PDA

Bekijk Volledige Versie : Student pleegt moorden op universiteit VS



Dx_
29-10-02, 11:42
Student pleegt moorden op universiteit VS
LOS ANGELES (ANP) - Een boze student heeft maandag op een universiteit in de staat Arizona drie mensen doodgeschoten, onder wie twee docenten. Vervolgens pleegde de man zelfmoord.

De student zou te laat zijn gekomen voor een examen en kreeg toen van de leraren geen toestemming om de toets te maken, meldden lokale media. Hij ontstak in woede en schoot op de docenten. De identiteit van het derde slachtoffer is niet bekend.

Geactualiseerd om 21.44 uur

Couscousje
29-10-02, 11:47
Geplaatst door Dx_
Student pleegt moorden op universiteit VS
LOS ANGELES (ANP) - Een boze student heeft maandag op een universiteit in de staat Arizona drie mensen doodgeschoten, onder wie twee docenten. Vervolgens pleegde de man zelfmoord.

De student zou te laat zijn gekomen voor een examen en kreeg toen van de leraren geen toestemming om de toets te maken, meldden lokale media. Hij ontstak in woede en schoot op de docenten. De identiteit van het derde slachtoffer is niet bekend.

Geactualiseerd om 21.44 uur

Altijd handig, zo'n gun op zak.

Cc

Tomas
29-10-02, 14:00
Als maatschappij kom je nooit meer van een dergelijk wapenbeleid af, denk ik wel eens.

Ik zie tenminste geen grote wapeninzamelacties in het veruitzicht in Amerika. Niemand die elkaar daar meer vertrouwd, want dat is namelijk de basis van dat wapenbeleid daar.

En daarom ben ik bang dat in iedere pluriforme samenleving er een neiging bestaat naar het Amerikaanse model. Ook al roepen wij in Eurpa dat Amerika gek is met zijn beleid, desondanks neemt het wapenbezit toe. Het wantrouwen neemt toe en de behoefte om het recht in eigen hand te nemen.

Dus zullen we in Europa een zelfde situatie krijgen?

Syphax
29-10-02, 16:19
Geplaatst door Tomas
Als maatschappij kom je nooit meer van een dergelijk wapenbeleid af, denk ik wel eens.

Ik zie tenminste geen grote wapeninzamelacties in het veruitzicht in Amerika. Niemand die elkaar daar meer vertrouwd, want dat is namelijk de basis van dat wapenbeleid daar.

En daarom ben ik bang dat in iedere pluriforme samenleving er een neiging bestaat naar het Amerikaanse model. Ook al roepen wij in Eurpa dat Amerika gek is met zijn beleid, desondanks neemt het wapenbezit toe. Het wantrouwen neemt toe en de behoefte om het recht in eigen hand te nemen.

Dus zullen we in Europa een zelfde situatie krijgen?

Jij weet dus al wat je aan Marsi gaat vragen voor Sinterklaas??? :auw:

observer
29-10-02, 16:25
Geplaatst door Tomas
Als maatschappij kom je nooit meer van een dergelijk wapenbeleid af, denk ik wel eens.

Ik zie tenminste geen grote wapeninzamelacties in het veruitzicht in Amerika. Niemand die elkaar daar meer vertrouwd, want dat is namelijk de basis van dat wapenbeleid daar.

En daarom ben ik bang dat in iedere pluriforme samenleving er een neiging bestaat naar het Amerikaanse model. Ook al roepen wij in Eurpa dat Amerika gek is met zijn beleid, desondanks neemt het wapenbezit toe. Het wantrouwen neemt toe en de behoefte om het recht in eigen hand te nemen.

Dus zullen we in Europa een zelfde situatie krijgen?
het recht om wapens te dragen is artikel 2 van de amerikaanse grondwet om die te wijzigen is een 2/3 meerderheid van senaat en congress nodig en dat 2x

dus het bezitten van wapens zal altijd legaal blijven in de USA hooguit de types beperkt

in europa kennen wij zo'n artikel niet dus legaal wapens bezitten is hier alleen onder strenge regels mogelijk

dat je in rotterdam en amsterdam makkelijker ene pistool kan vinden dan een tandarts tja das wat anders

Tomas
29-10-02, 16:27
Geplaatst door Syphax


Jij weet dus al wat je aan Marsi gaat vragen voor Sinterklaas??? :auw:

Ik heb er al zat.

En ik geloof niet in Mars...

Zit jij weer stiekum te interenetten? Als je vriendin hier achter komt, maakt ze je af!

Tomas
29-10-02, 16:31
Geplaatst door observer

het recht om wapens te dragen is artikel 2 van de amerikaanse grondwet om die te wijzigen is een 2/3 meerderheid van senaat en congress nodig en dat 2x

dus het bezitten van wapens zal altijd legaal blijven in de USA hooguit de types beperkt

in europa kennen wij zo'n artikel niet dus legaal wapens bezitten is hier alleen onder strenge regels mogelijk

dat je in rotterdam en amsterdam makkelijker ene pistool kan vinden dan een tandarts tja das wat anders

Nee dat is niet wat anders: Ik denk dat een samenleving die zo versnipperd is als de onze de neiging heeft om hetzelfde wapenbeleid als in Amerika te adopteren al dan niet legal of middels een gedoogbeleid. Die neiging is veel sterker dan andersom, dat Amerika naar een ontwapening zou overschakelen.

Terwijl het overduidelijk is dat het hier in deze thread gemelde incident grotendeels veroorzaakt wordt door ongelimiteerd wapenbezit.

Hier wordt een leraar in elkaar gemept, daar met wat omstanders overhoop geknald.

Mark
29-10-02, 18:49
ATTENTIE!!!!!!!


Deze moord bewijst maar weer eens wat het echte gevaar is: educatie.

Steeds meer moorden vinden plaats op universiteiten en scholen.

DIT MOET GESTOPT WORDEN!

Ook alle wapens zijn ontwikkeld door hoog opgeleide mensen die gestudeerd hebben.

Verder hebben Sadam Hussein en George Bush ook gestudeerd.

Ik pleit dan ook voor de sluiting van alle universiteiten en de onmiddelijke heropvoeding van alle academici en studenten.... DEZE MENSEN ZIJN LEVENSGEVAARLIJK!!!!!!!!!!

En vergeet tot slot niet dat Anton Mussert ook gestudeerd heeft... dit zegt mij genoeg ;)

IK REKEN OP DE STEUN VAN MIJN MEDEPRIKKERS!!


:lole:


wees gegroet!

Mark

Tomas
29-10-02, 20:08
Geplaatst door Mark
ATTENTIE!!!!!!!


Deze moord bewijst maar weer eens wat het echte gevaar is: educatie.

Steeds meer moorden vinden plaats op universiteiten en scholen.

DIT MOET GESTOPT WORDEN!

Ook alle wapens zijn ontwikkeld door hoog opgeleide mensen die gestudeerd hebben.

Verder hebben Sadam Hussein en George Bush ook gestudeerd.

Ik pleit dan ook voor de sluiting van alle universiteiten en de onmiddelijke heropvoeding van alle academici en studenten.... DEZE MENSEN ZIJN LEVENSGEVAARLIJK!!!!!!!!!!

En vergeet tot slot niet dat Anton Mussert ook gestudeerd heeft... dit zegt mij genoeg ;)

IK REKEN OP DE STEUN VAN MIJN MEDEPRIKKERS!!


:lole:


wees gegroet!

Mark

Hoe weet jij dat toch allemaal? Al die namen. Jij weet best wel veel....

Jij hebt toch niet...!
:eek:

Mark
29-10-02, 20:09
Geplaatst door Tomas


Hoe weet jij dat toch allemaal? Al die namen. Jij weet best wel veel....

Jij hebt toch niet...!
:eek:

Natuurlijk niet Tomas! Ik ben een oprechte arbeider... man van het volk... vriend van de sterren :lole:

Tomas
29-10-02, 20:12
Geplaatst door Mark


Natuurlijk niet Tomas! Ik ben een oprechte arbeider... man van het volk... vriend van de sterren :lole:

...vriend van de sterren...???

Ik snap er niks van. 't is mij allemaal te ingewikkeld.

Mark
29-10-02, 20:13
Geplaatst door Tomas


...vriend van de sterren...???

Ik snap er niks van. 't is mij allemaal te ingewikkeld.

Mooi dan mag jij blijven leven! Jij hebt duidelijk nooit een opleiding genoten ;)

Amellady
29-10-02, 21:05
Geplaatst door Mark
ATTENTIE!!!!!!!


Deze moord bewijst maar weer eens wat het echte gevaar is: educatie.

Steeds meer moorden vinden plaats op universiteiten en scholen.

DIT MOET GESTOPT WORDEN!

Ook alle wapens zijn ontwikkeld door hoog opgeleide mensen die gestudeerd hebben.

Verder hebben Sadam Hussein en George Bush ook gestudeerd.

Ik pleit dan ook voor de sluiting van alle universiteiten en de onmiddelijke heropvoeding van alle academici en studenten.... DEZE MENSEN ZIJN LEVENSGEVAARLIJK!!!!!!!!!!

En vergeet tot slot niet dat Anton Mussert ook gestudeerd heeft... dit zegt mij genoeg ;)

IK REKEN OP DE STEUN VAN MIJN MEDEPRIKKERS!!


:lole:


wees gegroet!

Mark

Ik zat eerder te denken aan oorlogsveteranen. Deze man was namelijk ook een golf-oorlog veteraan. net als die scherpschutter-mafkees.
ow nee wacht ff
dat heeft ie natuurlijk gedaan vanwege de islam

Mark
29-10-02, 21:08
Geplaatst door Amellady


Ik zat eerder te denken aan oorlogsveteranen. Deze man was namelijk ook een golf-oorlog veteraan. net als die scherpschutter-mafkees.
ow nee wacht ff
dat heeft ie natuurlijk gedaan vanwege de islam

In dit geval was het geen veteraan hoor! Maar die zijn inderdaad ook erg gevaarlijk ;)