bedoelt seks is prive.

Mark
30-10-02, 18:34
niet zo preuts dames!

:fpimp:

Donna
30-10-02, 18:49
Geplaatst door Mark
niet zo preuts dames!

:fpimp:


Aha!

Dus jij was het in de hennes!

Viespeuk................ :maf2:

Tomas
30-10-02, 18:50
Geplaatst door Donna



Aha!

Dus jij was het in de hennes!

Viespeuk................ :maf2:

Nee, dat kan niet.

Je zei toch met een vriendin?

Donna
30-10-02, 18:51
Geplaatst door Tomas


Nee, dat kan niet.

Je zei toch met een vriendin?

Ja allicht.

In je eentje is het een beetje lastig sexen.

Maar die gozer stond tijdens de daad naar me te kijken. En dat was het ranzige.......

Mark
30-10-02, 18:52
Geplaatst door Tomas


Nee, dat kan niet.

Je zei toch met een vriendin?

Wat wil je daarmee zeggen Tomas?













Dat ik geen 25 euro kan ophoesten? :fpetaf:

Mark
30-10-02, 18:53
Geplaatst door Donna


Ja allicht.

In je eentje is het een beetje lastig sexen.

Maar die gozer stond tijdens de daad naar me te kijken. En dat was het ranzige.......

Dat was gewoon een uitnodiging Donna, ze wilden dat je er gezellig bijkwam... heel normaal hoor in deze tijd...

Niet zo gestresst doen!! dan lijkt het alsof je laat bent ontmaagd (zie andere topic) ;)

Tomas
30-10-02, 18:53
Geplaatst door Donna


Ja allicht.

In je eentje is het een beetje lastig sexen.

Maar die gozer stond tijdens de daad naar me te kijken. En dat was het ranzige.......

En jij natuurlijk terug staren en net zulke obscene bewegingen maken. Leer mij jou kennen!

25 euro? Da's niet duur.

Ik ga weer...

Donna
30-10-02, 18:54
Geplaatst door Mark


Dat was gewoon een uitnodiging Donna, ze wilden dat je er gezellig bijkwam... heel normaal hoor in deze tijd...

Niet zo gestresst doen!! dan lijkt het alsof je laat bent ontmaagd (zie andere topic) ;)


Ze wilden dat ik keek, niet dat ik meedeed....

Wat ik er gezien onze locatie niet bij heb verteld is dat het snel afgelopen was nadat ik over de rand van het pashok keek en hees fluisterde:

'Als jullie willen dat ik kijk, nou dan doe ik dat toch....'

Was het weer niet goed.

Heel erg raar.

Donna
30-10-02, 18:55
Geplaatst door Tomas


En jij natuurlijk terug staren en net zulke obscene bewegingen maken. Leer mij jou kennen!

25 euro? Da's niet duur.

Ik ga weer...

Die gosjer heb mij sjo door he. nie normaol.......... :D

Mark
30-10-02, 18:57
Geplaatst door Donna



Ze wilden dat ik keek, niet dat ik meedeed....

Wat ik er gezien onze locatie niet bij heb verteld is dat het snel afgelopen was nadat ik over de rand van het pashok keek en hees fluisterde:

'Als jullie willen dat ik kijk, nou dan doe ik dat toch....'

Was het weer niet goed.

Heel erg raar.

inderdaad! erg vreemd :)

hahaha ik zie het al voor me... na jaren lang fantaseren durfde dit stel de stoute schoenen aan te trekken en werden onmiddelijk afgestraft en getraumatiseerd!!

Schaap zou trots op je zijn ;)

Tammy
30-10-02, 19:10
Jahoe!!! Alles doen wat god verboden heeft en erger!!!! Iemand zin in een trio, kwartetje, orgie?? Haha!! Zoals je ziet : sex vóór het huwelijk!!! ff serieus nu: als je wacht tot na je huwelijk, moet je natuurlijk helemaal zelf weten. No problem. Maar misschien is t dan verstandig het allemaal een beetje op te rekken. De eerste keer doet namelijk nogal zeer, en dat geldt ook voor de tweede, derde en vierde keer. dus: mocht je gaan trouwen en je bent nog maagd(petje af): U R WARNED!!! :fpetaf:

Mark
30-10-02, 19:30
Geplaatst door Tammy
Jahoe!!! Alles doen wat god verboden heeft en erger!!!! Iemand zin in een trio, kwartetje, orgie??


Ok, hou ik je aan :zwaai:


DONNA: BUFFY BEGINT!!!

Tomas
30-10-02, 19:40
Geplaatst door Mark


inderdaad! erg vreemd :)

hahaha ik zie het al voor me... na jaren lang fantaseren durfde dit stel de stoute schoenen aan te trekken en werden onmiddelijk afgestraft en getraumatiseerd!!

Schaap zou trots op je zijn ;)

Nu je het zegt, stond er laatst ook niet iets over dat stel in de krant. Dat ze langs het spoor hebben gedingest, voor de kick.

En na arrestatie ook toen weer spijt betuigden?

Stelletje hypocrieten!

~Panthera~
30-10-02, 19:44
Geplaatst door Tomas


Nu je het zegt, stond er laatst ook niet iets over dat stel in de krant. Dat ze langs het spoor hebben gedingest, voor de kick.

En na arrestatie ook toen weer spijt betuigden?

Stelletje hypocrieten!
----------


Zullen het wel koud gehad hebben :hihi:
Vast en zeker geen warme bratwurst..http://www.click-smilie.de/sammlung/travesmilies/smilie_koch1.gif :lole:

Mark
30-10-02, 19:46
Tja, als het spoor op je lijst staat dan wil je natuurlijk wel alle plekken hebben afgewerkt!

Ik bedoel maar, een kleedhokje kan iedereen... dan zoek je meer uitdaging!

Tomas
30-10-02, 19:49
Geplaatst door ~Panthera~

----------


Zullen het wel koud gehad hebben :hihi:
Vast en zeker geen warme bratwurst..http://www.click-smilie.de/sammlung/travesmilies/smilie_koch1.gif :lole:

Was van 't zomer. Dit soort nieuws blijft bij mij altijd heel lang hangen. 'k weet niet waarom.

Bratwurst? Mij ontgaat iets...

~Panthera~
30-10-02, 19:50
Geplaatst door Tomas


Was van 't zomer. Dit soort nieuws blijft bij mij altijd heel lang hangen. 'k weet niet waarom.

Bratwurst? Mij ontgaat iets...
------------

Ahhhh.....nou dan was het dus WEL deze --->http://www.click-smilie.de/sammlung/travesmilies/smilie_koch1.gif :hihi:

En ja.....er blijven wel meer dingen lang hangen.... :jeweetog:

I'mNumber1
30-10-02, 20:43
Nee.

Donna
30-10-02, 20:50
Geplaatst door I'mNumber1
Nee.


Bron?

:D

Tomas
30-10-02, 21:01
Geplaatst door ~Panthera~

------------

Ahhhh.....nou dan was het dus WEL deze --->http://www.click-smilie.de/sammlung/travesmilies/smilie_koch1.gif :hihi:

En ja.....er blijven wel meer dingen lang hangen.... :jeweetog:

Dit is niet de eerste reply die ik in de afgelopen 5 minuten lees, die druipt van de dubbelzinnigheid.

Is 't volle maan ofzo?

I'mNumber1
30-10-02, 21:09
Geplaatst door Donna



Bron?

:D

mijn overtuigingen die door de Qoran zijn aangeduid.