PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik denk dat ik verliefd ben!



Donna
28-10-02, 22:19
Sorry, maar Winnie de Jong wordt vet gedissed op B&vD door de rapper van kut marokkanen!

:D

Mark
28-10-02, 22:28
Geplaatst door Donna
Sorry, maar Winnie de Jong wordt vet gedissed op B&vD door de rapper van kut marokkanen!

:D

een beetje geestezieken pesten he? :fpetaf:

Donna
28-10-02, 22:29
Geplaatst door Mark


een beetje geestezieken pesten he? :fpetaf:


Wie kaatst kan de bal verwachten!


Ik vond het top.

Hmama
28-10-02, 22:46
Zekerrrr, dit vond ik nou ook top!
Hij kwam zeker voor zichzelf op en dat kon mevrouwtje ook nie hebben...
En de heren Barend en Van Dorp lieten ze lekker aan gang...

:duim:

Jane Doe
28-10-02, 22:48
Naaaah dit had ik niet verwacht van Raymzter, goed gedaan jongen ! :duim:

Simon
28-10-02, 22:51
Ja die rapper deed het perfect. Heel correct maar duidelijk in zijn standpunten. Overigens vind ik die tekst van dat nummer maar moeilijk te verstaan. Dat ben ik wel weer met Abdelkader Benali eens.

Simon

Jane Doe
28-10-02, 23:07
Nou nou wat heb ik genoten zeg van die uitzending. Ik hoop dat er een herhaling is.

EN die tekst is toch verstaanbaar als je die nuggets uit je oren haalt Simon :haha:

Hmama
28-10-02, 23:14
Geplaatst door Jane Doe
Nou nou wat heb ik genoten zeg van die uitzending. Ik hoop dat er een herhaling is.

EN die tekst is toch verstaanbaar als je die nuggets uit je oren haalt Simon :haha:

Herhaling: volgens mij om vijf voor half 1. Zometeen dus...

;)

Simon
28-10-02, 23:16
Geplaatst door Jane Doe

EN die tekst is toch verstaanbaar als je die nuggets uit je oren haalt Simon :haha:

Ja hoor, waarom zou ik! Maar goed volgens mij is die tekst ook niet zo geweldig wat ik er in die column van Benali over las. Rauwe Sinterklaasrijm. Maar die gozer is wel OK.

Simon

I'mNumber1
28-10-02, 23:47
Geplaatst door Donna
Sorry, maar Winnie de Jong wordt vet gedissed op B&vD door de rapper van kut marokkanen!

:D


HARD OOK !!... :melig:.. na deze aflevering zeker een dubbele dosis wat ze al voorgeschreven kreeg ;).

862959
29-10-02, 00:23
hee mensen het is lang gelden dat ik hier was maar nu MOET ik reageren:

Raymtzer for President!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En Winnie, met die totaal afgeleefde kop waar de minderwaardigheid vanaf druipt kun je beter niet de politiek in, het lijkt me wijzer als je een griezelfilm gaat maken

~Panthera~
29-10-02, 00:38
Ja....hoor....de KUTopmerking "zeker gesponserd door het Julianafonds" moest ook nodig weer ff.
Bah...wat een KUTmentaliteit. http://www.smilies.nl/puke.gif
Maar Ramzter blijf mooi overeind. :duim:
En die de Jong : http://www.smilies.org/basesmilies/ripeer.gif medicijnen niet vergeten he ??

BENZ_207
29-10-02, 00:44
hahahahahaa,

"anders had ik wel een plaat gemaakt over het LPF" zegt ie dan...

Idolater
29-10-02, 01:45
Geplaatst door ~Panthera~
Ja....hoor....de KUTopmerking "zeker gesponserd door het Julianafonds" moest ook nodig weer ff.
Bah...wat een KUTmentaliteit. http://www.smilies.nl/puke.gif
Maar Ramzter blijf mooi overeind. :duim:
En die de Jong : http://www.smilies.org/basesmilies/ripeer.gif medicijnen niet vergeten he ??

Ze had het over de Wiardi Beckman stichting van de PvdA.
Al die Fortuyn adepten koesteren een diepe haat tegen de PvdA, dus dacht De Jong natuurlijk weer dat de PvdA Raymzter gesponsord had.

plexus
29-10-02, 08:10
...winnie is LOCO :duim:

Simon
29-10-02, 08:34
Geplaatst door Idolater

Ze had het over de Wiardi Beckman stichting van de PvdA.
Al die Fortuyn adepten koesteren een diepe haat tegen de PvdA, dus dacht De Jong natuurlijk weer dat de PvdA Raymzter gesponsord had.

Nou volgens mij doelde ze op de Hirshi Ali (die bij die stichting werkt) affaire en suggereerde ze dat deze hit daarvan geprofiteerd had. Volledig uit de lucht gegrepen natuurlijk en ze viel een beetje door de mand vind ik door haar felle speculaties.

Simon

Is,
29-10-02, 08:37
Pfffff ik heb weer gemist!

Tomas
29-10-02, 09:57
Ik hou er altijd een vies gevoel aan over als ik zwakbegaafde mensen op t.v. afgebrand of uberhaupt geetalleerd zie worden.

Net zoals bij de ouders van Khalid L. en nu ook weer met Winnie de J.

Ik vind knoop-in-je-zakdoek van wijlen Silvia een voorbeeld van hoe het ook kan. Een dergelijk programma heeft als doelgroep het niveau van de deelnemers zelf. Dat kan dus wel vind ik.

Dus in het geval Winnie de J. zou er een soort politiek actualtiteiten programma moeten bestaan ala knoop-in-je-zakdoek. Voor zwakbegaafden en lpf-ers.

p.s. ik kies ervoor om de achternaam van Winnie de J. achterwegen te laten ivm een zeer waarschijnlijk maar nu nog toekomstig gweldsdelict.

Tomas
29-10-02, 10:48
Geplaatst door kaassietoch


Iedere PvdA-er politiebescherming....

Dat hebben ze al. Ze hebben wel iets geleerd van Pim.

Maar ik heb wat moeite met je idee, dat zwakbegaafden hetzelfde als kinderen behandeld moeten worden.

Ik zie daar toch wel heel erg verschillende grootheden.

Tomas
29-10-02, 11:29
Geplaatst door kaassietoch


Ik vind zwakbegaafd nog al een understatement als we het hebben over LPF-ers. (het is maar één van de kenmerken tenslotte) Nee, bij gebrek aan beter lijkt me sesamstraat het beste programma voor ze. Of businessclass van Harry Mens.

Ik vind Businessclass een goed compromis. Dan hoeft er ook niet veel te veranderen. Dat scheelt weer in de kosten.

Akkoord?

Donna
29-10-02, 11:47
Geplaatst door Tomas


Ik vind Businessclass een goed compromis. Dan hoeft er ook niet veel te veranderen. Dat scheelt weer in de kosten.

Akkoord?

:D

Die Raymtzer had een paar keer echt dodelijk goeie opmerkingen.

Puur natuur vond ik 'm.

Maarja, ik ben dan ook verliefd :Iluvu: ;)

Tomas
29-10-02, 11:52
Geplaatst door Donna


:D

Die Raymtzer had een paar keer echt dodelijk goeie opmerkingen.

Puur natuur vond ik 'm.

Maarja, ik ben dan ook verliefd :Iluvu: ;)

'k heb 't niet gezien, maar ik denk toch niet dat ie dezelfde uitwerking op mij zal hebben.

ZwYgStErr
29-10-02, 14:06
Wil iemand mij aub globaal vertellen wat er gezegd is in B&vD?
Heb het nl. gemist, ik hoor en lees alleen maar dat Raymzter goed bezig was....

mulan
29-10-02, 16:19
Geplaatst door ZwYgStErr
Wil iemand mij aub globaal vertellen wat er gezegd is in B&vD?
Heb het nl. gemist, ik hoor en lees alleen maar dat Raymzter goed bezig was....

Ik denk dat je een uitgebreide analyse wilt........het was in 1 woord ....HILARISCH :hihi:

MAXXXMAN
29-10-02, 17:54
Los van het feit dat ik Winny de Jong maar een raar type vind, krijg ik ook weinig hoogte van Raymzter. Hij praat wel heel erg makkelijk:

Enerzijds uit hij zich specifiek namens een bepaalde groep met een tekst en titel dat weinig tot niets tot de verbeelding overlaat.

Anderzijds als hij kritisch bejegend wordt beroept hij zich op het feit dat hij enkel een rapmuzikant is zonder een enkel specifiek doel en dat iedereen er maar het zijne of hare van moet denken.

Lekker buiten schot blijven noem ik dat.

Kijk.....zo kan ik ook discusseren!

Tetouzint
29-10-02, 20:27
Voor degene die het gemist hebben en dus geen idee hebben waar dit allemaal over gaat:

Raymzter en Winny de Jong waren gisteravond te gast bij Barend& van Dorp. De gastheren stelden Raymzter allerlei vragen m.b.t het lied....wat is zijn doel? Zit er een politieke boodschap achter etc. etc.
Op een gegeven moment ontstond er een felle discussie tussen Winny en Raymzter. Zij maakt hem o.a. het verwijt dat het hem om het geld zou gaan (hij zei: "als dat zo was had ik wel bij de LPF gezeten" of zo...) en ook dat de Wiarda Beckman Stichting dit lied waarschijnlijk zou hebben gesponsord...(ze praatte overigens heel onduidelijk en was derhalve onverstaanbaar)

Afijn, het was een pittige discussie, hartstikke gaaf en iedereen aan tafel kreeg van Raymzter een t-shirt met zijn 'logo'....

Dit wat betreft de briefing.... :)

Zara
30-10-02, 10:04
Ik heb het niet gezien maar zo te lezen was een lpfer....iemand die het land zou reageren..gewoon afgegaan door de opmerkingen van een ordinair rappertje...waar gaat het heen met deze lui!!!!