PDA

Bekijk Volledige Versie : Gelovige moslima's



verwijdermij
29-10-02, 11:22
In de studentenwereld zijn er steeds meer gelovige moslima's.
Die gelovige moslima's hebben net als iedereen behoefte aan sex.
Veel van die meisjes hebben dan ook sex met jongens maar laten zich niet ontmaagden. In plaats daarvan laten ze zich anaal nemen.

Wat vinden jullie daarvan? Vinden jullie het juist mooi dat ze zich vanwege hun religieuze overtuiging beheersen of is het hypocriet dat ze wel anale sex toestaan of iets anders?

Canaris
29-10-02, 11:24
Hum , dat hadden we weer nodig

Fijn om te weten.

Victory
29-10-02, 11:25
Geplaatst door verwijdermij
In de studentenwereld zijn er steeds meer gelovige moslima's.
Die gelovige moslima's hebben net als iedereen behoefte aan sex.
Veel van die meisjes hebben dan ook sex met jongens maar laten zich niet ontmaagden. In plaats daarvan laten ze zich anaal nemen.

Wat vinden jullie daarvan? Vinden jullie het juist mooi dat ze zich vanwege hun religieuze overtuiging beheersen of is het hypocriet dat ze wel anale sex toestaan of iets anders?

Ik vind.........



























Dat jij zo snel mogelijk moet bukken....... want deze jongen wilt je zo snel mogelijk nemen....
http://www.jaxzoo.org/images/Gorilla%205.JPG

Couscousje
29-10-02, 11:26
:rolleyes:

Cc

Pixelshade
29-10-02, 11:49
Geplaatst door verwijdermij
In de studentenwereld zijn er steeds meer gelovige moslima's.
Die gelovige moslima's hebben net als iedereen behoefte aan sex.
Veel van die meisjes hebben dan ook sex met jongens maar laten zich niet ontmaagden. In plaats daarvan laten ze zich anaal nemen.

Wat vinden jullie daarvan? Vinden jullie het juist mooi dat ze zich vanwege hun religieuze overtuiging beheersen of is het hypocriet dat ze wel anale sex toestaan of iets anders?

zit je dit nou uit je duim te zuigen? geloof er niks van, door de achterdeur is verboden

Couscousje
29-10-02, 11:56
Gelovige moslima's is trouwens dubbelop. Een moslima is per definitie gelovig, anders is het geen moslima, maar dan heette ze verwijdermij ofzo.

Cc

verwijdermij
29-10-02, 12:00
Geplaatst door Pixelshade


zit je dit nou uit je duim te zuigen? geloof er niks van, door de achterdeur is verboden

bedankt voor het antwoord, heb het trouwens niet verzonnen.

adam_style
29-10-02, 12:01
Dit is nieuws van de dag?
je bent zeker hard toegetakeld door die Gorilla he :haha:

observer
29-10-02, 12:04
gorilla's hebben van alle primaten de kleinste hoor :schok:

adam_style
29-10-02, 12:04
Geplaatst door observer
gorilla's hebben van alle primaten de kleinste hoor :schok:

Kun je nagaan :D

Donna
29-10-02, 12:05
Geplaatst door observer
gorilla's hebben van alle primaten de kleinste hoor :schok:


Hoe weet je dat ;)




Verwijdermij, wat vind je er zelf van?

Erwin
29-10-02, 12:30
Ik vind het een mooi verhaal. Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer? Wens is de vader van de gedachte?!

ZwYgStErr
29-10-02, 14:13
Geplaatst door verwijdermij
In de studentenwereld zijn er steeds meer gelovige moslima's.
Die gelovige moslima's hebben net als iedereen behoefte aan sex.
Veel van die meisjes hebben dan ook sex met jongens maar laten zich niet ontmaagden. In plaats daarvan laten ze zich anaal nemen.

Wat vinden jullie daarvan? Vinden jullie het juist mooi dat ze zich vanwege hun religieuze overtuiging beheersen of is het hypocriet dat ze wel anale sex toestaan of iets anders?

Dit hele verhaal klopt eigenlijk niet, je zegt ten eerste gelovige moslimas als het al gelovige moslimas zijn/waren dan zullen ze waarschijnlijk ook wel weten dat het achterdeurtje uit den boze is, en niet iedere 'gelovige moslima' heeft behoefte aan sex.
En wat heeft het ermee te maken dat ze in het hoger onderwijs zitten??? :fpotver:

Ik heb wel vaker zulke verhaaltjes gehoord, en het gebeurt ook wel maar de mensen die dit soort dingen doen die kan je toch geen gelovige moslims noemen?

ZwYgStErr
29-10-02, 14:14
Geplaatst door verwijdermij
In de studentenwereld zijn er steeds meer gelovige moslima's.
Die gelovige moslima's hebben net als iedereen behoefte aan sex.
Veel van die meisjes hebben dan ook sex met jongens maar laten zich niet ontmaagden. In plaats daarvan laten ze zich anaal nemen.

Wat vinden jullie daarvan? Vinden jullie het juist mooi dat ze zich vanwege hun religieuze overtuiging beheersen of is het hypocriet dat ze wel anale sex toestaan of iets anders?

Oh By the way is dit niet iets meer voor 'Wie schrijft die blijft'?

observer
29-10-02, 16:17
Geplaatst door Donna



Hoe weet je dat ;)




Verwijdermij, wat vind je er zelf van?

heb je dat nooit dat er nutteloze info blijft hangen terwijl je eigenlijk de les niet eens aandachtig aan het volgen was

bman
29-10-02, 16:32
het gekke is dat dit soort verhalen vroeger veel over mediterane meisjes werd verteld...turkse, italiaanse en griekse meisjes die aan de ene kant hun vriendjes blij willen houden aan de andere kant hun 'vliesje' houden...het aantal maagdenvlieshersteloperaties lijkt deze dubbele moraal aan te tonen.

Victory
29-10-02, 16:50
Geplaatst door bman
het gekke is dat dit soort verhalen vroeger veel over mediterane meisjes werd verteld...turkse, italiaanse en griekse meisjes die aan de ene kant hun vriendjes blij willen houden aan de andere kant hun 'vliesje' houden...het aantal maagdenvlieshersteloperaties lijkt deze dubbele moraal aan te tonen.

Laten we ook niet vergeten dat het sinds een jaar geleden mode is om maagd te blijven tot trouwdag...... (thx to spears, net of zij maagd is.. pfft :hihi:) Maagdenvlies operaties werden toen opeens heel bekend....

verwijdermij
30-10-02, 15:54
Geplaatst door ZwYgStErr


Dit hele verhaal klopt eigenlijk niet, je zegt ten eerste gelovige moslimas als het al gelovige moslimas zijn/waren dan zullen ze waarschijnlijk ook wel weten dat het achterdeurtje uit den boze is, en niet iedere 'gelovige moslima' heeft behoefte aan sex.
En wat heeft het ermee te maken dat ze in het hoger onderwijs zitten??? :fpotver:

Ik heb wel vaker zulke verhaaltjes gehoord, en het gebeurt ook wel maar de mensen die dit soort dingen doen die kan je toch geen gelovige moslims noemen?

het hoger onderwijs is mijn bron, maar je hebt gelijk het zal overal wel gebeuren. Het achterdeurtje is voor sommige moslima's niet zo erg als het voordeurtje....leggen de grens dus bij de achterdeur...Maar tja dan komt men toch ook binnen, dat vroeg ik me dus af...maar achterduertje mag dus in principe ook niet...Maar hebben ze dan wel gelijk dat achterduertje minder erg is?

ZwYgStErr
01-11-02, 11:52
Geplaatst door verwijdermij


het hoger onderwijs is mijn bron, maar je hebt gelijk het zal overal wel gebeuren. Het achterdeurtje is voor sommige moslima's niet zo erg als het voordeurtje....leggen de grens dus bij de achterdeur...Maar tja dan komt men toch ook binnen, dat vroeg ik me dus af...maar achterduertje mag dus in principe ook niet...Maar hebben ze dan wel gelijk dat achterduertje minder erg is?

Tuurlijk niet als het achterdeurtje al helemaal haram is zelfs als je getrouwd bent dan zal het wel niet minder erg zijn als je niet getrouwd bent

limpio
01-11-02, 12:05
Geplaatst door ZwYgStErr


Tuurlijk niet als het achterdeurtje al helemaal haram is zelfs als je getrouwd bent dan zal het wel niet minder erg zijn als je niet getrouwd bent
Het achterdeurtje, is dat niet voor het personeel?
Het betere volk komt langs de voordeur binnen..is meestal ook wat breder en properder.
De achterdeur wordt niet zo dikwijls gevaagd als de voordeur, daarom hangt er dikwijls een luchtje waar velen hun neus voor ophalen.
Nou ja, ieder diertje zijn pleziertje

ZwYgStErr
02-11-02, 19:57
Geplaatst door limpio

Het achterdeurtje, is dat niet voor het personeel?
Het betere volk komt langs de voordeur binnen..is meestal ook wat breder en properder.
De achterdeur wordt niet zo dikwijls gevaagd als de voordeur, daarom hangt er dikwijls een luchtje waar velen hun neus voor ophalen.
Nou ja, ieder diertje zijn pleziertje

Je hebt gelijk, het achterdeurtje is meestal voor het personeel jah, schoonmakers enz. (die meestal nog eens illegaal zijn ook...)
Maar ik wou het op een beetje een 'nette' manier zeggen zonder al te grof over te komen.

Mara
02-11-02, 20:20
Het lijkt me akelig pijn doen en ik denk dat ik niet de enige ben. Maar het zal heus wel gebeuren. Jongemannen die schapen pakken (of elkaar) omdat hun vriendin niet mag tot ze getrouwd is dat zal ook weleens gebeuren etc. Het zijn een beetje overtrokken verhalen denk ik.

rafiq
02-11-02, 21:25
Het is voor iedereen een persoonlijke keuze als moslima of niet om zich bezig te houden met sex of intieme relaties te onderhouden.
wie zijn wij om hun te veroordelen? Dat is een persoonlijke keuze. Mij is bekend dat veel Marokaanse meisjes zowel hier als in Marokko al geen maagd meer zijn.
Heeft dat iets te maken met opleiding? Neen denk ik. Het is iets menselijks. al verwerp ik wel dat deze dingen aan de grote klok moeten worden opgehangen. En waarom altijd de bal spelen op de vrouw? Hebben Marokaanse jongens dan geen sex?
Ik vind dat een dubbele moraal. Toen ik terug kwam uit Marokko was ik zo geschrokken van de mentaliteit daar en <het naar mijn mening >taboeloze gedrag van de jongeren dat ik mezelf moest herwaarderen. Ik was echt geschrokken. En dan nog niet gesproken over de uitbuiting van jonge meisjes door de eigen mannelijke bevolking. Dan zijn wij hier nog preuts.

verwijdermij
05-11-02, 08:49
Geplaatst door rafiq
Het is voor iedereen een persoonlijke keuze als moslima of niet om zich bezig te houden met sex of intieme relaties te onderhouden.
Heb je gelijk in, ik vroeg me gewoon de gedachtegang af. Sommigen vinden maagd zijn voor het huwelijk belangrijker dan anderen. En dan heb ik niet alleen over de vrouwen ook mannen. Natuurlijk is het een dubbele moraal als de man geen maagd meer is dat wel van zijn toekomstige vrouw verwacht. Trouwens iemand kan toch ook geestelijk maagd zijn? Wat ik bedoel is dat een meisje bijvoorbeeld minder strict volgens de regels leeft en later stricter dus eerst wel en later geen sex met mannen heeft. Als het meisje dan wil huwen dan is het verleden toch irrelevant? Het gaat er toch om hoe ze zich ontwikkelt heeft en hoe ze op dat moment leeft en hoe ze later wil leven? Waarom willen sommige moslims dan per se een maagd huwen? Sommige maagden kunnen geestelijk allang "ontmaagd" zijn, waar ik mee bedoel dat ze op bepaalde fronten veel minder religieus kunnen zijn dan "ontmaagden"...